De kans om af te fluiten op buitenspel was groot maar goedquote:Op woensdag 20 april 2005 22:26 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Waarom?? Je kan de bal beter afspelen op iemand die hem er 100% zeker inschiet....
quote:Op woensdag 20 april 2005 22:26 schreef VoreG het volgende:
Ah kom op niet zo gefrustreerd, de amstel cup stelde toch niks voor
met fatsoenlijke grensrechters nietquote:Op woensdag 20 april 2005 22:28 schreef knep het volgende:
[..]
De kans om af te fluiten op buitenspel was groot maar goed
Maar dan moet je niet gaan roepen dat de AC niks voorsteltquote:Op woensdag 20 april 2005 22:28 schreef HeatWave het volgende:
Ik zou er ook de pest inhebben als ik psv'er zou zijn, verliezen is NOOIT leuk, ik baal er al van als Ajax een oefenpartij verliest.....
Ben ik met je eens we missen Sibon vreselijk. Schandalig dat we die ooit lieten jgaan.quote:Op woensdag 20 april 2005 22:25 schreef SCH het volgende:
Die spelers die jij noemt zijn beter dan de gemiddelde Ajacied van dit moment lieve Tong![]()
quote:Op woensdag 20 april 2005 22:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
met fatsoenlijke grensrechters niet
Konden ze daar nou niet 10 min mee wachten?quote:
en zeker met 2 onterecht afgekeurde doelpuntenquote:Op woensdag 20 april 2005 22:28 schreef HeatWave het volgende:
Ik zou er ook de pest inhebben als ik psv'er zou zijn, verliezen is NOOIT leuk, ik baal er al van als Ajax een oefenpartij verliest.....
Wij gaan voor de CLquote:Op woensdag 20 april 2005 22:27 schreef PLAE@ het volgende:
Zo te zien doet PSV niet eens een poging om te winnen
sukkels.
Zal je MIJ ook nooit horen zeggen, ik hoop vurig dat we hem winnenquote:Op woensdag 20 april 2005 22:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Maar dan moet je niet gaan roepen dat de AC niks voorstelt
Zeur niet, ze hebben toch nog geen goal tegen. Dus doen ze het goed.quote:Op woensdag 20 april 2005 22:29 schreef speknek het volgende:
Wat een schijt defensie heeft Feyenoord toch. Elke keer hoop je dat het eigenlijk best wel meevalt, maar nee hoor. Nouja, gelukkig is de aanval wel goed.
Praat het verlies maar voor jezelf goed hoor.quote:Op woensdag 20 april 2005 22:30 schreef cultheld het volgende:
Ik lach me rot als PSV in de blessuretijd gelijk maakt en dat er dan met penalties wordt gewonnen
spuit elfquote:Op woensdag 20 april 2005 22:31 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Zeur niet, ze hebben toch nog geen goal tegen. Dus doen ze het goed.
Weet je wel wat je zegtquote:Op woensdag 20 april 2005 22:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
met fatsoenlijke grensrechters niet
Sportief gezien is het wel een cupfighter jaquote:Op woensdag 20 april 2005 22:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Toch alweer 10 jaar geleden dat "cupfighter" Feyenoord de beker won.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |