Goedmakertje voor die 2 eerder onterecht afgekeurde goals?quote:Op woensdag 20 april 2005 22:41 schreef DivineJester het volgende:
Godverdegodver
Goal van PSV leek trouwens buitenspel (het eerste schot dan), maar als je het ook zo weggeeft....
Het was ook buitenspel.quote:Op woensdag 20 april 2005 22:41 schreef DivineJester het volgende:
Godverdegodver
Goal van PSV leek trouwens buitenspel (het eerste schot dan), maar als je het ook zo weggeeft....
De grensrechter zag het gewoon niet.quote:Op woensdag 20 april 2005 22:42 schreef BB-King het volgende:
[..]
Goedmakertje voor die 2 eerder onterecht afgekeurde goals?
Zoiets had ik ook. Ik zei "als er maar geen verlenging komt" tijdens die lange bal. Nog een half uur kijken..hopelijk een beetje spannend.quote:Op woensdag 20 april 2005 22:41 schreef Tvduijn het volgende:
hoe grappig, ik zag die lange bal en zei, daar komtie dan.
quote:Op woensdag 20 april 2005 22:43 schreef HeatWave het volgende:
Klote verlenging, wil ik eens vroeg naar bed.....
Ja, gewoon twee keer een kwartier.quote:Op woensdag 20 april 2005 22:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
Spelen we hier ook zonder silver/golden goal trouwens?
't is nog niet afgelopen, hoor.quote:Op woensdag 20 april 2005 22:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat een kutdag weer
Eerst verliest AZ, staan die neuzen weer 2e, en dan geeft Feyenoord ook nog even de plek in de finale van de Amstelcup weg
Robert heeft allang de 1-1 en 1-2 gemaaktquote:Op woensdag 20 april 2005 22:37 schreef cultheld het volgende:
En als Robert straks de 2-1 maakt, dan beslist hij in één week tijd twee verschillende leagues
neem een king en je kan er weer even tegenaanquote:Op woensdag 20 april 2005 22:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat een kutdag weer
Eerst verliest AZ, staan die neuzen weer 2e, en dan geeft Feyenoord ook nog even de plek in de finale van de Amstelcup weg
Chelsea - Arsenal is ook nog bezig hoorquote:Op woensdag 20 april 2005 22:43 schreef VoreG het volgende:
Ja bekijk het ik ga niet weer zo'n saaie wedstrijd afkijken
Ik ga naar m'n nest
Nee, maar zelfs de grootste optimist ziet Feyenoord hier nog niet winnen denk ik...quote:
Daar is ook niet veel aan jammergenoeg..quote:Op woensdag 20 april 2005 22:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Chelsea - Arsenal is ook nog bezig hoorLDL aan en TV op C+
maar de blinde arbitrage zag het verkeerdquote:Op woensdag 20 april 2005 22:44 schreef klootje het volgende:
[..]
Robert heeft allang de 1-1 en 1-2 gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |