Nee hoor, lieverd.quote:Op maandag 18 april 2005 00:03 schreef ReVu het volgende:
Heej golfer, het is de bedoeling dat de laatste poster van het vorige topic het nieuwe opent... Dus daggg!
Kom je hier wat vaker buurten?quote:Op maandag 18 april 2005 00:05 schreef ReVu het volgende:
Mijn excuses lieve paul!
Hier kan je alles bespreken wat je wilt, van serieuze zaken tot en met onzin en in dit café laat iedereen elkaar in zijn/haar waarde. Voetbal-related of niet.quote:Op maandag 18 april 2005 00:07 schreef ReVu het volgende:
nee, eigenlijk niet... Leg mij eens uit waar het hier voor staat... Zo'n vbl-café?
geen sex gehad ofzo vandaag?quote:
Argh, gaan ze het nu uitzenden? Davis?quote:Op maandag 18 april 2005 00:29 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman ook in zijn bedje snooker kijken gaat
quote:
nu op Europsport maar je moet snel zijnquote:Op maandag 18 april 2005 00:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
Argh, gaan ze het nu uitzenden? Davis?
geen eurosport in Amsterdamquote:Op maandag 18 april 2005 00:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nu op Europsport maar je moet snel zijn
Mooi dat Davis gewonnen heeftquote:Op maandag 18 april 2005 00:46 schreef rubbereend het volgende:
zo dat was een spannend einde, niet geheel foutloos van beide kanten maar zeker spannend!
quote:Op maandag 18 april 2005 01:47 schreef rubbereend het volgende:
ow die ER, de amerikaanse Medisch Centrum West
Hospitaal ..... ach ja, aan de andere kant van de plas zeggen ze idd geen ziekenhuisquote:
ow, is t niet zo leuk als MCW?quote:
quote:Op maandag 18 april 2005 01:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Rubberrrrrr grrrr
Echt zo'n mannen reaktie
Gewoon woord hoor, ook in Nederland.quote:Op maandag 18 april 2005 01:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Hospitaal ..... ach ja, aan de andere kant van de plas zeggen ze idd geen ziekenhuis
Viel me gewoon op, hoor mensen niet anders dan ziekenhuis dit en ziekenhuis datquote:Op maandag 18 april 2005 01:59 schreef popolon het volgende:
[..]
Gewoon woord hoor, ook in Nederland.
Daar moet ik ook nog op wachten ja. Helaas dat de Ajax-fans de rest van de dag wel naast hun schoenen gaan lopen, als ik ze ook maar een beetje ken.quote:Op maandag 18 april 2005 07:38 schreef superjoden het volgende:
Een heeeeeeeeeeeeeele goedemorgen. Zojuist op de zaak aangekomen en wat is het toch lachen om de eerste feyenoorders al chagrijnig rond te zien lopen![]()
ik ben ook heel aangekomenquote:Op maandag 18 april 2005 08:43 schreef golfer het volgende:
Mogguh! Ik zit weer op het werk.
Psst, Donner is weer bezig, lees maar in Donner vreest oorlog bij 'nee' EU-grondwet .quote:Op maandag 18 april 2005 09:01 schreef SCH het volgende:
Nagenieten waarvan? Dit is toch een van de meest trieste voetbalweekenden in de vaderlandse geschiedenis.
Oh ja, me een beetje lekker makenquote:Op maandag 18 april 2005 09:03 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Psst, Donner is weer bezig, lees maar in Donner vreest oorlog bij 'nee' EU-grondwet .
En ja, ik weet dat je een NWS/POL ban hebt..
Ik moet toegeven, dit is olie op het vuur.quote:
Doe dat en ga de meester maar plagenquote:Op maandag 18 april 2005 09:05 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik moet toegeven, dit is olie op het vuur.
Nou ja, ik ga maar eens naar school toe.
* SCH heeft verplegersdagquote:Op maandag 18 april 2005 09:31 schreef just me het volgende:
goeiemorgen Hools!
* just me heeft ziektedag
quote:Op maandag 18 april 2005 09:31 schreef just me het volgende:
goeiemorgen Hools!
* just me heeft ziektedag
ik heb een behoorlijke ontsteking aan mijn tandvlees en dat doet pijnquote:Op maandag 18 april 2005 09:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]ben je dan ziek ? of hoe moet ik dat zien?
Oei, das pijnlijk JM. Sterkte ermee!!!quote:Op maandag 18 april 2005 09:38 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb een behoorlijke ontsteking aan mijn tandvlees en dat doet pijn![]()
morgen weer naar de parodontoloog..
auwquote:Op maandag 18 april 2005 09:38 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb een behoorlijke ontsteking aan mijn tandvlees en dat doet pijn![]()
morgen weer naar de parodontoloog..
Dat laatste is waar. Maar waarom zouden wij niet mogen nagenieten. Mijn humeur is uitstekend na het zien van de samenvatting.quote:Op maandag 18 april 2005 09:01 schreef SCH het volgende:
Nagenieten waarvan? Dit is toch een van de meest trieste voetbalweekenden in de vaderlandse geschiedenis.
Hier nog eentjequote:Op maandag 18 april 2005 10:23 schreef clauwheee het volgende:
Ik kan maar niet wakker worden vandaag, geloof ik
![]()
Daar heb ik ook last vanquote:Op maandag 18 april 2005 10:23 schreef clauwheee het volgende:
Ik kan maar niet wakker worden vandaag, geloof ik
![]()
Thee?quote:Op maandag 18 april 2005 11:22 schreef Againzender het volgende:
Koffie dan maar?
Ja graagquote:Op maandag 18 april 2005 11:22 schreef Againzender het volgende:
Koffie dan maar?
Whateverquote:
de 1 zit in de klokquote:
Ik kreeg een baan aangeboden in het omroepcaféquote:Op maandag 18 april 2005 11:37 schreef SCH het volgende:
Wie kwam er bij jou in bed JustMe?
De Jonge Haan?quote:Op maandag 18 april 2005 11:38 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik kreeg een baan aangeboden in het omroepcafé.
ooooooooh zomaar iemandquote:Op maandag 18 april 2005 11:37 schreef SCH het volgende:
Wie kwam er bij jou in bed JustMe?
Ga eens dood ellenquote:Beste Jawi,
Uw advertentie op Marktplaats.nl is gedeactiveerd, omdat u meerdere producten vraagt/aanbiedt. De totaalwaarde van uw gezochte/aangeboden producten is wellicht ¤ 200,- of hoger. Voor deze advertentie geldt het advertentietarief van ¤ 6,-.
TIP: Vermeld in uw advertentie een richtprijs en het aantal van de gezochte/aangeboden producten.
Klik op onderstaande link om de voorwaarden/help van Marktplaats.nl te bekijken:
http://www.marktplaats.nl/help/help.htm
Met vriendelijke groet,
Ellen
www.marktplaats.nl
mooi is dat he, iedereen met een weekend OV kan dat ookquote:Op maandag 18 april 2005 12:36 schreef DIGGER het volgende:
Straks even op de jaartrajectkaart van m'n vrouw reiskosten claimen bij de NS, die dat dan weer fijn op die neusjes mogen verhalen, ondanks dat je de deur niet uit geweest bent.
Lovely.
Maar het zijn alleen de Tokkies onder ons die dat ook echt doen.quote:Op maandag 18 april 2005 12:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mooi is dat he, iedereen met een weekend OV kan dat ook
Bloedserieus, ik hou wel van het "draai eens een jood een poot uit"quote:Op maandag 18 april 2005 12:37 schreef SCH het volgende:
Grapje neem ik aan DIGGER?
Een [gez] advertentie voor voetbalkaarten. 2 kaarten, mogelijk meer dan ¤ 200 euro?quote:
quote:Op maandag 18 april 2005 12:40 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Bloedserieus, ik hou wel van het "draai eens een jood een poot uit"
Ja, het kost de supporters ook echt geldquote:Op maandag 18 april 2005 12:40 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Bloedserieus, ik hou wel van het "draai eens een jood een poot uit"
Het zijn dezelfde types die naar de verzekeringen bellen terwijl er niks aan de hand isquote:Op maandag 18 april 2005 12:41 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ja, het kost de supporters ook echt geld.
Triestquote:Op maandag 18 april 2005 12:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Het zijn dezelfde types die naar de verzekeringen bellen terwijl er niks aan de hand is![]()
Flikker toch op met je domme praat man - en maar zeiken en zeuren over andere zaken. Smerig ventje.quote:Op maandag 18 april 2005 12:46 schreef DIGGER het volgende:
Elke Feyenoord fan met treinkaartje/abonnement langs R'dam zou hetzelfde moeten doen, krijgen ze een leuke claim in IJdorp
De gemiddele feyenoordsupporter kan niet eens zijn eigen naam fatsoenlijk schrijven, dus laten we daar maar niet aan beginnenquote:Op maandag 18 april 2005 12:46 schreef DIGGER het volgende:
Elke Feyenoord fan met treinkaartje/abonnement langs R'dam zou hetzelfde moeten doen, krijgen ze een leuke claim in IJdorp
Ja, oplichting is erg grappigquote:
daarom wil ik ook naar Australiëquote:Op maandag 18 april 2005 12:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, oplichting is erg grappig
En maar zeiken als je zelf een keer iets tekort komt.
Dit is nou echt die Fortuynistische Nederlander waar ik van walg.
Nou justme, als DIGGER hier een beetje stoer komt doen met zijn oplichtersverhalen dan ga ik dat niet laten passeren. Het spijt me.quote:Op maandag 18 april 2005 12:57 schreef just me het volgende:
zullen we proberen het een beetje gezellig te houden hier![]()
Daar wil ik ook graag eens heen, maar dan voor vakantie ofzo. Mijn schoonouders zijn er nu twee keer geweest, en die willen graag nog een derde keer om 'de rest' te bekijken.quote:Op maandag 18 april 2005 12:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
daarom wil ik ook naar Australië
Iemand daar wel eens geweest?
Dat hoort bij mijn geaardheid. Maar ik vind dat soort dingen gewoon niet grappig en ik zie je er wel voor aan.quote:Op maandag 18 april 2005 12:59 schreef DIGGER het volgende:
SCH is ook zo makkelijk uit de kast te lokken
het grappige was... ik spraak mijn achter achter nichtje (de dochter van de nicht van mijn moeder) op msn en die wilde na de zomer weg uit nederland... en laat ik met dezelfde gedachte rondlopen....quote:Op maandag 18 april 2005 13:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
Daar wil ik ook graag eens heen, maar dan voor vakantie ofzo. Mijn schoonouders zijn er nu twee keer geweest, en die willen graag nog een derde keer om 'de rest' te bekijken.
Nee, rellenquote:Op maandag 18 april 2005 12:57 schreef just me het volgende:
zullen we proberen het een beetje gezellig te houden hier![]()
quote:
ik ben er geweestquote:Op maandag 18 april 2005 12:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Kietel jij DIGGER in zijn zij, dan hou ik een foto van Van der Vaart voor zijn neus. Dan zal hij het leren, de rakkerquote:Op maandag 18 april 2005 13:14 schreef JaWi het volgende:
[..]
En SCHtenen gooien naar Rotterdammers.
Vetquote:Op maandag 18 april 2005 13:13 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik ben er geweest
geweldig land mijn oom die woont er zodoende toen voor 3,5 week
ik ga er zeker nog een keer langer heen
12 uur naar singapore en nog 10 naar Sydneyquote:Op maandag 18 april 2005 13:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Vet
volgens mij is het best lang vliegen daar naar toe.. maar ach dan heb je ook wat
moet alleen ff sparen voordat ik kan gaan..
Ik ga er heen emigreren.quote:Op maandag 18 april 2005 12:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hey das grappig wanneer ga je dan ??quote:
ikquote:Op maandag 18 april 2005 13:23 schreef JaWi het volgende:
Iemand ervaring met werken in het buitenland?
quote:
fantastisch!! waar ga je precies naar toe!quote:Op maandag 18 april 2005 13:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
MiddagVanochtend een definitieve vlucht geboekt, ik zit van eind juli tot begin september in Zuid-Afrika
Bij de familie op bezoek die daar woont, en dat mooie land ontdekken, heb er nu al zin in
Hoe ga je dat doenquote:
Het probleem is... als je al 1x weg bent geweest.... blijft het kriebelen.. tenminste bij mij wel.....quote:Op maandag 18 april 2005 13:27 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wat een reislust ineens. Australie, Zuid-Afrika, Israel .... Hools goes international!
Nooooooooooh.quote:Op maandag 18 april 2005 13:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
MiddagVanochtend een definitieve vlucht geboekt, ik zit van eind juli tot begin september in Zuid-Afrika
Bij de familie op bezoek die daar woont, en dat mooie land ontdekken, heb er nu al zin in
radio 1 journaalquote:Op maandag 18 april 2005 13:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Heb je trouwens een bron SCH?
Ik ga met een neef van mij, en daar rondreizen met een neef die daar al zn hele leven woont. Dus we komen aan in Johannesburg, dan een weekje in de buurt van het Krugerpark (waar die neef van mij en mn oom en tante in de buurt zitten).quote:Op maandag 18 april 2005 13:29 schreef just me het volgende:
[..]
fantastisch!! waar ga je precies naar toe!
Lijkt me ook een mooi land.. een vriendin van me is er vorig jaar geweest..quote:Op maandag 18 april 2005 13:32 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik ga met een neef van mij, en daar rondreizen met een neef die daar al zn hele leven woont. Dus we komen aan in Johannesburg, dan een weekje in de buurt van het Krugerpark (waar die neef van mij en mn oom en tante in de buurt zitten).
Daarna met een auto via Johannesburg via noordelijk Zuid-Afrika naar Kaapstad rijden en via zuidelijk Zuid-Afrika terug naar Durban en uiteindelijk weer Krugerpark.
5 weken
Ja gaat ie terug? Heb het toen gevolgd, kan me voorstellen dat je niet weet wat je ervan moet vindenquote:Op maandag 18 april 2005 13:38 schreef Bluezz het volgende:
Gaaf Boezz
Staat ook nog op mijn "ooit" lijstje
Aussie... mijn zoon is er een jaar geweest, gaat binnenkort weer voor een half jaar en wil ook daar gaan wonenof
Dat weet ik nog niet
Nou ja dan heb je wel een mooi vakantie adresquote:Op maandag 18 april 2005 13:38 schreef Bluezz het volgende:
Gaaf Boezz
Staat ook nog op mijn "ooit" lijstje
Aussie... mijn zoon is er een jaar geweest, gaat binnenkort weer voor een half jaar en wil ook daar gaan wonenof
Dat weet ik nog niet
In een sekte?quote:Op maandag 18 april 2005 13:43 schreef appelsientje het volgende:
Nou ja dan heb je wel een mooi vakantie adres![]()
![]()
Er trekken jaarlijks ongelofelijk veel backpackers door Oz, prachtig land, als je een beetje indruk wilt hebben moet je er volgens mij echt wel een jaar naar toequote:Mijn achter achter nichtje wilt ook gaan wonen in Australië maar eerst reizen en dan ziet ze wel....
Ach als het mij daar ook bevalt
een sekte?? gaat die naar een sekte ??quote:In een sekte?![]()
![]()
Ik als ik ga wil ik tussen de 9 en 12 maanden... wil dan eigenlijk wel weer terug zijn als het hier zomer wordtquote:Er trekken jaarlijks ongelofelijk veel backpackers door Oz, prachtig land, als je een beetje indruk wilt hebben moet je er volgens mij echt wel een jaar naar toe
quote:Op maandag 18 april 2005 13:49 schreef Bluezz het volgende:
Nu ik Peking Express zie, wil ik niet alleen naar Z.A, (ook vor die wijn jah) of OZ, maar ook naar China, Nepal etc
N ikc kan voor zijn werk naar China, maar vliegangstquote:Op maandag 18 april 2005 13:49 schreef Bluezz het volgende:
Nu ik Peking Express zie, wil ik niet alleen naar Z.A, (ook vor die wijn jah) of OZ, maar ook naar China, Nepal etc
Dat lijkt me echt cewl als je ze dat doenquote:Op maandag 18 april 2005 13:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]was mooi he
je kan je ook inschrijven voor de volgende PE samen met golfer
dat wordt dan de boot dusquote:Op maandag 18 april 2005 13:54 schreef SCH het volgende:
[..]
N ikc kan voor zijn werk naar China, maar vliegangst![]()
quote:Op maandag 18 april 2005 13:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt cewl als je ze dat doen
en dan gaan ze ruzie maken op tv en dan zit heel Hools kijken.
ach hoe lang ben je dan onderweg ? 4 maanden ?quote:
Voor als je niets te doen hebt, wat naslag werk hieroverquote:Op maandag 18 april 2005 13:52 schreef appelsientje het volgende:
een sekte?? gaat die naar een sekte ??
ligt eraan wie er roeitquote:Op maandag 18 april 2005 13:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ach hoe lang ben je dan onderweg ? 4 maanden ?
Als ie mij meeneemt, is ie er zo vanafquote:Op maandag 18 april 2005 13:54 schreef SCH het volgende:
N ikc kan voor zijn werk naar China, maar vliegangst![]()
quote:Op maandag 18 april 2005 14:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ligt eraan wie er roeit
Bluezz & Golfer bij de eerste etappe van PE: "Bij wie meot ik hier zijn om een ban aan te vragen voor één van de andere kandidaten?"
Ga je op hem zitten?quote:Op maandag 18 april 2005 14:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als ie mij meeneemt, is ie er zo vanaf
quote:Op maandag 18 april 2005 14:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ligt eraan wie er roeit
Bluezz & Golfer bij de eerste etappe van PE: "Bij wie meot ik hier zijn om een ban aan te vragen voor één van de andere kandidaten?"
misschien een leuke item op de radio?quote:Op maandag 18 april 2005 14:08 schreef SCH het volgende:
Tongie
Ga je vandaag door de magiSCHe grens. Ik wil er foto's van maken.
Ik wil ook naar de Ikea.quote:Op maandag 18 april 2005 14:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niet zo snel inkoppen he
Ik ben naar zo naar Ikea, leuke hebbedingetjes kopen
Nee, ik ga niet stressen.quote:Op maandag 18 april 2005 14:08 schreef SCH het volgende:
Tongie
Ga je vandaag door de magiSCHe grens. Ik wil er foto's van maken.
In het kanSCHlozen rubriekje?quote:Op maandag 18 april 2005 14:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
misschien een leuke item op de radio?
Ben benieuwd. Jij eerder de 100.000 of ik eerder de 10.000.quote:Op maandag 18 april 2005 14:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet stressen.
Zal morgenavond wel worden schat ik zo in.
Dat gun ik je welquote:Op maandag 18 april 2005 14:15 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Jij eerder de 100.000 of ik eerder de 10.000.
Kon het niet vindenquote:Op maandag 18 april 2005 14:09 schreef rubbereend het volgende:
al kaartjes besteld voor Koninginnennacht Jawi?
Maar da's wel jammer voor jou, dan gaat alle aandacht naar mij toe en wordt jouw mijlpaaltje wat ondergesneeuwd waarschijnlijk.quote:
oef lang verhaal... ga ik ff lezenquote:Op maandag 18 april 2005 14:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Voor als je niets te doen hebt, wat naslag werk hierover
Als je kind lang weg is geweest......
Als je kind lang weg is geweest.... # 2
http://www.tiesto.com/quote:Op maandag 18 april 2005 14:16 schreef JaWi het volgende:
[..]
Kon het niet vinden. Moet nog even kijken wat de plannen zijn, binnenstad is ook altijd wel leuk. Maar de meeste hebben geen zin om door te halen
. Van de week maar eens overleggen.
de link is http://www.ticketmaster.nl/cgi/request.cgi?EVNT=TIE2904quote:Still tickets available for the In Search Of Sunrise 4 Release Party!
Click here to order your In Search Of Sunrise 4 Release Party tickets through ticketservice.
In a few weeks, the long awaited new edition of In Search Of Sunrise will be released. To celebrate this with his fans, the Heineken Music Hall will be the scenery for the releaseparty for the new CD. There are still some tickets available for release party, so if you want to attend the show you can still buy tickets through clicking on the link above. You will be redirected to the Ticket service website where the tickets can be ordered! The link will be up from Wednesday the 6th of April around 10 o'clock Central European Time.
We'll meet you there!
The Black Hole Crew
heb t al 4 keer gezien maar k kijk nog een keerquote:Op maandag 18 april 2005 14:21 schreef tong80 het volgende:
Voor de liefhebbers PSV-Lyon wordt nu op eurosport herhaald. Ze beginnen nu met de tweede helft. Voo9ral de penaltie-reeks wil ik nog wel een keertje zien.
en dan komen dr nog servicekosten bijquote:
En drank. Voor die ¤ 80 kan ik leukere dingen doenquote:Op maandag 18 april 2005 14:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en dan komen dr nog servicekosten bij
quote:Op maandag 18 april 2005 14:47 schreef JaWi het volgende:
[..]
En drank. Voor die ¤ 80 kan ik leukere dingen doen.
Ik ben in de binnenstad, overdag ookquote:Op maandag 18 april 2005 14:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]k ga voor dat geld toch maar genieten in de HMH, goeie tradities wil k niet doorbreken
en over een paar weken lezen wij hier wel weer dat Xena weer iets nieuws heeft otndektquote:Op maandag 18 april 2005 14:49 schreef golfer het volgende:
Zo, het balkon is zo langzamerhand veranderd in een soort vesting. Knappe kat die nu nog bij de buren op bezoek kan gaan.
quote:Op maandag 18 april 2005 14:58 schreef rubbereend het volgende:
en over een paar weken lezen wij hier wel weer dat Xena weer iets nieuws heeft otndekt
quote:Op maandag 18 april 2005 15:10 schreef Da_Sandman het volgende:
http://www.dfw.com/multim(...)shows/911/shoot.html
wat... is... die... apart.....quote:Op maandag 18 april 2005 15:21 schreef tong80 het volgende:
Vanavond te gast bij Barend & van Dorp, Petra Heyboer. Stel je kleuren maar vast scherp.
[afbeelding]
Leuk man, die deugt.quote:Op maandag 18 april 2005 15:29 schreef SCH het volgende:
Tong80, ik mag woensdag bij Lenny Kuhr (boer zoek koehr) langs
Lailalalailalalalailallalalalailalalalala
OMFG deze is briljant!quote:Op maandag 18 april 2005 15:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Ook leuk
http://gprime.net/video.php/nintendothemesacappella
Spanje, Engeland en Frankrijk - 18 punten.quote:Op maandag 18 april 2005 15:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuk man, die deugt.
Zoek wel eerst op met wie ze gedeeld eerste werd in 69. Als je de namen dan noemt scoor je gelijk punten.
jezus, je mag ook niets meer tegenwoordigquote:Op maandag 18 april 2005 17:06 schreef rubbereend het volgende:
en ja hoor het gaat gebeuren, de mannen in jurken gaan dadelijk achter slot en grendel
Om te voorkomen dat tong de 100.000 haaltquote:
De kardinalen die een nieuwe Papa gaan kiezenquote:Op maandag 18 april 2005 17:11 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Rubbereend?? Hoe wie wat waar?
Overigens ben ik me mentaal aan het voorbereiden op een leuke schaakderby, Nieuwegein tegen IJsselstein bij de AB-jeugd.![]()
Vorige keer met 2 1/2 - 1 1/2 de punten uit het hol van de leeuw weggehaald. (Met ondergetekende die voor het halve punt zorgde op bord 2.). Voor het clubblad heb ik maar vast een intro voor het wedstrijdverslag geschreven.
En ja, ik heb een paar vrienden bij IJsselstein, dus daarom ben ik er op gebrand dat het team wint vanavond.
quote:Op maandag 18 april 2005 17:41 schreef Bluezz het volgende:
Clauw, zal ik je ff vrolijk maken?
Voor de prijs van een slof sigaretten heb ik bij Ikea gekocht :Een gieter, 2 vaatwasborstels die je horizontaal aan de tegels kan plakken
Een schilderij met poezen en een roestvrijstaal zeeppompie en rolhouder voor de vers geschilderde wc Zeeblauwe waszak en een nepbamboeplant voor de blauwe badkamer Houten klaptafeltje voor de tv/video in de slaapkamer 3 nepklaprozen voor in een vaassie
Ik denk dat zij kooktquote:Op maandag 18 april 2005 18:05 schreef Suijk het volgende:
Zou mm ook wat speciaals koken? Ik denk van niet.
tsssssssssssss aandachttrekkerquote:Op maandag 18 april 2005 18:07 schreef tong80 het volgende:
Golfer of Bluezz zet eens 100.000 in deze topictitel mag vast wel van SCHtje.
Die Tong80 - heeft ie ook eens wat.............
Voor één keertje.quote:
Nee, niet normaal gaan doen. Please...........quote:Op maandag 18 april 2005 18:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voor één keertje.Dan ga ik weer normaal doen.
Goed plan!quote:
Als je dan wat wilt slopen, doe het dan na de wedstrijd, dan heb je iig de wedstrijd gezien!quote:Op maandag 18 april 2005 19:13 schreef pascalheister het volgende:
Wat ziet die trein eruit zeg![]()
wat eenvolk
MM, Wat is die site met jaarlijstjes die jij elke december spamt?quote:Op maandag 18 april 2005 19:20 schreef methodmich het volgende:
Woensdag sponsorloop op school.
* methodmich heeft donderdag functioneringsgesprek.
Is Sandman er, dan vertel ik over Human.
www.schilderman.nl/jaarlijst/ vermoed ik.quote:Op maandag 18 april 2005 19:37 schreef pfaf het volgende:
[..]
MM, Wat is die site met jaarlijstjes die jij elke december spamt?
Die bedoel ik ja, dankje.quote:Op maandag 18 april 2005 19:42 schreef methodmich het volgende:
[..]
www.schilderman.nl/jaarlijst/ vermoed ik.
* Blumchen geeft cassisquote:Op maandag 18 april 2005 19:35 schreef AirRaid het volgende:
[..]
ik pass, heb wat hoofdpijn
doe mij maar een cassis
Oké, naar de buren gaan kan niet meer, dat heeft ze intussen uitgevonden, maar met regenachtig weer op het allerdunste randje van het balkon staan balanceren en vervolgens uitglijden is haar dus net wel gelukt.quote:Op maandag 18 april 2005 14:49 schreef golfer het volgende:
Zo, het balkon is zo langzamerhand veranderd in een soort vesting. Knappe kat die nu nog bij de buren op bezoek kan gaan.
Tuurlijk niet wordt morgen.quote:Op maandag 18 april 2005 19:54 schreef methodmich het volgende:
Tong tong tong, heb je het record al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |