Hij is niet al te sterk, maar het is ook een quote van kastanovaquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:02 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Waar slaat dat op? Ik ken jou helemaal niet, hoe weet jij daarvan?
Als je ook maar 1 post per dag doet dan gaat het niet zo snel.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:36 schreef Jump het volgende:
dit topic moet nog deze week vol. straks ben ik weer jarig en staat er weer ene jaar dezelfde TT
2 danquote:Op woensdag 4 mei 2005 17:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je ook maar 1 post per dag doet dan gaat het niet zo snel.
Heb je ook al 12 leden en heb je een oldbie forum zoals godt.nl?quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mijn forum loopt erg goed zonder problemen.
Ik zal eens zoeken of ik ook een Quick replay kan invoeren. (mits het niet al te veel werk is)
Over de kleur mods naam ben ik nog steeds niet echt uit
PHPBB2 plus heb ik er weer afgegooid, veel te lange menu en niet echt overzichterlijk.
quote:We hebben 8 geregistreerde gebruikers
Controversiele onderwerpen die we gehad hebbenquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:07 schreef SHERMAN het volgende:
euhm oke, verzin dan is een zinvolle post waar ik zinvol op kan reageren
quote:Op donderdag 5 mei 2005 05:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Controversiele onderwerpen die we gehad hebbenkasta als mod op dig ipv de ondergedoken qg: 1 slappe reactie sherman die triangel speelt in de jostiband: 1 slappe reactie troel en cygnusx gaan trouwen: niet gepost en toch is troel al 6 dagen niet meer op fok geweest. jump post maar 1 post per dag: "nietus, ik post er 5"
Wat blijft er dan nog over? Zelfs mijn naam topic heeft als TT "poepsie meet"
op mijn werk hebben we een complete jositband.quote:Op donderdag 5 mei 2005 05:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Controversiele onderwerpen die we gehad hebbenkasta als mod op dig ipv de ondergedoken qg: 1 slappe reactie sherman die triangel speelt in de jostiband: 1 slappe reactie troel en cygnusx gaan trouwen: niet gepost en toch is troel al 6 dagen niet meer op fok geweest. jump post maar 1 post per dag: "nietus, ik post er 5"
Wat blijft er dan nog over? Zelfs mijn naam topic heeft als TT "poepsie meet"
Is dat niet aardig van je collegaas dat ze meespelen in je bandquote:Op donderdag 5 mei 2005 10:14 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
op mijn werk hebben we een complete jositband.
Afdeling bestaat 's avonds soms uit 6 man, waar volgens andere collega's (andere afdelingen) ik de enigste beetje normale van ben.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Is dat niet aardig van je collegaas dat ze meespelen in je band
Die Quickreply wil ik ookquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mijn forum loopt erg goed zonder problemen.
Ik zal eens zoeken of ik ook een Quick replay kan invoeren. (mits het niet al te veel werk is)
Over de kleur mods naam ben ik nog steeds niet echt uit
PHPBB2 plus heb ik er weer afgegooid, veel te lange menu en niet echt overzichterlijk.
Ik vind hetquote:Op donderdag 5 mei 2005 15:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Die Quickreply wil ik ook
zijn dr wel genoeg te vinden
nog geen zin in gehad
ook Wil ik de Quote anders hebben
Nu neemt ie de hele history mee. word beetje onduidelijk
En ik heb lekker meer members
Het is jammer dat de stats offline zijn, maar godt staat bovenaan wbt aantal regels en ik sta bovenaan wtb aantal woordenquote:Op donderdag 5 mei 2005 15:10 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik vind het
altijd zo leuk
hoe jij zo weinig
weet te melden
en toch
zoveel zinnen kan gebruiken
Dit was voor Speedy best een duidelijk post met veel inhoudquote:Op donderdag 5 mei 2005 15:10 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik vind het
altijd zo leuk
hoe jij zo weinig
weet te melden
en toch
zoveel zinnen kan gebruiken
Verbaasd me niks.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is jammer dat de stats offline zijn, maar godt staat bovenaan wbt aantal regels en ik sta bovenaan wtb aantal woorden
Ik zeg danquote:Op donderdag 5 mei 2005 15:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dit was voor Speedy best een duidelijk post met veel inhoud
Ik reageer toch niet op jou?
Ik doe tenminste niet mee aan dehobby!
Maar je bekend schul?quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:19 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik zeg dan
ook dat ik het
leuk vind
niet dat ik het
iriitant vind ofzo
vind het juist wel
grappig
En die smiley gedonder
dat heb ik vandaag ook nog niet gedaan
nog niet in elk geval
Ik ben eerlijk.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maar je bekend schul?, dat is al heel iets.
Nou je de grootste ramp is al verdwenen
Word tijdquote:Op donderdag 5 mei 2005 15:22 schreef Godlike02 het volgende:
Oh ja
Ik heb zo een vermoeden dat jump morgen niet meer jarig is!
quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:17 schreef Godlike02 het volgende:
Ik doe tenminste niet mee aan dehobby!
Zal ik jump even een seintje geven dat hij een nieuw topic moet klaar zettenquote:Op donderdag 5 mei 2005 15:22 schreef Godlike02 het volgende:
Oh ja
Ik heb zo een vermoeden dat jump morgen niet meer jarig is!
Duidelijk seintje!quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Zal ik jump even een seintje geven dat hij een nieuw topic moet klaar zetten![]()
* Godt en Devzero zijn grote vrienden van renesitequote:Op donderdag 5 mei 2005 15:21 schreef Godlike02 het volgende:
Nou je de grootste ramp is al verdwenen
Whahaquote:Op donderdag 5 mei 2005 15:35 schreef devzero het volgende:
[..]
* Godt en Devzero zijn grote vrienden van renesite
[afbeelding]
eenschquote:Op donderdag 5 mei 2005 15:38 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ga spontaan ideeen krijgen voor het volgende TT
was ff rummikub gaan spelenquote:
nee, gewoon: [Slowchat Deeltje 78]quote:
echt, weg van de pcquote:Op donderdag 5 mei 2005 15:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Tegen wie? en heb je gewonnen? online? of echt met de familie?
Ben trots op je!quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:42 schreef Jump het volgende:
[..]
echt, weg van de pc
tegen zus en vriendin en gewonnen
foto's, is ook het enige wat jij kan vragen héquote:Op donderdag 5 mei 2005 15:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ben trots op je!
Heb je ook foto's??![]()
Maar niet dit soort foto'squote:Op donderdag 5 mei 2005 15:46 schreef devzero het volgende:
Ja mensen, ik geef een feestje want het topic is bijna vol
[afbeelding]
Wanneer dan nog meer?quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:46 schreef Jump het volgende:
[..]
foto's, is ook het enige wat jij kan vragen hé
ben jij dat op die foto ?quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:46 schreef devzero het volgende:
Ja mensen, ik geef een feestje want het topic is bijna vol
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |