Een Tof Vrij Partijtje heeft-ie al gehadquote:
Reminder...quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:26 schreef Frenkie het volgende:
Hierbij het vriendelijk doch dringende verzoek om op te houden met het plaatsten van flauwe oneliners.
Anders verdwijnen die "per ongeluk"
Sorry.. Maar goed... ik ben in elk geval ontzettend opgelucht..quote:Op maandag 25 april 2005 11:16 schreef tommy4487 het volgende:
Wat een ontknoping![]()
een verzonnen zwangerschap![]()
heb je het wel helemaal gelezen?quote:Op maandag 25 april 2005 11:17 schreef Beach het volgende:
Dude wat heb jij een mazzel gehad zeg.
Nu maar hopen voor je dat je vriendin je nog wil, ondanks je overspel.
Vergeven neem ik aan? Maar dat jullie als een net verliefd stel in bed hebben gelegen betekent dus niet dat alles weer goed is? Geen goedmaak-sex dus? Omdat je zegt dat jullie nog verder moeten praten. Dit was gewoon even een tussendoortje ofzo?quote:Op maandag 25 april 2005 11:08 schreef gewoon_een_kloon het volgende:
.... en zij kan voor zichzelf nagaan of ze mij kan vergeten.
nueckenquote:Op maandag 25 april 2005 11:26 schreef Harry_Sack het volgende:
En nu, TS? Wat ga je nu doen?
Ehm... verbazingwekkend relaxed. Als ik het daar thuis ken, zal het nog wel gaan spetteren... maar ik heb wel de schuld op me genomen wat dat betreft. Als ik sterk in m'n schoenen had gestaan had ik haar zus gewoon weggestuurd en dat heb ik niet gedaan.quote:Op maandag 25 april 2005 11:26 schreef Copycat het volgende:
Hoe reageerde je vriendin eigenllijk op het 'verraad' van haar zus?
Omdat die soweiso gepland staat...quote:Op maandag 25 april 2005 11:31 schreef gr8w8 het volgende:
Pfew, zoiets verwachtte ik eigenlijk al. Maar die vakantie, waarom?
Daar dacht ik ook direct aan.quote:Op maandag 25 april 2005 11:17 schreef Beach het volgende:
Dude wat heb jij een mazzel gehad zeg.
Nu maar hopen voor je dat je vriendin je nog wil, ondanks je overspel.
Precies mijn meningquote:Op maandag 25 april 2005 11:48 schreef milagro het volgende:
Volgens mij moeet die zus eens gaan praten met een therapeut of zo, dit is wel heel eng, zo'n chronisce afgunst dat je tot dit soort idioterie in staat bent
ik ben dan toch niet de enige die niets gelooft van heel dit verhaalquote:Op maandag 25 april 2005 13:05 schreef JoeyT het volgende:
Wat een nep einde van t verhaal. Als je toch aant verzinnen bent doe t dan meteen goed...
Zou ook een leuk einde zjin geweest,.. en gelijk weer een nieuw topicquote:Op maandag 25 april 2005 13:17 schreef Triloxigen het volgende:
Als je had gezegd dat ze je heeft proberen op te hangen zou het geloofwaardiger zijn
Typisch een geval van eerste post lezen en daarna maar een reactie postenquote:
dat soort reacties doen eht altijd goedquote:Op maandag 25 april 2005 14:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Typisch een geval van eerste post lezen en daarna maar een reactie posten![]()
Mwah, als die zus dus al eerder exen date van z'n vriendin en ze toch best ruzie hadden/dronken zijn en zij ook eigenlijk al de hele relatie zo af en toe foonsex had.. Nee, ik zie het wel als een verhaal dat kan gebeuren. Maar goed, gelukkig voor TS blijkt het niet waar, wel slim trouwens om zelf ook een zwangerschapstest mee te nemen.quote:Op maandag 25 april 2005 13:17 schreef Triloxigen het volgende:
Toch vind ik het nog steeds niet geloofwaardig..
je zal dan namelijk de eerste zijn die vreemdgaat met dezus van je vriendin, waarbij je vriendin het allemaal wel 'relaxt' vindt.
Als je had gezegd dat ze je heeft proberen op te hangen zou het geloofwaardiger zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |