Inhoudelijk reageren op mijn posts aub. Zo voel ik me zo'n leeghoofd.quote:
quote:Op maandag 25 april 2005 01:27 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Inhoudelijk reageren op mijn posts aub. Zo voel ik me zo'n leeghoofd.![]()
Volgens mij heb je dat trouwens al vaker geflikt bij mij.quote:
bron?quote:Op maandag 25 april 2005 01:33 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dat trouwens al vaker geflikt bij mij.![]()
Moet ik flink gaan zoeken in zo'n kansloos slowchattopic. Overigens lees ik mijn posts niet graag terug. Dan bekruipt me toch een naar inhoudloos gevoel.quote:
herkenbaarquote:Op maandag 25 april 2005 01:37 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Moet ik flink gaan zoeken in zo'n kansloos slowchattopic. Overigens lees ik mijn posts niet graag terug. Dan bekruipt me toch een naar inhoudloos gevoel.
Zo eentje heb ik ook... lekker maatje haha voor een lang iemand..quote:Op donderdag 21 april 2005 09:23 schreef SicSicSics het volgende:
Maar al 2,5 jaar een heel lief meisje met kort haar (is nu al veel verschillende kleurtjes geweest, maar gelukkig nooit van dieknalkleurtjes) ze is 1,65 kort (Ik 1,96) en heeft echt de lekkerste kont die ik ooit gezien heb!
quote:Op donderdag 21 april 2005 02:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik neuk momenteel mijn vriendin18 jaar, 1.74m voldoende vlees op de botten, leuke cup C
die hebben van die "lieve sex"quote:Op donderdag 28 april 2005 19:47 schreef bouncing het volgende:
[..]
hoe the fuck kunnen mensen neuken en typen tegerlijkertijd, zonder spelfouten ?![]()
Je wat?quote:
En af en toe tussendoor 40 anderen of niet?quote:
jup, we hebben afgesproken dat we op de gangbang en op parenavonden wel met anderen mogen neuken en daarbuiten niet en dat werkt primaquote:Op maandag 2 mei 2005 19:45 schreef egilio het volgende:
[..]
En af en toe tussendoor 40 anderen of niet?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |