Valt wel mee toch.quote:Op donderdag 28 april 2005 23:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Troost je, k_man, het ziet er namelijk naar uit dat deze "meeting" ook op niets gaat uitlopen..
Heb je suggesties?quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:37 schreef k_man het volgende:
19 juni zou prima zijn.
Zullen we dan ook naar een andere tentoonstelling gaan?![]()
Vanaf begin juni vertoef ik in mijn résidence de vacances.quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:25 schreef ALTER-EGO het volgende:
Op 19 juni loopt de expositie van de Kooning nog steeds hoor.
Gaudi is een hoogtepunt ... hors catégorie, zouden wielrenners zeggen.quote:Tevens is er in de periode van 29 april 2005 t/m 18 september 2005 ook een expositie van Antoni Gaudí in de Kunsthal, voor de liefhebbers vanGebouwen
Valt misschien te combineren?
Of maak ik het nou nog veel lastiger?
Vakantie is een hele goede reden om niet te kunnen.quote:Op zaterdag 30 april 2005 01:44 schreef Gajus het volgende:
[..]
Vanaf begin juni vertoef ik in mijn résidence de vacances.![]()
Dus 19 juni is geen optie, althans voor mij.![]()
[..]
Gaudi is een hoogtepunt ... hors catégorie, zouden wielrenners zeggen.![]()
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:09 schreef zodiakk het volgende:
Ik denk dat het veilig is om te zeggen dat de zoveelste poging voor een TTK-meeting jammerlijk is mislukt. Shampoo halen en boodschappen doen is voor het gros van de TTK-ers toch belangrijker dan een ontmoeting met elkaar. Dat jullie elkaar nog aardig kunnen vinden is me een raadsel.
Dat doe je dan maar een weekje eerder.quote:Op maandag 9 mei 2005 19:23 schreef Augustina het volgende:
Het is gebleken dat ik 19 juni shampoo moet kopen.![]()
Kan je trouwens langs deze weg ook een verzoek tot het meebrengen van kruidenierswaren doen op dit forum, of zijn daar vrij eenvoudig te bevatten regels voor? Of tegen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:52 schreef Troel het volgende:
AR, ik zou eventueeeeeeeeeeel (afhankelijk van wanneer ik weer naar de camping ga) donderdag of vrijdag overdag even bij je langs kunnen wippen... (dit klinkt fouter dan het bedoeld is)...
Geef ff een seintje op mijn msn ofzo ok?
Nou sorry hoor, maar het gaat toch om een meeting? Op grond van TTK. Dat het niet in Rotterdam zal zijn zal me worst wezen eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:56 schreef Gellius het volgende:
[..]
Kan je trouwens langs deze weg ook een verzoek tot het meebrengen van kruidenierswaren doen op dit forum, of zijn daar vrij eenvoudig te bevatten regels voor? Of tegen.
Daarnaast wil ik graag de groeten doen aan mijn tante in Canada.
Op msn was je niet aanwezig, en ik heb niet aan mailtjes gedacht...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:46 schreef Automatic_Rock het volgende:
Wat Gellius bedoeld is (denk ik); je had ook een mailtje naar mij kunnen sturen, of even op msn aanspreken
@Zodiakk
Hebben jullie in Rotterdam ook een Lidell??
Die hebben wij hier namelijk niet, en als jullie die wel hebben dan kan ik goedkope inkopen combineren met een museumbezoekje
Ik lig er niet wakker van hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:49 schreef Troel het volgende:
[..]
Op msn was je niet aanwezig, en ik heb niet aan mailtjes gedacht...
Maar als ik zie wat voor gekakel soms gepost wordt, dan moet een berichtje toch niet zo'n groot probleem zijn of wel?
Ok!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:52 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik lig er niet wakker van hoor
Vanavond ben ik weer op msn. Ik spreek je dan wel, of anders stuur maar een mailtje.. Want ik snap eigenlijk de vraag niet helemaal, maar ik moet nu weer aan het werk....
quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
Bij mij staat 19 juni genoteerd. Gaat dat niet door, dan ga ik de week erop gewoon in m'n eentje. gewoon gezellig samen met AR
Oops dat zijn er al wel veel... weet niet of ik dat wel aandurf.quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dan zijn we sowieso al met z'n drieen.
Drie mensen, mensen! Drie hele mensen!
Daar kan ik me niks van herinneren. Helemaal niks! Maar je bent natuurlijk welkom. Neem maar een zilveren ballonetje en een zakje dropveters mee en dan zal ome zodiakk naar de rivier wijzen zeggen: "weet je wat het verschil is tussen Rotterdam en Amsterdam? Nou?" En dan zal jij met open mond langzaam je hoofd schudden en me glazig aankijken. En weet je wat ik dan zal zeggen? Nou? Dan zeg ik: "in Amsterdam schijten en pissen jullie in het water en zeggen vervolgens 'mooi he!' In Rotterdam gebeurt dat niet, want er is nog respect voor het water. En waar komt dat respect vandaan? Nou? Omdat hier gewoon gewerkt wordt." Vervolgens zal je vol ontzag naar het machtige havenwater turen en zal de deining ervan je Amsterdamse geest hervormen naar iets anders, je ziel zal bewogen zijn... 'een échte rivier' zal je denken als je weer een stuk van je dropveter afbijt. Je zal nooit meer hetzelfde zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:05 schreef Gellius het volgende:
Rotterdam in juni hmmm? Zou jij mij nog niet eens "een echte rivier laten zien", zodiakkje?
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:32 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Daar kan ik me niks van herinneren. Helemaal niks! Maar je bent natuurlijk welkom. Neem maar een zilveren ballonetje en een zakje dropveters mee en dan zal ome zodiakk naar de rivier wijzen zeggen: "weet je wat het verschil is tussen Rotterdam en Amsterdam? Nou?" En dan zal jij met open mond langzaam je hoofd schudden en me glazig aankijken. En weet je wat ik dan zal zeggen? Nou? Dan zeg ik: "in Amsterdam schijten en pissen jullie in het water en zeggen vervolgens 'mooi he!' In Rotterdam gebeurt dat niet, want er is nog respect voor het water. En waar komt dat respect vandaan? Nou? Omdat hier gewoon gewerkt wordt." Vervolgens zal je vol ontzag naar het machtige havenwater turen en zal de deining ervan je Amsterdamse geest hervormen naar iets anders, je ziel zal bewogen zijn... 'een échte rivier' zal je denken als je weer een stuk van je dropveter afbijt. Je zal nooit meer hetzelfde zijn.
quote:Op maandag 16 mei 2005 00:06 schreef ALTER-EGO het volgende:
Er staat me iets van bij dat ik iemand beloofd heb ook van de partij te zijn 19 juni.
Samen met Jip that will be.
Gadverdamme, wordt er ook nog,quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:32 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Daar kan ik me niks van herinneren. Helemaal niks! Maar je bent natuurlijk welkom. Neem maar een zilveren ballonetje en een zakje dropveters mee en dan zal ome zodiakk naar de rivier wijzen zeggen: "weet je wat het verschil is tussen Rotterdam en Amsterdam? Nou?" En dan zal jij met open mond langzaam je hoofd schudden en me glazig aankijken. En weet je wat ik dan zal zeggen? Nou? Dan zeg ik: "in Amsterdam schijten en pissen jullie in het water en zeggen vervolgens 'mooi he!' In Rotterdam gebeurt dat niet, want er is nog respect voor het water. En waar komt dat respect vandaan? Nou? Omdat hier gewoon gewerkt wordt." Vervolgens zal je vol ontzag naar het machtige havenwater turen en zal de deining ervan je Amsterdamse geest hervormen naar iets anders, je ziel zal bewogen zijn... 'een échte rivier' zal je denken als je weer een stuk van je dropveter afbijt. Je zal nooit meer hetzelfde zijn.
Ja.quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:50 schreef RaisinGirl het volgende:
Als Gellius, DO2 en JAM naar Rotterdam durven, wil ik misschien ook wel.
Geen idee.quote:Op maandag 13 juni 2005 20:50 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hoe laat gaan we eigenlijk???
Herstel. Ik ben in Friesland, de 19e.quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:50 schreef RaisinGirl het volgende:
Als Gellius, DO2 en JAM naar Rotterdam durven, wil ik misschien ook wel.
Hč, wat toevallig dat je nou nčt op de 19e niet kan. Wat een pech.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:32 schreef Gellius het volgende:
[..]
Herstel. Ik ben in Friesland, de 19e.
Frans én Latijn. In één post. Dat moet elitair genoeg staan om mee te mogen.quote:Op maandag 13 juni 2005 17:52 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik spreek geen Frans, maar ik geloof dat k_man ook komt!! leuk!!
Ik was het alweer vergeten, zodiakk. Maar je kan toch een kartonnen cut-out van mij meebrengen. Dan zet je dat steeds even voor zo'n doekje van De Kooning en dan ben ik er toch een beetje bij.quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:00 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Hč, wat toevallig dat je nou nčt op de 19e niet kan. Wat een pech.
Het enige logische vervolg:quote:
Die logische wereld van jou is uiterst opmerkelijk JAMquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:20 schreef JAM het volgende:
[..]
Het enige logische vervolg:
Automatic_Rock zegt:
laat je pik sjien dan.
DO2 zegt:
heb je ook aduio?
Automatic_Rock zegt:
neej, sorry
DO2 zegt:
jij eerst.
Automatic_Rock zegt:
samen dan, okaay ?
ETC.
Mijn wereld klopt niet. Boo-hoo!quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:27 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Die ogische wereld van jou is uiterst opmerkelijk JAM
Hij klopt alleen niet...
Ik kan niet ontkennen dat daar enige logica in zit.quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:54 schreef Automatic_Rock het volgende:
En dat is dan bij de ingang van de kunsthal neem ik aan??
Ik zal Do2 wel vertellen dat hij je op tijd wakker maakt en in de auto zetquote:Op donderdag 16 juni 2005 18:02 schreef ALTER-EGO het volgende:
Zou het er dan écht van komen?
Het ziet er naar uit van wel... een heuse TTK-meeting!
12 uur is een krankzinnige mooie tijd for a start.
zolang jullie er maar rekening mee houden dat AE is altijd laat, veel te vaak, met regelmaat
Ja, al was het maar om Zodiakk voor lul te zettenquote:Op donderdag 16 juni 2005 18:02 schreef ALTER-EGO het volgende:
Zou het er dan écht van komen?
Heel slim, want als AE zondag te laat is, zijn Do2 en Jip ook te laat.quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:09 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik zal Do2 wel vertellen dat hij je op tijd wakker maakt en in de auto zet
Gaat goed komen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:15 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Heel slim, want als AE zondag te laat is, zijn Do2 en Jip ook te laat.
Aftrekken met een werkhandschoen.quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:39 schreef Augustina het volgende:
Ik ga mee.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:39 schreef Augustina het volgende:
Ik ga mee.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:03 schreef Gajus het volgende:
Als 12:00 uur de begintijd is, dan ben ik tot 14:30 uur ook van de partij.![]()
Die kunnen we toch gewoon beiden zien?quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:43 schreef k_man het volgende:
Gaan we nou naar De Kooning? Of toch Gaudi?
Eerstgenoemde interesseert me namelijk niet zo.
Zoals in de topic-titel staat, gaat het om de De Kooning collectie.quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:43 schreef k_man het volgende:
Gaan we nou naar De Kooning? Of toch Gaudi?
Eerstgenoemde interesseert me namelijk niet zo.
Leuk!quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:03 schreef Gajus het volgende:
Als 12:00 uur de begintijd is, dan ben ik tot 14:30 uur ook van de partij.![]()
NEEquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:31 schreef JAM het volgende:
Huu?! Wordt er niet in een cafe overmatig alchohol gebruikt en geflirt met mensen die je eigenlijk heel lelijk vind, daarna nooit meer hoopt te zien en ook niet meer ziet, maar dat toch doet omdat de situatie dat wenselijk acht?.
Is het niet veel romantischer om op de toiletten van de Kunsthal afgetrokken te worden door DO2?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:31 schreef JAM het volgende:
Huu?! Wordt er niet in een cafe overmatig alchohol gebruikt en geflirt met mensen die je eigenlijk heel lelijk vind, daarna nooit meer hoopt te zien en ook niet meer ziet, maar dat toch doet omdat de situatie dat wenselijk acht?.
Misschien moet ik maar niet komen.
Dat was wel het plan. Hoezo?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:14 schreef Augustina het volgende:
k_man, geen idee waar je woont. Maar ga jij treinen toevallig?
Ja, metquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:00 schreef k_man het volgende:
[..]
Is het niet veel romantischer om op de toiletten van de Kunsthal afgetrokken te worden door DO2?
En ik steek een bos zonnebloemen in m'n knoopsgatquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:22 schreef Augustina het volgende:
Mij herken je aan mn roze onderbroek.
Ik mail je even
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |