Vind je het gek met Ad Visserquote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:36 schreef Adelante het volgende:
ik had ook het idee dat Raoul er half stoned bij zat, redelijk afwezig
dan zou ie eerder aan hand in z'n aars hebben gehad, a-la-kama sutra op z'n ad'squote:
Na de grap van wat dat schaap zei: Bleehh en Wol = Wolquote:Op zondag 8 mei 2005 02:02 schreef evert het volgende:
de opmerking van Jan Jaap, na een mislukte grap: Ach ja, nu Kopspijkers er niet meer is moet toch iemand de flauwe grappen maken!
(iets in die trant), GEWELDIGE opmerking!
Er staan in dit topic al wat posts over.quote:Op zondag 8 mei 2005 10:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wordt de uitzending nog herhaalt!?!?
Geloof me, je doet jezelf een plezier als je deze aflevering niet kijkt.quote:Op zondag 8 mei 2005 10:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wordt de uitzending nog herhaalt!?!?
Brrrrrrr... enge man die Ad Visser.quote:
Is natuurlijk een inkoppertje: Plaatsenquote:Op maandag 9 mei 2005 14:15 schreef funrider het volgende:
Heb nog paar belachelijk foto's thuis staan met ze. Staan Raoel en JJ niet zo best op. Harm op de foto is gewoon hilarisch hoe dan ook!
Ik vind hem niet eng. Hij is alleen een beetje te serieus. Maar wat hij zegt over vervelend gelul op feestjes begrijp ik wel. Maar goed, ga dan niet in zo'n programma zitten als je van plan bent niets grappigs te zeggen.quote:
nodig hem dan niet uitquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:47 schreef Wepeel2 het volgende:
Maar goed, ga dan niet in zo'n programma zitten als je van plan bent niets grappigs te zeggen.
Edsilia deed voor Nederland mee aan het songfestival een aantal jaar geleden.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:30 schreef grunge-metal het volgende:
Komt er vandaag maar 1 gast ofzo? Bij TVGids.nl staat alleen maar dat Jeroen Latijnhouwers (RTL Nieuws) te gast is.
edit: Ik zie net op Ditwashetnieuws.nl dat Edsilia Rombley ook komt (geen idee wie het is...)
Ow ok (niet dat dat me zoveel meer zegtquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Edsilia deed voor Nederland mee aan het songfestival een aantal jaar geleden.
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:06 schreef Wepeel2 het volgende:
Edsilia is tenminste iemand die lacht.
Dat is al een verbetering ten opzichte van vorige week. En Jeroen Latijnhouwers lijkt me ook wel ok.
Ik denk dat het vanavond wel goed moet komen.
ze scheert zich anders welquote:
Idd....altijd zo overdreven blij doenquote:
Nee Harm is van de reclamestemmen op de radio.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:11 schreef Harry_Sack het volgende:
is die betweterige kerel nou van het rtlnieuws trouwens?
quote:vaiftig goeldan, paipen en noiken
Hij zei dus tijdens de opnamen ook niksquote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:45 schreef Killer_Mom het volgende:
ik was bij de opnamen, gisteravond, de enige die echt leuk was , was dat meisje, zij was echt grappig,
en zeker niet dom.
alle leuke, en intilligente dingen zijn eruitgeknipt, 2 uur opnamen, een half uur uitzending....
dus .....gasten komen al helemaal niet aan bod.
vorige keer was ik er met de opmamen, waar Prem in zat, die was echt heel leuk, op TV niet, bleef niks van over, alleen dat ze de gasten belachelijk maakten,
die lange van vandaag, heeft 2 keer iets gezegt, en dat wordt uitgezonden,
nee, heel weinig tussen acties. geen eigenlijk, alleen als ze m aan t woord lieten, en dat was dus die 2 keer, met moeite.,quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:49 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Hij zei dus tijdens de opnamen ook niks
Valt me toch van 'm tegen
Schaam je niet, er waren er meer die Edsillia wel leuk vonden ... ik ook tenminste.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:52 schreef BVO het volgende:
Ik vond Edsilia wel leuk..
Die grap over Frits Barend was érg leuk..
quote:Op zondag 15 mei 2005 01:10 schreef hermandeperman het volgende:
nieuwslezers bij dit was het nieuws zijn nooit leuk
t duurde ook lang voor dat iemand leuk was, best wel.......niet echt.....quote:Op zondag 15 mei 2005 01:11 schreef Timo20 het volgende:
alweer een erg matige aflevering. was wel al leuker als de vorige week maar nog steeds niet zo leuk als vorig seizoen
Nee.quote:
Kutjes, ik wou zo ook ff gaan kijkenquote:
Neuh.quote:Op maandag 16 mei 2005 12:48 schreef Djeez het volgende:
He, is die Latijnhouwers nu de vriend van Sascha de Boer ? Want dan heeft ze een verkeerde keus gemaakt, ik ben veel mooier, leuker en beter!
Neen Frits Barend líkt kont!quote:
Inderdaad!quote:Op zondag 15 mei 2005 22:16 schreef fransie102 het volgende:
Waarom loopt die site een half jaar achterIk wil de herhaling ff kijken.
ja nog altijd geen van de twee shows online.. bagger..quote:Op maandag 16 mei 2005 17:17 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Verdomme, ik wil het ook zien, klotesijt![]()
Persoonlijk ben ik wel fan van Leatitia Griffith.quote:Op maandag 16 mei 2005 17:49 schreef arco_corleone het volgende:
wat gaat het zaterdag worden? leatitia graffith en tjeerd oosterhuis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |