Nou, daar heb je helemaal gelijk in. Deze hoes is verspreid, de titel is X&Y (of andersom)quote:Op woensdag 20 april 2005 13:18 schreef belsen het volgende:
Van Coldplay moet er ook nieuwe uitkomen, overigens.
Sorry, was even weg. Welk plaatje? Mijn avatar? O, je bedoelt die regenfoto? Ja, ik herkende 'm idd van een rebus. Mooi plaatje.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:11 schreef ranja het volgende:
Trouwens GLO dat plaatje van jou heb ik laatst gebruikt in een rebus
dat zou m'n 2e gok geweest zijnquote:Op woensdag 20 april 2005 13:18 schreef belsen het volgende:
Van Coldplay moet er ook nieuwe uitkomen, overigens.
Inderdaad, heb 'm even gegoogled en die heb ik idd al zien liggen. Is 't ook wat? Vond de single niet echt boeiend eerlijk gezegd.quote:
Ik vind 'm mooi. Maar lang niet zo overweldigend als de vorige, Get Ready. Dat was mijn album van het jaar toen, en dat gaat Waiting For The Sirens' Call 'm niet nadoen.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Inderdaad, heb 'm even gegoogled en die heb ik idd al zien liggen. Is 't ook wat? Vond de single niet echt boeiend eerlijk gezegd.
Not even close...quote:Op woensdag 20 april 2005 13:33 schreef lubje25 het volgende:
gravey-bearredcross
Hint: net zo iets als de band van Chino Morenoquote:Op woensdag 20 april 2005 13:34 schreef ranja het volgende:
he een 3e plaatje. geen idee wie dat zijn trouwens.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |