Hoe was de film, welke trouwens?quote:Op zaterdag 23 april 2005 02:56 schreef lubje25 het volgende:
Ja, ongelooflijk, ik heb zoiets van Photobucket doet het,dus profiteren![]()
Dante's Peak, vulkaanfilm. Voorspelbaar verhaal, maar geweldige special EFX.quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2005 03:02 schreef GLO het volgende:
Of wil je dat *ik* er een doe?
OK, just a minute.quote:Op zaterdag 23 april 2005 03:04 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik kan wel een paar punten gebruiken.
Hoe dat zo?quote:al denktde kapitein er anders over![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:06 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Geef die arme GLO 'ns twee puntjes joh... die man heeft er al zo weinig![]()
Tja, de pesterijen ken ik al.quote:Op zaterdag 23 april 2005 03:20 schreef GLO het volgende:
[..]
Wat gemeen
Maar wel goed, dus
thaleia +2
Ik heb met je te doen.quote:Op zaterdag 23 april 2005 03:22 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Tja, de pesterijen en ik al.
Zo ook de deze, verkeerd geposdt denk![]()
lubje25 + 2 = lubje27quote:Op zaterdag 23 april 2005 03:25 schreef lubje25 het volgende:
sinterklaas-het goede doel
Om je een inzicht te geven in mijn lijden: Ik lust geen bier en ik eet geen vlees. blablablaquote:
Oh, vandaar je avatarquote:Op zaterdag 23 april 2005 03:27 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Om je een inzicht te geven in mijn lijden: Ik lust geen bier en ik eet geen vlees. blablabla![]()
GLO- ik heb nog net geen tatthoo op mijn arm. toch zijn we paria's ror life GLO hahaquote:Op zaterdag 23 april 2005 03:31 schreef GLO het volgende:
[..]
Oh, vandaar je avatar
* GLO blieft ook geen bier
Nu we toch met zijn 2-en aan t lullen zijn. Waarom heb jij zo veel verstand van muziek??quote:Op zaterdag 23 april 2005 03:31 schreef GLO het volgende:
[..]
Oh, vandaar je avatar
* GLO blieft ook geen bier
Nee joh. Photobucket heeft ons toch gratie verleend? Dus waar blijft die vraag?quote:Op zaterdag 23 april 2005 03:35 schreef lubje25 het volgende:
[..]
GLO- ik heb nog net geen tatthoo op mijn arm. toch zijn we paria's ror life GLO haha![]()
![]()
respectquote:Op zaterdag 23 april 2005 03:40 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Nu we toch met zijn 2-en aan t lullen zijn. Waarom heb jij zo veel verstand van muziek??
GLO, Wat jij allemaal weet raakt kant noch wal,in de meestd positieve zin van de uitdrukking![]()
![]()
![]()
Tja, waarom? Omdat het me interesseert?quote:Op zaterdag 23 april 2005 03:40 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Nu we toch met zijn 2-en aan t lullen zijn. Waarom heb jij zo veel verstand van muziek??
GLO, Wat jij allemaal weet raakt kant noch wal,in de meestd positieve zin van deuitdrukking![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |