quote:Op donderdag 21 april 2005 02:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik neuk momenteel mijn vriendin18 jaar, 1.74m voldoende vlees op de botten, leuke cup C
die hebben van die "lieve sex"quote:Op donderdag 28 april 2005 19:47 schreef bouncing het volgende:
[..]
hoe the fuck kunnen mensen neuken en typen tegerlijkertijd, zonder spelfouten ?![]()
Je wat?quote:
En af en toe tussendoor 40 anderen of niet?quote:
jup, we hebben afgesproken dat we op de gangbang en op parenavonden wel met anderen mogen neuken en daarbuiten niet en dat werkt primaquote:Op maandag 2 mei 2005 19:45 schreef egilio het volgende:
[..]
En af en toe tussendoor 40 anderen of niet?![]()
nee, er komt geen verslag, want dan komen er toch weer allemaal sneue reacties en wordt het topic gelijk weer gesloten, maar een leuke avond was het zeker en de volgende keer ben ik er weer bijquote:Op maandag 2 mei 2005 20:45 schreef coz het volgende:
Is daar nog een verslag van gekomen, of is het gebleven bij de aankondiging en een (mag ik hopen) leuke avond ?
Hey, heb je weer een vriendin?quote:
Dank je, MissBliss/Zowiee is mijn vriendin.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 02:37 schreef egilio het volgende:
[..]
Hey, heb je weer een vriendin?
Maandenlang in allerlei topics lopen rondlullen dat je vrijgezel bent en nu opeens neuk je je 'vriendin'. Vertel!![]()
Gefeli iig trouwens!
Het klinkt een beetje of je ergens een lief hondje hebt lopenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:39 schreef Christine het volgende:
Ik heb net weer met mijn blondje geneukt. Heerlijk![]()
Ach gossie wat schattig.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:56 schreef Tranceptor het volgende:
Dit weekend weer lekker tegen mijn liefje euhm ... 'aankruipen'
Ja inderdaad! Womanpleaser ben ik altijd al geweestquote:Op woensdag 4 mei 2005 00:07 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ach gossie wat schattig.
Valt dat macho-ding ineens in het niet
De post komt doorgaans niet 's avonds...quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:35 schreef sizzler het volgende:
De postbode.
nouja, niet *nu*, maar gisteravond nog wel
De post niet.quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:04 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
De post komt doorgaans niet 's avonds...![]()
Uiteraardquote:Op woensdag 4 mei 2005 00:13 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Womanpleaser ben ik altijd al geweest, maar wel een vent in bed natuurlijk.
Vroeger wel hoor, pakjes in de avondbestelling.quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:04 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
De post komt doorgaans niet 's avonds...![]()
Vroeger wel ja, maar dat waren meestal de witte pakjes zonder naam erop.quote:Op woensdag 4 mei 2005 18:40 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Vroeger wel hoor, pakjes in de avondbestelling.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |