Jij lacht niet om Theo Maasen dus dat telt niet.quote:
Misschien hadden ze deze aflevering 20 seconden moeten laten duren dus.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:15 schreef Keijs het volgende:
Redelijke slappe aflevering maar weer een aantal meesterlijke grappen
"Groot Brittannië maakte de eerste week 400 burgerslachtoffers in Irak. De tweede week gingen ze rechts rijden."
"De AIVD maakte deze week bekend dat Adolf Hitler waarschijnlijk geen randfiguur was, maar één van de leiders in WOII"
Ze keek telkens zo vol vertedering naar Jan Jaap. Ik denk dat ze de nacht er na menig maal wakker is geworden, badend in het zweet, onderwijl schreeuwend: " Oh Jan Jaap! Jan Jaap! Waar ben je mijn lieve hazelipje? Voor jou wil ik elke dag wel koken!".quote:
Vind je het gek met Ad Visserquote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:36 schreef Adelante het volgende:
ik had ook het idee dat Raoul er half stoned bij zat, redelijk afwezig
dan zou ie eerder aan hand in z'n aars hebben gehad, a-la-kama sutra op z'n ad'squote:
Na de grap van wat dat schaap zei: Bleehh en Wol = Wolquote:Op zondag 8 mei 2005 02:02 schreef evert het volgende:
de opmerking van Jan Jaap, na een mislukte grap: Ach ja, nu Kopspijkers er niet meer is moet toch iemand de flauwe grappen maken!
(iets in die trant), GEWELDIGE opmerking!
Er staan in dit topic al wat posts over.quote:Op zondag 8 mei 2005 10:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wordt de uitzending nog herhaalt!?!?
Geloof me, je doet jezelf een plezier als je deze aflevering niet kijkt.quote:Op zondag 8 mei 2005 10:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wordt de uitzending nog herhaalt!?!?
Brrrrrrr... enge man die Ad Visser.quote:
Is natuurlijk een inkoppertje: Plaatsenquote:Op maandag 9 mei 2005 14:15 schreef funrider het volgende:
Heb nog paar belachelijk foto's thuis staan met ze. Staan Raoel en JJ niet zo best op. Harm op de foto is gewoon hilarisch hoe dan ook!
Ik vind hem niet eng. Hij is alleen een beetje te serieus. Maar wat hij zegt over vervelend gelul op feestjes begrijp ik wel. Maar goed, ga dan niet in zo'n programma zitten als je van plan bent niets grappigs te zeggen.quote:
nodig hem dan niet uitquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:47 schreef Wepeel2 het volgende:
Maar goed, ga dan niet in zo'n programma zitten als je van plan bent niets grappigs te zeggen.
Edsilia deed voor Nederland mee aan het songfestival een aantal jaar geleden.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:30 schreef grunge-metal het volgende:
Komt er vandaag maar 1 gast ofzo? Bij TVGids.nl staat alleen maar dat Jeroen Latijnhouwers (RTL Nieuws) te gast is.
edit: Ik zie net op Ditwashetnieuws.nl dat Edsilia Rombley ook komt (geen idee wie het is...)
Ow ok (niet dat dat me zoveel meer zegtquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Edsilia deed voor Nederland mee aan het songfestival een aantal jaar geleden.
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:06 schreef Wepeel2 het volgende:
Edsilia is tenminste iemand die lacht.
Dat is al een verbetering ten opzichte van vorige week. En Jeroen Latijnhouwers lijkt me ook wel ok.
Ik denk dat het vanavond wel goed moet komen.
ze scheert zich anders welquote:
Idd....altijd zo overdreven blij doenquote:
Nee Harm is van de reclamestemmen op de radio.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:11 schreef Harry_Sack het volgende:
is die betweterige kerel nou van het rtlnieuws trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |