Ho ff, dat klinkt als de mijne! En wij hebben pas een jaar wat!!quote:Op donderdag 21 april 2005 15:12 schreef FordXRRS het volgende:
Morgenavond neuk ik mijn meissie, waarmee ik 4 jaar samen ben... Mooi donker lang haar tot over de schouders, cup B, 1.72m, slank met heeel lieve, ondeugende ogen![]()
Ook ik noem dit een relatie... Maar ik neuk dr wel![]()
quote:
quote:
Nog steeds niemand?quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:16 schreef JaWi het volgende:
Ik niemand.
Hehe, inderdaad. Zat ook eens te kijken, het schiet ook niet op bij hem eh.quote:
quote:
Ja toch, je weet toch.quote:Op vrijdag 22 april 2005 03:07 schreef xaqz het volgende:
Haha dat plaatje doet hard =)
Waarom heb je het dan niet gedaan? Kijk eens een keer niet naar het uiterlijk maar naar het innerlijk.quote:Op vrijdag 22 april 2005 03:23 schreef vbmot het volgende:
Had vanavond wel iemand kunnen nuecken, maar aangezien m'n rechterhand knapper is ben ik toch maar alleen naar huis gegaan.
En nu zit ik onbedoeld ende kanschloosch alweer op fok![]()
Innerlijk voel je alleen he. Uiterlijk kijk je tegenaanquote:Op vrijdag 22 april 2005 03:25 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Waarom heb je het dan niet gedaan? Kijk eens een keer niet naar het uiterlijk maar naar het innerlijk.![]()
Haha, ik bedoel inderdaad ook niet het geestelijke innerlijk natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 april 2005 03:30 schreef vbmot het volgende:
[..]
Innerlijk voel je alleen he. Uiterlijk kijk je tegenaan.
Morgen heb ik vast spijt dat ik hier heb zitten posten.
Nee, dat bedoel ik ook nietquote:Op vrijdag 22 april 2005 03:31 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Haha, ik bedoel inderdaad ook niet het geestelijke innerlijk natuurlijk.![]()
Ik vind /dev/random >> STDOUT trouwens niet de term "geestelijk innerlijk" waardquote:Op vrijdag 22 april 2005 03:31 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Haha, ik bedoel inderdaad ook niet het geestelijke innerlijk natuurlijk.![]()
Nog geen idee, waar zit jij dan?quote:
Merk dr weinig vanquote:
Ik heb een heel miniscuul kleintjequote:Op vrijdag 22 april 2005 11:44 schreef Mukie het volgende:
[..]
Merk dr weinig van
Tijd voor zomer... Dan heb je wat meer die vrijheid blijheid en zin in veel sex sfeer overal hangen
Geplande sexquote:Op donderdag 21 april 2005 15:12 schreef FordXRRS het volgende:
Morgenavond neuk ik mijn meissie
Oh dat was jijquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:08 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik heb een heel miniscuul kleintje, voelde je het niet kriebelen dan?
Oeh! Waar?quote:
In mijn huis is er vaak minimaal één aanwezig...quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:28 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nog advies over waar je leuke gewillige mannen vindt met een enorm uithoudingsvermogen en fantasie?
Behalve dat ik er 1 hier thuis heb ken ik er nog wel een paar, goede neukbuddy's mogen blijven hangen, die mogen terugkomen en een vereiste is dat ze een goed uithoudingsvermogen hebben, creabea zijn in bed en de kunst van het flink stevig neuken goed beheersen.quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 22 april 2005 21:58 schreef erodome het volgende:
Van dat soort berichten wordt ik altijd heel erg nieuwschierig
het was een test. kijken of jij gewiste berichten kon herlezenquote:Op vrijdag 22 april 2005 21:58 schreef erodome het volgende:
Van dat soort berichten wordt ik altijd heel erg nieuwschierig
creativiteit, is dat voor een gedeelte ook humor?quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:08 schreef erodome het volgende:
Dat weet ik niet of dat kan, ben toch te lui voor om het uit te zoeken
een vrouw met humor voelt of ik thuiskom. veel lekkerder neuken.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:16 schreef erodome het volgende:
Nou ja, humor kan een manier zijn om creatief met de situatie om te gaan
Serieus, daar noem je toch nog wel een vereiste op die ik erbij had moeten zetten, humor, is in bed(en erbuiten) onmisbaar wat mij betrefd.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:29 schreef erodome het volgende:
[..]
Behalve dat ik er 1 hier thuis heb ken ik er nog wel een paar, goede neukbuddy's mogen blijven hangen, die mogen terugkomen en een vereiste is dat ze een goed uithoudingsvermogen hebben, creabea zijn in bed en de kunst van het flink stevig neuken goed beheersen.
Ook moeten ze sterk genoeg zijn om me te tillen terwijl ze neuken.
Ze zijn dus flink getest
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |