nu dusquote:
quote:Op donderdag 28 april 2005 20:09 schreef devzero het volgende:
Niets tekeningen, we willen fotoos van het gelukkig bruispaar
edit: ach bij nader inzien is bruispaar toch wel een leuke typo
dank je godtquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:47 schreef SHERMAN het volgende:
bagger bagger bagger
wsftp gewoon doen, rechtemuisklik en dan zit daar ergens iets van chmod, en anders kan het ook doodleuk in internet explorer, daar naar de ftp en dan eigenschappen, en dan alles aanvinken.quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hey mensen.
Ik heb net een forum op mijn website gegooid (nog niet berijkbaar) maar dan ZONDER MYSQOL.
Want die moet ik nog apart bestellen maar nu geen geld meer voor.
Nu heb ik em op i-net maar er staat eerst dat ik moet CHMOD(en)
Moet die ook 777 rechten geven
How the fuck doe ik dat inhemelsnaam.
Ik gebruik WS FTP maar daar vond ik niks.
Nu heb ik Cuteftp, daar zie ik wel CHMOD staan maar doet geen ene fuck, laat alleen maar de properties zien
Wat moet ik nu doen want ik moet me eerst registreren maar dat pakt ie dus niet
Oke ik had het alquote:Op vrijdag 29 april 2005 17:50 schreef cygnusx het volgende:
[..]
wsftp gewoon doen, rechtemuisklik en dan zit daar ergens iets van chmod, en anders kan het ook doodleuk in internet explorer, daar naar de ftp en dan eigenschappen, en dan alles aanvinken.
dit is dus de MySQL-database die je hierin op moet geven, aangezien je die nog niet hebt, denk ik dat je nog niet verder komtquote:Op vrijdag 29 april 2005 18:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Oke ik had het al
Maar het werkt allemaal nog steeds niet
Ik heb nu een andere forum die beter is
[afbeelding]
Alleen hier kom ik niet echt uit
Kloptquote:Op vrijdag 29 april 2005 18:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
dit is dus de MySQL-database die je hierin op moet geven, aangezien je die nog niet hebt, denk ik dat je nog niet verder komt
Das geen drop manquote:Op maandag 2 mei 2005 04:58 schreef devzero het volgende:
Was koningendag dan zo leuk dat er helemaal niet is gepost dit weekend?
Had ik speciaal voor bea een 4tal grolsch beugels gekocht, blijkt dat grolsch export net zo smaakt als pisZonde van me $10. Gelukkig was de drop wel prima te eten; het is alleen jammer dat je alleen zoete licorice kunt krijgen en geen zoute
(maar wel low-fat
)
Redelijk vergelijkbaar met de nederlandse zoete drop die je in natuurwinkels vindt. Beter dan de zoete troep van venco enzo.quote:
Ik mis de (dubbel) zoute drop jaquote:Niks beter dan nederlandse drop
Omdat de standaard heineken niet zo lekkequote:De Heineken export was toch juist beter?
Jankkopquote:Op maandag 2 mei 2005 16:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Redelijk vergelijkbaar met de nederlandse zoete drop die je in natuurwinkels vindt. Beter dan de zoete troep van venco enzo.
[..]
Ik mis de (dubbel) zoute drop ja
[..]
Omdat de standaard heineken niet zo lekkeis en de export dus altijd beter
quote:
Doe anders ff IRC ofzoquote:Op maandag 2 mei 2005 18:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
Heb PHPBB geinstaleert maar kom niet verder (Zie topic PHP voor dummies)
Pfffffff wat een gedonderEn punBB komt ik met install niet verder, geeft foutmelding aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |