Die zie je daar wel, gewoon meekomenquote:Op maandag 18 april 2005 08:01 schreef Silmarwen het volgende:
Vertel eens wat meer over De Kooning. Ik wil foto's zien enzo
Daar zou Isa voor zorgen had ik vernomenquote:Op maandag 18 april 2005 09:56 schreef Silmarwen het volgende:
Als er een datum is zal ik eens kijken of ik kan
Ik zal eens even in mijn agenda kijken!quote:Op maandag 18 april 2005 17:09 schreef Automatic_Rock het volgende:
Wanneer kan jij Do2????
Dat is voor mij van belang, anders ga ik echt niet
Ne-ne-ne-ne-ne...quote:Op maandag 18 april 2005 17:22 schreef Isabeau het volgende:
Dus als ik wel kan en Do2 niet dan kom je niet
Kan jij dan doen alsof je een meisje bent waar zodiakk heel veel indruk op kan maken?quote:
Nuttige achtergrondinformatie: Gymnasiummeisjes [centraal topic]quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
Kan jij dan doen alsof je een meisje bent waar zodiakk heel veel indruk op kan maken?
Ik wil best wel doen alsof. Maar ik ben bang dat ik niet in zijn beoogde leeftijdscategorie val. Ik ben al een hele tijd gymnasiummeisje af.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Kan jij dan doen alsof je een meisje bent waar zodiakk heel veel indruk op kan maken?
Helaas, dan kan ik niet.quote:Op maandag 25 april 2005 11:56 schreef Automatic_Rock het volgende:
Wie kan er op 15Mei allemaal???
Ik vrees dat het een onmogelijke taak wordt om een datum te vinden waarop iedereen kan. Dus we wachten nog even af wie er allemaal wél kunnen op die datum.quote:
Ja, dat hangt er dus vanaf hoeveel mensen wél kunnen op die datum.quote:Op maandag 25 april 2005 16:08 schreef Augustina het volgende:
Maar misschien wordt de datum nog veranderd hè.
Soms moet dat inderdaad... maar met een beetje creativiteit vallen er wellicht alternatieven te verzinnen zonder meteen hard te hoeven zijn.quote:Op maandag 25 april 2005 16:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, ik houd ook graag iedereen tevreden, AE...
Maar soms moet je hard kunnen zijn, he.
Dan wordt het dus een zaterdag of zondag?quote:Op maandag 25 april 2005 20:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
Doordeweeks wordt het voor mij weer erg moeilijk...
Als het dan echt moet en niet anders kan, dan maar op eenquote:Op maandag 25 april 2005 21:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dan houden we het toch gewoon opzondag
.
HELP!
Welnee, samen komen we er wel uit.quote:Op maandag 25 april 2005 23:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
Weet je wat; ik laat het verder wel aan AR over...
(. )
Dan is het nog slechts een kwestie van de datum vaststellen.quote:Op maandag 25 april 2005 23:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
Tuurlijk mag Jipson mee...
Het is niet jouw schuld dat Augustina niet kan, dus schuldig voelen hoef je je sowieso niet.quote:Op maandag 25 april 2005 23:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, als die nu ook kunnen, zijn we er.
( En dan begin ik daarna wel met me schuldig te voelen t.o.v. Augustina.
Want om daar nu al mee te beginnen, is het misschien nog een beetje te vroeg. )
Weet je niet, het is nog maar de vraag of Troel wel wil en/of kan.quote:Op maandag 25 april 2005 23:45 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh jee, nog meer mensen die wel willen maar niet kunnen...
De Kunsthal is op zondag geopend van 11:00 u. tot 17:00 u.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:57 schreef Gajus het volgende:
Op 15 mei moet ik omstreeks 17:00 uur in Utrecht zijn. Dus tot ca. 16:30 uur kan ik meedoen aan de meeting.
Is er al enig zicht op begin- en eindtijd van de meeting?
Je bent sneller dan ik, ik heb het je net 1 seconde geleden gevraagt op msnquote:
Nope weblog meeting. Sorry no can doquote:Op dinsdag 26 april 2005 07:18 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, deze!!!! En geen andere!!![]()
weblogmeetingquote:Op dinsdag 26 april 2005 07:32 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nope weblog meeting. Sorry no can do
Met al die knettergekke mensen echt welquote:Op dinsdag 26 april 2005 07:34 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
weblogmeeting
Daar is toch geen kunst aan??
Moet ik straks even vragen waar die andere meet is, ik ga namelijk niet van leiden naar utrecht naar rotterdam ofzoquote:Op dinsdag 26 april 2005 07:38 schreef Automatic_Rock het volgende:
Maar ik ben ook gek!!! En anders Do2 zeker
Hoe laat is die meeting eigenlijk, en waar?? Is het niet te combineren??
Ahhhhh lief!! Maar niet nodig hoor. Ik ga op eigen gelegenheid naar de Kooning. En bij de volgende meeting prik IK gewoon de datum.quote:Op maandag 25 april 2005 23:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
( En dan begin ik daarna wel met me schuldig te voelen t.o.v. Augustina.
Want om daar nu al mee te beginnen, is het misschien nog een beetje te vroeg. )
Het is nu avond Sil!!!quote:Op dinsdag 26 april 2005 07:44 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Moet ik straks even vragen waar die andere meet is, ik ga namelijk niet van leiden naar utrecht naar rotterdam ofzo
als het in de buurt is is het vast wel te combineren. Ik ben in de war en sleepy, kom er vanavond even op terug
Hoor ik daar een "ja ik kom"???quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:45 schreef Isabeau het volgende:
Over 15 mei kan ik echt nog niets zeggen, dat valt precies in mijn verloskamerco-schap.
Je zorgt maar gewoon voor ontsluiting.. eh uitsluiting van je weekenddienstquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:19 schreef Isabeau het volgende:
Dat riepen die hoogzwangere dames misschien bijna 9 maanden geleden, maar ik nog niet hoorIk weet het niet, ik heb een weekenddienst in die periode en ik weet echt niet wanneer.
Leuk!!quote:Op woensdag 27 april 2005 08:07 schreef Silmarwen het volgende:
De meeting is volgens mij 14 mei dus ik geloof dat ik wel kan.
Zou je dat echt willen?quote:Op woensdag 27 april 2005 21:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Kom je ook, zodiakkje?
Dat is geen vraag, denk ik zo.quote:Op woensdag 27 april 2005 22:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
De vraag is of jij het wel echt wil.
Nee, ik wil niet komen, De-oneven-2. Zo. Laat ik het eruit gooien.quote:Op woensdag 27 april 2005 22:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat is geen antwoord, denk ik zo.
Ach, als het voorbestemd is, dan is het voorbestemd.quote:Op woensdag 27 april 2005 22:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
Bah.
Dat ik niet wil komen heeft in ieder geval weinig met jou te maken. Ik zou je heel graag een keer willen ontmoeten. Maar ik heb geen zin in 'meetings' met een hoop vreemde mensen waar ik verder vrij weinig mee heb.quote:Op woensdag 27 april 2005 22:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik denk dat ik voortaan de woensdag maar gewoon oversla...
Valt wel mee toch.quote:Op donderdag 28 april 2005 23:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Troost je, k_man, het ziet er namelijk naar uit dat deze "meeting" ook op niets gaat uitlopen..
Heb je suggesties?quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:37 schreef k_man het volgende:
19 juni zou prima zijn.
Zullen we dan ook naar een andere tentoonstelling gaan?![]()
Vanaf begin juni vertoef ik in mijn résidence de vacances.quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:25 schreef ALTER-EGO het volgende:
Op 19 juni loopt de expositie van de Kooning nog steeds hoor.
Gaudi is een hoogtepunt ... hors catégorie, zouden wielrenners zeggen.quote:Tevens is er in de periode van 29 april 2005 t/m 18 september 2005 ook een expositie van Antoni Gaudí in de Kunsthal, voor de liefhebbers vanGebouwen
Valt misschien te combineren?
Of maak ik het nou nog veel lastiger?
Vakantie is een hele goede reden om niet te kunnen.quote:Op zaterdag 30 april 2005 01:44 schreef Gajus het volgende:
[..]
Vanaf begin juni vertoef ik in mijn résidence de vacances.![]()
Dus 19 juni is geen optie, althans voor mij.![]()
[..]
Gaudi is een hoogtepunt ... hors catégorie, zouden wielrenners zeggen.![]()
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:09 schreef zodiakk het volgende:
Ik denk dat het veilig is om te zeggen dat de zoveelste poging voor een TTK-meeting jammerlijk is mislukt. Shampoo halen en boodschappen doen is voor het gros van de TTK-ers toch belangrijker dan een ontmoeting met elkaar. Dat jullie elkaar nog aardig kunnen vinden is me een raadsel.
Dat doe je dan maar een weekje eerder.quote:Op maandag 9 mei 2005 19:23 schreef Augustina het volgende:
Het is gebleken dat ik 19 juni shampoo moet kopen.![]()
Kan je trouwens langs deze weg ook een verzoek tot het meebrengen van kruidenierswaren doen op dit forum, of zijn daar vrij eenvoudig te bevatten regels voor? Of tegen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:52 schreef Troel het volgende:
AR, ik zou eventueeeeeeeeeeel (afhankelijk van wanneer ik weer naar de camping ga) donderdag of vrijdag overdag even bij je langs kunnen wippen... (dit klinkt fouter dan het bedoeld is)...
Geef ff een seintje op mijn msn ofzo ok?
Nou sorry hoor, maar het gaat toch om een meeting? Op grond van TTK. Dat het niet in Rotterdam zal zijn zal me worst wezen eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:56 schreef Gellius het volgende:
[..]
Kan je trouwens langs deze weg ook een verzoek tot het meebrengen van kruidenierswaren doen op dit forum, of zijn daar vrij eenvoudig te bevatten regels voor? Of tegen.
Daarnaast wil ik graag de groeten doen aan mijn tante in Canada.
Op msn was je niet aanwezig, en ik heb niet aan mailtjes gedacht...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:46 schreef Automatic_Rock het volgende:
Wat Gellius bedoeld is (denk ik); je had ook een mailtje naar mij kunnen sturen, of even op msn aanspreken
@Zodiakk
Hebben jullie in Rotterdam ook een Lidell??
Die hebben wij hier namelijk niet, en als jullie die wel hebben dan kan ik goedkope inkopen combineren met een museumbezoekje
Ik lig er niet wakker van hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:49 schreef Troel het volgende:
[..]
Op msn was je niet aanwezig, en ik heb niet aan mailtjes gedacht...
Maar als ik zie wat voor gekakel soms gepost wordt, dan moet een berichtje toch niet zo'n groot probleem zijn of wel?
Ok!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:52 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik lig er niet wakker van hoor
Vanavond ben ik weer op msn. Ik spreek je dan wel, of anders stuur maar een mailtje.. Want ik snap eigenlijk de vraag niet helemaal, maar ik moet nu weer aan het werk....
quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
Bij mij staat 19 juni genoteerd. Gaat dat niet door, dan ga ik de week erop gewoon in m'n eentje. gewoon gezellig samen met AR
Oops dat zijn er al wel veel... weet niet of ik dat wel aandurf.quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dan zijn we sowieso al met z'n drieen.
Drie mensen, mensen! Drie hele mensen!
Daar kan ik me niks van herinneren. Helemaal niks! Maar je bent natuurlijk welkom. Neem maar een zilveren ballonetje en een zakje dropveters mee en dan zal ome zodiakk naar de rivier wijzen zeggen: "weet je wat het verschil is tussen Rotterdam en Amsterdam? Nou?" En dan zal jij met open mond langzaam je hoofd schudden en me glazig aankijken. En weet je wat ik dan zal zeggen? Nou? Dan zeg ik: "in Amsterdam schijten en pissen jullie in het water en zeggen vervolgens 'mooi he!' In Rotterdam gebeurt dat niet, want er is nog respect voor het water. En waar komt dat respect vandaan? Nou? Omdat hier gewoon gewerkt wordt." Vervolgens zal je vol ontzag naar het machtige havenwater turen en zal de deining ervan je Amsterdamse geest hervormen naar iets anders, je ziel zal bewogen zijn... 'een échte rivier' zal je denken als je weer een stuk van je dropveter afbijt. Je zal nooit meer hetzelfde zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:05 schreef Gellius het volgende:
Rotterdam in juni hmmm? Zou jij mij nog niet eens "een echte rivier laten zien", zodiakkje?
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:32 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Daar kan ik me niks van herinneren. Helemaal niks! Maar je bent natuurlijk welkom. Neem maar een zilveren ballonetje en een zakje dropveters mee en dan zal ome zodiakk naar de rivier wijzen zeggen: "weet je wat het verschil is tussen Rotterdam en Amsterdam? Nou?" En dan zal jij met open mond langzaam je hoofd schudden en me glazig aankijken. En weet je wat ik dan zal zeggen? Nou? Dan zeg ik: "in Amsterdam schijten en pissen jullie in het water en zeggen vervolgens 'mooi he!' In Rotterdam gebeurt dat niet, want er is nog respect voor het water. En waar komt dat respect vandaan? Nou? Omdat hier gewoon gewerkt wordt." Vervolgens zal je vol ontzag naar het machtige havenwater turen en zal de deining ervan je Amsterdamse geest hervormen naar iets anders, je ziel zal bewogen zijn... 'een échte rivier' zal je denken als je weer een stuk van je dropveter afbijt. Je zal nooit meer hetzelfde zijn.
quote:Op maandag 16 mei 2005 00:06 schreef ALTER-EGO het volgende:
Er staat me iets van bij dat ik iemand beloofd heb ook van de partij te zijn 19 juni.
Samen met Jip that will be.
Gadverdamme, wordt er ook nog,quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:32 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Daar kan ik me niks van herinneren. Helemaal niks! Maar je bent natuurlijk welkom. Neem maar een zilveren ballonetje en een zakje dropveters mee en dan zal ome zodiakk naar de rivier wijzen zeggen: "weet je wat het verschil is tussen Rotterdam en Amsterdam? Nou?" En dan zal jij met open mond langzaam je hoofd schudden en me glazig aankijken. En weet je wat ik dan zal zeggen? Nou? Dan zeg ik: "in Amsterdam schijten en pissen jullie in het water en zeggen vervolgens 'mooi he!' In Rotterdam gebeurt dat niet, want er is nog respect voor het water. En waar komt dat respect vandaan? Nou? Omdat hier gewoon gewerkt wordt." Vervolgens zal je vol ontzag naar het machtige havenwater turen en zal de deining ervan je Amsterdamse geest hervormen naar iets anders, je ziel zal bewogen zijn... 'een échte rivier' zal je denken als je weer een stuk van je dropveter afbijt. Je zal nooit meer hetzelfde zijn.
Ja.quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:50 schreef RaisinGirl het volgende:
Als Gellius, DO2 en JAM naar Rotterdam durven, wil ik misschien ook wel.
Geen idee.quote:Op maandag 13 juni 2005 20:50 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hoe laat gaan we eigenlijk???
Herstel. Ik ben in Friesland, de 19e.quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:50 schreef RaisinGirl het volgende:
Hè, wat toevallig dat je nou nèt op de 19e niet kan. Wat een pech.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:32 schreef Gellius het volgende:
[..]
Herstel. Ik ben in Friesland, de 19e.
Frans én Latijn. In één post. Dat moet elitair genoeg staan om mee te mogen.quote:Op maandag 13 juni 2005 17:52 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik spreek geen Frans, maar ik geloof dat k_man ook komt!! leuk!!
Ik was het alweer vergeten, zodiakk. Maar je kan toch een kartonnen cut-out van mij meebrengen. Dan zet je dat steeds even voor zo'n doekje van De Kooning en dan ben ik er toch een beetje bij.quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:00 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Hè, wat toevallig dat je nou nèt op de 19e niet kan. Wat een pech.
Het enige logische vervolg:quote:
Die logische wereld van jou is uiterst opmerkelijk JAMquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:20 schreef JAM het volgende:
[..]
Het enige logische vervolg:
Automatic_Rock zegt:
laat je pik sjien dan.
DO2 zegt:
heb je ook aduio?
Automatic_Rock zegt:
neej, sorry
DO2 zegt:
jij eerst.
Automatic_Rock zegt:
samen dan, okaay ?
ETC.
Mijn wereld klopt niet. Boo-hoo!quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:27 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Die ogische wereld van jou is uiterst opmerkelijk JAM
Hij klopt alleen niet...
Ik kan niet ontkennen dat daar enige logica in zit.quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:54 schreef Automatic_Rock het volgende:
En dat is dan bij de ingang van de kunsthal neem ik aan??
Ik zal Do2 wel vertellen dat hij je op tijd wakker maakt en in de auto zetquote:Op donderdag 16 juni 2005 18:02 schreef ALTER-EGO het volgende:
Zou het er dan écht van komen?
Het ziet er naar uit van wel... een heuse TTK-meeting!
12 uur is een krankzinnige mooie tijd for a start.
zolang jullie er maar rekening mee houden dat AE is altijd laat, veel te vaak, met regelmaat
Ja, al was het maar om Zodiakk voor lul te zettenquote:Op donderdag 16 juni 2005 18:02 schreef ALTER-EGO het volgende:
Zou het er dan écht van komen?
Heel slim, want als AE zondag te laat is, zijn Do2 en Jip ook te laat.quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:09 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik zal Do2 wel vertellen dat hij je op tijd wakker maakt en in de auto zet
Gaat goed komen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:15 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Heel slim, want als AE zondag te laat is, zijn Do2 en Jip ook te laat.
Aftrekken met een werkhandschoen.quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:39 schreef Augustina het volgende:
Ik ga mee.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:39 schreef Augustina het volgende:
Ik ga mee.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:03 schreef Gajus het volgende:
Als 12:00 uur de begintijd is, dan ben ik tot 14:30 uur ook van de partij.![]()
Die kunnen we toch gewoon beiden zien?quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:43 schreef k_man het volgende:
Gaan we nou naar De Kooning? Of toch Gaudi?
Eerstgenoemde interesseert me namelijk niet zo.
Zoals in de topic-titel staat, gaat het om de De Kooning collectie.quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:43 schreef k_man het volgende:
Gaan we nou naar De Kooning? Of toch Gaudi?
Eerstgenoemde interesseert me namelijk niet zo.
Leuk!quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:03 schreef Gajus het volgende:
Als 12:00 uur de begintijd is, dan ben ik tot 14:30 uur ook van de partij.![]()
NEEquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:31 schreef JAM het volgende:
Huu?! Wordt er niet in een cafe overmatig alchohol gebruikt en geflirt met mensen die je eigenlijk heel lelijk vind, daarna nooit meer hoopt te zien en ook niet meer ziet, maar dat toch doet omdat de situatie dat wenselijk acht?.
Is het niet veel romantischer om op de toiletten van de Kunsthal afgetrokken te worden door DO2?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:31 schreef JAM het volgende:
Huu?! Wordt er niet in een cafe overmatig alchohol gebruikt en geflirt met mensen die je eigenlijk heel lelijk vind, daarna nooit meer hoopt te zien en ook niet meer ziet, maar dat toch doet omdat de situatie dat wenselijk acht?.
Misschien moet ik maar niet komen.
Dat was wel het plan. Hoezo?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:14 schreef Augustina het volgende:
k_man, geen idee waar je woont. Maar ga jij treinen toevallig?
Ja, metquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:00 schreef k_man het volgende:
[..]
Is het niet veel romantischer om op de toiletten van de Kunsthal afgetrokken te worden door DO2?
En ik steek een bos zonnebloemen in m'n knoopsgatquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:22 schreef Augustina het volgende:
Mij herken je aan mn roze onderbroek.
Ik mail je even
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:27 schreef Gajus het volgende:
[..]
Wat jouw roze onderbroek wel niet in beweging kan brengen !![]()
Zeg dat nou niet, daar word ik echt verdrietig van.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:47 schreef De-oneven-2 het volgende:
"We'll always have Paris..."
Maar je komt!!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 02:27 schreef JAM het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, daar word ik echt verdrietig van..
JAM is al slapen, weet ik.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 03:58 schreef Gajus het volgende:
@ JAM: kun jij mij mailen, dan kan ik jou replyen.![]()
Hoe kun jij dat weten?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 04:11 schreef ALTER-EGO het volgende:
JAM is al slapen, weet ik.
Sprak um net nog op msn en heb hem daar welterusten gewenst toen ie vertelde te gaan slapen.. vandaar.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 04:15 schreef Gajus het volgende:
[..]
Hoe kun jij dat weten?![]()
trouwens, na mijn oproep heeft hij nog gepost
Eigenlijk wel ja... maar ik ben nog niet slaperig genoeg.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 04:29 schreef Gajus het volgende:
Eigenlijk zouden wij het goede voorbeeld van onze benjamin kunnen volgen.![]()
maar ben volledig verdiept in de Italiaanse barok ... boeiend ... maar A'tina's werk nog niet gevonden
Aangezien het merendeel van RG's favorieten wel durft, mag RG niet achterblijven ... toch?quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:50 schreef RaisinGirl het volgende:
Mijn wekker gaat om 4:55, van maandag tot en met zaterdag.., vandaarquote:Op zaterdag 18 juni 2005 05:22 schreef ALTER-EGO het volgende:
AR! Al wakker jij... en ik moet nog gaan slapen.![]()
Wat ik nu ga doen.
Jammer dat Isa niet kan komen.
Nu ga ik
stralend...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik was wel heel benieuwd hoe groot Jip nu is, AE![]()
Jullie heel veel plezier morgen, het lijkt een stralende dag te worden.
Jip is groter dan mij tegenwoordig. en ook slimmer en lieverquote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik was wel heel benieuwd hoe groot Jip nu is, AE![]()
Jullie heel veel plezier morgen, het lijkt een stralende dag te worden.
Nóg slimmer en lieverquote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:27 schreef ALTER-EGO het volgende:
Jip is groter dan mij tegenwoordig. en ook slimmer en liever
Dit vind ik nou een typische:quote:Op zaterdag 18 juni 2005 04:15 schreef Gajus het volgende:
[..]
Hoe kun jij dat weten?![]()
trouwens, na mijn oproep (om 03:58 uur) heeft hij nog gepost (om 04:01 uur)
Dat blijkt maar weer, anders had je wel groter dan ik gezegd!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:27 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Jip is groter dan mij tegenwoordig. en ook slimmer en liever
Een volgende TTK-meeting ben jij er gewoon wél bij, kun je het zelf zien.
Met zulk stralend weer kan het niet anders dan dat het een geslaagde meeting wordt.
Alweer een goed excuus om die verdraaide De Kooning links te laten liggen...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:58 schreef zodiakk het volgende:
Trouwens, er is Parade in Rotterdam ten tijde van jullie meeting (op het terrein bij het Boymans). Kunnen jullie meteen daar naartoe en naar alle geile groenlinkse gymnasiummeisjes kijken die daar hun rosé nippen. Ik kan er dit weekend niet heen, anders was ik ook present geweest, maar ik zit in Parijs om de boel daar onveilig te maken.
Hoe dan ook veel plezier daar in Rotterdam en denk maar aan mijn afwezigheid.
Ja, ik ben ook verbaastquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:04 schreef Augustina het volgende:
Gaat het nou nog steeds door enzo? Jeetje.
niks daarvanquote:
Een optie is dat ik jullie oppik op CS om 11:48 uur.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:02 schreef k_man het volgende:
Ah, juist. Naar De Treinen. Overigen denk ik dat AR, Augustina en ondergetekende 12 uur niet precies redden. Men loopt niet binnen 12 minuten van CS naar Kunsthal. Zeker niet als het Museumpark afgesloten is voor de Parade.
Mooi, één ingang ... dan hebben wij een eenduidig trefpunt.quote:Gajus, er is één ingang. Die ligt aan de 'tunnel' die dwars door het gebouw heenloopt. Zoals je ongetwijfeld weet is de Kunsthal een werkje van ons aller Rem Koolhaas, hetgeen verhindert heeft dat het gebouw al te logisch is opgezet.
Maar wel op zijn homepage.quote:Oh, AR heeft geen email adres in z'n profiel.
Dat was Jo Coenen.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:34 schreef Gajus het volgende:
Mooi, één ingang ... dan hebben wij een eenduidig trefpunt.
Ik vergeef het Rem Koolhaas.
tevens ontwerper van de Delftse Gemeentesecretarie, jullie trein passeert het rakelings!
Inderdaad.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:54 schreef k_man het volgende:
[..]
Augustina heeft mijn nummer inmiddels.
oei ... klopt ... bedankt voor deze correctie ...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:54 schreef k_man het volgende:
Dat was Jo Coenen.
Augustina heeft mijn nummer inmiddels.
Dan mail ik jou alvast de mijne.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:11 schreef Gajus het volgende:
[..]
oei ... klopt ... bedankt voor deze correctie ...![]()
Ik stuur ook mijn nummer naar jullie.
Die wandeling door Rotterdam kun je ook op de terugweg maken.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:59 schreef Augustina het volgende:
Van mij mag je ons oppikken op CS, Gajus. Maar een wandeling door Rotterdam vind ik ook best.
Zou het écht?quote:Op zondag 19 juni 2005 09:15 schreef Automatic_Rock het volgende:
Asjemenou.., er komt daadwerkelijk een heuse TTK-meet
Na een kort slaapje ben ik ál wakker.quote:Op zondag 19 juni 2005 09:19 schreef Automatic_Rock het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ben jij nu al wakker?? of ga je zo slapen???
Loop je dan zelf naar de kunsthal, of moeten we wachten??quote:
Maar goed dat ik er dan niet was, ik vind het altijd het leukste als het een groot drama wordt.quote:Op zondag 19 juni 2005 17:52 schreef Automatic_Rock het volgende:
Nou, wat mij betreft een geslaagde meeting
Ja, dan had je wel moeten komenquote:Op zondag 19 juni 2005 17:57 schreef JAM het volgende:
[..]
Maar goed dat ik er dan niet was, ik vind het altijd het leukste als het een groot drama wordt..
Ja, er kwam wat tussen met taxi-ritten van de pinautomaat naar de shoarma-tent en Pakistanen en fuckbuddies, enzo.quote:
Hij had een mooi verhaal. Er kwam een papegaai in voor.quote:Op zondag 19 juni 2005 18:05 schreef k_man het volgende:
Fuckbuddies gaan natuurlijk voor ja. Om over Pakistanen maar niet te spreken.
Sinds enkele dagen kan ik niet meer bij mijn mail komen om een of andere vage reden.quote:
quote:Op zondag 19 juni 2005 17:52 schreef Automatic_Rock het volgende:
Nou, wat mij betreft een geslaagde meeting
En toch vond ik het best mooi.quote:Op zondag 19 juni 2005 17:57 schreef k_man het volgende:
Quotes van de dag:
"Als je zo eens hier kijkt... dit is best lelijk!"
"Voor wie was dat biertje? Voor u? Alwéér?"
JAM jongen, we hebben úren op je zitten wachten.quote:Op zondag 19 juni 2005 17:57 schreef JAM het volgende:
[..]
Maar goed dat ik er dan niet was, ik vind het altijd het leukste als het een groot drama wordt..
Tssk tssk... je bent een jonge knul, in de bloei van je leven... rust krijg je nog genoeg als je bejaard bent.quote:Op zondag 19 juni 2005 18:06 schreef JAM het volgende:
[..]
Hij had een mooi verhaal. Er kwam een papegaai in voor..
Kort door de boch (da's Haags voor bocht), ik was gisteren om 4 uur 's nachts net thuis en morgen heb ik een auditie op het conservatorium. Dus! Ik wou wel nog een beetje rust!
Dat wil niet zeggen dat ik niet van je hou hoorquote:Op zondag 19 juni 2005 18:23 schreef ALTER-EGO het volgende:
De grootste(en tevens enige) teleurstelling van heel de dag...
AR wil niet één van de 5 toekomstige sexlevenspartners worden in mijn Ankie Heyboer harhemem.![]()
quote:Op zondag 19 juni 2005 18:27 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat ik niet van je hou hoor
... en JIP dan?quote:Op zondag 19 juni 2005 18:54 schreef ALTER-EGO het volgende:
Vanaf vandaag heb ik 5 nieuwe helden(in).
Augustina ... AR ... Gajus ... k_man ... Do2
Jip was ik niet vergeten hoor... maar die is al 11 jaar mijn nummer 1 held.quote:Op maandag 20 juni 2005 02:18 schreef Gajus het volgende:
[..]
... en JIP dan?![]()
het beste paard van stal![]()
Wat mooi gezegd, AE.quote:Op zondag 19 juni 2005 18:54 schreef ALTER-EGO het volgende:
Vanaf vandaag heb ik 5 nieuwe helden(in).
Augustina de moedige... stoer om in je eentje zo'n lange treinreis te maken om een stelletje maloten te ontmoeten... en in het echt ben je nog veel liever en mooier dan virtueel.
AR de gepaste eerlijke... vanaf de eerste oogopslag wist je een warm plekje in mijn hart te winnen... een vertederende lieve, eerlijke jongen mét een prachtig karakter.
Gajus de jonge wijze goedhartige... ook in het echt een symphatieke openminded keurig nette heer en ook nog eens een gulle heer... nogmaals heel erg bedankt voor je cadeau, ben er enorm blij mee.
k_man de bouwkundige expert... die zich durfde te wagen aan een vreemd gezelschap en liet zien zelf heel prettig gezelschap te zijn... ontzettend leuk dat je er bij was en welkom in BdT.
Do2 de prettiggestoorde kunstenaar... die mijn hart al eerder gewonnen had en die nu mijn hart gestolen heeft... no words needed.
Het was een aangename dag in aangenaam gezelschap.
heel jammer dat Cioran er niet bij aanwezig kon zijn... al was die al 1 van mijn helden
Jeemig.quote:Op maandag 20 juni 2005 09:53 schreef Augustina het volgende:
Ik had trouwens wel de pech op Amsterdam Centraal aan te komen, net op het moment dat de seinstoring begon. Ik was daar iets over vijfen en vertrok er pas weer vandaan om 9 uur 's avonds.
![]()
Ja, ik was/ben echt kaput. Mijn lief is wel zo gek geweest helemaal naar Weesp te crossen om me daar op te pikken, zodat ik in ieder geval niet nog meer vertraging had. Lang leve de mobiele telefoon!quote:Op maandag 20 juni 2005 09:58 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Jeemig.
Dan was je pas heel laat thuis? Wat vervelend zeg. Dan zul je wel bekaf zijn geweest.
Nu ben je nóg meer mijn heldin.
quote:Op maandag 20 juni 2005 09:53 schreef Augustina het volgende:
Ik had trouwens wel de pech op Amsterdam Centraal aan te komen, net op het moment dat de seinstoring begon. Ik was daar iets over vijfen en vertrok er pas weer vandaan om 9 uur 's avonds.
![]()
Nee, enkel wat vuig geroddel over jou, Gellius.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:47 schreef Gellius het volgende:
Was er nou niemand die een beetje buiten de groep viel en dus flink gepest werd?
Hoe is je auditie verlopen, Sjem?quote:Op zondag 19 juni 2005 18:06 schreef JAM het volgende:
[..]
Kort door de boch (da's Haags voor bocht), ik was gisteren om 4 uur 's nachts net thuis en morgen heb ik een auditie op het conservatorium. Dus! Ik wou wel nog een beetje rust!
Ik heb dagen gehad waarop ik beter speelde, maar al met al redelijk. De zenuwen en het slaapgebrek komen dan toch eventjes opspelen. Nu is het wachten tot het einde van deze week/het begin van de volgende week op de uitslag.quote:
Handschoen voor niks mee genomen...., en de 50 cent voor het toilletquote:Op maandag 20 juni 2005 15:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
Toch JAMmer dat je er niet was...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |