Statistiekjesquote:Hier zit je in het DIG-café. Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (QuietGuy, Slarioux en Lucille) voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Een paar punten waar je goed op moet letten:discussie over moderatie hoort in het FB-topic. schelden, flamen, mensen belachelijk maken hoort niet. Ook niet ergens anders. probeer plaatjes zoveel mogelijk te resizen Geen gespam, geen ge-etter.
Je begrijpt het goed, dit is een van de vele delen van de slowchatreeks in DIG en er zullen er zeker nog wel meer komen.
Je kan velen van de vaste gasten ook vinden op IRC in het kanaal #DIG!
Nog een extra toevoeging:quote:
Game on!quote:DIG is al jaren een van de meest serieuze fora op Fok!. Met een niet aflatende rij van mods van kaliberheeft dit forum het volgehouden tussen de soms flink verbaggerde fora (sorry, collega's
).
Hoe dan ook, dat houden we graag zo, en het geldt ook voor slowchat. Daarom het vriendelijke verzoek om van deze reeks geen eindeloze "hoi/doei" reeks te maken. Ga niet smilie-chatten, maar probeer een leuk gesprek te houden. Geen eindeloze gesprekken over de kat van de buren en weet ik wat. Slowchat moet een toevoeging zijn op ons chat-kanaal. En als dat niet lukt, dan gaat deze reeks gewoon weer dicht.
Het heet niet voor niets slowchatten. Het kanaal #DIG is een kanaal waar het serieuze en het lollige elkaar goed in stand houden. Laten we er voor zorgen dat dat hier ook kan.
Doet zen taart t-shirt aanquote:Op dinsdag 19 april 2005 08:51 schreef Godlike02 het volgende:
[afbeelding]
Grotere taart!!
[afbeelding]
NOG GROTER!
nog niks, aangezien ik nog lag te slapen toen iedereen vertrokquote:Op dinsdag 19 april 2005 08:52 schreef Godlike02 het volgende:
En wat heb je nou gekregen?
BEhalve hele lekkere taarten van BC en mij?
Dat stond er nog onderquote:
Ik word er 20, niet 1quote:
Nog verkeerd quoten ookquote:Op dinsdag 19 april 2005 09:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat stond er nog onder
Had ik even weg gelaten
[08:55] *** devzero [devzero@fl-207-30-7-34.sta.sprint-hsd.net] has quit [Quit: ]
[08:55] <Godt> hehe
[08:55] <Godt> wat een eikeltje
quote:[02:55] <Godt> hehe
[02:55] <Godt> wat een eikeltje
Omdat ze mensen bannen voor het plaatsen van dat soort plaatjesquote:
ho ho, mijn plaatje was een normaal google plaatje, bovendien valt er geen fuck te zien, allemaal gecensureerd op die voorkant, en zijn er echt wel pikantere plaatjes op fok gekomen waar ook niks omtrend mee is geweestquote:Op dinsdag 19 april 2005 19:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat ze mensen bannen voor het plaatsen van devzero's favoriete plaatjes![]()
dus vooral ook niet klikken
Nee, maar is wel te makenquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:35 schreef Geqxon het volgende:
Zeg maaruhm, heeft een van jullie dit:
[afbeelding]
logo als groot vector PNG? Ik had hier ooit een site voor, maar die ben ik kwijt
quote:
PhotoShop ? Welneequote:Op dinsdag 19 april 2005 19:47 schreef Geqxon het volgende:
Wow! Helemaal topWaar heb je dat in gemaakt? Photoshop? Illustrator?
Hier ga ik mijn moeder helemaal blij mee maken
Hmm, had ik nou wat tekst erop geschreven, spamquote:Op dinsdag 19 april 2005 20:04 schreef Geqxon het volgende:
Aha, kijk ik doe dus duidelijk geen grafische opleiding(ICT-Beheer btw)
Als alles goed gaat, gaat dit 144 gekopieerd worden, waarna er zometeen 135 peuter met zo een ding op hun hoofd gaan rondlopen
Daar gaat mijn zwarte inktpatroon
Goedemorgen ..quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:44 schreef devzero het volgende:
Saban, nu je toch bezig bent. Kun je niet een hele reeks smileys voor dig ontwerpen
zit jij in het eerste of tweede jaar van een Grafisch Lyceum ofzo?quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:12 schreef Geqxon het volgende:
Ah sorry, ik had het moeten vermelden. Maar aangezien het hier om peuters gaat kan dat neem ik aan weinig kwaad
Ik heb het open bestand niet nodig, ze werden op ongeveer 12 * 12cm geprint, wat neerkomt op om en nabij de 100DPI. Méér dan zat
Er zou wel zon zijnquote:Op donderdag 21 april 2005 08:28 schreef BlueCurl het volgende:
goedemorgen godt!
wat ziet het weer er weer veelbelovend uit!
Wel lekker warmquote:Op donderdag 21 april 2005 08:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb als laagste vanacht +1.6 gemeten dus het heeft hier niet gevroren
En Dokkum ligt te dicht bij de zeequote:Op donderdag 21 april 2005 08:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb als laagste vanacht +1.6 gemeten dus het heeft hier niet gevroren
Nee daarvoor heb ik een serieuse weerstation aangeschaft en ik meet goed, kom mooi overheen met de temps kaartenquote:Op donderdag 21 april 2005 08:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wel lekker warm
Blijf je de hele nacht wakker om dat te meten?![]()
Zeg jijquote:Op donderdag 21 april 2005 08:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En Dokkum ligt te dicht bij de zee
Daar kan het niet vriezen
Valt nog mee.quote:Op donderdag 21 april 2005 08:49 schreef SHERMAN het volgende:
Zo ik meld me ook maar weer is, ben net wakker.
Heb je niks beters te doen?quote:Op donderdag 21 april 2005 08:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nee daarvoor heb ik een serieuse weerstation aangeschaft en ik meet goed, kom mooi overheen met de temps kaarten
Mogguh shermiequote:Op donderdag 21 april 2005 08:49 schreef SHERMAN het volgende:
Zo ik meld me ook maar weer is, ben net wakker.
Jawel hoorquote:
Wat moet je in godsnaam met een weerstation??quote:Op donderdag 21 april 2005 08:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Jawel hoor
Heb een weerstation gekocht die juist mooi de gegevens op de pc opslaat
Zo kan ik zien hoe laat de laagste temp is gemeten
Dus hoef niks bij te houden
Ik zit met school hequote:Op donderdag 21 april 2005 08:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Valt nog mee.
Normaal kom ik rond 12/13 uur eruit
Moggguh Godquote:
Jaja weet ik, alsof hun zo lekker betrouwbaar zijnquote:Op donderdag 21 april 2005 08:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat moet je in godsnaam met een weerstation??
Je hebt toch de krant en het knmi?
Ja en ik zit met mijn werkquote:
Wat heb je?quote:Op donderdag 21 april 2005 10:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja en ik zit met mijn werk![]()
Alhoewel, lig in het ziektewetdus ja
3 weken terug knap en goed door mijn rug gegaan.quote:
Je moet je vriendin ook niet optillenquote:Op donderdag 21 april 2005 14:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
3 weken terug knap en goed door mijn rug gegaan.
Last van mijn rug en niet zo'n beetje ook.
Maandag naar de therapeut.
quote:Op donderdag 21 april 2005 14:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je moet je vriendin ook niet optillen
GEwoon het bed opduwen![]()
HEt ligt wel aan jou dat je het nog gebruiktquote:Op vrijdag 22 april 2005 08:25 schreef Troel het volgende:
Ja hallo?
Hebben jullie er ook last van dat ICQ niet wil inloggen of ligt dat aan mijn vers geinstalleerde Trillian?
Ja, maar dat was niet mijn vraag...quote:Op vrijdag 22 april 2005 08:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
HEt ligt wel aan jou dat je het nog gebruikt![]()
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | There appears to be a problem on this page of your site. On page http://www.pcwereld.be/node/1545 when you click on "http://texturizer.net/firefox/...xtensions/", the link to http://texturizer.net/firefox/extensions/ gives the error: Domain name lookup failed (may be a transient error). As recommended by the Robot Guidelines, this email is to explain our robot's visit to your site, and to let you know about one of the problems we found. We don't store or publish the content of your pages, but rather use the link information to update our map of the World Wide Web. Are these reports helpful? I'd love some feedback. If you prefer not to receive these occasional error notices please let me know. Roy Bryant ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Roy Bryant, roybryant@seventwentyfour.com President SEVENtwentyfour Inc. http://www.seventwentyfour.com ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ |
ik hoop het niet voor hem!quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:44 schreef Jump het volgende:
Zou danny ook zoveel mailtjes krijgen van dode links op fok?
quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:44 schreef Jump het volgende:
Zou danny ook zoveel mailtjes krijgen van dode links op fok?
yup, that's mequote:Op zaterdag 23 april 2005 19:44 schreef BlueCurl het volgende:that's me
wel met dank aan Jump ofcourse
Ik geef graag complimenten, maar zelfs cygnus opent daar geen topic meer voorquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:44 schreef BlueCurl het volgende:
ik heb voor het eerst in mijn leven gegevens in database gezet via PHP en mysqlen daarna weergegeven op een pagina
goed he
je maakt het ook wel erg makkelijkquote:wel met dank aan Jump ofcourse
Thx manquote:Op zondag 24 april 2005 12:47 schreef Geqxon het volgende:
Download een programma als SiSoft Sandra, of Eversoft
Ligt aan ons tempo hier.quote:Op maandag 25 april 2005 10:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dies is al 6 dagen jarig, en volgensmij komt daar nog wel 10 bij op
ligt er vooral aan of je wel of niet lokaal zit; is je ftp je eigen pc, zou je het via je interne-ipadres kunnen proberen of 127.0.0.1. Vaak werkt je externe (dus het ip dat je krijgt van je provider) ip niet als je dat probeertquote:Op zondag 24 april 2005 17:55 schreef Lu_uK het volgende:
middag
stil hier, maar ik wil toch nog even wat vragen, gebruikt iemand hier bulletproof FTP server?
Mij lukt het maar niet, terwijl het net opeens wel lukte om in mijn FTP te komen en mappen te bekijken. Toen probeerde ik het nog eens en lukte het opeens niet meer, terwijl ik geen instellingen had veranderd
GCSC gooit per dag rond de 2/3 topics doorheen.quote:Op maandag 25 april 2005 11:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ligt aan ons tempo hier.
We hebben sc wel is binnen paar uur vol gekregen.,
Maar dat vonden de mods niet zo een geweldig plan.
We kregen ook allemaal bekijks. Dig SC was geloof het snelst lopende topic.
Je bleef op die f5 knop rammen
Ja en op dat moment liepen we hier dus harder!quote:Op maandag 25 april 2005 13:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
GCSC gooit per dag rond de 2/3 topics doorheen.
En als het echt te gek gaat dan tikken we tegen de 5 aan![]()
Maar ik begrijp dat hier ook wel dat het niet echt een geweldig plan is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |