Nee joh. Photobucket heeft ons toch gratie verleend? Dus waar blijft die vraag?quote:Op zaterdag 23 april 2005 03:35 schreef lubje25 het volgende:
[..]
GLO- ik heb nog net geen tatthoo op mijn arm. toch zijn we paria's ror life GLO haha![]()
![]()
respectquote:Op zaterdag 23 april 2005 03:40 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Nu we toch met zijn 2-en aan t lullen zijn. Waarom heb jij zo veel verstand van muziek??
GLO, Wat jij allemaal weet raakt kant noch wal,in de meestd positieve zin van de uitdrukking![]()
![]()
![]()
Tja, waarom? Omdat het me interesseert?quote:Op zaterdag 23 april 2005 03:40 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Nu we toch met zijn 2-en aan t lullen zijn. Waarom heb jij zo veel verstand van muziek??
GLO, Wat jij allemaal weet raakt kant noch wal,in de meestd positieve zin van deuitdrukking![]()
![]()
![]()
Zolang het geen bier is ga je je gang maar.quote:Op zaterdag 23 april 2005 03:46 schreef lubje25 het volgende:
oh,kut ik moet een vraag stellen, helemaal vergeten komt ie,dat gezuip allemaal
Vrees niet,geen bier hierquote:Op zaterdag 23 april 2005 03:50 schreef GLO het volgende:
[..]
Zolang het geen bier is ga je je gang maar.
Phil? Collins of Lynott?quote:Op zaterdag 23 april 2005 03:52 schreef lubje25 het volgende:
Ok, phil zong ooit een schitterend duet, klein beetje bekend. Het heet deperate lives, met wie zong ie het?
The Vandals.quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:59 schreef bukgeit het volgende:
Als Hitler slecht is, wie zijn dan goed?
Separate Lives? Met Marilyn Martin.quote:Op zaterdag 23 april 2005 03:52 schreef lubje25 het volgende:
Ok, phil zong ooit een schitterend duet, klein beetje bekend. Het heet deperate lives, met wie zong ie het?
quote:Op zaterdag 23 april 2005 09:52 schreef bukgeit het volgende:
Alex Chilton?
quote:Op zaterdag 23 april 2005 09:56 schreef RoofingBurner het volgende:
hans de booy?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |