quote:Op woensdag 20 april 2005 15:57 schreef ranja het volgende:
Maid of Orleans
Locomotion
Talking loud and clear
So in love
Forever live and die

ik zat nog over We Love You te twijfelenquote:Op woensdag 20 april 2005 16:02 schreef ranja het volgende:
Ik moest wel even het halve liedje Forever live and die in m'n hoofd zingen tot ik bij de titel uitkwamen ik zat te twijfelen over So in love maar wist ook geen andere te bedenken die het zou kunnen zijn. Raar eigenlijk dat Enola gay gewoon niet eens tipparade heeft gehaald...

01 Voguequote:Op woensdag 20 april 2005 16:11 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hmm, ook met de hitzone-site kom je maar tot 18 voor Maddie (tenzij je Dear jessie nog gaat meerekenen, dan 19)

Dat was ook wel een hele kleine hit (# 97, 4 wk). Over het hoofd gezien wellichtquote:Op woensdag 20 april 2005 16:20 schreef ranja het volgende:
Holiday was natuurlijk een heruitgave, misschien dat die daarom op 'mijn' site niet meetelt. Onterecht dan wel, foutje in de groepering waarschijnlijk.
Nummer 16 zegt mij niks...

March of the pigs gaat niet over Maart natuurlijkquote:Op woensdag 20 april 2005 16:23 schreef GLO het volgende:
Pilot - January
Foo Fighters - February Stars
Daryl-Ann - April
Bee Gees - First Of May
Corey Hart - Third Of June
Chris Connelly - July
Earth, Wind & Fire - September
Pretty Things - October 26
Guns N' Roses - November Rain
All About Eve - December

Dat was de vraag ook niet..de naam moest erin staan.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:29 schreef ranja het volgende:
[..]
March of the pigs gaat niet over Maart natuurlijk

97quote:Op woensdag 20 april 2005 16:24 schreef GLO het volgende:
Dat was ook wel een hele kleine hit (# 97, 4 wk). Over het hoofd gezien wellicht

Ben ik nou echt zo onduidelijk met vragen stellenquote:Op woensdag 20 april 2005 16:31 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dat was de vraag ook niet..de naam moest erin staan.

quote:Op woensdag 20 april 2005 16:33 schreef ranja het volgende:
[..]
Ben ik nou echt zo onduidelijk met vragen stellen

Nee, moest dat dan? Het ging toch gewoon om hits, period? Maar als je de Top 100-noteringen eruit zeeft (naast deze ook Bedtime Story) en je theorie over Holiday klopt, dan houd je idd 18 Top 40-hits over. Daar zal 't 'm dan wel in zitten.quote:

Maar hoe jóuw site dan weer aan 20 komt zonder Top-100 hits...quote:Op woensdag 20 april 2005 16:55 schreef GLO het volgende:
[..]
Nee, moest dat dan? Het ging toch gewoon om hits, period? Maar als je de Top 100-noteringen eruit zeeft (naast deze ook Bedtime Story) en je theorie over Holiday klopt, dan houd je idd 18 Top 40-hits over. Daar zal 't 'm dan wel in zitten.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |