20 dus. Die 18 van jou + Dear Jessie, die in 1990 nog een week of 3 in de top 40 stond, plus Holiday, die in de Top 40 lijst wel de top 40 haalde, ondanks dat-ie dat in de top 100 niet deed.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:55 schreef GLO het volgende:
Nee, moest dat dan? Het ging toch gewoon om hits, period? Maar als je de Top 100-noteringen eruit zeeft (naast deze ook Bedtime Story) en je theorie over Holiday klopt, dan houd je idd 18 Top 40-hits over. Daar zal 't 'm dan wel in zitten.
Hé, da's John Woodhouse weer. Die hebben we gisteren al gehad.quote:
Nee, klopt ook niet. Holiday zit al bij die 18 van 'mij' inbegrepen...quote:Op woensdag 20 april 2005 17:10 schreef ranja het volgende:
[..]
20 dus. Die 18 van jou + Dear Jessie, die in 1990 nog een week of 3 in de top 40 stond, plus Holiday, die in de Top 40 lijst wel de top 40 haalde, ondanks dat-ie dat in de top 100 niet deed.
sorryquote:Op woensdag 20 april 2005 17:14 schreef GLO het volgende:
[..]
Hé, da's John Woodhouse weer. Die hebben we gisteren al gehad. [afbeelding]
quote:Op woensdag 20 april 2005 17:19 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
John Woodhouse, Emperor..same difference.
Oh. Maar ik telde 18 top 40 hits, ik dacht dat dat dezelfde 18 als die van jou waren. Blijkbaar nietquote:Op woensdag 20 april 2005 17:16 schreef GLO het volgende:
[..]
Nee, klopt ook niet. Holiday zit al bij die 18 van 'mij' inbegrepen...
quote:Op woensdag 20 april 2005 17:19 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
John Woodhouse, Emperor..same difference.
Laatst een film gezien waarin hij een kermisklant speelde, maar weet niet meer hoe die film heet. Laat staan dat ik er nog 4 bij kan verzinnen.quote:
Gelukkig, toch nogquote:Op woensdag 20 april 2005 18:05 schreef DaisyDuke het volgende:
Viva Las Vegas
Blue Hawaii
Jailhouse Rock
Rowen heze?quote:Op woensdag 20 april 2005 19:02 schreef DaisyDuke het volgende:
Hint: Het bier van deze band wordt gebrouwen door Gulpener. Op het etiket van het flesje is bandlogo afgebeeld. De 'rugetiketten' zijn er in zes versies, voor elk bandlid één.
oops sorry, staat nu een anderequote:Op woensdag 20 april 2005 19:14 schreef DaisyDuke het volgende:
Ik heb deze vraag vorige week ook al gesteld....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |