blunder van Gibbsquote:Op woensdag 20 april 2005 22:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Gullit
Schitterende reactie van Gullit. ^ O^ Dit was wel buitenspel volgens mij. Grote blunder van Babos weer.
Ja, zo'n bal moet hij gewoon klem hebben in plaats van half wegwerken met zijn voet.quote:
Babos redt nog maar die verdediger moet hem daarna weg werken.quote:Op woensdag 20 april 2005 22:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Gullit
Schitterende reactie van Gullit. ^ O^ Dit was wel buitenspel volgens mij. Grote blunder van Babos weer.
Blijkbaar ik weet niet eens wat er gebeurt is..quote:Op woensdag 20 april 2005 22:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
GemistWas AZ kijken. Verlenging dus?
Ook van Babos.quote:
Beasleyquote:Op woensdag 20 april 2005 22:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
Blijkbaar ik weet niet eens wat er gebeurt is..
Babos werkt die bal half weg met zijn voet, terwijl dat schot makkelijk klem kon worden gepakt.quote:Op woensdag 20 april 2005 22:37 schreef Chadi het volgende:
[..]
Babos redt nog maar die verdediger moet hem daarna weg werken.
Iemand ramt een bal van 10 meter op hem af.... Het is nog knap dat ie er iets tegen kreeg. En jij vind dat ie hem moet klemmen??quote:Op woensdag 20 april 2005 22:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ja, zo'n bal moet hij gewoon klem hebben in plaats van half wegwerken met zijn voet.
Ja, zo hard was die bal niet. Genoeg keepers in de 6e klasse onderbond die zo'n bal klem hebben of in elk geval niet zachtjes door het midden van de 16 wegwerken.quote:Op woensdag 20 april 2005 22:38 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Iemand ramt een bal van 10 meter op hem af.... Het is nog knap dat ie er iets tegen kreeg. En jij vind dat ie hem moet klemmen??
Dat 't je zo aangrijptquote:
dus nietquote:Op woensdag 20 april 2005 22:39 schreef Spideyman het volgende:
En we maken plaats voor Hart van Nederland
Goedmakertje voor die 2 eerder onterecht afgekeurde goals?quote:Op woensdag 20 april 2005 22:41 schreef DivineJester het volgende:
Godverdegodver
Goal van PSV leek trouwens buitenspel (het eerste schot dan), maar als je het ook zo weggeeft....
Het was ook buitenspel.quote:Op woensdag 20 april 2005 22:41 schreef DivineJester het volgende:
Godverdegodver
Goal van PSV leek trouwens buitenspel (het eerste schot dan), maar als je het ook zo weggeeft....
De grensrechter zag het gewoon niet.quote:Op woensdag 20 april 2005 22:42 schreef BB-King het volgende:
[..]
Goedmakertje voor die 2 eerder onterecht afgekeurde goals?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |