abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:58:35 #51
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26428070
Leuk verhaal, maar ik geloof er geen barst van! Lijkt namelijk nogal op een GTST-onderwerp of iets dergelijks.

Kut, nu verklap ik zo maar dat ik wel eens naar GTST gekeken heb.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_26428341
Goh sommige stelletjes zijn maanden bezig om een kind te verwekken en het is bij jou meteen bingo.

Ontopic: Ja lastige situatie. Je kan eerlijk zijn tegen Sandra over het vreemdgaan, misschien vergeeft ze je het, omdat zij ook een telefoonsexrelatie heeft gehad, maar ja dat kind maakt het wel een stuk ingewikkelder.
  vrijdag 22 april 2005 @ 12:12:19 #53
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_26428446
bullshit topic

mooi verhaal voor een soapserie of een dramafilm, dat wel
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  vrijdag 22 april 2005 @ 12:13:38 #54
65762 ozzyat105
rock&roll high school
pi_26428487
leuk verhaal maarikgeloofergeenreetvan
reach out and touch faith
pi_26428490
Een telefoonsexrelatie of een kind verwekken bij een ander (NB zus nog wel) is toch duidelijk iets anders...veel succes, want deze informatie gaat natuurlijk ook naar de zus, mag ik hopen.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 22 april 2005 @ 12:14:40 #56
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26428522
Wat een actie. Als het een meisje wordt, ga je haar dan naar je vriendin noemen?

Verder sterkte als het waar is, het zou je maar overkomen.
Vampire Romance O+
  vrijdag 22 april 2005 @ 12:15:59 #57
119474 gewoon_een_kloon
gewoon een kloon
pi_26428556
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:43 schreef RM-rf het volgende:

[..]

wat je 'wil' is misschien niet de beste onderbouwing om dat aan een ander te vertellen, dat is een motivatie voor jezelf, maar voor een ander heeft dat weinig betekenis...
Ik neem aan dat je voorheen ook niet direkt de 'wil' had om met de zus van je vriendin te neuken, toch gebeurde dat, met dit gevolg ...

Voor zo'n beslissing, als het om abortus gaat, is het misschien beter om zelf ook de balngen van een mogelijk kind af te wegen: welke toekomst heeft zo'n kind? Diens ouders hebben verder geen relatie, enkel een via de zus, dat leidt hoogstmogelijk tot grote spanningen, of je het verteld of niet:
samantha zou, als ze nu geen relatie heeft, het kind alleen moeten opvoeden, wat misschien voor haar betekent dat haar verdere leven oo behoorlijk bepaald zou gaan worden door dat kind ...

Dat zijn ook legitieme gronden om een abortus te overwegen of in ieder geval aan haar uit te leggen dat dat zaken zijn die jij zeer zwaar inziet... en je een voorkeur voor abortus laat hebben.
Uiteindelijk is het wel haar lichaam en dient zij de beslissing te nemen ... mocht ze toch verkiezen het te houden is het wel zo 'net' om dan direkt ook aan te geven dat je haar daarbij zou steunen (eigenlijk meer een diplomatische zet, dat heeft namelijk wel zware financiele consequenties, maar hopelijk is dat niet nodig, als jullie er positief over kunnen praten en je je niet 'arrogant' opstelt)
Tja.. zon' kind heeft weinig toekomst. Twee ouders die niet van elkaar houden. Misschien is dat ouderwets van mij, maar zoiets zou ik een kind niet aan willen doen.
Ik weet het ook allemaal niet meer.

Ik zit stiekum te hopen dat de tweede test gewoon negatief is. Maar goed... we lopen misschien een beetje op de zaken vooruit.

Over je legitime gronden.. sja.. het is haar lijf.. dus haar beslissing... maar in elk geval wil ik zowel financieel gezien als emotioneel geen kleine..
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:47 schreef tiki het volgende:
Dit is wel een heel problematische situatie.

Het lijkt me dat je vriendin zich wel behoorlijk besodemieterd gaat voelen door haar zus. Het feit dat jij vreemd gegaan bent is ergens wel te begrijpen omdat ze zelf ook niet zuiver van de graad bezig was met die telefoonsex met een ander, maar dat jij en uitgerekend haar zus haar hebben bedrogen maakt het wel wat gecompliceerder.
(ik snap die zus eerlijk gezegd ook niet helemaal........je aanbieden aan het vriendje van je zus.....tsss).

Sterkte ermee.
"Tja.. toen was het ik heb je altijd wel een beetje leuk gevonden... en het is al zolang geleden.. en mijn zus verdiend jou niet.. "
En waarom.. geen idee... we hebben het daar eignelijk nooit meer over gehad... het waarom... ze stak het half half op de alcohol. Daar wilde ik niet aan, maar goed.. ik wilde het goed maken met Sandra.. dus verder ben ik daar maar niet op door gegaan.
kloon.. doodgewoon
  vrijdag 22 april 2005 @ 12:17:04 #58
119474 gewoon_een_kloon
gewoon een kloon
pi_26428581
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 12:12 schreef Zero2Nine het volgende:
bullshit topic

mooi verhaal voor een soapserie of een dramafilm, dat wel
maar wel tvp'en....
kloon.. doodgewoon
  vrijdag 22 april 2005 @ 12:17:08 #59
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26428583
Heeft zuslief trouwens een reden om sandra te willen naaien door jou te doen geloven dat ze zwanger is?
Vampire Romance O+
pi_26428632
Er is maar 1 oplossing als je iemand zwanger hebt gemaakt: TROUWEN!

toch? of leven we niet meer in de 17e eeuw?
Dat je niet paranoide bent wil nog niet zeggen dat ze je niet achtervolgen
Pain heals, chicks dig scars, glory lasts forever.
Pain is only temporary, quitting lasts forever.
pi_26428641
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 12:15 schreef gewoon_een_kloon het volgende:
Daar wilde ik niet aan, maar goed.. ik wilde het goed maken met Sandra.. dus verder ben ik daar maar niet op door gegaan.
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:40 schreef gewoon_een_kloon het volgende:
in de veronderstelling overigens dat het tussen Sandra en mij ook niet goed zou komen.
je wilde het wel goed maken, maar je dacht dat het niet meer goed zou komen en dus heb je dr zus maar geneukt?

quote:
Op vrijdag 22 april 2005 12:18 schreef Exominiac het volgende:

[..]

MikeyMo
tis niet zn eigen zus
pi_26428703
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 12:17 schreef MouseOver het volgende:
Heeft zuslief trouwens een reden om sandra te willen naaien door jou te doen geloven dat ze zwanger is?
Dat zou best nog wel eens kunnen. Het lijkt me toch al dat de relatie tussen de twee zussen niet helemaal in orde is (want waarom bedrieg je anders je zus door met haar vriend naar bed te gaan, ook al hebben ze een relatiecrisis)....

Misschien zit ze geweldig te stoken omdat ze jaloers is op haar zus. Ze had toch ook gezegd dat ze de TS altijd al leuk heeft gevonden en heeft zichzelf duidelijk aangeboden aan hem.

Kan dus best wel een jaloerse klotestreek richting zus zijn......en dat haar zwangerschap volledig uit de duim is gezogen (TS: zorg dat je erbij bent als ze de tweede test doet).
Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
pi_26428707
Als ik jou was zou ik eens bellen met Barbara Fischer, die heeft een aantal jaren geleden hetzelfde probleem aan de hand gehad. Hoop gedoe geweest, maar uiteindelijk wel min of meer op zijn pootjes terecht gekomen. Ik heb haar telefoonnummer niet bij de hand, maar ze woont in Meerdijk, dus zoek het even op in de telefoongids.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_26428749
quote:

Over je legitime gronden.. sja.. het is haar lijf.. dus haar beslissing... maar in elk geval wil ik zowel financieel gezien als emotioneel geen kleine..
het gaat er niet om wat je voor jezelf bepaalt, in feite, als zij dat zou willen, wordt je domweg tot het betalen van alimentatie veroordeeld, op basis van het feit dat het je natuurlijk kind zal zijn, desnoods an een rechter een DNA-test afdwingen (en, als je het tot een rechtzaak laat komen, ben je ook allang je vriendin kwijt en kom je verdomd slecht naar voren) ...

Als je slim bent probeer je in je houding naar zowel Samantha als Sandra jezelf een beetje te 'redden' en te voorkomen dat je jezelf vastlult in ego-centrische leugens..

Nu is het niet meer een kwestie van je vriendin flink laten leiden omdat ze zichzelf vingerde met iemand anders aan de telefoon, jij bent nu de grote lul, en net zoals jij graag zag dat anderen veel moeite deden 'om alles weer goed te maken' .... moet jij nu zelf duidelijk maken dat je relatie te kunnen behouden je veel waard is, inclusief dat je zelf door de knieen gaat.

Blijf je liegen, ga je voor de bijl, ga je nu arrogant doen tegenover Samantha, laat zij je ook voor de bijl gaan.... serieus, jij bent de grote sukkel in deze situatie en je blijft hooguit hopen op een uitweg, die er niet is (misschien dat je opeens wakker schrikt, en dat het allemaal een boze droom was)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_26428792
quote:

[..]

Tja.. zon' kind heeft weinig toekomst. Twee ouders die niet van elkaar houden. Misschien is dat ouderwets van mij, maar zoiets zou ik een kind niet aan willen doen.
Ik weet het ook allemaal niet meer.

Ik zit stiekum te hopen dat de tweede test gewoon negatief is. Maar goed... we lopen misschien een beetje op de zaken vooruit.

[..]
Wat ik van een aantal reacties niet helemaal snap is dat dus kennelijk alles maar op die zus komt te rusten. Zij is de vrouw dus het is haar beslissing, zij zal het alleen op moeten voeden etc....het is toch echt iets waar jullie samen voor hebben gezorgd en wat jullie dus ook samen op moeten lossen. Op het moment dat je geen kleine wilt had je daar maar aan moeten denken voordat je met haar het bed in dook. Verder begrijp ik eerlijk gezegd niet helemaal waarom jullie geen morning after pil hebben gehaald toen het condoom scheurde?
Wees een man en neem de verantwoordelijkheid voor wat je gedaan hebt: zowel naar die zus als naar je vriendin toe
  vrijdag 22 april 2005 @ 12:26:29 #66
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_26428817
Hierbij het vriendelijk doch dringende verzoek om op te houden met het plaatsten van flauwe oneliners.
Anders verdwijnen die "per ongeluk"
  vrijdag 22 april 2005 @ 12:49:49 #67
119474 gewoon_een_kloon
gewoon een kloon
pi_26429410
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 12:20 schreef Wolkje het volgende:

je wilde het wel goed maken, maar je dacht dat het niet meer goed zou komen en dus heb je dr zus maar geneukt?
Neej.. je haalt 2 zaken door elkaar.. op het moment dat we het bed indoken wilde ik het niet goedmaken..

achteraf.. als in een paar dagen later.... wel..
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 12:22 schreef tiki het volgende:

[..]

Dat zou best nog wel eens kunnen. Het lijkt me toch al dat de relatie tussen de twee zussen niet helemaal in orde is (want waarom bedrieg je anders je zus door met haar vriend naar bed te gaan, ook al hebben ze een relatiecrisis)....

Misschien zit ze geweldig te stoken omdat ze jaloers is op haar zus. Ze had toch ook gezegd dat ze de TS altijd al leuk heeft gevonden en heeft zichzelf duidelijk aangeboden aan hem.

Kan dus best wel een jaloerse klotestreek richting zus zijn......en dat haar zwangerschap volledig uit de duim is gezogen (TS: zorg dat je erbij bent als ze de tweede test doet).
Daar zit ik ook aan te dneken.. maar ik zou niet weten waarom sam san wil naaien.. dunno...

En ja.. bij die test wil ik aanwezig zijn.. ik wil het zelf zien.. en ervoor haar zijn...
want......................
ondanks alles... is het ook gewoon mijn schuld...
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 12:24 schreef RM-rf het volgende:

Blijf je liegen, ga je voor de bijl, ga je nu arrogant doen tegenover Samantha, laat zij je ook voor de bijl gaan.... serieus, jij bent de grote sukkel in deze situatie en je blijft hooguit hopen op een uitweg, die er niet is (misschien dat je opeens wakker schrikt, en dat het allemaal een boze droom was)
Tja.. ja en nee.... ik ben inderdaad de pineut indeze situatie.. maar aan de andere kant.. samantha zit hier natuurlijk ook mee.. voor mij zijn de gevolgen wat minder groot.
Nou ja.. minder groot.
Ik ben al op het punt dat ik het waarschijnlijk tegen sandra ga vertellen.... als sam nu zwanger blijkt te zijn of niet.. hoe ze reageeerd.... je ne sais pas..
ik denk dat ik vrijgezel aan de nieuwe werkweek begin.
Andersom zou dat wel degelijk het geval zijn denk ik.
kloon.. doodgewoon
  vrijdag 22 april 2005 @ 12:52:14 #68
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_26429489
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 12:25 schreef Marije het volgende:

[..]

Wat ik van een aantal reacties niet helemaal snap is dat dus kennelijk alles maar op die zus komt te rusten. Zij is de vrouw dus het is haar beslissing, zij zal het alleen op moeten voeden etc....het is toch echt iets waar jullie samen voor hebben gezorgd en wat jullie dus ook samen op moeten lossen. Op het moment dat je geen kleine wilt had je daar maar aan moeten denken voordat je met haar het bed in dook. Verder begrijp ik eerlijk gezegd niet helemaal waarom jullie geen morning after pil hebben gehaald toen het condoom scheurde?
Wees een man en neem de verantwoordelijkheid voor wat je gedaan hebt: zowel naar die zus als naar je vriendin toe
Wow... wat ben jij hypocriet Marije...
Wat een bullshit is dit zeg.... doe niet aan sex als je geen kinderen wilt..
Wat zou durex zwaar failliet gaan als iedereen dacht zoals jou.

Als je ook had gelezen had je zien staan dat ie er niet bij stil stond.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  vrijdag 22 april 2005 @ 12:57:25 #69
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_26429625
Misschien is het wel een complot tegen je: Sandra heeft eht verhaal van Samantha gehoord en nu wil Sandra je testen met behulp van Samantha ofzo

Hoop ik voor je
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  vrijdag 22 april 2005 @ 13:01:51 #70
15600 BB-King
Long live the King!
pi_26429736
Gefeliciteerd met het vaderschap!
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_26429803
Haar zus komt om te bemiddelen en duikt vervolgens met jou het bed in?
Volgens mij zijn er 4 mogelijke redenen waarom ze dat zou doen:
1. Die zus is een vals loeder en wilde niet bemiddelen maar jullie uit elkaar halen.
2. Zij was net zo bezopen als jij.
3. Ze dacht werkelijk ongestraft met de vriend van haar zus te nuecken. (riiight)
4. Ze dacht niet.

Ik weet het niet, het is gewoon een ontzettend ongeloofwaardig verhaal omdat een aantal dingen net iets te toevallig zijn.

Als het wel waar is: sterkte ermee.
Buurman, ik hier?
pi_26429807
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 12:24 schreef RM-rf het volgende:

het gaat er niet om wat je voor jezelf bepaalt, in feite, als zij dat zou willen, wordt je domweg tot het betalen van alimentatie veroordeeld, op basis van het feit dat het je natuurlijk kind zal zijn,
Bovenstaande vind ik zo oneerlijk! Een man wordt tot een half leven aan betalen veroordeeld omdat de desbetreffende baarmoeder niet aan de roestvrijstalen stofzuiger wil. Bah, seksediscriminatie.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  vrijdag 22 april 2005 @ 13:05:01 #73
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_26429824
gewoon zus erbij nemen

lekker de nieuwe Anton Heiboer gaan spelen
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_26429885
Tjonge, heavy shit.
Ik zou echter toch open kaart met Sandra spelen, want dit zal hoe dan ook uitlekken ben ik bang.
Sterkte!
Look @ me
♫♫♫
pi_26430057
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 13:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
gewoon zus erbij nemen

lekker de nieuwe Anton Heiboer gaan spelen
Anton Heyboer schijnt dus nooit seks gehad te hebben met die vrouwen (althans dat heeft hij en ook zijn vrouwen in verschillende interviews gezegd) en al 40 jaar "drooggestaan te hebben". Volgens hun leefde hij zijn seksuele gevoelens uit op zijn schilderijen.

Lijkt me echt verschrikkelijk, maar goed 1 voordeel: zo konden de vrouwen in ieder geval neit zwanger van hem worden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')