Hè, wat toevallig dat je nou nèt op de 19e niet kan. Wat een pech.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:32 schreef Gellius het volgende:
[..]
Herstel. Ik ben in Friesland, de 19e.
Frans én Latijn. In één post. Dat moet elitair genoeg staan om mee te mogen.quote:Op maandag 13 juni 2005 17:52 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik spreek geen Frans, maar ik geloof dat k_man ook komt!! leuk!!
Ik was het alweer vergeten, zodiakk. Maar je kan toch een kartonnen cut-out van mij meebrengen. Dan zet je dat steeds even voor zo'n doekje van De Kooning en dan ben ik er toch een beetje bij.quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:00 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Hè, wat toevallig dat je nou nèt op de 19e niet kan. Wat een pech.
Het enige logische vervolg:quote:
Die logische wereld van jou is uiterst opmerkelijk JAMquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:20 schreef JAM het volgende:
[..]
Het enige logische vervolg:
Automatic_Rock zegt:
laat je pik sjien dan.
DO2 zegt:
heb je ook aduio?
Automatic_Rock zegt:
neej, sorry
DO2 zegt:
jij eerst.
Automatic_Rock zegt:
samen dan, okaay ?
ETC.
Mijn wereld klopt niet. Boo-hoo!quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:27 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Die ogische wereld van jou is uiterst opmerkelijk JAM
Hij klopt alleen niet...
Ik kan niet ontkennen dat daar enige logica in zit.quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:54 schreef Automatic_Rock het volgende:
En dat is dan bij de ingang van de kunsthal neem ik aan??
Ik zal Do2 wel vertellen dat hij je op tijd wakker maakt en in de auto zetquote:Op donderdag 16 juni 2005 18:02 schreef ALTER-EGO het volgende:
Zou het er dan écht van komen?
Het ziet er naar uit van wel... een heuse TTK-meeting!
12 uur is een krankzinnige mooie tijd for a start.
zolang jullie er maar rekening mee houden dat AE is altijd laat, veel te vaak, met regelmaat
Ja, al was het maar om Zodiakk voor lul te zettenquote:Op donderdag 16 juni 2005 18:02 schreef ALTER-EGO het volgende:
Zou het er dan écht van komen?
Heel slim, want als AE zondag te laat is, zijn Do2 en Jip ook te laat.quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:09 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik zal Do2 wel vertellen dat hij je op tijd wakker maakt en in de auto zet
Gaat goed komen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:15 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Heel slim, want als AE zondag te laat is, zijn Do2 en Jip ook te laat.
Aftrekken met een werkhandschoen.quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:39 schreef Augustina het volgende:
Ik ga mee.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:39 schreef Augustina het volgende:
Ik ga mee.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:03 schreef Gajus het volgende:
Als 12:00 uur de begintijd is, dan ben ik tot 14:30 uur ook van de partij.![]()
Die kunnen we toch gewoon beiden zien?quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:43 schreef k_man het volgende:
Gaan we nou naar De Kooning? Of toch Gaudi?
Eerstgenoemde interesseert me namelijk niet zo.
Zoals in de topic-titel staat, gaat het om de De Kooning collectie.quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:43 schreef k_man het volgende:
Gaan we nou naar De Kooning? Of toch Gaudi?
Eerstgenoemde interesseert me namelijk niet zo.
Leuk!quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:03 schreef Gajus het volgende:
Als 12:00 uur de begintijd is, dan ben ik tot 14:30 uur ook van de partij.![]()
NEEquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:31 schreef JAM het volgende:
Huu?! Wordt er niet in een cafe overmatig alchohol gebruikt en geflirt met mensen die je eigenlijk heel lelijk vind, daarna nooit meer hoopt te zien en ook niet meer ziet, maar dat toch doet omdat de situatie dat wenselijk acht?.
Is het niet veel romantischer om op de toiletten van de Kunsthal afgetrokken te worden door DO2?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:31 schreef JAM het volgende:
Huu?! Wordt er niet in een cafe overmatig alchohol gebruikt en geflirt met mensen die je eigenlijk heel lelijk vind, daarna nooit meer hoopt te zien en ook niet meer ziet, maar dat toch doet omdat de situatie dat wenselijk acht?.
Misschien moet ik maar niet komen.
Dat was wel het plan. Hoezo?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:14 schreef Augustina het volgende:
k_man, geen idee waar je woont. Maar ga jij treinen toevallig?
Ja, metquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:00 schreef k_man het volgende:
[..]
Is het niet veel romantischer om op de toiletten van de Kunsthal afgetrokken te worden door DO2?
En ik steek een bos zonnebloemen in m'n knoopsgatquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:22 schreef Augustina het volgende:
Mij herken je aan mn roze onderbroek.
Ik mail je even
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |