Van Bommel bedoel je.quote:Op woensdag 20 april 2005 22:16 schreef cultheld het volgende:
Wat is die Goor toch een kneus.
quote:
hij werd vastgehoudenquote:Op woensdag 20 april 2005 22:17 schreef VoreG het volgende:
Die Robert die valt ook bij alles wat een watje zeg
Inderdaad, ik vind het ook maar een prutser. PSV kan veel meer over die rechterkant,, als daar een betere back staat.quote:Op woensdag 20 april 2005 22:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Bogelund is trouwens ook echt heel slecht. Meer dan een balletje breed kan die kneus echt niet.
quote:Op woensdag 20 april 2005 22:19 schreef rubbereend het volgende:ja lekker kutcommentator haal het trauma van de UEFAcup nog ff omhoog
Misschien is Song iets... nog een Koreaan erbij.quote:Op woensdag 20 april 2005 22:20 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vind het ook maar een prutser. PSV kan veel meer over die rechterkant,, als daar een betere back staat.
quote:Op woensdag 20 april 2005 22:20 schreef SCH het volgende:
doe nou maar 1-1
En homofoobquote:
Waarom niet? Toch mooi als je een tegenstander een kaart kan aansmeren?quote:
nee, dat doen ze maar in duitsland en italiequote:Op woensdag 20 april 2005 22:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Waarom niet? Toch mooi als je een tegenstander een kaart kan aansmeren?
quote:Op woensdag 20 april 2005 22:25 schreef BB-King het volgende:
Ben benieuwd of Robert voor zijn afgekeurde hattrick gaat.
Waarom?? Je kan de bal beter afspelen op iemand die hem er 100% zeker inschiet....quote:
Klopt, maar op scheidsrechters schelden blijft leukquote:Op woensdag 20 april 2005 22:26 schreef VoreG het volgende:
Ah kom op niet zo gefrustreerd, de amstel cup stelde toch niks voor
De kans om af te fluiten op buitenspel was groot maar goedquote:Op woensdag 20 april 2005 22:26 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Waarom?? Je kan de bal beter afspelen op iemand die hem er 100% zeker inschiet....
quote:Op woensdag 20 april 2005 22:26 schreef VoreG het volgende:
Ah kom op niet zo gefrustreerd, de amstel cup stelde toch niks voor
met fatsoenlijke grensrechters nietquote:Op woensdag 20 april 2005 22:28 schreef knep het volgende:
[..]
De kans om af te fluiten op buitenspel was groot maar goed
Maar dan moet je niet gaan roepen dat de AC niks voorsteltquote:Op woensdag 20 april 2005 22:28 schreef HeatWave het volgende:
Ik zou er ook de pest inhebben als ik psv'er zou zijn, verliezen is NOOIT leuk, ik baal er al van als Ajax een oefenpartij verliest.....
Ben ik met je eens we missen Sibon vreselijk. Schandalig dat we die ooit lieten jgaan.quote:Op woensdag 20 april 2005 22:25 schreef SCH het volgende:
Die spelers die jij noemt zijn beter dan de gemiddelde Ajacied van dit moment lieve Tong![]()
quote:Op woensdag 20 april 2005 22:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
met fatsoenlijke grensrechters niet
Konden ze daar nou niet 10 min mee wachten?quote:
en zeker met 2 onterecht afgekeurde doelpuntenquote:Op woensdag 20 april 2005 22:28 schreef HeatWave het volgende:
Ik zou er ook de pest inhebben als ik psv'er zou zijn, verliezen is NOOIT leuk, ik baal er al van als Ajax een oefenpartij verliest.....
Wij gaan voor de CLquote:Op woensdag 20 april 2005 22:27 schreef PLAE@ het volgende:
Zo te zien doet PSV niet eens een poging om te winnen
sukkels.
Zal je MIJ ook nooit horen zeggen, ik hoop vurig dat we hem winnenquote:Op woensdag 20 april 2005 22:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Maar dan moet je niet gaan roepen dat de AC niks voorstelt
Zeur niet, ze hebben toch nog geen goal tegen. Dus doen ze het goed.quote:Op woensdag 20 april 2005 22:29 schreef speknek het volgende:
Wat een schijt defensie heeft Feyenoord toch. Elke keer hoop je dat het eigenlijk best wel meevalt, maar nee hoor. Nouja, gelukkig is de aanval wel goed.
Praat het verlies maar voor jezelf goed hoor.quote:Op woensdag 20 april 2005 22:30 schreef cultheld het volgende:
Ik lach me rot als PSV in de blessuretijd gelijk maakt en dat er dan met penalties wordt gewonnen
spuit elfquote:Op woensdag 20 april 2005 22:31 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Zeur niet, ze hebben toch nog geen goal tegen. Dus doen ze het goed.
Weet je wel wat je zegtquote:Op woensdag 20 april 2005 22:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
met fatsoenlijke grensrechters niet
Sportief gezien is het wel een cupfighter jaquote:Op woensdag 20 april 2005 22:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Toch alweer 10 jaar geleden dat "cupfighter" Feyenoord de beker won.
Blunder?quote:Op woensdag 20 april 2005 22:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Gullit
Schitterende reactie van Gullit. ^ O^ Dit was wel buitenspel volgens mij. Grote blunder van Babos weer.
Tong, je smileyquote:
Snel quoten.quote:
Fout van Babos waar op een enorme blunder van de verdediging volgde.....quote:Op woensdag 20 april 2005 22:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dit was een fout van Babos, ook buitenspel trouwens.
blunder van Gibbsquote:Op woensdag 20 april 2005 22:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Gullit
Schitterende reactie van Gullit. ^ O^ Dit was wel buitenspel volgens mij. Grote blunder van Babos weer.
Ja, zo'n bal moet hij gewoon klem hebben in plaats van half wegwerken met zijn voet.quote:
Babos redt nog maar die verdediger moet hem daarna weg werken.quote:Op woensdag 20 april 2005 22:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Gullit
Blijkbaar ik weet niet eens wat er gebeurt is..quote:Op woensdag 20 april 2005 22:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
GemistWas AZ kijken. Verlenging dus?
Ook van Babos.quote:
Beasleyquote:Op woensdag 20 april 2005 22:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
Blijkbaar ik weet niet eens wat er gebeurt is..
Babos werkt die bal half weg met zijn voet, terwijl dat schot makkelijk klem kon worden gepakt.quote:Op woensdag 20 april 2005 22:37 schreef Chadi het volgende:
[..]
Babos redt nog maar die verdediger moet hem daarna weg werken.
Iemand ramt een bal van 10 meter op hem af.... Het is nog knap dat ie er iets tegen kreeg. En jij vind dat ie hem moet klemmen??quote:Op woensdag 20 april 2005 22:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ja, zo'n bal moet hij gewoon klem hebben in plaats van half wegwerken met zijn voet.
Ja, zo hard was die bal niet. Genoeg keepers in de 6e klasse onderbond die zo'n bal klem hebben of in elk geval niet zachtjes door het midden van de 16 wegwerken.quote:Op woensdag 20 april 2005 22:38 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Iemand ramt een bal van 10 meter op hem af.... Het is nog knap dat ie er iets tegen kreeg. En jij vind dat ie hem moet klemmen??
Dat 't je zo aangrijptquote:
dus nietquote:Op woensdag 20 april 2005 22:39 schreef Spideyman het volgende:
En we maken plaats voor Hart van Nederland
Goedmakertje voor die 2 eerder onterecht afgekeurde goals?quote:Op woensdag 20 april 2005 22:41 schreef DivineJester het volgende:
Godverdegodver
Goal van PSV leek trouwens buitenspel (het eerste schot dan), maar als je het ook zo weggeeft....
Het was ook buitenspel.quote:Op woensdag 20 april 2005 22:41 schreef DivineJester het volgende:
Godverdegodver
Goal van PSV leek trouwens buitenspel (het eerste schot dan), maar als je het ook zo weggeeft....
De grensrechter zag het gewoon niet.quote:Op woensdag 20 april 2005 22:42 schreef BB-King het volgende:
[..]
Goedmakertje voor die 2 eerder onterecht afgekeurde goals?
Zoiets had ik ook. Ik zei "als er maar geen verlenging komt" tijdens die lange bal. Nog een half uur kijken..hopelijk een beetje spannend.quote:Op woensdag 20 april 2005 22:41 schreef Tvduijn het volgende:
hoe grappig, ik zag die lange bal en zei, daar komtie dan.
quote:Op woensdag 20 april 2005 22:43 schreef HeatWave het volgende:
Klote verlenging, wil ik eens vroeg naar bed.....
Ja, gewoon twee keer een kwartier.quote:Op woensdag 20 april 2005 22:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
Spelen we hier ook zonder silver/golden goal trouwens?
't is nog niet afgelopen, hoor.quote:Op woensdag 20 april 2005 22:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat een kutdag weer
Eerst verliest AZ, staan die neuzen weer 2e, en dan geeft Feyenoord ook nog even de plek in de finale van de Amstelcup weg
Robert heeft allang de 1-1 en 1-2 gemaaktquote:Op woensdag 20 april 2005 22:37 schreef cultheld het volgende:
En als Robert straks de 2-1 maakt, dan beslist hij in één week tijd twee verschillende leagues
neem een king en je kan er weer even tegenaanquote:Op woensdag 20 april 2005 22:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat een kutdag weer
Eerst verliest AZ, staan die neuzen weer 2e, en dan geeft Feyenoord ook nog even de plek in de finale van de Amstelcup weg
Chelsea - Arsenal is ook nog bezig hoorquote:Op woensdag 20 april 2005 22:43 schreef VoreG het volgende:
Ja bekijk het ik ga niet weer zo'n saaie wedstrijd afkijken
Ik ga naar m'n nest
Nee, maar zelfs de grootste optimist ziet Feyenoord hier nog niet winnen denk ik...quote:
Daar is ook niet veel aan jammergenoeg..quote:Op woensdag 20 april 2005 22:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Chelsea - Arsenal is ook nog bezig hoorLDL aan en TV op C+
maar de blinde arbitrage zag het verkeerdquote:Op woensdag 20 april 2005 22:44 schreef klootje het volgende:
[..]
Robert heeft allang de 1-1 en 1-2 gemaakt
Kijk jij wel dezelfde wedstrijdquote:
ik vond van wel !quote:Op woensdag 20 april 2005 22:48 schreef ASSpirine het volgende:
khad het al gezien eendje
maareg, vanwege gebrek aan live video-beelden heb ik alleen maar kunnen luisteren
maar beide robert-goals onterecht afgekeurd?
Ja alleen jammer dat robert alleen afgekeurde goals kan makenquote:
De 1-1 van PSV was dan weer buitenspel.quote:Op woensdag 20 april 2005 22:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik vond van wel !
2de zowiezo onterecht
vind ik ook.quote:Op woensdag 20 april 2005 22:48 schreef tong80 het volgende:
Lazovic, geweldige speler type Raul maar dat zien ze niet in Rotterdam.
In Utrecht balen ze dubel zien ze hun probleemwijk niet en dan ditquote:Op woensdag 20 april 2005 22:49 schreef BB-King het volgende:
Geweldig, overal in Nederland oude wijven die balen...
... dat er voetbal op tv is en geen Hart van Nederland! [afbeelding]
tegen Lyon was nog maar een generalequote:Op woensdag 20 april 2005 22:46 schreef rubbereend het volgende:
k raak eraan gewend, verlengingen bij PSV
Raul is niet zo'n vervelende speler als Lazovicquote:Op woensdag 20 april 2005 22:48 schreef tong80 het volgende:
Lazovic, geweldige speler type Raul maar dat zien ze niet in Rotterdam.
Ja, anders ik wel. Ik zie op SBS een slaapverwekkende pot vol knullige fouten en blunders.quote:Op woensdag 20 april 2005 22:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Waar kijk jij naar? Dan wil ik dat ook even zien
de climax kmot in Istanbul?quote:Op woensdag 20 april 2005 22:51 schreef pascalheister het volgende:
[..]
tegen Lyon was nog maar een generale
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |