Ik vind hem niet eng. Hij is alleen een beetje te serieus. Maar wat hij zegt over vervelend gelul op feestjes begrijp ik wel. Maar goed, ga dan niet in zo'n programma zitten als je van plan bent niets grappigs te zeggen.quote:
nodig hem dan niet uitquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:47 schreef Wepeel2 het volgende:
Maar goed, ga dan niet in zo'n programma zitten als je van plan bent niets grappigs te zeggen.
Edsilia deed voor Nederland mee aan het songfestival een aantal jaar geleden.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:30 schreef grunge-metal het volgende:
Komt er vandaag maar 1 gast ofzo? Bij TVGids.nl staat alleen maar dat Jeroen Latijnhouwers (RTL Nieuws) te gast is.
edit: Ik zie net op Ditwashetnieuws.nl dat Edsilia Rombley ook komt (geen idee wie het is...)
Ow ok (niet dat dat me zoveel meer zegtquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Edsilia deed voor Nederland mee aan het songfestival een aantal jaar geleden.
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:06 schreef Wepeel2 het volgende:
Edsilia is tenminste iemand die lacht.
Dat is al een verbetering ten opzichte van vorige week. En Jeroen Latijnhouwers lijkt me ook wel ok.
Ik denk dat het vanavond wel goed moet komen.
ze scheert zich anders welquote:
Idd....altijd zo overdreven blij doenquote:
Nee Harm is van de reclamestemmen op de radio.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:11 schreef Harry_Sack het volgende:
is die betweterige kerel nou van het rtlnieuws trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |