De sukkel ligt te snurken maar AE's actie ga ik hem natuurlijk niet onthouden.quote:Op maandag 18 april 2005 02:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ryan? Nee toch?
PRIK!quote:Op maandag 18 april 2005 02:59 schreef De-oneven-2 het volgende:
Welke actie precies, Stali?
Nu niet meer nee. Le-zen!quote:Op maandag 18 april 2005 03:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
Jij ziet ballonnetjes die er helemaal niet zijn, Stali.
Daarin geef ik hem geen ongelijk.quote:Op maandag 18 april 2005 03:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
Gajus neemt graag de tijd...
Ik heb er voor de verandering eens géén last van...quote:Op maandag 18 april 2005 03:25 schreef ALTER-EGO het volgende:
Net als Do2 zie ik rode kruisjes...
Je hebt mij er vast mee besmet.quote:Op maandag 18 april 2005 03:26 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik heb er voor de verandering eens géén last van...
Nee lamaar dan... heb niets wits, zodoende nooit witte was, zo zal dat ook nog zijn als ik op-leeftijd-ben.quote:Op maandag 18 april 2005 03:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ach, je mist niet veel, hoor.
Nu ja, tenzij je een "Vrouwen-op-leeftijd-die-de-witte-was-doen" fetisj hebt...
Die wordt voor de dagploeg dus.quote:Op maandag 18 april 2005 03:37 schreef Gajus het volgende:
Ik zoek naar een alternatief.
Wacht daar maar niet op, morgen is ook nog een dag.
Alvast welterusten voor de nachtploeg.![]()
Nu zie ik een mevrouw met een mandje bessen of zo iets dergelijks.quote:Op maandag 18 april 2005 03:44 schreef Gajus het volgende:
Kijk eens opnieuw, andere server & wulpser plaatje. Is er nu wel beeld?
Ja idd, die bedoelde ik.., kon me alleen de initialen nog herinnerenquote:Op maandag 18 april 2005 11:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Tonny van Pommelen
Nou, ik wil best naast AR staan hoor.quote:Op maandag 18 april 2005 16:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
Daar wil je toch niet tussen staan, Troel'?
nee dank jequote:Op maandag 18 april 2005 16:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nou, dan wordt het misschien nog wat...
quote:
Jij snapt het ... sterker nog ... het gaat om jouw initialen.quote:Op maandag 18 april 2005 15:35 schreef ALTER-EGO het volgende:
... lijken de initialen A.R. of A.E. me voor de hand liggender.
quote:Op maandag 18 april 2005 17:06 schreef Automatic_Rock het volgende:
Albert Einstein??
Met dat Albert kom ik verder... wetende dat de achternaam met een E begint.quote:Op maandag 18 april 2005 17:17 schreef Gajus het volgende:
[..]
&
... je begint goed maar eindigt fout.
Ook voor mij een onbegrijpelijke titel, maar het is wel goed.quote:Op maandag 18 april 2005 18:05 schreef ALTER-EGO het volgende:
Het gaat om "Kirsikkatyttö" van Albert Edelfelt uit 1878.![]()
Klein duimpjequote:Op maandag 18 april 2005 19:11 schreef Gellius het volgende:
broodkruimeltje.
Nu ben ik onder de indruk van AR, snel geraden!quote:Op maandag 18 april 2005 18:58 schreef Automatic_Rock het volgende:
Jeff Koons???
Het lijkt wel een gephotoshopte foto. Ik kan mij nauwelijks voorstellen dat het olie- of acrylverf op kanvas is. Van welk schildersmateriaal is gebruik gemaakt?quote:Op maandag 18 april 2005 18:51 schreef ALTER-EGO het volgende:
Weer een waarvan ik denk dat het een gemakkelijke voor jullie is.
[afbeelding]
Hij knipte foto's uit magazines en ging daar mee schuiven en spelen (ook met photoshop). Dat printte hij uit, en dan heeft hij een aantal mannetjes in dienst die het precies naschilderen op doek....quote:Op maandag 18 april 2005 19:22 schreef Gajus het volgende:
[..]
Het lijkt wel een gephotoshopte foto. Ik kan mij nauwelijks voorstellen dat het olie- of acrylverf op kanvas is. Van welk schildersmateriaal is gebruik gemaakt?
Parate kennis AEquote:Op maandag 18 april 2005 19:20 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nu ben ik onder de indruk van AR, snel geraden!
Jeff Koons met de grote K van Kitsch.
Nu de titel nog.
Het is een olie op canvas doek, al is het wel middels foefjes.quote:Op maandag 18 april 2005 19:22 schreef Gajus het volgende:
[..]
Het lijkt wel een gephotoshopte foto. Ik kan mij nauwelijks voorstellen dat het olie- of acrylverf op kanvas is. Van welk schildersmateriaal is gebruik gemaakt?
Mijn internetverbinding is een beetje traag, vandaar mijn late reactie's.quote:Op maandag 18 april 2005 19:26 schreef Gajus het volgende:
Titel: Gate 2002.
ik lees net dat het toch olieverf op kanvas is
AR, als jij de volgende opgave doet, dan kan ik mijn avondspijzen nuttigen
Die parate kennis is juist waar ik van onder de indruk ben AR, hoop ik ook ooit te krijgen.quote:Op maandag 18 april 2005 19:29 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Parate kennis AE
Ik ken maar 2 mensen die bekend zijn met collages, Rauschenberg en Koons.
Rauschenberg bevalt me, de ander niet..
Dus dit was met 1 blik geraden....
Ik heb ook geen tijd....quote:Op maandag 18 april 2005 19:26 schreef Gajus het volgende:
AR, als jij de volgende opgave doet, dan kan ik mijn avondspijzen nuttigen
Uit 1963 om precies te zijnquote:Op maandag 18 april 2005 19:45 schreef ALTER-EGO het volgende:
Deze is natuurlijk peanuts als je het net al zelf voorzegd.
Dit is een Robert Rauschenberg, met als titel "Stop".
Was ik vergeten er bij te vermelden dat ie uit 1963 komt.quote:Op maandag 18 april 2005 19:50 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Uit 1963 om precies te zijn
Maargoed, nu ben jij de lul, en ik ga schrijven.
Bij het uitzoeken had ik jou nog in mijn gedachten, dat het wel een opgave voor jou is.quote:
Dit is tevens een hint dus.quote:Op maandag 18 april 2005 23:24 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Bij het uitzoeken had ik jou nog in mijn gedachten, dat het wel een opgave voor jou is.
Had je zo'n nare jeugd dan Gellius?quote:Op maandag 18 april 2005 23:36 schreef Gellius het volgende:
Ik vind 'm echt ver-schrik-ke-lijk. Naast de gordijnen uit mijn jeugd doet het me ook sterk denken aan die akelige boekkaften uit de jaren zeventig.
Ik huiver.
Het schilderij is ouder dan de blaartrekkende herinneringen van het behang en kaftpapier uit je jeugd.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:04 schreef Gellius het volgende:
Nou nog een heerlijke hint bij een blaartrekkend schilderij.
Goedenavond Gajus.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:46 schreef Gajus het volgende:
![]()
Bij het aanschouwen van dit kaftbehangselwerk moest ik aan een Russische kunstenaar denken. Klopt dat?
Zo nee, kun jij een hint geven over de achtergrond van de kunstenaar in kwestie?
Dan ga ik voor Paul Klee (die heeft inderdaad ook mindere periodes gekend).quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:50 schreef ALTER-EGO het volgende:
Het gaat om een Duits/Zwitserse kunstschilder.
quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:50 schreef Gellius het volgende:
Godallekoleruskanker, A-E, je moet wel een heel specifieke antipathie tegen mij ontwikkeld hebben in deze korte tijd.
Mag dit astublieft weg?
Heel juist geraden.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:54 schreef Gajus het volgende:
[..]
Dan ga ik voor Paul Klee (die heeft inderdaad ook mindere periodes gekend).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |