Die zie je daar wel, gewoon meekomenquote:Op maandag 18 april 2005 08:01 schreef Silmarwen het volgende:
Vertel eens wat meer over De Kooning. Ik wil foto's zien enzo
Daar zou Isa voor zorgen had ik vernomenquote:Op maandag 18 april 2005 09:56 schreef Silmarwen het volgende:
Als er een datum is zal ik eens kijken of ik kan
Ik zal eens even in mijn agenda kijken!quote:Op maandag 18 april 2005 17:09 schreef Automatic_Rock het volgende:
Wanneer kan jij Do2????
Dat is voor mij van belang, anders ga ik echt niet
Ne-ne-ne-ne-ne...quote:Op maandag 18 april 2005 17:22 schreef Isabeau het volgende:
Dus als ik wel kan en Do2 niet dan kom je niet
Kan jij dan doen alsof je een meisje bent waar zodiakk heel veel indruk op kan maken?quote:
Nuttige achtergrondinformatie: Gymnasiummeisjes [centraal topic]quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
Kan jij dan doen alsof je een meisje bent waar zodiakk heel veel indruk op kan maken?
Ik wil best wel doen alsof. Maar ik ben bang dat ik niet in zijn beoogde leeftijdscategorie val. Ik ben al een hele tijd gymnasiummeisje af.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Kan jij dan doen alsof je een meisje bent waar zodiakk heel veel indruk op kan maken?
Helaas, dan kan ik niet.quote:Op maandag 25 april 2005 11:56 schreef Automatic_Rock het volgende:
Wie kan er op 15Mei allemaal???
Ik vrees dat het een onmogelijke taak wordt om een datum te vinden waarop iedereen kan. Dus we wachten nog even af wie er allemaal wél kunnen op die datum.quote:
Ja, dat hangt er dus vanaf hoeveel mensen wél kunnen op die datum.quote:Op maandag 25 april 2005 16:08 schreef Augustina het volgende:
Maar misschien wordt de datum nog veranderd hè.
Soms moet dat inderdaad... maar met een beetje creativiteit vallen er wellicht alternatieven te verzinnen zonder meteen hard te hoeven zijn.quote:Op maandag 25 april 2005 16:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, ik houd ook graag iedereen tevreden, AE...
Maar soms moet je hard kunnen zijn, he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |