quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:27 schreef Gajus het volgende:
[..]
Wat jouw roze onderbroek wel niet in beweging kan brengen !![]()
Zeg dat nou niet, daar word ik echt verdrietig van.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:47 schreef De-oneven-2 het volgende:
"We'll always have Paris..."
Maar je komt!!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 02:27 schreef JAM het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, daar word ik echt verdrietig van..
JAM is al slapen, weet ik.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 03:58 schreef Gajus het volgende:
@ JAM: kun jij mij mailen, dan kan ik jou replyen.![]()
Hoe kun jij dat weten?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 04:11 schreef ALTER-EGO het volgende:
JAM is al slapen, weet ik.
Sprak um net nog op msn en heb hem daar welterusten gewenst toen ie vertelde te gaan slapen.. vandaar.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 04:15 schreef Gajus het volgende:
[..]
Hoe kun jij dat weten?![]()
trouwens, na mijn oproep heeft hij nog gepost
Eigenlijk wel ja... maar ik ben nog niet slaperig genoeg.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 04:29 schreef Gajus het volgende:
Eigenlijk zouden wij het goede voorbeeld van onze benjamin kunnen volgen.![]()
maar ben volledig verdiept in de Italiaanse barok ... boeiend ... maar A'tina's werk nog niet gevonden
Aangezien het merendeel van RG's favorieten wel durft, mag RG niet achterblijven ... toch?quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:50 schreef RaisinGirl het volgende:
Als Gellius, DO2 en JAM naar Rotterdam durven, wil ik misschien ook wel.
Mijn wekker gaat om 4:55, van maandag tot en met zaterdag.., vandaarquote:Op zaterdag 18 juni 2005 05:22 schreef ALTER-EGO het volgende:
AR! Al wakker jij... en ik moet nog gaan slapen.![]()
Wat ik nu ga doen.
Jammer dat Isa niet kan komen.
Nu ga ik
stralend...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik was wel heel benieuwd hoe groot Jip nu is, AE![]()
Jullie heel veel plezier morgen, het lijkt een stralende dag te worden.
Jip is groter dan mij tegenwoordig. en ook slimmer en lieverquote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik was wel heel benieuwd hoe groot Jip nu is, AE![]()
Jullie heel veel plezier morgen, het lijkt een stralende dag te worden.
Nóg slimmer en lieverquote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:27 schreef ALTER-EGO het volgende:
Jip is groter dan mij tegenwoordig. en ook slimmer en liever
Dit vind ik nou een typische:quote:Op zaterdag 18 juni 2005 04:15 schreef Gajus het volgende:
[..]
Hoe kun jij dat weten?![]()
trouwens, na mijn oproep (om 03:58 uur) heeft hij nog gepost (om 04:01 uur)
Dat blijkt maar weer, anders had je wel groter dan ik gezegd!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:27 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Jip is groter dan mij tegenwoordig. en ook slimmer en liever
Een volgende TTK-meeting ben jij er gewoon wél bij, kun je het zelf zien.
Met zulk stralend weer kan het niet anders dan dat het een geslaagde meeting wordt.
Alweer een goed excuus om die verdraaide De Kooning links te laten liggen...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:58 schreef zodiakk het volgende:
Trouwens, er is Parade in Rotterdam ten tijde van jullie meeting (op het terrein bij het Boymans). Kunnen jullie meteen daar naartoe en naar alle geile groenlinkse gymnasiummeisjes kijken die daar hun rosé nippen. Ik kan er dit weekend niet heen, anders was ik ook present geweest, maar ik zit in Parijs om de boel daar onveilig te maken.
Hoe dan ook veel plezier daar in Rotterdam en denk maar aan mijn afwezigheid.
Ja, ik ben ook verbaastquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:04 schreef Augustina het volgende:
Gaat het nou nog steeds door enzo? Jeetje.
niks daarvanquote:
Een optie is dat ik jullie oppik op CS om 11:48 uur.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:02 schreef k_man het volgende:
Ah, juist. Naar De Treinen. Overigen denk ik dat AR, Augustina en ondergetekende 12 uur niet precies redden. Men loopt niet binnen 12 minuten van CS naar Kunsthal. Zeker niet als het Museumpark afgesloten is voor de Parade.
Mooi, één ingang ... dan hebben wij een eenduidig trefpunt.quote:Gajus, er is één ingang. Die ligt aan de 'tunnel' die dwars door het gebouw heenloopt. Zoals je ongetwijfeld weet is de Kunsthal een werkje van ons aller Rem Koolhaas, hetgeen verhindert heeft dat het gebouw al te logisch is opgezet.
Maar wel op zijn homepage.quote:Oh, AR heeft geen email adres in z'n profiel.
Dat was Jo Coenen.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:34 schreef Gajus het volgende:
Mooi, één ingang ... dan hebben wij een eenduidig trefpunt.
Ik vergeef het Rem Koolhaas.
tevens ontwerper van de Delftse Gemeentesecretarie, jullie trein passeert het rakelings!
Inderdaad.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:54 schreef k_man het volgende:
[..]
Augustina heeft mijn nummer inmiddels.
oei ... klopt ... bedankt voor deze correctie ...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:54 schreef k_man het volgende:
Dat was Jo Coenen.
Augustina heeft mijn nummer inmiddels.
Dan mail ik jou alvast de mijne.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:11 schreef Gajus het volgende:
[..]
oei ... klopt ... bedankt voor deze correctie ...![]()
Ik stuur ook mijn nummer naar jullie.
Die wandeling door Rotterdam kun je ook op de terugweg maken.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:59 schreef Augustina het volgende:
Van mij mag je ons oppikken op CS, Gajus. Maar een wandeling door Rotterdam vind ik ook best.
Zou het écht?quote:Op zondag 19 juni 2005 09:15 schreef Automatic_Rock het volgende:
Asjemenou.., er komt daadwerkelijk een heuse TTK-meet
Na een kort slaapje ben ik ál wakker.quote:Op zondag 19 juni 2005 09:19 schreef Automatic_Rock het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ben jij nu al wakker?? of ga je zo slapen???
Loop je dan zelf naar de kunsthal, of moeten we wachten??quote:
Maar goed dat ik er dan niet was, ik vind het altijd het leukste als het een groot drama wordt.quote:Op zondag 19 juni 2005 17:52 schreef Automatic_Rock het volgende:
Nou, wat mij betreft een geslaagde meeting
Ja, dan had je wel moeten komenquote:Op zondag 19 juni 2005 17:57 schreef JAM het volgende:
[..]
Maar goed dat ik er dan niet was, ik vind het altijd het leukste als het een groot drama wordt..
Ja, er kwam wat tussen met taxi-ritten van de pinautomaat naar de shoarma-tent en Pakistanen en fuckbuddies, enzo.quote:
Hij had een mooi verhaal. Er kwam een papegaai in voor.quote:Op zondag 19 juni 2005 18:05 schreef k_man het volgende:
Fuckbuddies gaan natuurlijk voor ja. Om over Pakistanen maar niet te spreken.
Sinds enkele dagen kan ik niet meer bij mijn mail komen om een of andere vage reden.quote:
quote:Op zondag 19 juni 2005 17:52 schreef Automatic_Rock het volgende:
Nou, wat mij betreft een geslaagde meeting
En toch vond ik het best mooi.quote:Op zondag 19 juni 2005 17:57 schreef k_man het volgende:
Quotes van de dag:
"Als je zo eens hier kijkt... dit is best lelijk!"
"Voor wie was dat biertje? Voor u? Alwéér?"
JAM jongen, we hebben úren op je zitten wachten.quote:Op zondag 19 juni 2005 17:57 schreef JAM het volgende:
[..]
Maar goed dat ik er dan niet was, ik vind het altijd het leukste als het een groot drama wordt..
Tssk tssk... je bent een jonge knul, in de bloei van je leven... rust krijg je nog genoeg als je bejaard bent.quote:Op zondag 19 juni 2005 18:06 schreef JAM het volgende:
[..]
Hij had een mooi verhaal. Er kwam een papegaai in voor..
Kort door de boch (da's Haags voor bocht), ik was gisteren om 4 uur 's nachts net thuis en morgen heb ik een auditie op het conservatorium. Dus! Ik wou wel nog een beetje rust!
Dat wil niet zeggen dat ik niet van je hou hoorquote:Op zondag 19 juni 2005 18:23 schreef ALTER-EGO het volgende:
De grootste(en tevens enige) teleurstelling van heel de dag...
AR wil niet één van de 5 toekomstige sexlevenspartners worden in mijn Ankie Heyboer harhemem.![]()
quote:Op zondag 19 juni 2005 18:27 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat ik niet van je hou hoor
... en JIP dan?quote:Op zondag 19 juni 2005 18:54 schreef ALTER-EGO het volgende:
Vanaf vandaag heb ik 5 nieuwe helden(in).
Augustina ... AR ... Gajus ... k_man ... Do2
Jip was ik niet vergeten hoor... maar die is al 11 jaar mijn nummer 1 held.quote:Op maandag 20 juni 2005 02:18 schreef Gajus het volgende:
[..]
... en JIP dan?![]()
het beste paard van stal![]()
Wat mooi gezegd, AE.quote:Op zondag 19 juni 2005 18:54 schreef ALTER-EGO het volgende:
Vanaf vandaag heb ik 5 nieuwe helden(in).
Augustina de moedige... stoer om in je eentje zo'n lange treinreis te maken om een stelletje maloten te ontmoeten... en in het echt ben je nog veel liever en mooier dan virtueel.
AR de gepaste eerlijke... vanaf de eerste oogopslag wist je een warm plekje in mijn hart te winnen... een vertederende lieve, eerlijke jongen mét een prachtig karakter.
Gajus de jonge wijze goedhartige... ook in het echt een symphatieke openminded keurig nette heer en ook nog eens een gulle heer... nogmaals heel erg bedankt voor je cadeau, ben er enorm blij mee.
k_man de bouwkundige expert... die zich durfde te wagen aan een vreemd gezelschap en liet zien zelf heel prettig gezelschap te zijn... ontzettend leuk dat je er bij was en welkom in BdT.
Do2 de prettiggestoorde kunstenaar... die mijn hart al eerder gewonnen had en die nu mijn hart gestolen heeft... no words needed.
Het was een aangename dag in aangenaam gezelschap.
heel jammer dat Cioran er niet bij aanwezig kon zijn... al was die al 1 van mijn helden
Jeemig.quote:Op maandag 20 juni 2005 09:53 schreef Augustina het volgende:
Ik had trouwens wel de pech op Amsterdam Centraal aan te komen, net op het moment dat de seinstoring begon. Ik was daar iets over vijfen en vertrok er pas weer vandaan om 9 uur 's avonds.
![]()
Ja, ik was/ben echt kaput. Mijn lief is wel zo gek geweest helemaal naar Weesp te crossen om me daar op te pikken, zodat ik in ieder geval niet nog meer vertraging had. Lang leve de mobiele telefoon!quote:Op maandag 20 juni 2005 09:58 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Jeemig.
Dan was je pas heel laat thuis? Wat vervelend zeg. Dan zul je wel bekaf zijn geweest.
Nu ben je nóg meer mijn heldin.
quote:Op maandag 20 juni 2005 09:53 schreef Augustina het volgende:
Ik had trouwens wel de pech op Amsterdam Centraal aan te komen, net op het moment dat de seinstoring begon. Ik was daar iets over vijfen en vertrok er pas weer vandaan om 9 uur 's avonds.
![]()
Nee, enkel wat vuig geroddel over jou, Gellius.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:47 schreef Gellius het volgende:
Was er nou niemand die een beetje buiten de groep viel en dus flink gepest werd?
Hoe is je auditie verlopen, Sjem?quote:Op zondag 19 juni 2005 18:06 schreef JAM het volgende:
[..]
Kort door de boch (da's Haags voor bocht), ik was gisteren om 4 uur 's nachts net thuis en morgen heb ik een auditie op het conservatorium. Dus! Ik wou wel nog een beetje rust!
Ik heb dagen gehad waarop ik beter speelde, maar al met al redelijk. De zenuwen en het slaapgebrek komen dan toch eventjes opspelen. Nu is het wachten tot het einde van deze week/het begin van de volgende week op de uitslag.quote:
Handschoen voor niks mee genomen...., en de 50 cent voor het toilletquote:Op maandag 20 juni 2005 15:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
Toch JAMmer dat je er niet was...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |