Best lang voor een Chinees toch? Die van mij is maar 20 cm. Nog geeneens.quote:
Ik hoop maar dat je op dit moment niet in Center Parcs verblijft, anders zou dit namelijk veel onthullen over je beroep.quote:
Klopt, jij bent tquote:
Misschien moet je dan eens een keer andersom liggen.quote:
@homequote:Op donderdag 21 april 2005 02:28 schreef Bombie het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat je op dit moment niet in Center Parcs verblijft, anders zou dit namelijk veel onthullen over je beroep.
Ho ff, dat klinkt als de mijne! En wij hebben pas een jaar wat!!quote:Op donderdag 21 april 2005 15:12 schreef FordXRRS het volgende:
Morgenavond neuk ik mijn meissie, waarmee ik 4 jaar samen ben... Mooi donker lang haar tot over de schouders, cup B, 1.72m, slank met heeel lieve, ondeugende ogen![]()
Ook ik noem dit een relatie... Maar ik neuk dr wel![]()
quote:
quote:
Nog steeds niemand?quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:16 schreef JaWi het volgende:
Ik niemand.
Hehe, inderdaad. Zat ook eens te kijken, het schiet ook niet op bij hem eh.quote:
quote:
Ja toch, je weet toch.quote:Op vrijdag 22 april 2005 03:07 schreef xaqz het volgende:
Haha dat plaatje doet hard =)
Waarom heb je het dan niet gedaan? Kijk eens een keer niet naar het uiterlijk maar naar het innerlijk.quote:Op vrijdag 22 april 2005 03:23 schreef vbmot het volgende:
Had vanavond wel iemand kunnen nuecken, maar aangezien m'n rechterhand knapper is ben ik toch maar alleen naar huis gegaan.
En nu zit ik onbedoeld ende kanschloosch alweer op fok![]()
Innerlijk voel je alleen he. Uiterlijk kijk je tegenaanquote:Op vrijdag 22 april 2005 03:25 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Waarom heb je het dan niet gedaan? Kijk eens een keer niet naar het uiterlijk maar naar het innerlijk.![]()
Haha, ik bedoel inderdaad ook niet het geestelijke innerlijk natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 april 2005 03:30 schreef vbmot het volgende:
[..]
Innerlijk voel je alleen he. Uiterlijk kijk je tegenaan.
Morgen heb ik vast spijt dat ik hier heb zitten posten.
Nee, dat bedoel ik ook nietquote:Op vrijdag 22 april 2005 03:31 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Haha, ik bedoel inderdaad ook niet het geestelijke innerlijk natuurlijk.![]()
Ik vind /dev/random >> STDOUT trouwens niet de term "geestelijk innerlijk" waardquote:Op vrijdag 22 april 2005 03:31 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Haha, ik bedoel inderdaad ook niet het geestelijke innerlijk natuurlijk.![]()
Nog geen idee, waar zit jij dan?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |