Statistiekjesquote:Hier zit je in het DIG-café. Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (QuietGuy, Slarioux en Lucille) voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Een paar punten waar je goed op moet letten:discussie over moderatie hoort in het FB-topic. schelden, flamen, mensen belachelijk maken hoort niet. Ook niet ergens anders. probeer plaatjes zoveel mogelijk te resizen Geen gespam, geen ge-etter.
Je begrijpt het goed, dit is een van de vele delen van de slowchatreeks in DIG en er zullen er zeker nog wel meer komen.
Je kan velen van de vaste gasten ook vinden op IRC in het kanaal #DIG!
Nog een extra toevoeging:quote:
Game on!quote:DIG is al jaren een van de meest serieuze fora op Fok!. Met een niet aflatende rij van mods van kaliberheeft dit forum het volgehouden tussen de soms flink verbaggerde fora (sorry, collega's
).
Hoe dan ook, dat houden we graag zo, en het geldt ook voor slowchat. Daarom het vriendelijke verzoek om van deze reeks geen eindeloze "hoi/doei" reeks te maken. Ga niet smilie-chatten, maar probeer een leuk gesprek te houden. Geen eindeloze gesprekken over de kat van de buren en weet ik wat. Slowchat moet een toevoeging zijn op ons chat-kanaal. En als dat niet lukt, dan gaat deze reeks gewoon weer dicht.
Het heet niet voor niets slowchatten. Het kanaal #DIG is een kanaal waar het serieuze en het lollige elkaar goed in stand houden. Laten we er voor zorgen dat dat hier ook kan.
Doet zen taart t-shirt aanquote:Op dinsdag 19 april 2005 08:51 schreef Godlike02 het volgende:
[afbeelding]
Grotere taart!!
[afbeelding]
NOG GROTER!
nog niks, aangezien ik nog lag te slapen toen iedereen vertrokquote:Op dinsdag 19 april 2005 08:52 schreef Godlike02 het volgende:
En wat heb je nou gekregen?
BEhalve hele lekkere taarten van BC en mij?
Dat stond er nog onderquote:
Ik word er 20, niet 1quote:
Nog verkeerd quoten ookquote:Op dinsdag 19 april 2005 09:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat stond er nog onder
Had ik even weg gelaten
[08:55] *** devzero [devzero@fl-207-30-7-34.sta.sprint-hsd.net] has quit [Quit: ]
[08:55] <Godt> hehe
[08:55] <Godt> wat een eikeltje
quote:[02:55] <Godt> hehe
[02:55] <Godt> wat een eikeltje
Omdat ze mensen bannen voor het plaatsen van dat soort plaatjesquote:
ho ho, mijn plaatje was een normaal google plaatje, bovendien valt er geen fuck te zien, allemaal gecensureerd op die voorkant, en zijn er echt wel pikantere plaatjes op fok gekomen waar ook niks omtrend mee is geweestquote:Op dinsdag 19 april 2005 19:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat ze mensen bannen voor het plaatsen van devzero's favoriete plaatjes![]()
dus vooral ook niet klikken
Nee, maar is wel te makenquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:35 schreef Geqxon het volgende:
Zeg maaruhm, heeft een van jullie dit:
[afbeelding]
logo als groot vector PNG? Ik had hier ooit een site voor, maar die ben ik kwijt
quote:
PhotoShop ? Welneequote:Op dinsdag 19 april 2005 19:47 schreef Geqxon het volgende:
Wow! Helemaal topWaar heb je dat in gemaakt? Photoshop? Illustrator?
Hier ga ik mijn moeder helemaal blij mee maken
Hmm, had ik nou wat tekst erop geschreven, spamquote:Op dinsdag 19 april 2005 20:04 schreef Geqxon het volgende:
Aha, kijk ik doe dus duidelijk geen grafische opleiding(ICT-Beheer btw)
Als alles goed gaat, gaat dit 144 gekopieerd worden, waarna er zometeen 135 peuter met zo een ding op hun hoofd gaan rondlopen
Daar gaat mijn zwarte inktpatroon
Goedemorgen ..quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:44 schreef devzero het volgende:
Saban, nu je toch bezig bent. Kun je niet een hele reeks smileys voor dig ontwerpen
zit jij in het eerste of tweede jaar van een Grafisch Lyceum ofzo?quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:12 schreef Geqxon het volgende:
Ah sorry, ik had het moeten vermelden. Maar aangezien het hier om peuters gaat kan dat neem ik aan weinig kwaad
Ik heb het open bestand niet nodig, ze werden op ongeveer 12 * 12cm geprint, wat neerkomt op om en nabij de 100DPI. Méér dan zat
Er zou wel zon zijnquote:Op donderdag 21 april 2005 08:28 schreef BlueCurl het volgende:
goedemorgen godt!
wat ziet het weer er weer veelbelovend uit!
Wel lekker warmquote:Op donderdag 21 april 2005 08:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb als laagste vanacht +1.6 gemeten dus het heeft hier niet gevroren
En Dokkum ligt te dicht bij de zeequote:Op donderdag 21 april 2005 08:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb als laagste vanacht +1.6 gemeten dus het heeft hier niet gevroren
Nee daarvoor heb ik een serieuse weerstation aangeschaft en ik meet goed, kom mooi overheen met de temps kaartenquote:Op donderdag 21 april 2005 08:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wel lekker warm
Blijf je de hele nacht wakker om dat te meten?![]()
Zeg jijquote:Op donderdag 21 april 2005 08:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En Dokkum ligt te dicht bij de zee
Daar kan het niet vriezen
Valt nog mee.quote:Op donderdag 21 april 2005 08:49 schreef SHERMAN het volgende:
Zo ik meld me ook maar weer is, ben net wakker.
Heb je niks beters te doen?quote:Op donderdag 21 april 2005 08:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nee daarvoor heb ik een serieuse weerstation aangeschaft en ik meet goed, kom mooi overheen met de temps kaarten
Mogguh shermiequote:Op donderdag 21 april 2005 08:49 schreef SHERMAN het volgende:
Zo ik meld me ook maar weer is, ben net wakker.
Jawel hoorquote:
Wat moet je in godsnaam met een weerstation??quote:Op donderdag 21 april 2005 08:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Jawel hoor
Heb een weerstation gekocht die juist mooi de gegevens op de pc opslaat
Zo kan ik zien hoe laat de laagste temp is gemeten
Dus hoef niks bij te houden
Ik zit met school hequote:Op donderdag 21 april 2005 08:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Valt nog mee.
Normaal kom ik rond 12/13 uur eruit
Moggguh Godquote:
Jaja weet ik, alsof hun zo lekker betrouwbaar zijnquote:Op donderdag 21 april 2005 08:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat moet je in godsnaam met een weerstation??
Je hebt toch de krant en het knmi?
Ja en ik zit met mijn werkquote:
Wat heb je?quote:Op donderdag 21 april 2005 10:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja en ik zit met mijn werk![]()
Alhoewel, lig in het ziektewetdus ja
3 weken terug knap en goed door mijn rug gegaan.quote:
Je moet je vriendin ook niet optillenquote:Op donderdag 21 april 2005 14:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
3 weken terug knap en goed door mijn rug gegaan.
Last van mijn rug en niet zo'n beetje ook.
Maandag naar de therapeut.
quote:Op donderdag 21 april 2005 14:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je moet je vriendin ook niet optillen
GEwoon het bed opduwen![]()
HEt ligt wel aan jou dat je het nog gebruiktquote:Op vrijdag 22 april 2005 08:25 schreef Troel het volgende:
Ja hallo?
Hebben jullie er ook last van dat ICQ niet wil inloggen of ligt dat aan mijn vers geinstalleerde Trillian?
Ja, maar dat was niet mijn vraag...quote:Op vrijdag 22 april 2005 08:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
HEt ligt wel aan jou dat je het nog gebruikt![]()
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | There appears to be a problem on this page of your site. On page http://www.pcwereld.be/node/1545 when you click on "http://texturizer.net/firefox/...xtensions/", the link to http://texturizer.net/firefox/extensions/ gives the error: Domain name lookup failed (may be a transient error). As recommended by the Robot Guidelines, this email is to explain our robot's visit to your site, and to let you know about one of the problems we found. We don't store or publish the content of your pages, but rather use the link information to update our map of the World Wide Web. Are these reports helpful? I'd love some feedback. If you prefer not to receive these occasional error notices please let me know. Roy Bryant ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Roy Bryant, roybryant@seventwentyfour.com President SEVENtwentyfour Inc. http://www.seventwentyfour.com ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ |
ik hoop het niet voor hem!quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:44 schreef Jump het volgende:
Zou danny ook zoveel mailtjes krijgen van dode links op fok?
quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:44 schreef Jump het volgende:
Zou danny ook zoveel mailtjes krijgen van dode links op fok?
yup, that's mequote:Op zaterdag 23 april 2005 19:44 schreef BlueCurl het volgende:that's me
wel met dank aan Jump ofcourse
Ik geef graag complimenten, maar zelfs cygnus opent daar geen topic meer voorquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:44 schreef BlueCurl het volgende:
ik heb voor het eerst in mijn leven gegevens in database gezet via PHP en mysqlen daarna weergegeven op een pagina
goed he
je maakt het ook wel erg makkelijkquote:wel met dank aan Jump ofcourse
Thx manquote:Op zondag 24 april 2005 12:47 schreef Geqxon het volgende:
Download een programma als SiSoft Sandra, of Eversoft
Ligt aan ons tempo hier.quote:Op maandag 25 april 2005 10:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dies is al 6 dagen jarig, en volgensmij komt daar nog wel 10 bij op
ligt er vooral aan of je wel of niet lokaal zit; is je ftp je eigen pc, zou je het via je interne-ipadres kunnen proberen of 127.0.0.1. Vaak werkt je externe (dus het ip dat je krijgt van je provider) ip niet als je dat probeertquote:Op zondag 24 april 2005 17:55 schreef Lu_uK het volgende:
middag
stil hier, maar ik wil toch nog even wat vragen, gebruikt iemand hier bulletproof FTP server?
Mij lukt het maar niet, terwijl het net opeens wel lukte om in mijn FTP te komen en mappen te bekijken. Toen probeerde ik het nog eens en lukte het opeens niet meer, terwijl ik geen instellingen had veranderd
GCSC gooit per dag rond de 2/3 topics doorheen.quote:Op maandag 25 april 2005 11:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ligt aan ons tempo hier.
We hebben sc wel is binnen paar uur vol gekregen.,
Maar dat vonden de mods niet zo een geweldig plan.
We kregen ook allemaal bekijks. Dig SC was geloof het snelst lopende topic.
Je bleef op die f5 knop rammen
Ja en op dat moment liepen we hier dus harder!quote:Op maandag 25 april 2005 13:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
GCSC gooit per dag rond de 2/3 topics doorheen.
En als het echt te gek gaat dan tikken we tegen de 5 aan![]()
Maar ik begrijp dat hier ook wel dat het niet echt een geweldig plan is
zeker die 70 berichten van 1 enkele persoon na elkaar nietquote:
Dat was ik niet!quote:Op maandag 25 april 2005 17:17 schreef Jump het volgende:
[..]
zeker die 70 berichten van 1 enkele persoon na elkaar niet
Geef mij maar weer de schuld.quote:
quote:
tsss assoooooooquote:Op maandag 25 april 2005 18:46 schreef SHERMAN het volgende:
Hawai?
Zo ja, doe mij die hele pizza maar.
Hawaai is ook een favoriet hoorquote:
Slechte winkel.quote:Op maandag 25 april 2005 19:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hawaai is ook een favoriet hoor. Alleen hadden ze die niet meer (iig niet de big american's; die vind ik zelf het lekkerste aangezien deze ook een dikke korst hebben enzo
) dus moest helaas uitwijken naar de texas.
* Godlike02 is het met devvie eensquote:Op maandag 25 april 2005 19:36 schreef devzero het volgende:
Voor mij geen ananas op mn pizza, en die dikke bodems mogen ze ook wel achterwegen laten
Ook zo'n rage die niet aan mij is besteed; shoarma pizza of (hier) met stukken kip (dat noemen ze dan buffelo wings).
Ja dat welquote:Op maandag 25 april 2005 19:41 schreef SHERMAN het volgende:
Broodje shoarma is ook lekker.Vrijdag nog 3 van op.
vraag je of de tt aangepast mag wordenquote:Op maandag 25 april 2005 20:47 schreef Jump het volgende:
ben ik nu nog steeds jarig
wist niet dat me verjaardag 6 dagen duurde
Ik denk het laatstequote:Op dinsdag 26 april 2005 14:46 schreef SHERMAN het volgende:
Slar is chagarijnig, of hij heeft de pik op me de laatste tijd.
En ik maar denken dat ik zo lief was.quote:
Godlike heeft het al gevraagd, wanneer het alleen gedaan wordt is maar de vraagquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:45 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
vraag je of de tt aangepast mag worden
Zodra QG weer eens inlogt, is dat het eerste wat hij zal doenquote:Op dinsdag 26 april 2005 16:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Godlike heeft het al gevraagd, wanneer het alleen gedaan wordt is maar de vraag
Je mag ze wel posten op mijn forumquote:Op dinsdag 26 april 2005 18:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker, alleen mag ik geen logfiles hier posten![]()
PimPerTquote:Op dinsdag 26 april 2005 18:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je mag ze wel posten op mijn forum
(verkapt: zie mij pimpen met mn l33t forum)
Dan doe je het op mijn gmail account.quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker, alleen mag ik geen logfiles hier posten![]()
Maar voornamenlijk een uid <= 12 hebbenquote:Op woensdag 27 april 2005 07:17 schreef SHERMAN het volgende:
Moet je zeker weer voor geregistreerd zijn? En dan toegang krijgen van Godlike
Jij bent nummer 14. http://www.godt.nl/forum/profile.php?mode=viewprofile&u=14&sid=dad98e7e29371537bb1515726c86288equote:Op woensdag 27 april 2005 08:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar voornamenlijk een uid <= 12 hebben
quote:Hello
I would like to include your contact information in an address book I am creating for myself. Please enter your particulars using the link you see below:
..een link naar bebo.com...
This is a really easy tool that will help you exchange and keep your contact's information up-to-date . When you update your information the changes automatically appear in your friends' address books.
Many Thanks,
...
Yup inderdaad. Lijkt alsof ze zich hebben aangemeldt en daar een mailtje vanuit hebben gestuurd. Ken het zelf niet, en delete het dus ook...quote:Op woensdag 27 april 2005 18:09 schreef devzero het volgende:
Hebben meer mensen last van dit soort spam? Wel van mensen die ik ken, maar natuurlijk niet verstuurd door hun.
[..]
Leuk !quote:Op donderdag 28 april 2005 13:49 schreef saban het volgende:
Goedemiddag mensen ... hoe is het hier allemaal .. ik heb me zelf weer eens getekend
[afbeelding]
En mooi weer is het zeker. Een shot van de trafic cam bij ons om de hoekquote:Op donderdag 28 april 2005 14:02 schreef Jo0Lz het volgende:
Het wordt tijd voor een nieuw slowchat deeltje, want Jump is allang niet meer jarig
Of de titel moet aangepast worden
Goedemiddag allemaal btw, op deze mooie en stralende dag
nu dusquote:
quote:Op donderdag 28 april 2005 20:09 schreef devzero het volgende:
Niets tekeningen, we willen fotoos van het gelukkig bruispaar
edit: ach bij nader inzien is bruispaar toch wel een leuke typo
dank je godtquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:47 schreef SHERMAN het volgende:
bagger bagger bagger
wsftp gewoon doen, rechtemuisklik en dan zit daar ergens iets van chmod, en anders kan het ook doodleuk in internet explorer, daar naar de ftp en dan eigenschappen, en dan alles aanvinken.quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hey mensen.
Ik heb net een forum op mijn website gegooid (nog niet berijkbaar) maar dan ZONDER MYSQOL.
Want die moet ik nog apart bestellen maar nu geen geld meer voor.
Nu heb ik em op i-net maar er staat eerst dat ik moet CHMOD(en)
Moet die ook 777 rechten geven
How the fuck doe ik dat inhemelsnaam.
Ik gebruik WS FTP maar daar vond ik niks.
Nu heb ik Cuteftp, daar zie ik wel CHMOD staan maar doet geen ene fuck, laat alleen maar de properties zien
Wat moet ik nu doen want ik moet me eerst registreren maar dat pakt ie dus niet
Oke ik had het alquote:Op vrijdag 29 april 2005 17:50 schreef cygnusx het volgende:
[..]
wsftp gewoon doen, rechtemuisklik en dan zit daar ergens iets van chmod, en anders kan het ook doodleuk in internet explorer, daar naar de ftp en dan eigenschappen, en dan alles aanvinken.
dit is dus de MySQL-database die je hierin op moet geven, aangezien je die nog niet hebt, denk ik dat je nog niet verder komtquote:Op vrijdag 29 april 2005 18:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Oke ik had het al
Maar het werkt allemaal nog steeds niet
Ik heb nu een andere forum die beter is
[afbeelding]
Alleen hier kom ik niet echt uit
Kloptquote:Op vrijdag 29 april 2005 18:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
dit is dus de MySQL-database die je hierin op moet geven, aangezien je die nog niet hebt, denk ik dat je nog niet verder komt
Das geen drop manquote:Op maandag 2 mei 2005 04:58 schreef devzero het volgende:
Was koningendag dan zo leuk dat er helemaal niet is gepost dit weekend?
Had ik speciaal voor bea een 4tal grolsch beugels gekocht, blijkt dat grolsch export net zo smaakt als pisZonde van me $10. Gelukkig was de drop wel prima te eten; het is alleen jammer dat je alleen zoete licorice kunt krijgen en geen zoute
(maar wel low-fat
)
Redelijk vergelijkbaar met de nederlandse zoete drop die je in natuurwinkels vindt. Beter dan de zoete troep van venco enzo.quote:
Ik mis de (dubbel) zoute drop jaquote:Niks beter dan nederlandse drop
Omdat de standaard heineken niet zo lekkequote:De Heineken export was toch juist beter?
Jankkopquote:Op maandag 2 mei 2005 16:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Redelijk vergelijkbaar met de nederlandse zoete drop die je in natuurwinkels vindt. Beter dan de zoete troep van venco enzo.
[..]
Ik mis de (dubbel) zoute drop ja
[..]
Omdat de standaard heineken niet zo lekkeis en de export dus altijd beter
quote:
Doe anders ff IRC ofzoquote:Op maandag 2 mei 2005 18:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
Heb PHPBB geinstaleert maar kom niet verder (Zie topic PHP voor dummies)
Pfffffff wat een gedonderEn punBB komt ik met install niet verder, geeft foutmelding aan
"U heeft niet de rechten om in dit topic te reageren"quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:40 schreef Jump het volgende:
je kan hem ook blokken en doen alsof je het niet ziet
Dat hangt er vanaf welk forum je gebruikt.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hellow hellow ik heb een vraagjeeeeeeeee.
MIRC wordt al niet op gereageert![]()
Ik heb een forum maar nu wil ik mijn nickname een rooie kleur geven.
Hoe moet ik dit doen?
Hmmz oke.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:48 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf welk forum je gebruikt.
Maar waarschijnlijk ergens in de template ofzo.
Nou ben ik de beroerdste niet en zoek ik even op http://www.phpbb.com/phpBB/search.php maar als ik op zoeken ram krijg ik een wit scherm te zien, schiet dus niet op.quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:59 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Nou ben ik de beroerdste niet en zoek ik even op http://www.phpbb.com/phpBB/search.php maar als ik op zoeken ram krijg ik een wit scherm te zien, schiet dus niet op.
Das mooiquote:
Hier ook niet?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
Helaas toch niet
Heb toen even die hele forum door gezocht maar kan op dit moment niks vinden
Ik ga eerst even mijn lyout veranderen.
In je admin panel als default zettenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hoe moet ik inhemelsnaam mijn lyout veranderen?
Heb een template gedownload en geupload naar de juiste plek, daarna via instellingen alles geinstaleert maar zie nog steeds dezelfde lyout
Nou heel veel mods zijn gebasseerd op de subsilverquote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
Thnx
Kan ik ook alsware nu die Subsilver weg gooien zodat de nieuwe lyout standart wordt?
Oke ik heb em als standart ingestelt.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nou heel veel mods zijn gebasseerd op de subsilver
weet dus niet of het verstandig is.
je kan wel instellen dat ze hem niet kunnen kiezen.
zou hem wel bewaren! verplaatsen ofzo
Lijkt me verstandigquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oke ik ga nu proberen.
Hoop dat het werkt
Maak eerst wel een backup![]()
Je kan ze daarna gewoon terug zetten he!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dan heb je nu een probleem want ik wil mijn rotzooi niet in de soep hebben.
Ik dacht even gewoon paar dingen doen maar dit gaan me toch wel even beetje te ver
zal ik minder postenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
Goed ik ga het nu proberen.
Het zal wel even duren
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:32 schreef RijstNatie het volgende:
wat een bagger topic
Maak het dat eens gezelligquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:32 schreef RijstNatie het volgende:
wat een bagger topic
Ik vind het wel gezellig, lezen over gekloot met phpbb. Het blijft tenslotte DIG sc. Alles beter dan dat eeuwigequote:
waarvan kasta zou zeggen: een mislukt jostibandlid die de ramen staat te zemen.quote:goeie dag
whahaha geniaalquote:Op woensdag 4 mei 2005 05:21 schreef devzero het volgende:
Over kasta gesproken, is het geen leuk idee om hem, nu QG van zijn sociale leven geniet, te benoemen als mod van DIG? Hij is toch behoorlijk geliefd hier in forum/16 en hij heeft recentelijk zijn kunsten al getoond
Waar slaat dat op? Ik ken jou helemaal niet, hoe weet jij daarvan?quote:Op woensdag 4 mei 2005 05:21 schreef devzero het volgende:
[..]
waarvan kasta zou zeggen: een mislukt jostibandlid die de ramen staat te zemen.
ik heb het ergens gezegt volgens mij, maar ik wil weten hoe hij bij dat jositband idee komt.quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:54 schreef Sjowhan het volgende:
Vraag me af waar hij die quote vandaan heeft, van de laaste 3 pagina's is het niet
Ik doe mn best joh!quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:36 schreef Jump het volgende:
dit topic moet nog deze week vol. straks ben ik weer jarig en staat er weer ene jaar dezelfde TT
Het is ook maar een "random" quote en niet bewust van iemand genomen. Alleen maarquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:54 schreef Sjowhan het volgende:
Vraag me af waar hij die quote vandaan heeft, van de laaste 3 pagina's is het niet
Hij is niet al te sterk, maar het is ook een quote van kastanovaquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:02 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Waar slaat dat op? Ik ken jou helemaal niet, hoe weet jij daarvan?
Als je ook maar 1 post per dag doet dan gaat het niet zo snel.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:36 schreef Jump het volgende:
dit topic moet nog deze week vol. straks ben ik weer jarig en staat er weer ene jaar dezelfde TT
2 danquote:Op woensdag 4 mei 2005 17:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je ook maar 1 post per dag doet dan gaat het niet zo snel.
Heb je ook al 12 leden en heb je een oldbie forum zoals godt.nl?quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mijn forum loopt erg goed zonder problemen.
Ik zal eens zoeken of ik ook een Quick replay kan invoeren. (mits het niet al te veel werk is)
Over de kleur mods naam ben ik nog steeds niet echt uit
PHPBB2 plus heb ik er weer afgegooid, veel te lange menu en niet echt overzichterlijk.
quote:We hebben 8 geregistreerde gebruikers
Controversiele onderwerpen die we gehad hebbenquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:07 schreef SHERMAN het volgende:
euhm oke, verzin dan is een zinvolle post waar ik zinvol op kan reageren
quote:Op donderdag 5 mei 2005 05:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Controversiele onderwerpen die we gehad hebbenkasta als mod op dig ipv de ondergedoken qg: 1 slappe reactie sherman die triangel speelt in de jostiband: 1 slappe reactie troel en cygnusx gaan trouwen: niet gepost en toch is troel al 6 dagen niet meer op fok geweest. jump post maar 1 post per dag: "nietus, ik post er 5"
Wat blijft er dan nog over? Zelfs mijn naam topic heeft als TT "poepsie meet"
op mijn werk hebben we een complete jositband.quote:Op donderdag 5 mei 2005 05:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Controversiele onderwerpen die we gehad hebbenkasta als mod op dig ipv de ondergedoken qg: 1 slappe reactie sherman die triangel speelt in de jostiband: 1 slappe reactie troel en cygnusx gaan trouwen: niet gepost en toch is troel al 6 dagen niet meer op fok geweest. jump post maar 1 post per dag: "nietus, ik post er 5"
Wat blijft er dan nog over? Zelfs mijn naam topic heeft als TT "poepsie meet"
Is dat niet aardig van je collegaas dat ze meespelen in je bandquote:Op donderdag 5 mei 2005 10:14 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
op mijn werk hebben we een complete jositband.
Afdeling bestaat 's avonds soms uit 6 man, waar volgens andere collega's (andere afdelingen) ik de enigste beetje normale van ben.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Is dat niet aardig van je collegaas dat ze meespelen in je band
Die Quickreply wil ik ookquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mijn forum loopt erg goed zonder problemen.
Ik zal eens zoeken of ik ook een Quick replay kan invoeren. (mits het niet al te veel werk is)
Over de kleur mods naam ben ik nog steeds niet echt uit
PHPBB2 plus heb ik er weer afgegooid, veel te lange menu en niet echt overzichterlijk.
Ik vind hetquote:Op donderdag 5 mei 2005 15:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Die Quickreply wil ik ook
zijn dr wel genoeg te vinden
nog geen zin in gehad
ook Wil ik de Quote anders hebben
Nu neemt ie de hele history mee. word beetje onduidelijk
En ik heb lekker meer members
Het is jammer dat de stats offline zijn, maar godt staat bovenaan wbt aantal regels en ik sta bovenaan wtb aantal woordenquote:Op donderdag 5 mei 2005 15:10 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik vind het
altijd zo leuk
hoe jij zo weinig
weet te melden
en toch
zoveel zinnen kan gebruiken
Dit was voor Speedy best een duidelijk post met veel inhoudquote:Op donderdag 5 mei 2005 15:10 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik vind het
altijd zo leuk
hoe jij zo weinig
weet te melden
en toch
zoveel zinnen kan gebruiken
Verbaasd me niks.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is jammer dat de stats offline zijn, maar godt staat bovenaan wbt aantal regels en ik sta bovenaan wtb aantal woorden
Ik zeg danquote:Op donderdag 5 mei 2005 15:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dit was voor Speedy best een duidelijk post met veel inhoud
Ik reageer toch niet op jou?
Ik doe tenminste niet mee aan dehobby!
Maar je bekend schul?quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:19 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik zeg dan
ook dat ik het
leuk vind
niet dat ik het
iriitant vind ofzo
vind het juist wel
grappig
En die smiley gedonder
dat heb ik vandaag ook nog niet gedaan
nog niet in elk geval
Ik ben eerlijk.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maar je bekend schul?, dat is al heel iets.
Nou je de grootste ramp is al verdwenen
Word tijdquote:Op donderdag 5 mei 2005 15:22 schreef Godlike02 het volgende:
Oh ja
Ik heb zo een vermoeden dat jump morgen niet meer jarig is!
quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:17 schreef Godlike02 het volgende:
Ik doe tenminste niet mee aan dehobby!
Zal ik jump even een seintje geven dat hij een nieuw topic moet klaar zettenquote:Op donderdag 5 mei 2005 15:22 schreef Godlike02 het volgende:
Oh ja
Ik heb zo een vermoeden dat jump morgen niet meer jarig is!
Duidelijk seintje!quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Zal ik jump even een seintje geven dat hij een nieuw topic moet klaar zetten![]()
* Godt en Devzero zijn grote vrienden van renesitequote:Op donderdag 5 mei 2005 15:21 schreef Godlike02 het volgende:
Nou je de grootste ramp is al verdwenen
Whahaquote:Op donderdag 5 mei 2005 15:35 schreef devzero het volgende:
[..]
* Godt en Devzero zijn grote vrienden van renesite
[afbeelding]
eenschquote:Op donderdag 5 mei 2005 15:38 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ga spontaan ideeen krijgen voor het volgende TT
was ff rummikub gaan spelenquote:
nee, gewoon: [Slowchat Deeltje 78]quote:
echt, weg van de pcquote:Op donderdag 5 mei 2005 15:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Tegen wie? en heb je gewonnen? online? of echt met de familie?
Ben trots op je!quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:42 schreef Jump het volgende:
[..]
echt, weg van de pc
tegen zus en vriendin en gewonnen
foto's, is ook het enige wat jij kan vragen héquote:Op donderdag 5 mei 2005 15:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ben trots op je!
Heb je ook foto's??![]()
Maar niet dit soort foto'squote:Op donderdag 5 mei 2005 15:46 schreef devzero het volgende:
Ja mensen, ik geef een feestje want het topic is bijna vol
[afbeelding]
Wanneer dan nog meer?quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:46 schreef Jump het volgende:
[..]
foto's, is ook het enige wat jij kan vragen hé
ben jij dat op die foto ?quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:46 schreef devzero het volgende:
Ja mensen, ik geef een feestje want het topic is bijna vol
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |