quote:Op woensdag 20 april 2005 22:25 schreef BB-King het volgende:
Ben benieuwd of Robert voor zijn afgekeurde hattrick gaat.
Waarom?? Je kan de bal beter afspelen op iemand die hem er 100% zeker inschiet....quote:
Klopt, maar op scheidsrechters schelden blijft leukquote:Op woensdag 20 april 2005 22:26 schreef VoreG het volgende:
Ah kom op niet zo gefrustreerd, de amstel cup stelde toch niks voor
De kans om af te fluiten op buitenspel was groot maar goedquote:Op woensdag 20 april 2005 22:26 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Waarom?? Je kan de bal beter afspelen op iemand die hem er 100% zeker inschiet....
quote:Op woensdag 20 april 2005 22:26 schreef VoreG het volgende:
Ah kom op niet zo gefrustreerd, de amstel cup stelde toch niks voor
met fatsoenlijke grensrechters nietquote:Op woensdag 20 april 2005 22:28 schreef knep het volgende:
[..]
De kans om af te fluiten op buitenspel was groot maar goed
Maar dan moet je niet gaan roepen dat de AC niks voorsteltquote:Op woensdag 20 april 2005 22:28 schreef HeatWave het volgende:
Ik zou er ook de pest inhebben als ik psv'er zou zijn, verliezen is NOOIT leuk, ik baal er al van als Ajax een oefenpartij verliest.....
Ben ik met je eens we missen Sibon vreselijk. Schandalig dat we die ooit lieten jgaan.quote:Op woensdag 20 april 2005 22:25 schreef SCH het volgende:
Die spelers die jij noemt zijn beter dan de gemiddelde Ajacied van dit moment lieve Tong![]()
quote:Op woensdag 20 april 2005 22:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
met fatsoenlijke grensrechters niet
Konden ze daar nou niet 10 min mee wachten?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |