Nee sorry, ik ben er 1 zonder enige fantasie en uithoudingsvermogen voor jouquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:28 schreef Mukie het volgende:
[..]
Oh dat was jij
Nog advies over waar je leuke gewillige mannen vindt met een enorm uithoudingsvermogen en fantasie?
Balen... Had je hoger ingeschat adhv je postsquote:Op zaterdag 23 april 2005 12:32 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee sorry, ik ben er 1 zonder enige fantasie en uithoudingsvermogen voor jou![]()
Nou goed dan, fantasie heb ik wel voor 2 en dat uithoudingsvermogen doen we wat aan, daar heb ik wel wat voor, kan je toch de hele nacht doorgaanquote:Op zaterdag 23 april 2005 12:32 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee sorry, ik ben er 1 zonder enige fantasie en uithoudingsvermogen voor jou![]()
Zou het dan toch nog iets worden met me?quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:21 schreef erodome het volgende:
[..]
Nou goed dan, fantasie heb ik wel voor 2 en dat uithoudingsvermogen doen we wat aan, daar heb ik wel wat voor, kan je toch de hele nacht doorgaan
Je bent een beetje te oud.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:42 schreef Mukie het volgende:
[..]
Grote brede mannen die netjes en verzorgd zijn.
Niet overdreven gespierd, maar gewoon lekker
Blond, bruin, of dergelijke maakt me niet uit.
Zolang hij maar weet hoe het is hoe je met een vrouw om moet gaan en niet met een porseleinen pop ben ik blij
Hmmm... toch een lijstje
Maar ga jij nu maar lekker praktizeren
doet dat geen pijn?quote:
kun je nagaan hoe pijn het doet voor een manquote:
Al bij nagedacht dat het een geoefende gay is?quote:Op maandag 25 april 2005 01:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kun je nagaan hoe pijn het doet voor een man![]()
ehmm nee. maar nu welquote:Op maandag 25 april 2005 01:19 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Al bij nagedacht dat het een geoefende gay is?
quote:
twee handen? wowquote:Op maandag 25 april 2005 01:21 schreef LaZZ het volgende:
[..]
![]()
Daar heb je het antwoord, overigens, een geoefend mens telt voor twee!![]()
Of je neukt vanaf morgen je leraar Duits, of je kijkt mij nu lief aan, dan leer ik je misschien nog wel wat Duits, of Grieks natuurlijk.quote:Op maandag 25 april 2005 01:21 schreef iZiL het volgende:
Ik ga morgen mijn Duitse mondeling verneuken denk ik![]()
Zo bedoelde ik het niet, maar kan je 'm ook opvatten ja.quote:
grinnekquote:Op maandag 25 april 2005 01:23 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet, maar kan je 'm ook opvatten ja.![]()
Maar laten we beginnen met 2 vingers.
Denkt erover een tutorial te maken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |