Statistiekjesquote:Hier zit je in het DIG-café. Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (QuietGuy, Slarioux en Lucille) voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Een paar punten waar je goed op moet letten:discussie over moderatie hoort in het FB-topic. schelden, flamen, mensen belachelijk maken hoort niet. Ook niet ergens anders. probeer plaatjes zoveel mogelijk te resizen Geen gespam, geen ge-etter.
Je begrijpt het goed, dit is een van de vele delen van de slowchatreeks in DIG en er zullen er zeker nog wel meer komen.
Je kan velen van de vaste gasten ook vinden op IRC in het kanaal #DIG!
Nog een extra toevoeging:quote:
Game on!quote:DIG is al jaren een van de meest serieuze fora op Fok!. Met een niet aflatende rij van mods van kaliberheeft dit forum het volgehouden tussen de soms flink verbaggerde fora (sorry, collega's
).
Hoe dan ook, dat houden we graag zo, en het geldt ook voor slowchat. Daarom het vriendelijke verzoek om van deze reeks geen eindeloze "hoi/doei" reeks te maken. Ga niet smilie-chatten, maar probeer een leuk gesprek te houden. Geen eindeloze gesprekken over de kat van de buren en weet ik wat. Slowchat moet een toevoeging zijn op ons chat-kanaal. En als dat niet lukt, dan gaat deze reeks gewoon weer dicht.
Het heet niet voor niets slowchatten. Het kanaal #DIG is een kanaal waar het serieuze en het lollige elkaar goed in stand houden. Laten we er voor zorgen dat dat hier ook kan.
Nationale feestdagquote:Op donderdag 5 mei 2005 15:49 schreef devzero het volgende:
Zo en nu weer aan het werk
Maar hier nietquote:Op donderdag 5 mei 2005 15:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nationale feestdag![]()
Lijkt me dus even niet
Ja schatje daarom is het ook een NATIONALE feestdag!quote:
Meer nationale feestdagen en minder christelijke ja. Holidays in the United States. Overigens wordt er op een aantal (presidents day bv) gewoon gewerkt.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja schatje daarom is het ook een NATIONALE feestdag!
Jullie hebben dr toch veel meer dan wij in het koude nederland
Hoer + shotgun + ik = bloedquote:
Wehehehe, dan jaag ik ze vol met hagel.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je neukt ze alleen als ze ongesteld zijn? beetje bah shermie!![]()
Vroeger was zo'n opmerking bijna voldoende voor S5. Je wou toch het leger inquote:Op donderdag 5 mei 2005 17:10 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Wehehehe, dan jaag ik ze vol met hagel.
Daar krijg ik geen shotgun.quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Vroeger was zo'n opmerking bijna voldoende voor S5. Je wou toch het leger in
Heb je nou echt genoeg van mij gehad?quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:06 schreef devzero het volgende:
Hij heeft ook altijd van die kwaliteits posts
jammer dat de navigatie niet zo goed gaat door dat plaatje van junkiesietze
Je bent mijn heldquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:14 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Heb je nou echt genoeg van mij gehad?
[afbeelding]
Mooi moment, *stil is*quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Je bent mijn heldIk had dat topic wel gebookmarkt maar was er nooit toegekomen om te installeren
Leuk, dus nu gaan we rellen?quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:46 schreef Renesite het volgende:
hoi devzero.
Leuk dat je me even opzocht.
Heb ik jou hier in je eentje gelaten, zoek je mij op.
Ach, reden genoeg om nog even te zeggen dat de liefde voor mij niet wederzijds is en dat je eigenlijk netzo goed hier kan blijven, het is niet dat ik je niet mag maar je uitdrukkingen lijken soms niet zo aardig bedoelt, maar dat is misschien alleen mijn probleem.
Goed, ik post dit alleen omdat ik mijn posts wil opkrikken natuurlijk
doei schatje !![]()
Ik rel niet.quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:48 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Leuk, dus nu gaan we rellen?
Gezellig, ik doe mee.
Sta alleen wel aan de kant van dig sc.
Pracht van een uitvinding dat fokblock ding, helaas heeft ie mijn lijst gewist. Dus nieuwe ronde nieuwe kansen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik rel niet.
Ik doe lief terug![]()
Hij zegt, fok block, no problem, gaat beetje dom doen, tja, no problem, maar zet me dan weer terug in de block, huilllllie![]()
ja, doe maarquote:Op donderdag 5 mei 2005 21:50 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Pracht van een uitvinding dat fokblock ding, helaas heeft ie mijn lijst gewist. Dus nieuwe ronde nieuwe kansen.
Of zal ik je er maar bij zetten?
maar de reden vind ik altijd zo lastig te vragen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:52 schreef SHERMAN het volgende:
Mooi topic dit.8-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |