quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:27 schreef Gajus het volgende:
[..]
Wat jouw roze onderbroek wel niet in beweging kan brengen !![]()
Zeg dat nou niet, daar word ik echt verdrietig van.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:47 schreef De-oneven-2 het volgende:
"We'll always have Paris..."
Maar je komt!!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 02:27 schreef JAM het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, daar word ik echt verdrietig van..
JAM is al slapen, weet ik.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 03:58 schreef Gajus het volgende:
@ JAM: kun jij mij mailen, dan kan ik jou replyen.![]()
Hoe kun jij dat weten?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 04:11 schreef ALTER-EGO het volgende:
JAM is al slapen, weet ik.
Sprak um net nog op msn en heb hem daar welterusten gewenst toen ie vertelde te gaan slapen.. vandaar.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 04:15 schreef Gajus het volgende:
[..]
Hoe kun jij dat weten?![]()
trouwens, na mijn oproep heeft hij nog gepost
Eigenlijk wel ja... maar ik ben nog niet slaperig genoeg.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 04:29 schreef Gajus het volgende:
Eigenlijk zouden wij het goede voorbeeld van onze benjamin kunnen volgen.![]()
maar ben volledig verdiept in de Italiaanse barok ... boeiend ... maar A'tina's werk nog niet gevonden
Aangezien het merendeel van RG's favorieten wel durft, mag RG niet achterblijven ... toch?quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:50 schreef RaisinGirl het volgende:
Als Gellius, DO2 en JAM naar Rotterdam durven, wil ik misschien ook wel.
Mijn wekker gaat om 4:55, van maandag tot en met zaterdag.., vandaarquote:Op zaterdag 18 juni 2005 05:22 schreef ALTER-EGO het volgende:
AR! Al wakker jij... en ik moet nog gaan slapen.![]()
Wat ik nu ga doen.
Jammer dat Isa niet kan komen.
Nu ga ik
stralend...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik was wel heel benieuwd hoe groot Jip nu is, AE![]()
Jullie heel veel plezier morgen, het lijkt een stralende dag te worden.
Jip is groter dan mij tegenwoordig. en ook slimmer en lieverquote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik was wel heel benieuwd hoe groot Jip nu is, AE![]()
Jullie heel veel plezier morgen, het lijkt een stralende dag te worden.
Nóg slimmer en lieverquote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:27 schreef ALTER-EGO het volgende:
Jip is groter dan mij tegenwoordig. en ook slimmer en liever
Dit vind ik nou een typische:quote:Op zaterdag 18 juni 2005 04:15 schreef Gajus het volgende:
[..]
Hoe kun jij dat weten?![]()
trouwens, na mijn oproep (om 03:58 uur) heeft hij nog gepost (om 04:01 uur)
Dat blijkt maar weer, anders had je wel groter dan ik gezegd!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:27 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Jip is groter dan mij tegenwoordig. en ook slimmer en liever
Een volgende TTK-meeting ben jij er gewoon wél bij, kun je het zelf zien.
Met zulk stralend weer kan het niet anders dan dat het een geslaagde meeting wordt.
Alweer een goed excuus om die verdraaide De Kooning links te laten liggen...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:58 schreef zodiakk het volgende:
Trouwens, er is Parade in Rotterdam ten tijde van jullie meeting (op het terrein bij het Boymans). Kunnen jullie meteen daar naartoe en naar alle geile groenlinkse gymnasiummeisjes kijken die daar hun rosé nippen. Ik kan er dit weekend niet heen, anders was ik ook present geweest, maar ik zit in Parijs om de boel daar onveilig te maken.
Hoe dan ook veel plezier daar in Rotterdam en denk maar aan mijn afwezigheid.
Ja, ik ben ook verbaastquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:04 schreef Augustina het volgende:
Gaat het nou nog steeds door enzo? Jeetje.
niks daarvanquote:
Een optie is dat ik jullie oppik op CS om 11:48 uur.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:02 schreef k_man het volgende:
Ah, juist. Naar De Treinen. Overigen denk ik dat AR, Augustina en ondergetekende 12 uur niet precies redden. Men loopt niet binnen 12 minuten van CS naar Kunsthal. Zeker niet als het Museumpark afgesloten is voor de Parade.
Mooi, één ingang ... dan hebben wij een eenduidig trefpunt.quote:Gajus, er is één ingang. Die ligt aan de 'tunnel' die dwars door het gebouw heenloopt. Zoals je ongetwijfeld weet is de Kunsthal een werkje van ons aller Rem Koolhaas, hetgeen verhindert heeft dat het gebouw al te logisch is opgezet.
Maar wel op zijn homepage.quote:Oh, AR heeft geen email adres in z'n profiel.
Dat was Jo Coenen.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:34 schreef Gajus het volgende:
Mooi, één ingang ... dan hebben wij een eenduidig trefpunt.
Ik vergeef het Rem Koolhaas.
tevens ontwerper van de Delftse Gemeentesecretarie, jullie trein passeert het rakelings!
Inderdaad.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:54 schreef k_man het volgende:
[..]
Augustina heeft mijn nummer inmiddels.
oei ... klopt ... bedankt voor deze correctie ...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:54 schreef k_man het volgende:
Dat was Jo Coenen.
Augustina heeft mijn nummer inmiddels.
Dan mail ik jou alvast de mijne.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:11 schreef Gajus het volgende:
[..]
oei ... klopt ... bedankt voor deze correctie ...![]()
Ik stuur ook mijn nummer naar jullie.
Die wandeling door Rotterdam kun je ook op de terugweg maken.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:59 schreef Augustina het volgende:
Van mij mag je ons oppikken op CS, Gajus. Maar een wandeling door Rotterdam vind ik ook best.
Zou het écht?quote:Op zondag 19 juni 2005 09:15 schreef Automatic_Rock het volgende:
Asjemenou.., er komt daadwerkelijk een heuse TTK-meet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |