Ho ff, dat klinkt als de mijne! En wij hebben pas een jaar wat!!quote:Op donderdag 21 april 2005 15:12 schreef FordXRRS het volgende:
Morgenavond neuk ik mijn meissie, waarmee ik 4 jaar samen ben... Mooi donker lang haar tot over de schouders, cup B, 1.72m, slank met heeel lieve, ondeugende ogen![]()
Ook ik noem dit een relatie... Maar ik neuk dr wel![]()
quote:
quote:
Nog steeds niemand?quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:16 schreef JaWi het volgende:
Ik niemand.
Hehe, inderdaad. Zat ook eens te kijken, het schiet ook niet op bij hem eh.quote:
quote:
Ja toch, je weet toch.quote:Op vrijdag 22 april 2005 03:07 schreef xaqz het volgende:
Haha dat plaatje doet hard =)
Waarom heb je het dan niet gedaan? Kijk eens een keer niet naar het uiterlijk maar naar het innerlijk.quote:Op vrijdag 22 april 2005 03:23 schreef vbmot het volgende:
Had vanavond wel iemand kunnen nuecken, maar aangezien m'n rechterhand knapper is ben ik toch maar alleen naar huis gegaan.
En nu zit ik onbedoeld ende kanschloosch alweer op fok![]()
Innerlijk voel je alleen he. Uiterlijk kijk je tegenaanquote:Op vrijdag 22 april 2005 03:25 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Waarom heb je het dan niet gedaan? Kijk eens een keer niet naar het uiterlijk maar naar het innerlijk.![]()
Haha, ik bedoel inderdaad ook niet het geestelijke innerlijk natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 april 2005 03:30 schreef vbmot het volgende:
[..]
Innerlijk voel je alleen he. Uiterlijk kijk je tegenaan.
Morgen heb ik vast spijt dat ik hier heb zitten posten.
Nee, dat bedoel ik ook nietquote:Op vrijdag 22 april 2005 03:31 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Haha, ik bedoel inderdaad ook niet het geestelijke innerlijk natuurlijk.![]()
Ik vind /dev/random >> STDOUT trouwens niet de term "geestelijk innerlijk" waardquote:Op vrijdag 22 april 2005 03:31 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Haha, ik bedoel inderdaad ook niet het geestelijke innerlijk natuurlijk.![]()
Nog geen idee, waar zit jij dan?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |