Trustenquote:Op woensdag 20 april 2005 01:10 schreef Jostie het volgende:
ik vind het wel best... Welterusten!![]()
(tevens TVP)
Eindelijkquote:Op woensdag 20 april 2005 01:17 schreef GLO het volgende:
PH = Page Hamilton van Helmet?
Tja, 't zijn niet de minsten zeg maarquote:Op woensdag 20 april 2005 01:28 schreef GLO het volgende:
Wat een bevalling...
En Maynard James Keenan!
Phil Anselmo!
Tommy Victor, ach ja
Ben ook benieuwd, ik geloof dat ze er al vanaf 1994/1995 mee bezig zijn en dat er de afgelopen 3 jaar niets meer mee gebeurd is behalve dan dat Zack de la Rocha geroddel. Maar wie weet komt toch ooit iets vanquote:Wel een spannend project zo te lezen
Alan Wilder en Vince Clark zijn ex-leden en Andy Fletcher en Martin Gore zijn met Dave Gahan de huidige, maar ja bukgeit was me al voor terwijl ik reageerde op je opmerkingquote:Op woensdag 20 april 2005 01:30 schreef GLO het volgende:
Noem mij dan 's 1 ander lid of ex-lid van Depeche Mode.
Checkquote:Op woensdag 20 april 2005 01:31 schreef bukgeit het volgende:
Alan Wilder?
Dat ie (weer eens) een been heeft gebroken dankzij een motorongeluk.quote:Op woensdag 20 april 2005 01:40 schreef bukgeit het volgende:
Wat is het laatste nieuws rond Bennie Jolink?
Een ander antwoord was ook bijna niet mogelijk geweest. Twee middenvoetsbeentjes, volgens mijn bron.quote:Op woensdag 20 april 2005 01:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat ie (weer eens) een been heeft gebroken dankzij een motorongeluk.
quote:Op woensdag 20 april 2005 09:45 schreef ranja het volgende:
Mud
Dyna-mite
Tigerfeet
The cat crept in
Rocket
Lonely this christmas
quote:De goat's some honkyfool
She broke da damn rule
She hurt him hard
Dis time he gots'ta bust waaay down
She's lost his trust
And so's she must
All be lost
De system gots broke waaay down
Romance gots broke waaay down
Ik dacht zelf aan Phil Lynott, maar old town is goedquote:Op woensdag 20 april 2005 11:07 schreef iggy_in_the_house het volgende:
The Corrs - Old Town
dat is goedquote:Op woensdag 20 april 2005 11:35 schreef ranja het volgende:
Tambourine - Summer of love
Eddie Cochran - Summertime blues
Mungo Jerry - In the summertime
Bananarama - Cruel summer
Bryan Adams - Summer of 69
Abba - Summer night city
John Travolta / Olivia Newton-John - Summernights
Motels - Suddenly last summer
All about Eve - Our summer
Undertones - Here comes the summer
Ik weet niet waar jij zitquote:Op woensdag 20 april 2005 12:05 schreef ranja het volgende:
Ik weet niet waar jij zit, maar ik voel meer voor een lijstje van 10 over koud
Dus, 10 nummers die titelsgewijs over kou gaan, act + titel. Graag minimaal 3 verschillende talen.
Mooi lijstje (al mis ik een lekkere stormquote:Op woensdag 20 april 2005 12:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Garbage - I'm Only Happy When It Rains
TRavis - Why Does It Always Rain On Me
Kane - Rain Down On Me
Prince - Purple Rain
Azure Ray - Raining In Athens
Guns N' Roses - November Rain
Live - Lightning Crashes
AC/DC - Thunderstruck
Metallica - Ride The Lightning
Skik - Klote Weer
Hier wel storm, maar te laat...quote:Op woensdag 20 april 2005 12:37 schreef bigshadow het volgende:
Annie lennox - Here comes the rain again
Live - Lightning crashes
Blind Melon - No rain
Counting crows - Rain king
Jamie Cullum - Singin in the rain
Mobb Deep - Quit storm
Ed harcourt - The storm is coming
David Gray - January rain
Guns and roses - November rain
Ozark Henry - I'll be rain
Ik mis echt een paar open deuren zoals idd I am kloot, prince, kane en travisquote:Op woensdag 20 april 2005 12:42 schreef GLO het volgende:
[..]
Hier wel storm, maar te laat...
Nog even mijn mooiste stormnummers:
Carmel - Storm
I Am Kloot - Storm Warning
quote:Op woensdag 20 april 2005 12:57 schreef Neleos het volgende:
Het regent zonnestralen
Als het vuur gedoofd is
jeejquote:Op woensdag 20 april 2005 13:02 schreef bigshadow het volgende:
Royksopp - Melody am?
De plaat moet nog uitkomen, Das pop is niet correct , het oude apple logo ook niet btwquote:Op woensdag 20 april 2005 13:06 schreef belsen het volgende:
Das Pop?
Gaat het nou om een plaat die nog moet uitkomen of is het een bewerkte platenhoes.
Nou, daar heb je helemaal gelijk in. Deze hoes is verspreid, de titel is X&Y (of andersom)quote:Op woensdag 20 april 2005 13:18 schreef belsen het volgende:
Van Coldplay moet er ook nieuwe uitkomen, overigens.
Sorry, was even weg. Welk plaatje? Mijn avatar? O, je bedoelt die regenfoto? Ja, ik herkende 'm idd van een rebus. Mooi plaatje.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:11 schreef ranja het volgende:
Trouwens GLO dat plaatje van jou heb ik laatst gebruikt in een rebus
dat zou m'n 2e gok geweest zijnquote:Op woensdag 20 april 2005 13:18 schreef belsen het volgende:
Van Coldplay moet er ook nieuwe uitkomen, overigens.
Inderdaad, heb 'm even gegoogled en die heb ik idd al zien liggen. Is 't ook wat? Vond de single niet echt boeiend eerlijk gezegd.quote:
Ik vind 'm mooi. Maar lang niet zo overweldigend als de vorige, Get Ready. Dat was mijn album van het jaar toen, en dat gaat Waiting For The Sirens' Call 'm niet nadoen.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Inderdaad, heb 'm even gegoogled en die heb ik idd al zien liggen. Is 't ook wat? Vond de single niet echt boeiend eerlijk gezegd.
Not even close...quote:Op woensdag 20 april 2005 13:33 schreef lubje25 het volgende:
gravey-bearredcross
Hint: net zo iets als de band van Chino Morenoquote:Op woensdag 20 april 2005 13:34 schreef ranja het volgende:
he een 3e plaatje. geen idee wie dat zijn trouwens.
quote:
Ik ken volgens mij alleen de versie van de Popcorn makersquote:Op woensdag 20 april 2005 13:41 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Als ik dat liedje hoor krijg ik het niet meer uit mijn hoofd voor de rest van de dag, en dat probleem heb nu ook
Het origineel was van Hot Butter, de rest is gewoon rechtenvrij nagepingeld.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:58 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik ken volgens mij alleen de versie van de Popcorn makers
Geen idee wat het verschil is eigenlijk.
correct , nog 3 mensenquote:Op woensdag 20 april 2005 14:23 schreef belsen het volgende:Met kerst ben ik alleen = Abba - The day before you came Jij = Peter Maffai - Du
Klopt maar van wie, wil ik wetenquote:Op woensdag 20 april 2005 14:29 schreef dolle_hond het volgende:
ik meen t is er iig ook een
en het laatste rondje ook (uit t frans)
Dit is nummer 5quote:Op woensdag 20 april 2005 14:33 schreef ranja het volgende:
Zeg maar niets meer = You don't own me - Lesley Gore
Dat zullen de Schotten wel geweest zijn, want het is een Schots lied...quote:Op woensdag 20 april 2005 14:30 schreef belsen het volgende:Nederland O Nederland = Iers volksliedje Auld lang syn (vaak gezongen met Nieuwjaar)
Waren de Ieren toen nog trouwens best boos over.
Maar is dat nou Madonna en Mariah Carey of Madonna en Celine Dion?quote:Op woensdag 20 april 2005 15:28 schreef ranja het volgende:
hm iedereen die 2 goed heeft, heeft dezelfde 2 goed
Nou ja, ik vond met name de onderste 3 van dit lijstje wel verrassend.quote:Op woensdag 20 april 2005 15:40 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
madonna
mariah carey
prince
rene froger
Ik voel een vervolgvraag aankomen.....quote:Op woensdag 20 april 2005 15:48 schreef lubje25 het volgende:
Dat Froger meer dan 20 hits heeft gehad wist ik echt niet
God verhoede hetquote:
Ja, dat bedacht me dus ook net, ik had Froger en Paul de Leeuw in gedachte en koos de verkeerde. Met twintig hits in 10 jaar moet je haast wel permanent nummers uitbraken, iets wat maar weinige (bekende) buitenlanders doenquote:Op woensdag 20 april 2005 15:50 schreef newbiedoobiedoo het volgende:Het moest bijna wel een nederlander zijn (die zeg maar een Ahoy kan uitverkopen) Aangezien Froger iets langer bezig is dan een Borsato of een Bauer, moest het bijna wel.
Hm dan gebruik ik een andere site blijkbaar.quote:Op woensdag 20 april 2005 15:51 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik kijk het nu trouwens na in een online database, maar bij Madonna blijft íe hier toch op 18 hangen...
Tja, ook zo'n band met een hondstrouwe aanhang die alles koopt wat ze uitbraken....wat zorgt dat elke single wel minstens 1 weekje op nummer 39 haaltquote:
joan of arcquote:Op woensdag 20 april 2005 15:53 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik wil graag de 5 top 10 hits (in nederland) van OMD
quote:Op woensdag 20 april 2005 15:57 schreef ranja het volgende:
Maid of Orleans
Locomotion
Talking loud and clear
So in love
Forever live and die
ik zat nog over We Love You te twijfelenquote:Op woensdag 20 april 2005 16:02 schreef ranja het volgende:
Ik moest wel even het halve liedje Forever live and die in m'n hoofd zingen tot ik bij de titel uitkwamen ik zat te twijfelen over So in love maar wist ook geen andere te bedenken die het zou kunnen zijn. Raar eigenlijk dat Enola gay gewoon niet eens tipparade heeft gehaald...
01 Voguequote:Op woensdag 20 april 2005 16:11 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hmm, ook met de hitzone-site kom je maar tot 18 voor Maddie (tenzij je Dear jessie nog gaat meerekenen, dan 19)
Dat was ook wel een hele kleine hit (# 97, 4 wk). Over het hoofd gezien wellichtquote:Op woensdag 20 april 2005 16:20 schreef ranja het volgende:
Holiday was natuurlijk een heruitgave, misschien dat die daarom op 'mijn' site niet meetelt. Onterecht dan wel, foutje in de groepering waarschijnlijk.
Nummer 16 zegt mij niks...
March of the pigs gaat niet over Maart natuurlijkquote:Op woensdag 20 april 2005 16:23 schreef GLO het volgende:
Pilot - January
Foo Fighters - February Stars
Daryl-Ann - April
Bee Gees - First Of May
Corey Hart - Third Of June
Chris Connelly - July
Earth, Wind & Fire - September
Pretty Things - October 26
Guns N' Roses - November Rain
All About Eve - December
Dat was de vraag ook niet..de naam moest erin staan.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:29 schreef ranja het volgende:
[..]
March of the pigs gaat niet over Maart natuurlijk
97quote:Op woensdag 20 april 2005 16:24 schreef GLO het volgende:
Dat was ook wel een hele kleine hit (# 97, 4 wk). Over het hoofd gezien wellicht
Ben ik nou echt zo onduidelijk met vragen stellenquote:Op woensdag 20 april 2005 16:31 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dat was de vraag ook niet..de naam moest erin staan.
quote:Op woensdag 20 april 2005 16:33 schreef ranja het volgende:
[..]
Ben ik nou echt zo onduidelijk met vragen stellen
Nee, moest dat dan? Het ging toch gewoon om hits, period? Maar als je de Top 100-noteringen eruit zeeft (naast deze ook Bedtime Story) en je theorie over Holiday klopt, dan houd je idd 18 Top 40-hits over. Daar zal 't 'm dan wel in zitten.quote:
Maar hoe jóuw site dan weer aan 20 komt zonder Top-100 hits...quote:Op woensdag 20 april 2005 16:55 schreef GLO het volgende:
[..]
Nee, moest dat dan? Het ging toch gewoon om hits, period? Maar als je de Top 100-noteringen eruit zeeft (naast deze ook Bedtime Story) en je theorie over Holiday klopt, dan houd je idd 18 Top 40-hits over. Daar zal 't 'm dan wel in zitten.
20 dus. Die 18 van jou + Dear Jessie, die in 1990 nog een week of 3 in de top 40 stond, plus Holiday, die in de Top 40 lijst wel de top 40 haalde, ondanks dat-ie dat in de top 100 niet deed.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:55 schreef GLO het volgende:
Nee, moest dat dan? Het ging toch gewoon om hits, period? Maar als je de Top 100-noteringen eruit zeeft (naast deze ook Bedtime Story) en je theorie over Holiday klopt, dan houd je idd 18 Top 40-hits over. Daar zal 't 'm dan wel in zitten.
Hé, da's John Woodhouse weer. Die hebben we gisteren al gehad.quote:
Nee, klopt ook niet. Holiday zit al bij die 18 van 'mij' inbegrepen...quote:Op woensdag 20 april 2005 17:10 schreef ranja het volgende:
[..]
20 dus. Die 18 van jou + Dear Jessie, die in 1990 nog een week of 3 in de top 40 stond, plus Holiday, die in de Top 40 lijst wel de top 40 haalde, ondanks dat-ie dat in de top 100 niet deed.
sorryquote:Op woensdag 20 april 2005 17:14 schreef GLO het volgende:
[..]
Hé, da's John Woodhouse weer. Die hebben we gisteren al gehad. [afbeelding]
quote:Op woensdag 20 april 2005 17:19 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
John Woodhouse, Emperor..same difference.
Oh. Maar ik telde 18 top 40 hits, ik dacht dat dat dezelfde 18 als die van jou waren. Blijkbaar nietquote:Op woensdag 20 april 2005 17:16 schreef GLO het volgende:
[..]
Nee, klopt ook niet. Holiday zit al bij die 18 van 'mij' inbegrepen...
quote:Op woensdag 20 april 2005 17:19 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
John Woodhouse, Emperor..same difference.
Laatst een film gezien waarin hij een kermisklant speelde, maar weet niet meer hoe die film heet. Laat staan dat ik er nog 4 bij kan verzinnen.quote:
Gelukkig, toch nogquote:Op woensdag 20 april 2005 18:05 schreef DaisyDuke het volgende:
Viva Las Vegas
Blue Hawaii
Jailhouse Rock
Rowen heze?quote:Op woensdag 20 april 2005 19:02 schreef DaisyDuke het volgende:
Hint: Het bier van deze band wordt gebrouwen door Gulpener. Op het etiket van het flesje is bandlogo afgebeeld. De 'rugetiketten' zijn er in zes versies, voor elk bandlid één.
oops sorry, staat nu een anderequote:Op woensdag 20 april 2005 19:14 schreef DaisyDuke het volgende:
Ik heb deze vraag vorige week ook al gesteld....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
Ja die eerste is goed. Enneh... degene die de laatste goed heeft, krijgt t punt... Dit om het niet te moeilijk te maken...quote:Op woensdag 20 april 2005 19:30 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Bedoel je met die bovenste Hooverphonic ??
quote:Op woensdag 20 april 2005 19:33 schreef Captain_Redbeard het volgende:
De vierde is volgens mij Bright Eyes
Van de rest kan ik geen chocola maken dus ik ben eten
dan heb je er een -o- te weinig in staanquote:Op woensdag 20 april 2005 19:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja die eerste is goed. Enneh... degene die de laatste goed heeft, krijgt t punt... Dit om het niet te moeilijk te maken...
aangepast... stom... alles gecontroleerd en dan nog foutenquote:Op woensdag 20 april 2005 19:35 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
dan heb je er een -o- te weinig in staan![]()
quote:
We zoeken alleen de laatse 2 nog hoorquote:Op woensdag 20 april 2005 19:33 schreef Captain_Redbeard het volgende:
De vierde is volgens mij Bright Eyes
Van de rest kan ik geen chocola maken dus ik ben eten
quote:Op woensdag 20 april 2005 19:50 schreef methodmich het volgende:
And You Will Know Us By The Trail Of Dead?
En dat terwijl de 6e mij 1 van de makkelijkste leek...quote:Op woensdag 20 april 2005 19:52 schreef methodmich het volgende:
Tactisch niet handig, want de 6e weet ik niet, dus had ik die moeten afwachten.
Dat kan natuurlijk ook!quote:Op woensdag 20 april 2005 20:27 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
sister sledge?
Ik dacht al, waar blijf je newbie +1quote:Op woensdag 20 april 2005 20:27 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
sister sledge?
quote:Op woensdag 20 april 2005 22:19 schreef Berkery het volgende:
Mental as Anything?
quote:Op woensdag 20 april 2005 22:19 schreef peaceman het volgende:
geen idee...wilde gok dan maar om het topic lopende te houden: what the fuss - stevie wonder?
dat was gisterenquote:Op woensdag 20 april 2005 22:19 schreef Berkery het volgende:
Mental as Anything?
neequote:Op woensdag 20 april 2005 22:45 schreef bigshadow het volgende:
Iets van Soulwax?
Een weltrusten gokje op Admiral freebee!quote:Op woensdag 20 april 2005 22:50 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nee
maar parkeer deze vraag anders maar, want ik ga naar bed
Gays are useless and filthy?quote:Op woensdag 20 april 2005 23:58 schreef bukgeit het volgende:
De bandnaam zou het motto van Paus Benedictus XVI kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |