"U heeft niet de rechten om in dit topic te reageren"quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:40 schreef Jump het volgende:
je kan hem ook blokken en doen alsof je het niet ziet
Dat hangt er vanaf welk forum je gebruikt.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hellow hellow ik heb een vraagjeeeeeeeee.
MIRC wordt al niet op gereageert![]()
Ik heb een forum maar nu wil ik mijn nickname een rooie kleur geven.
Hoe moet ik dit doen?
Hmmz oke.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:48 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf welk forum je gebruikt.
Maar waarschijnlijk ergens in de template ofzo.
Nou ben ik de beroerdste niet en zoek ik even op http://www.phpbb.com/phpBB/search.php maar als ik op zoeken ram krijg ik een wit scherm te zien, schiet dus niet op.quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:59 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Nou ben ik de beroerdste niet en zoek ik even op http://www.phpbb.com/phpBB/search.php maar als ik op zoeken ram krijg ik een wit scherm te zien, schiet dus niet op.
Das mooiquote:
Hier ook niet?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
Helaas toch niet
Heb toen even die hele forum door gezocht maar kan op dit moment niks vinden
Ik ga eerst even mijn lyout veranderen.
In je admin panel als default zettenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hoe moet ik inhemelsnaam mijn lyout veranderen?
Heb een template gedownload en geupload naar de juiste plek, daarna via instellingen alles geinstaleert maar zie nog steeds dezelfde lyout
Nou heel veel mods zijn gebasseerd op de subsilverquote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
Thnx
Kan ik ook alsware nu die Subsilver weg gooien zodat de nieuwe lyout standart wordt?
Oke ik heb em als standart ingestelt.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nou heel veel mods zijn gebasseerd op de subsilver
weet dus niet of het verstandig is.
je kan wel instellen dat ze hem niet kunnen kiezen.
zou hem wel bewaren! verplaatsen ofzo
Lijkt me verstandigquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oke ik ga nu proberen.
Hoop dat het werkt
Maak eerst wel een backup![]()
Je kan ze daarna gewoon terug zetten he!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dan heb je nu een probleem want ik wil mijn rotzooi niet in de soep hebben.
Ik dacht even gewoon paar dingen doen maar dit gaan me toch wel even beetje te ver
zal ik minder postenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
Goed ik ga het nu proberen.
Het zal wel even duren
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:32 schreef RijstNatie het volgende:
wat een bagger topic
Maak het dat eens gezelligquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:32 schreef RijstNatie het volgende:
wat een bagger topic
Ik vind het wel gezellig, lezen over gekloot met phpbb. Het blijft tenslotte DIG sc. Alles beter dan dat eeuwigequote:
waarvan kasta zou zeggen: een mislukt jostibandlid die de ramen staat te zemen.quote:goeie dag
whahaha geniaalquote:Op woensdag 4 mei 2005 05:21 schreef devzero het volgende:
Over kasta gesproken, is het geen leuk idee om hem, nu QG van zijn sociale leven geniet, te benoemen als mod van DIG? Hij is toch behoorlijk geliefd hier in forum/16 en hij heeft recentelijk zijn kunsten al getoond
Waar slaat dat op? Ik ken jou helemaal niet, hoe weet jij daarvan?quote:Op woensdag 4 mei 2005 05:21 schreef devzero het volgende:
[..]
waarvan kasta zou zeggen: een mislukt jostibandlid die de ramen staat te zemen.
ik heb het ergens gezegt volgens mij, maar ik wil weten hoe hij bij dat jositband idee komt.quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:54 schreef Sjowhan het volgende:
Vraag me af waar hij die quote vandaan heeft, van de laaste 3 pagina's is het niet
Ik doe mn best joh!quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:36 schreef Jump het volgende:
dit topic moet nog deze week vol. straks ben ik weer jarig en staat er weer ene jaar dezelfde TT
Het is ook maar een "random" quote en niet bewust van iemand genomen. Alleen maarquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:54 schreef Sjowhan het volgende:
Vraag me af waar hij die quote vandaan heeft, van de laaste 3 pagina's is het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |