Merk dr weinig vanquote:
Ik heb een heel miniscuul kleintjequote:Op vrijdag 22 april 2005 11:44 schreef Mukie het volgende:
[..]
Merk dr weinig van
Tijd voor zomer... Dan heb je wat meer die vrijheid blijheid en zin in veel sex sfeer overal hangen
Geplande sexquote:Op donderdag 21 april 2005 15:12 schreef FordXRRS het volgende:
Morgenavond neuk ik mijn meissie
Oh dat was jijquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:08 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik heb een heel miniscuul kleintje, voelde je het niet kriebelen dan?
Oeh! Waar?quote:
In mijn huis is er vaak minimaal één aanwezig...quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:28 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nog advies over waar je leuke gewillige mannen vindt met een enorm uithoudingsvermogen en fantasie?
Behalve dat ik er 1 hier thuis heb ken ik er nog wel een paar, goede neukbuddy's mogen blijven hangen, die mogen terugkomen en een vereiste is dat ze een goed uithoudingsvermogen hebben, creabea zijn in bed en de kunst van het flink stevig neuken goed beheersen.quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 22 april 2005 21:58 schreef erodome het volgende:
Van dat soort berichten wordt ik altijd heel erg nieuwschierig
het was een test. kijken of jij gewiste berichten kon herlezenquote:Op vrijdag 22 april 2005 21:58 schreef erodome het volgende:
Van dat soort berichten wordt ik altijd heel erg nieuwschierig
creativiteit, is dat voor een gedeelte ook humor?quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:08 schreef erodome het volgende:
Dat weet ik niet of dat kan, ben toch te lui voor om het uit te zoeken
een vrouw met humor voelt of ik thuiskom. veel lekkerder neuken.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:16 schreef erodome het volgende:
Nou ja, humor kan een manier zijn om creatief met de situatie om te gaan
Serieus, daar noem je toch nog wel een vereiste op die ik erbij had moeten zetten, humor, is in bed(en erbuiten) onmisbaar wat mij betrefd.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:29 schreef erodome het volgende:
[..]
Behalve dat ik er 1 hier thuis heb ken ik er nog wel een paar, goede neukbuddy's mogen blijven hangen, die mogen terugkomen en een vereiste is dat ze een goed uithoudingsvermogen hebben, creabea zijn in bed en de kunst van het flink stevig neuken goed beheersen.
Ook moeten ze sterk genoeg zijn om me te tillen terwijl ze neuken.
Ze zijn dus flink getest
lekker jointje?quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:32 schreef erodome het volgende:
Heb je nog voorkeuren wat uiterlijk betrefd mukie, zal eens zien wat ik in de aanbieding heb
Ohhhhhhhh, laat ze het maar niet lezen dat ik ze zomaar weggeef(alhoewel, weet niet eens of ze dat zo erg zouden vinden, grinnik).
Oeps, ik moet dimmen
good luck hoef ik niet te zeggen...quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:40 schreef erodome het volgende:
Ja nogal lekker jointje, wordt er een beetje te vrolijk van, dus ik ga maar even onder de douche duiken om me daarna met wat praktijk bezig te gaan, want al dat gepraat erover schiet niet op(shit, goeie wiet)...
Grote brede mannen die netjes en verzorgd zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:32 schreef erodome het volgende:
Heb je nog voorkeuren wat uiterlijk betrefd mukie, zal eens zien wat ik in de aanbieding heb
Ohhhhhhhh, laat ze het maar niet lezen dat ik ze zomaar weggeef(alhoewel, weet niet eens of ze dat zo erg zouden vinden, grinnik).
Oeps, ik moet dimmen
Nee sorry, ik ben er 1 zonder enige fantasie en uithoudingsvermogen voor jouquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:28 schreef Mukie het volgende:
[..]
Oh dat was jij
Nog advies over waar je leuke gewillige mannen vindt met een enorm uithoudingsvermogen en fantasie?
Balen... Had je hoger ingeschat adhv je postsquote:Op zaterdag 23 april 2005 12:32 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee sorry, ik ben er 1 zonder enige fantasie en uithoudingsvermogen voor jou![]()
Nou goed dan, fantasie heb ik wel voor 2 en dat uithoudingsvermogen doen we wat aan, daar heb ik wel wat voor, kan je toch de hele nacht doorgaanquote:Op zaterdag 23 april 2005 12:32 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee sorry, ik ben er 1 zonder enige fantasie en uithoudingsvermogen voor jou![]()
Zou het dan toch nog iets worden met me?quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:21 schreef erodome het volgende:
[..]
Nou goed dan, fantasie heb ik wel voor 2 en dat uithoudingsvermogen doen we wat aan, daar heb ik wel wat voor, kan je toch de hele nacht doorgaan
Je bent een beetje te oud.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:42 schreef Mukie het volgende:
[..]
Grote brede mannen die netjes en verzorgd zijn.
Niet overdreven gespierd, maar gewoon lekker
Blond, bruin, of dergelijke maakt me niet uit.
Zolang hij maar weet hoe het is hoe je met een vrouw om moet gaan en niet met een porseleinen pop ben ik blij
Hmmm... toch een lijstje
Maar ga jij nu maar lekker praktizeren
doet dat geen pijn?quote:
kun je nagaan hoe pijn het doet voor een manquote:
Al bij nagedacht dat het een geoefende gay is?quote:Op maandag 25 april 2005 01:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kun je nagaan hoe pijn het doet voor een man![]()
ehmm nee. maar nu welquote:Op maandag 25 april 2005 01:19 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Al bij nagedacht dat het een geoefende gay is?
quote:
twee handen? wowquote:Op maandag 25 april 2005 01:21 schreef LaZZ het volgende:
[..]
![]()
Daar heb je het antwoord, overigens, een geoefend mens telt voor twee!![]()
Of je neukt vanaf morgen je leraar Duits, of je kijkt mij nu lief aan, dan leer ik je misschien nog wel wat Duits, of Grieks natuurlijk.quote:Op maandag 25 april 2005 01:21 schreef iZiL het volgende:
Ik ga morgen mijn Duitse mondeling verneuken denk ik![]()
Zo bedoelde ik het niet, maar kan je 'm ook opvatten ja.quote:
grinnekquote:Op maandag 25 april 2005 01:23 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet, maar kan je 'm ook opvatten ja.![]()
Maar laten we beginnen met 2 vingers.
Denkt erover een tutorial te maken
Inhoudelijk reageren op mijn posts aub. Zo voel ik me zo'n leeghoofd.quote:
quote:Op maandag 25 april 2005 01:27 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Inhoudelijk reageren op mijn posts aub. Zo voel ik me zo'n leeghoofd.![]()
Volgens mij heb je dat trouwens al vaker geflikt bij mij.quote:
bron?quote:Op maandag 25 april 2005 01:33 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dat trouwens al vaker geflikt bij mij.![]()
Moet ik flink gaan zoeken in zo'n kansloos slowchattopic. Overigens lees ik mijn posts niet graag terug. Dan bekruipt me toch een naar inhoudloos gevoel.quote:
herkenbaarquote:Op maandag 25 april 2005 01:37 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Moet ik flink gaan zoeken in zo'n kansloos slowchattopic. Overigens lees ik mijn posts niet graag terug. Dan bekruipt me toch een naar inhoudloos gevoel.
Zo eentje heb ik ook... lekker maatje haha voor een lang iemand..quote:Op donderdag 21 april 2005 09:23 schreef SicSicSics het volgende:
Maar al 2,5 jaar een heel lief meisje met kort haar (is nu al veel verschillende kleurtjes geweest, maar gelukkig nooit van dieknalkleurtjes) ze is 1,65 kort (Ik 1,96) en heeft echt de lekkerste kont die ik ooit gezien heb!
quote:Op donderdag 21 april 2005 02:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik neuk momenteel mijn vriendin18 jaar, 1.74m voldoende vlees op de botten, leuke cup C
die hebben van die "lieve sex"quote:Op donderdag 28 april 2005 19:47 schreef bouncing het volgende:
[..]
hoe the fuck kunnen mensen neuken en typen tegerlijkertijd, zonder spelfouten ?![]()
Je wat?quote:
En af en toe tussendoor 40 anderen of niet?quote:
jup, we hebben afgesproken dat we op de gangbang en op parenavonden wel met anderen mogen neuken en daarbuiten niet en dat werkt primaquote:Op maandag 2 mei 2005 19:45 schreef egilio het volgende:
[..]
En af en toe tussendoor 40 anderen of niet?![]()
nee, er komt geen verslag, want dan komen er toch weer allemaal sneue reacties en wordt het topic gelijk weer gesloten, maar een leuke avond was het zeker en de volgende keer ben ik er weer bijquote:Op maandag 2 mei 2005 20:45 schreef coz het volgende:
Is daar nog een verslag van gekomen, of is het gebleven bij de aankondiging en een (mag ik hopen) leuke avond ?
Hey, heb je weer een vriendin?quote:
Dank je, MissBliss/Zowiee is mijn vriendin.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 02:37 schreef egilio het volgende:
[..]
Hey, heb je weer een vriendin?
Maandenlang in allerlei topics lopen rondlullen dat je vrijgezel bent en nu opeens neuk je je 'vriendin'. Vertel!![]()
Gefeli iig trouwens!
Het klinkt een beetje of je ergens een lief hondje hebt lopenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:39 schreef Christine het volgende:
Ik heb net weer met mijn blondje geneukt. Heerlijk![]()
Ach gossie wat schattig.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:56 schreef Tranceptor het volgende:
Dit weekend weer lekker tegen mijn liefje euhm ... 'aankruipen'
Ja inderdaad! Womanpleaser ben ik altijd al geweestquote:Op woensdag 4 mei 2005 00:07 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ach gossie wat schattig.
Valt dat macho-ding ineens in het niet
De post komt doorgaans niet 's avonds...quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:35 schreef sizzler het volgende:
De postbode.
nouja, niet *nu*, maar gisteravond nog wel
De post niet.quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:04 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
De post komt doorgaans niet 's avonds...![]()
Uiteraardquote:Op woensdag 4 mei 2005 00:13 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Womanpleaser ben ik altijd al geweest, maar wel een vent in bed natuurlijk.
Vroeger wel hoor, pakjes in de avondbestelling.quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:04 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
De post komt doorgaans niet 's avonds...![]()
Vroeger wel ja, maar dat waren meestal de witte pakjes zonder naam erop.quote:Op woensdag 4 mei 2005 18:40 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Vroeger wel hoor, pakjes in de avondbestelling.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |