quote:In navolging van de grotere mailboxen is ook de ruimte voor een website uitgebreid. Het gaat om schijfruimte die hoort bij het Standaardabonnement met het website adres: www.xs4all.nl/~loginnaam . De standaard schijfruimte
van 50 MB wordt verhoogd naar 200 MB. Dit betekent meer ruimte voor grote bestanden zoals foto's en geluid. Daarnaast kunnen abonnees de extra ruimte gebruiken als back-up mogelijkheid.
hee idd effe kijken of ik de link kan aanpassenquote:Op donderdag 5 mei 2005 16:35 schreef junkiesietze het volgende:
in de link staat niks... en in de pdf ook niet ...
dus ik was niet de enige die er pas vandaag achter kwamquote:Op donderdag 5 mei 2005 16:40 schreef junkiesietze het volgende:
lekker lekker. ik ben me space al aan het volpompen
idd, en je komt er op het goeie moment mee want ik moet heel wat foto's van de vakantie kwijtquote:Op donderdag 5 mei 2005 16:42 schreef tazmanian het volgende:
[..]
dus ik was niet de enige die er pas vandaag achter kwam
ach ik denk dat dat niet lang op zich laat wachten eerlijk gezegtquote:Op donderdag 5 mei 2005 16:44 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
idd, en je komt er op het goeie moment mee want ik moet heel wat foto's van de vakantie kwijt
maar 1gig had ik toch beter gevonden ofzo:P
keb xs4all basic... wel vaag dat me downloadsnelheid wel 320kb/s maar me upload snelheid nog maar 30kb/squote:Op donderdag 5 mei 2005 16:45 schreef tazmanian het volgende:
[..]
ach ik denk dat dat niet lang op zich laat wachten eerlijk gezegtalhoewel
![]()
Tja eigen server dan maar![]()
welke snelheden geeft je modem aan ?? http://10.0.0.138quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:50 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
keb xs4all basic... wel vaag dat me downloadsnelheid wel 320kb/s maar me upload snelheid nog maar 30kb/sterwijl dat 70kb/s had moeten zijn.... iemand enig idee waaraan dat kan liggen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |