Verveelt dat niet?quote:Op donderdag 21 april 2005 01:38 schreef shredder het volgende:
Ik neuk al 5 jaar lang een Chinees.
Dat hoeft niet, je mag natuurlijk wel buiten de deur honger hebben, als je maar thuis eet. Zeg ik altijd maar.quote:
En dan haal je dus chinees, schieten we nergens mee op.quote:Op donderdag 21 april 2005 01:39 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, je mag natuurlijk wel buiten de deur honger hebben, als je maar thuis eet. Zeg ik altijd maar.
Is wel lekker, alleen heb je na een uurtje weer zin.quote:Op donderdag 21 april 2005 01:38 schreef shredder het volgende:
Zo kan je dus ook Thais halen etc. Heerlijk zo'n multicultureel land waar alles kan.quote:Op donderdag 21 april 2005 01:41 schreef Nagz het volgende:
[..]
En dan haal je dus chinees, schieten we nergens mee op.
Man, 23, 1,80 m. Ehm schoenmaat 42. Wat moet je nog meer weten?quote:Op donderdag 21 april 2005 01:39 schreef LaZZ het volgende:
Serieuze reacties graag, dit moet nu eindelijk eens een serieus topic worden van mijn kant.
Maar een Chinees, leuk leuk. Een hij of een zij? Leeftijd?
Hij ligt te slapen nuquote:Op donderdag 21 april 2005 01:43 schreef Nagz het volgende:
[..]
Roel komt binnenkort wel weer toch?
(toch raar dit te zeggen sinds ik ook Roel heet)
Alle dieren tellen mee.quote:Op donderdag 21 april 2005 01:47 schreef kastanova het volgende:
Tellen dieren ook mee?
Ras?quote:Op donderdag 21 april 2005 01:47 schreef kastanova het volgende:
Tellen dieren ook mee?
Eigenlijk is het juiste woord 'relatie', maar ach neuken is een synoniem ervoor.quote:Op donderdag 21 april 2005 01:44 schreef LaZZ het volgende:
Aah, ok. Ik moet verder niks weten hoor. Interessant. Nog meer mensen die wat willen delen met papi?
Die van mij is ook roze, maar geen kraaltjes en al helemaal geen rubber....quote:Op donderdag 21 april 2005 01:50 schreef Xennia het volgende:
Hij is roze, met kraaltjes en ruikt naar rubber![]()
Laat me raden... en z'n naam is Tarzan?quote:Op donderdag 21 april 2005 01:50 schreef Xennia het volgende:
Wrong.quote:Op donderdag 21 april 2005 01:51 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Laat me raden... en z'n naam is Tarzan?
Een baby ook nietquote:Op donderdag 21 april 2005 01:48 schreef Nagz het volgende:
[..]
Alle dieren tellen mee.
En je kan het geen verkrachting noemen, want een hond kan geen nee zeggen.
Geen idee, dat heb ik hem nooit gevraagdquote:Op donderdag 21 april 2005 01:51 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Je hoeft niet terug te krabbelen hoor. Het geeft allemaal niets.quote:Op donderdag 21 april 2005 01:50 schreef shredder het volgende:
[..]
Eigenlijk is het juiste woord 'relatie', maar ach neuken is een synoniem ervoor.
Neen.quote:Op donderdag 21 april 2005 01:51 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
RubberEendje in een leuk kleurtje en met kraaltjesquote:Op donderdag 21 april 2005 01:50 schreef Xennia het volgende:
Het is geen eendje, hij heeft wel een bevertongetjequote:Op donderdag 21 april 2005 01:56 schreef Blumchen het volgende:
[..]
RubberEendje in een leuk kleurtje en met kraaltjes![]()
Ooit weleens aan een condoom geroken? Of mijn latex pakje?quote:Op donderdag 21 april 2005 01:55 schreef shredder het volgende:
[..]
Waarom ruik je in godsnaam naar rubber?
Noem 'm Zoem.quote:Op donderdag 21 april 2005 01:55 schreef Xennia het volgende:
[..]
Geen idee, dat heb ik hem nooit gevraagd![]()
Zelfbevrediging?quote:
Je Latexpakje?quote:Op donderdag 21 april 2005 01:57 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Ooit weleens aan een condoom geroken? Of mijn latex pakje?
your powers of interpretation are extraordinary!quote:
Sorry, moet van rubber zijn natuurlijk. Inclusief staart overigens.quote:Op donderdag 21 april 2005 02:06 schreef shredder het volgende:
[..]
Je Latexpakje? [afbeelding] nice
Ik ken haar toch?quote:Op donderdag 21 april 2005 02:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik neuk momenteel mijn vriendin18 jaar, 1.74m voldoende vlees op de botten, leuke cup C
Hoe lang?quote:Op donderdag 21 april 2005 01:38 schreef shredder het volgende:
Best lang voor een Chinees toch? Die van mij is maar 20 cm. Nog geeneens.quote:
Ik hoop maar dat je op dit moment niet in Center Parcs verblijft, anders zou dit namelijk veel onthullen over je beroep.quote:
Klopt, jij bent tquote:
Misschien moet je dan eens een keer andersom liggen.quote:
@homequote:Op donderdag 21 april 2005 02:28 schreef Bombie het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat je op dit moment niet in Center Parcs verblijft, anders zou dit namelijk veel onthullen over je beroep.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |