Zoiets had ik ook. Ik zei "als er maar geen verlenging komt" tijdens die lange bal. Nog een half uur kijken..hopelijk een beetje spannend.quote:Op woensdag 20 april 2005 22:41 schreef Tvduijn het volgende:
hoe grappig, ik zag die lange bal en zei, daar komtie dan.
quote:Op woensdag 20 april 2005 22:43 schreef HeatWave het volgende:
Klote verlenging, wil ik eens vroeg naar bed.....
Ja, gewoon twee keer een kwartier.quote:Op woensdag 20 april 2005 22:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
Spelen we hier ook zonder silver/golden goal trouwens?
't is nog niet afgelopen, hoor.quote:Op woensdag 20 april 2005 22:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat een kutdag weer
Eerst verliest AZ, staan die neuzen weer 2e, en dan geeft Feyenoord ook nog even de plek in de finale van de Amstelcup weg
Robert heeft allang de 1-1 en 1-2 gemaaktquote:Op woensdag 20 april 2005 22:37 schreef cultheld het volgende:
En als Robert straks de 2-1 maakt, dan beslist hij in één week tijd twee verschillende leagues
neem een king en je kan er weer even tegenaanquote:Op woensdag 20 april 2005 22:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat een kutdag weer
Eerst verliest AZ, staan die neuzen weer 2e, en dan geeft Feyenoord ook nog even de plek in de finale van de Amstelcup weg
Chelsea - Arsenal is ook nog bezig hoorquote:Op woensdag 20 april 2005 22:43 schreef VoreG het volgende:
Ja bekijk het ik ga niet weer zo'n saaie wedstrijd afkijken
Ik ga naar m'n nest
Nee, maar zelfs de grootste optimist ziet Feyenoord hier nog niet winnen denk ik...quote:
Daar is ook niet veel aan jammergenoeg..quote:Op woensdag 20 april 2005 22:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Chelsea - Arsenal is ook nog bezig hoorLDL aan en TV op C+
maar de blinde arbitrage zag het verkeerdquote:Op woensdag 20 april 2005 22:44 schreef klootje het volgende:
[..]
Robert heeft allang de 1-1 en 1-2 gemaakt
Kijk jij wel dezelfde wedstrijdquote:
ik vond van wel !quote:Op woensdag 20 april 2005 22:48 schreef ASSpirine het volgende:
khad het al gezien eendje
maareg, vanwege gebrek aan live video-beelden heb ik alleen maar kunnen luisteren
maar beide robert-goals onterecht afgekeurd?
Ja alleen jammer dat robert alleen afgekeurde goals kan makenquote:
De 1-1 van PSV was dan weer buitenspel.quote:Op woensdag 20 april 2005 22:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik vond van wel !
2de zowiezo onterecht
vind ik ook.quote:Op woensdag 20 april 2005 22:48 schreef tong80 het volgende:
Lazovic, geweldige speler type Raul maar dat zien ze niet in Rotterdam.
In Utrecht balen ze dubel zien ze hun probleemwijk niet en dan ditquote:Op woensdag 20 april 2005 22:49 schreef BB-King het volgende:
Geweldig, overal in Nederland oude wijven die balen...
... dat er voetbal op tv is en geen Hart van Nederland! [afbeelding]
tegen Lyon was nog maar een generalequote:Op woensdag 20 april 2005 22:46 schreef rubbereend het volgende:
k raak eraan gewend, verlengingen bij PSV
Raul is niet zo'n vervelende speler als Lazovicquote:Op woensdag 20 april 2005 22:48 schreef tong80 het volgende:
Lazovic, geweldige speler type Raul maar dat zien ze niet in Rotterdam.
Ja, anders ik wel. Ik zie op SBS een slaapverwekkende pot vol knullige fouten en blunders.quote:Op woensdag 20 april 2005 22:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Waar kijk jij naar? Dan wil ik dat ook even zien
de climax kmot in Istanbul?quote:Op woensdag 20 april 2005 22:51 schreef pascalheister het volgende:
[..]
tegen Lyon was nog maar een generale
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |