Hoe kom jij erbij dat het na één dag is? Misschoien de OP nog eens lezen, goed dit keer? En roepen om slotjes hebben we liever niet.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:13 schreef petitlapin het volgende:
na één dag weet die samantha al dat ze zwanger is, WAW !!!
ik heb mijn tekst al geeditquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe kom jij erbij dat het na één dag is? Misschoien de OP nog eens lezen, goed dit keer? En roepen om slotjes hebben we liever niet.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:13 schreef petitlapin het volgende:
voedt samen met samantha en sandra die kleine op, hé
Ze hebben toch nog geen keuze gemaakt om het kind te houden, en daarbij zit ts met de situatie in de knoop, dus hij lijkt me wel op z'n plaats in R&pquote:schopje naar OUD misschien ?
Dat noem ik nog eens bemiddeling!quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:07 schreef gewoon_een_kloon het volgende:
's Avonds thuis belde haar oudere zus Samantha (24 of zo) me op om voor haar zus te bemiddelen.
[..]
Ik gign op m'n gemak nog een juppie soldaat maken toen ze ineens naakt voor me stond. ze boog voorover en kuste me wild. Kwaad als ik was op Sandra toen nog gingen we door en we hebben met tussenpozen tot de volgende middag echt de meest waanzinnige sex gehad.
Een maand.. petit lapin.... dit speelde zich al meer dan een maand geleden af..quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:13 schreef petitlapin het volgende:
na één dag weet die samantha al dat ze zwanger is, WAW !!!
laat haar een morning afterpil nemen hé
probleem opgelost. slotje
whoops, nu pas de moeite genomen om alles te nemen, het is al langer aan de hand ...
wel, voedt samen met samantha en sandra die kleine op, hé
schopje naar OUD misschien ?
dat heeft ze wel altijd geroepen wolkjequote:Op vrijdag 22 april 2005 11:14 schreef Wolkje het volgende:
Hmm, behoorlijk rare situatie lijkt me dat.
Gaat zij het kindje houden of niet?
Steve.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:18 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Jerry, Jerry, Jerry, Jerry ben ff de naam van de kale kwijt
dude...!quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:16 schreef Ripley het volgende:
Ja en ik ben een kerel.
je weet niet zeker of het condoom gescheurd is ? ... ok ...quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:19 schreef gewoon_een_kloon het volgende:
Ongeloofwaardig? Pardon?
Nou goed, dat kun je natuurlijk verwachten als je hier post.
Anyway, Samantha is al een week overtijd. En ja, ze heeft hiervoor altijd geroepen dat ze als ze zwanger zou raken een kind nooit een abortus aan kon doen. Dus daar ga ik nu maar even vanuit.
We hebben wel voorbehoedsmiddelen gebruikt CC, alleen is er dus een condoom gescheurd of zo denk ik... ik weet het ook niet. Ik weet niet 100% alles meer, 1 ding weet ik wel.. ik heb een condoom gebruikt.
stiefquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:18 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Jerry, Jerry, Jerry, Jerry ben ff de naam van de kale kwijt
Vind k ook niet heel geloofwaardig klinken eigenlijk.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:23 schreef petitlapin het volgende:
[..]
je weet niet zeker of het condoom gescheurd is ? ... ok ...
quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:16 schreef Ripley het volgende:
Ja en ik ben een kerel.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:19 schreef gewoon_een_kloon het volgende:
Ik weet niet 100% alles meer, 1 ding weet ik wel.. ik heb een condoom gebruikt.
Ik kan me wel een zekere reden voorstellen, omdat _Jij_ namelijk tegen haar bent gaan liegen..quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:07 schreef gewoon_een_kloon het volgende:
Dat werkte perfect kan ik je zeggen.. Tussen sandra en mij ging het de laatste tijd super. Ze heeft haar msn relatie de wacht aangezet en belt hem niet meer. Dat zegt ze.. en ik vertrouw haar... waarom ook niet.
er zijn verschillende mogelijkheden:quote:Daarnet krijg ik hier op m'n werk een mailtje van Samantha.. of ik haar even kon bellen.. Heb ik gedaan. Ze is zwanger. Van mij.
En nu weet ik het even niet meer.
Ze zei toen al dat het voor haar meer dan een half jaar geleden was dat ze iets met een andere man gedaan had....quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:22 schreef Frenkie het volgende:
Topictitel even verduidelijkt.
Als je een condoom hebt gebruikt, is het dan wel 100% zeker van jou??
Achteraf nu ik er over terug zit te denken volgens mij wel...quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:23 schreef petitlapin het volgende:
[..]
je weet niet zeker of het condoom gescheurd is ? ... ok ...
ehm... eh... ehm... ja...quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:25 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Ik kan me wel een zekere reden voorstellen, omdat _Jij_ namelijk tegen haar bent gaan liegen..
Het 'verzwijgen' van de sex met haar zus kan misschien duizend redenen hebben, maar niet te ontkennen valt dat het voor jou persoonlijk ook de 'makkelijkste' was, nu hoefde je je nl. voor haar daarvoor niet te verantwoorden, terwijl je haar wel laat zitten met een 'schuldgevoel' ...
Misschien is je makkelijke 'vertrouwen' wel gegrond in de realisatie dat je ook zelf helemaal geen grond meer hebt om haar van iets te beschuldigen, zonder daarbij zelf ook met de billen bloot te moeten.
ja dat is wel zo.. heb je ook helemaal gelijk in. Voor mij is hetduideljik. Ik wil geen kinderen... nu niet in elk geval.. en zeker niet bij de zus van m'n vriendin.. man.. ik vind het nog steeds heel onwerkelijk.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:25 schreef RM-rf het volgende:
[..]
er zijn verschillende mogelijkheden:
a) abortus
b) kind houden
dat is een keuze die Samantha voornamelijk moet nemen, maar daarbij kan het best ook goed zijn als jij je daarbij niet geheel ontrekt, ook jij hebt hier een verantwoordelijkheid
c) Sandra alsnog ervan vertellen
d) Sandra ervan niks vertellen (ook mogelijk als dr zus het kind behoud, al dient ze dan een verdomd goede excuus-leugen op te houden, die misschien niet altijd blijft werken)
Bedenk je goed dat de 'leugen' een zuigende werking heeft, kies je voor de ene leugen, wordt het al snel noodzakelijk dat je steeds verder liegt en jezelf keihard begint vast te liegen ..
Mocht de leugen ooit uitkomen, ben je enorm de lul, hoe meer je gelogen hebt, hoe meer je dan ook uit te leggen hebt.
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:25 schreef RM-rf het volgende:
Misschien is je makkelijke 'vertrouwen' wel gegrond in de realisatie dat je ook zelf helemaal geen grond meer hebt om haar van iets te beschuldigen, zonder daarbij zelf ook met de billen bloot te moeten.
oh en hopen dat ze geen wraak neemt door met je broer naar bed te gaanquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:41 schreef avotar het volgende:
Damn.. dan nu nog even on topic...
dit zuigt echt vent... ik hoop dat ze het niet houd dan voor je....
maar hoe dan ook.. ik vind dat je het moet zeggen tegen je vriendin...
wat je 'wil' is misschien niet de beste onderbouwing om dat aan een ander te vertellen, dat is een motivatie voor jezelf, maar voor een ander heeft dat weinig betekenis...quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:30 schreef gewoon_een_kloon het volgende:
Voor mij is hetduideljik. Ik wil geen kinderen... nu niet in elk geval.. en zeker niet bij de zus van m'n vriendin..
le-zenquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:43 schreef FlowDesign het volgende:
Als ze pas 1 week overtijd is wil dat niet zeggen dat ze zwanger is hoor
Laat haat eerst maar even een testje doen
quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:30 schreef gewoon_een_kloon het volgende:
Ze ging in elk geval vandaag nog een nieuwe zwangerschapstest halen.... de eerste was positief in elk geval..
quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:42 schreef avotar het volgende:
oh en hopen dat ze geen wraak neemt door met je broer naar bed te gaan
Maar is die Samantha een week overtijd of daadwerkelijk zwanger? Ik heb niet zoveel ervaringen met zwangerschappen (thank god), maar als je een week overtijd bent kan het makkelijk vals alarm zijn toch?quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:19 schreef gewoon_een_kloon het volgende:
Ongeloofwaardig? Pardon?
Nou goed, dat kun je natuurlijk verwachten als je hier post.
Anyway, Samantha is al een week overtijd. En ja, ze heeft hiervoor altijd geroepen dat ze als ze zwanger zou raken een kind nooit een abortus aan kon doen. Dus daar ga ik nu maar even vanuit.
We hebben wel voorbehoedsmiddelen gebruikt CC, alleen is er dus een condoom gescheurd of zo denk ik... ik weet het ook niet. Ik weet niet 100% alles meer, 1 ding weet ik wel.. ik heb een condoom gebruikt.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:40 schreef gewoon_een_kloon het volgende:
Ik snap dit echt niet hoor.
Ik betrap m'n vriendin en bedrieg haar vervolgens in een waas van alcohol, kwaaiigheid en geilheid (ja sorry, maar haar zus is een lekker wijf) ..... in de veronderstelling overigens dat het tussen Sandra en mij ook niet goed zou komen.
Natuurlijk baal ik hier achteraf heel erg van. Ik had ook liever gehad dat ik het niet had gedaan... (en nu zeker)..
Maar goed..... blijkbaar moet je op vrijdagFok niet zo'n soort topic posten![]()
Volgens mij snap je het anders heel goed hoorquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:40 schreef gewoon_een_kloon het volgende:
Ik snap dit echt niet hoor.
Ik betrap m'n vriendin en bedrieg haar vervolgens in een waas van alcohol, kwaaiigheid en geilheid (ja sorry, maar haar zus is een lekker wijf) ..... in de veronderstelling overigens dat het tussen Sandra en mij ook niet goed zou komen.
Dat laatste is een goed idee. Als Sandra dan ook zwanger is, vertel je haar van het hele gebeuren. Omdat ze dan een kind krijgt trapt ze je misschien minder snel wegquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:44 schreef PLAE@ het volgende:
De hele nacht sex met 1 condoom. Hoe gaat dat in z'n werk?
bezwanger je huidige vriendin ook en je bent op weg naar je eigen harem!!! [afbeelding]
Tja.. zon' kind heeft weinig toekomst. Twee ouders die niet van elkaar houden. Misschien is dat ouderwets van mij, maar zoiets zou ik een kind niet aan willen doen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:43 schreef RM-rf het volgende:
[..]
wat je 'wil' is misschien niet de beste onderbouwing om dat aan een ander te vertellen, dat is een motivatie voor jezelf, maar voor een ander heeft dat weinig betekenis...
Ik neem aan dat je voorheen ook niet direkt de 'wil' had om met de zus van je vriendin te neuken, toch gebeurde dat, met dit gevolg ...
Voor zo'n beslissing, als het om abortus gaat, is het misschien beter om zelf ook de balngen van een mogelijk kind af te wegen: welke toekomst heeft zo'n kind? Diens ouders hebben verder geen relatie, enkel een via de zus, dat leidt hoogstmogelijk tot grote spanningen, of je het verteld of niet:
samantha zou, als ze nu geen relatie heeft, het kind alleen moeten opvoeden, wat misschien voor haar betekent dat haar verdere leven oo behoorlijk bepaald zou gaan worden door dat kind ...
Dat zijn ook legitieme gronden om een abortus te overwegen of in ieder geval aan haar uit te leggen dat dat zaken zijn die jij zeer zwaar inziet... en je een voorkeur voor abortus laat hebben.
Uiteindelijk is het wel haar lichaam en dient zij de beslissing te nemen ... mocht ze toch verkiezen het te houden is het wel zo 'net' om dan direkt ook aan te geven dat je haar daarbij zou steunen (eigenlijk meer een diplomatische zet, dat heeft namelijk wel zware financiele consequenties, maar hopelijk is dat niet nodig, als jullie er positief over kunnen praten en je je niet 'arrogant' opstelt)
"Tja.. toen was het ik heb je altijd wel een beetje leuk gevonden... en het is al zolang geleden.. en mijn zus verdiend jou niet.. "quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:47 schreef tiki het volgende:
Dit is wel een heel problematische situatie.
Het lijkt me dat je vriendin zich wel behoorlijk besodemieterd gaat voelen door haar zus. Het feit dat jij vreemd gegaan bent is ergens wel te begrijpen omdat ze zelf ook niet zuiver van de graad bezig was met die telefoonsex met een ander, maar dat jij en uitgerekend haar zus haar hebben bedrogen maakt het wel wat gecompliceerder.
(ik snap die zus eerlijk gezegd ook niet helemaal........je aanbieden aan het vriendje van je zus.....tsss).
Sterkte ermee.
maar wel tvp'en....quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:12 schreef Zero2Nine het volgende:
bullshit topic
mooi verhaal voor een soapserie of een dramafilm, dat wel
quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:15 schreef gewoon_een_kloon het volgende:
Daar wilde ik niet aan, maar goed.. ik wilde het goed maken met Sandra.. dus verder ben ik daar maar niet op door gegaan.
je wilde het wel goed maken, maar je dacht dat het niet meer goed zou komen en dus heb je dr zus maar geneukt?quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:40 schreef gewoon_een_kloon het volgende:
in de veronderstelling overigens dat het tussen Sandra en mij ook niet goed zou komen.
tis niet zn eigen zusquote:
Dat zou best nog wel eens kunnen. Het lijkt me toch al dat de relatie tussen de twee zussen niet helemaal in orde is (want waarom bedrieg je anders je zus door met haar vriend naar bed te gaan, ook al hebben ze een relatiecrisis)....quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:17 schreef MouseOver het volgende:
Heeft zuslief trouwens een reden om sandra te willen naaien door jou te doen geloven dat ze zwanger is?
het gaat er niet om wat je voor jezelf bepaalt, in feite, als zij dat zou willen, wordt je domweg tot het betalen van alimentatie veroordeeld, op basis van het feit dat het je natuurlijk kind zal zijn, desnoods an een rechter een DNA-test afdwingen (en, als je het tot een rechtzaak laat komen, ben je ook allang je vriendin kwijt en kom je verdomd slecht naar voren) ...quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:15 schreef gewoon_een_kloon het volgende:
Over je legitime gronden.. sja.. het is haar lijf.. dus haar beslissing... maar in elk geval wil ik zowel financieel gezien als emotioneel geen kleine..
Wat ik van een aantal reacties niet helemaal snap is dat dus kennelijk alles maar op die zus komt te rusten. Zij is de vrouw dus het is haar beslissing, zij zal het alleen op moeten voeden etc....het is toch echt iets waar jullie samen voor hebben gezorgd en wat jullie dus ook samen op moeten lossen. Op het moment dat je geen kleine wilt had je daar maar aan moeten denken voordat je met haar het bed in dook. Verder begrijp ik eerlijk gezegd niet helemaal waarom jullie geen morning after pil hebben gehaald toen het condoom scheurde?quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:15 schreef gewoon_een_kloon het volgende:
[..]
Tja.. zon' kind heeft weinig toekomst. Twee ouders die niet van elkaar houden. Misschien is dat ouderwets van mij, maar zoiets zou ik een kind niet aan willen doen.
Ik weet het ook allemaal niet meer.
Ik zit stiekum te hopen dat de tweede test gewoon negatief is. Maar goed... we lopen misschien een beetje op de zaken vooruit.
Over je legitime gronden.. sja.. het is haar lijf.. dus haar beslissing... maar in elk geval wil ik zowel financieel gezien als emotioneel geen kleine..
[..]
Neej.. je haalt 2 zaken door elkaar.. op het moment dat we het bed indoken wilde ik het niet goedmaken..quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:20 schreef Wolkje het volgende:
je wilde het wel goed maken, maar je dacht dat het niet meer goed zou komen en dus heb je dr zus maar geneukt?
Daar zit ik ook aan te dneken.. maar ik zou niet weten waarom sam san wil naaien.. dunno...quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:22 schreef tiki het volgende:
[..]
Dat zou best nog wel eens kunnen. Het lijkt me toch al dat de relatie tussen de twee zussen niet helemaal in orde is (want waarom bedrieg je anders je zus door met haar vriend naar bed te gaan, ook al hebben ze een relatiecrisis)....
Misschien zit ze geweldig te stoken omdat ze jaloers is op haar zus. Ze had toch ook gezegd dat ze de TS altijd al leuk heeft gevonden en heeft zichzelf duidelijk aangeboden aan hem.
Kan dus best wel een jaloerse klotestreek richting zus zijn......en dat haar zwangerschap volledig uit de duim is gezogen (TS: zorg dat je erbij bent als ze de tweede test doet).![]()
Tja.. ja en nee.... ik ben inderdaad de pineut indeze situatie.. maar aan de andere kant.. samantha zit hier natuurlijk ook mee.. voor mij zijn de gevolgen wat minder groot.quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:24 schreef RM-rf het volgende:
Blijf je liegen, ga je voor de bijl, ga je nu arrogant doen tegenover Samantha, laat zij je ook voor de bijl gaan.... serieus, jij bent de grote sukkel in deze situatie en je blijft hooguit hopen op een uitweg, die er niet is (misschien dat je opeens wakker schrikt, en dat het allemaal een boze droom was)
Wow... wat ben jij hypocriet Marije...quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:25 schreef Marije het volgende:
[..]
Wat ik van een aantal reacties niet helemaal snap is dat dus kennelijk alles maar op die zus komt te rusten. Zij is de vrouw dus het is haar beslissing, zij zal het alleen op moeten voeden etc....het is toch echt iets waar jullie samen voor hebben gezorgd en wat jullie dus ook samen op moeten lossen. Op het moment dat je geen kleine wilt had je daar maar aan moeten denken voordat je met haar het bed in dook. Verder begrijp ik eerlijk gezegd niet helemaal waarom jullie geen morning after pil hebben gehaald toen het condoom scheurde?
Wees een man en neem de verantwoordelijkheid voor wat je gedaan hebt: zowel naar die zus als naar je vriendin toe
Bovenstaande vind ik zo oneerlijk! Een man wordt tot een half leven aan betalen veroordeeld omdat de desbetreffende baarmoeder niet aan de roestvrijstalen stofzuiger wil. Bah, seksediscriminatie.quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:24 schreef RM-rf het volgende:
het gaat er niet om wat je voor jezelf bepaalt, in feite, als zij dat zou willen, wordt je domweg tot het betalen van alimentatie veroordeeld, op basis van het feit dat het je natuurlijk kind zal zijn,
Anton Heyboer schijnt dus nooit seks gehad te hebben met die vrouwen (althans dat heeft hij en ook zijn vrouwen in verschillende interviews gezegd) en al 40 jaar "drooggestaan te hebben". Volgens hun leefde hij zijn seksuele gevoelens uit op zijn schilderijen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
gewoon zus erbij nemen
lekker de nieuwe Anton Heiboer gaan spelen
Idd, moet er toch niet aan denken dat dat zich zou voortplantenquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:13 schreef Marije het volgende:
[..]
Anton Heyboer schijnt dus nooit seks gehad te hebben met die vrouwen (althans dat heeft hij en ook zijn vrouwen in verschillende interviews gezegd) en al 40 jaar "drooggestaan te hebben". Volgens hun leefde hij zijn seksuele gevoelens uit op zijn schilderijen.
Lijkt me echt verschrikkelijk, maar goed 1 voordeel: zo konden de vrouwen in ieder geval neit zwanger van hem worden![]()
* Topic uitprint en opstuurtquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:13 schreef Pheno het volgende:
Een telefoonsexrelatie of een kind verwekken bij een ander (NB zus nog wel) is toch duidelijk iets anders...veel succes, want deze informatie gaat natuurlijk ook naar de zus, mag ik hopen.
aan de ene kant ben ik dit wel met je eens maar je moet wel ALTIJD in je achterhoofd houden dat het wel kan gebeuren.. en al helemaal als het condoom scheurt ...en ze eventueel niet de pil ook nog eens slikt... als ze echt zwanger blijkt te zijn en ze houd het heeft hij toch wel enige verantwoording tegenover dat kind....of hij dat nou leuk vind of niet.. het is immers ook zijn kind en hij kan niet alle verantwoording op haar schouders schuiven.quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:52 schreef avotar het volgende:
[..]
doe niet aan sex als je geen kinderen wilt..
Wat zou durex zwaar failliet gaan als iedereen dacht zoals jou.
Als je ook had gelezen had je zien staan dat ie er niet bij stil stond.
Hahaha misschien wel he, wie weetquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:17 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Idd, moet er toch niet aan denken dat dat zich zou voortplantenMaar nueckte hij nou schilderijen ofzo?
Waarom ben ik nou weer hypocriet?? Natuurlijk hoeft als je geen kinderen wilt niet te betekenen dat je ook helemaal geen seks moet hebben (gelukkig nietquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:52 schreef avotar het volgende:
[..]
Wow... wat ben jij hypocriet Marije...
Wat een bullshit is dit zeg.... doe niet aan sex als je geen kinderen wilt..
Wat zou durex zwaar failliet gaan als iedereen dacht zoals jou.
Als je ook had gelezen had je zien staan dat ie er niet bij stil stond.
Ieuwquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:13 schreef Marije het volgende:
[..]
Anton Heyboer schijnt dus nooit seks gehad te hebben met die vrouwen (althans dat heeft hij en ook zijn vrouwen in verschillende interviews gezegd) en al 40 jaar "drooggestaan te hebben". Volgens hun leefde hij zijn seksuele gevoelens uit op zijn schilderijen.
Lijkt me echt verschrikkelijk, maar goed 1 voordeel: zo konden de vrouwen in ieder geval neit zwanger van hem worden![]()
Namen veranderd?quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:41 schreef Triloxigen het volgende:
Volgens mij is het een sterk verhaal, ten eerste omdat de kans dat zoiets gebeurt vrij klein is...
Maar daarnaast ben je een kloon, maar noem je wel namen, leeftijden, zussen.. Dus kloon zijn heeft dan weinig nut...
Daarnaast heb je wel rbbers als je naar je vriendin gaat, maar staat er ineens een vrouw in je eigen woning dan weer niet...
Beetje tegenstrijdig allemaal
Nou ja.. Blijkbaar is een paar uur nadat je kwaad bij je vriendin bent weggelopen een wilde neukpartij met haar zus beginnen ook niet iets om lang bij stil te staan.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:34 schreef Marije het volgende:
En ik heb alles zeker wel gelezen, maar ik kan er echt niet bij dat je er niet bij stil staat dat een condoom kapot scheurt, dat je daar verder geen aandacht aan besteed.
lachen is dat, hè, je hebt 1 keer sex met iemand en het is meteen raak, zo gaat dat in films ook altijdquote:Op vrijdag 22 april 2005 14:41 schreef Triloxigen het volgende:
Volgens mij is het een sterk verhaal, ten eerste omdat de kans dat zoiets gebeurt vrij klein is...
Maar daarnaast ben je een kloon, maar noem je wel namen, leeftijden, zussen.. Dus kloon zijn heeft dan weinig nut...
Daarnaast heb je wel rbbers als je naar je vriendin gaat, maar staat er ineens een vrouw in je eigen woning dan weer niet...
Beetje tegenstrijdig allemaal
volgens eigen zeggen heet hij met Samantha wel mét condoom gevrijd, maar is de condoom misschien gescheurd (al weet hij dat niet 'zeker' ... )quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:41 schreef Triloxigen het volgende:
Inderdaad, eerder een stoute jongetjes droom...quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:05 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Inderdaad komt het hele verhaal ook behoorlijk fantasie-achtig over (ook die hele situatie hoe 'samantha' zich geschikt 'aanbied' komt eerder over als een sexuele fantasie dan een realistische weergave van een echte situatie)
Nou, die heb ik ook nog regelmatig hoorquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:11 schreef Triloxigen het volgende:
[..]
Inderdaad, eerder een stoute jongetjes droom...
Een Tof Vrij Partijtje heeft-ie al gehadquote:
Reminder...quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:26 schreef Frenkie het volgende:
Hierbij het vriendelijk doch dringende verzoek om op te houden met het plaatsten van flauwe oneliners.
Anders verdwijnen die "per ongeluk"
Sorry.. Maar goed... ik ben in elk geval ontzettend opgelucht..quote:Op maandag 25 april 2005 11:16 schreef tommy4487 het volgende:
Wat een ontknoping![]()
een verzonnen zwangerschap![]()
heb je het wel helemaal gelezen?quote:Op maandag 25 april 2005 11:17 schreef Beach het volgende:
Dude wat heb jij een mazzel gehad zeg.
Nu maar hopen voor je dat je vriendin je nog wil, ondanks je overspel.
Vergeven neem ik aan? Maar dat jullie als een net verliefd stel in bed hebben gelegen betekent dus niet dat alles weer goed is? Geen goedmaak-sex dus? Omdat je zegt dat jullie nog verder moeten praten. Dit was gewoon even een tussendoortje ofzo?quote:Op maandag 25 april 2005 11:08 schreef gewoon_een_kloon het volgende:
.... en zij kan voor zichzelf nagaan of ze mij kan vergeten.
nueckenquote:Op maandag 25 april 2005 11:26 schreef Harry_Sack het volgende:
En nu, TS? Wat ga je nu doen?
Ehm... verbazingwekkend relaxed. Als ik het daar thuis ken, zal het nog wel gaan spetteren... maar ik heb wel de schuld op me genomen wat dat betreft. Als ik sterk in m'n schoenen had gestaan had ik haar zus gewoon weggestuurd en dat heb ik niet gedaan.quote:Op maandag 25 april 2005 11:26 schreef Copycat het volgende:
Hoe reageerde je vriendin eigenllijk op het 'verraad' van haar zus?
Omdat die soweiso gepland staat...quote:Op maandag 25 april 2005 11:31 schreef gr8w8 het volgende:
Pfew, zoiets verwachtte ik eigenlijk al. Maar die vakantie, waarom?
Daar dacht ik ook direct aan.quote:Op maandag 25 april 2005 11:17 schreef Beach het volgende:
Dude wat heb jij een mazzel gehad zeg.
Nu maar hopen voor je dat je vriendin je nog wil, ondanks je overspel.
Precies mijn meningquote:Op maandag 25 april 2005 11:48 schreef milagro het volgende:
Volgens mij moeet die zus eens gaan praten met een therapeut of zo, dit is wel heel eng, zo'n chronisce afgunst dat je tot dit soort idioterie in staat bent
ik ben dan toch niet de enige die niets gelooft van heel dit verhaalquote:Op maandag 25 april 2005 13:05 schreef JoeyT het volgende:
Wat een nep einde van t verhaal. Als je toch aant verzinnen bent doe t dan meteen goed...
Zou ook een leuk einde zjin geweest,.. en gelijk weer een nieuw topicquote:Op maandag 25 april 2005 13:17 schreef Triloxigen het volgende:
Als je had gezegd dat ze je heeft proberen op te hangen zou het geloofwaardiger zijn
Typisch een geval van eerste post lezen en daarna maar een reactie postenquote:
dat soort reacties doen eht altijd goedquote:Op maandag 25 april 2005 14:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Typisch een geval van eerste post lezen en daarna maar een reactie posten![]()
Mwah, als die zus dus al eerder exen date van z'n vriendin en ze toch best ruzie hadden/dronken zijn en zij ook eigenlijk al de hele relatie zo af en toe foonsex had.. Nee, ik zie het wel als een verhaal dat kan gebeuren. Maar goed, gelukkig voor TS blijkt het niet waar, wel slim trouwens om zelf ook een zwangerschapstest mee te nemen.quote:Op maandag 25 april 2005 13:17 schreef Triloxigen het volgende:
Toch vind ik het nog steeds niet geloofwaardig..
je zal dan namelijk de eerste zijn die vreemdgaat met dezus van je vriendin, waarbij je vriendin het allemaal wel 'relaxt' vindt.
Als je had gezegd dat ze je heeft proberen op te hangen zou het geloofwaardiger zijn
IMHO? Never nooit niet man, die zus zal absoluut hooguit VMBO hebben, wat een Breezerslet.quote:Op maandag 25 april 2005 20:20 schreef Lápiz het volgende:
IMHO zal het nooit ......
Zo iemand verdient echt terecht de brandstapel of de muur. Ze mag van gelukspreken dat je haar niet helemaal doodgetrapt hebt!quote:Op maandag 25 april 2005 11:08 schreef gewoon_een_kloon het volgende:
Goed,
inderdaad nog even dit topic open, ik wilde toch wel even het hele zaakje mooi afsluiten.
Wat blijkt... alles had ze aan elkaar gelogen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |