Mooi lijstje (al mis ik een lekkere stormquote:Op woensdag 20 april 2005 12:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Garbage - I'm Only Happy When It Rains
TRavis - Why Does It Always Rain On Me
Kane - Rain Down On Me
Prince - Purple Rain
Azure Ray - Raining In Athens
Guns N' Roses - November Rain
Live - Lightning Crashes
AC/DC - Thunderstruck
Metallica - Ride The Lightning
Skik - Klote Weer
Hier wel storm, maar te laat...quote:Op woensdag 20 april 2005 12:37 schreef bigshadow het volgende:
Annie lennox - Here comes the rain again
Live - Lightning crashes
Blind Melon - No rain
Counting crows - Rain king
Jamie Cullum - Singin in the rain
Mobb Deep - Quit storm
Ed harcourt - The storm is coming
David Gray - January rain
Guns and roses - November rain
Ozark Henry - I'll be rain
Ik mis echt een paar open deuren zoals idd I am kloot, prince, kane en travisquote:Op woensdag 20 april 2005 12:42 schreef GLO het volgende:
[..]
Hier wel storm, maar te laat...
Nog even mijn mooiste stormnummers:
Carmel - Storm
I Am Kloot - Storm Warning
quote:Op woensdag 20 april 2005 12:57 schreef Neleos het volgende:
Het regent zonnestralen
Als het vuur gedoofd is
jeejquote:Op woensdag 20 april 2005 13:02 schreef bigshadow het volgende:
Royksopp - Melody am?
De plaat moet nog uitkomen, Das pop is niet correct , het oude apple logo ook niet btwquote:Op woensdag 20 april 2005 13:06 schreef belsen het volgende:
Das Pop?
Gaat het nou om een plaat die nog moet uitkomen of is het een bewerkte platenhoes.
Nou, daar heb je helemaal gelijk in. Deze hoes is verspreid, de titel is X&Y (of andersom)quote:Op woensdag 20 april 2005 13:18 schreef belsen het volgende:
Van Coldplay moet er ook nieuwe uitkomen, overigens.
Sorry, was even weg. Welk plaatje? Mijn avatar? O, je bedoelt die regenfoto? Ja, ik herkende 'm idd van een rebus. Mooi plaatje.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:11 schreef ranja het volgende:
Trouwens GLO dat plaatje van jou heb ik laatst gebruikt in een rebus
dat zou m'n 2e gok geweest zijnquote:Op woensdag 20 april 2005 13:18 schreef belsen het volgende:
Van Coldplay moet er ook nieuwe uitkomen, overigens.
Inderdaad, heb 'm even gegoogled en die heb ik idd al zien liggen. Is 't ook wat? Vond de single niet echt boeiend eerlijk gezegd.quote:
Ik vind 'm mooi. Maar lang niet zo overweldigend als de vorige, Get Ready. Dat was mijn album van het jaar toen, en dat gaat Waiting For The Sirens' Call 'm niet nadoen.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Inderdaad, heb 'm even gegoogled en die heb ik idd al zien liggen. Is 't ook wat? Vond de single niet echt boeiend eerlijk gezegd.
Not even close...quote:Op woensdag 20 april 2005 13:33 schreef lubje25 het volgende:
gravey-bearredcross
Hint: net zo iets als de band van Chino Morenoquote:Op woensdag 20 april 2005 13:34 schreef ranja het volgende:
he een 3e plaatje. geen idee wie dat zijn trouwens.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |