quote:Op maandag 18 april 2005 17:41 schreef Bluezz het volgende:
Clauw, zal ik je ff vrolijk maken?
Voor de prijs van een slof sigaretten heb ik bij Ikea gekocht :Een gieter, 2 vaatwasborstels die je horizontaal aan de tegels kan plakken
Een schilderij met poezen en een roestvrijstaal zeeppompie en rolhouder voor de vers geschilderde wc Zeeblauwe waszak en een nepbamboeplant voor de blauwe badkamer Houten klaptafeltje voor de tv/video in de slaapkamer 3 nepklaprozen voor in een vaassie
Ik denk dat zij kooktquote:Op maandag 18 april 2005 18:05 schreef Suijk het volgende:
Zou mm ook wat speciaals koken? Ik denk van niet.
tsssssssssssss aandachttrekkerquote:Op maandag 18 april 2005 18:07 schreef tong80 het volgende:
Golfer of Bluezz zet eens 100.000 in deze topictitel mag vast wel van SCHtje.
Die Tong80 - heeft ie ook eens wat.............
Voor één keertje.quote:
Nee, niet normaal gaan doen. Please...........quote:Op maandag 18 april 2005 18:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voor één keertje.Dan ga ik weer normaal doen.
Goed plan!quote:
Als je dan wat wilt slopen, doe het dan na de wedstrijd, dan heb je iig de wedstrijd gezien!quote:Op maandag 18 april 2005 19:13 schreef pascalheister het volgende:
Wat ziet die trein eruit zeg![]()
wat eenvolk
MM, Wat is die site met jaarlijstjes die jij elke december spamt?quote:Op maandag 18 april 2005 19:20 schreef methodmich het volgende:
Woensdag sponsorloop op school.
* methodmich heeft donderdag functioneringsgesprek.
Is Sandman er, dan vertel ik over Human.
www.schilderman.nl/jaarlijst/ vermoed ik.quote:Op maandag 18 april 2005 19:37 schreef pfaf het volgende:
[..]
MM, Wat is die site met jaarlijstjes die jij elke december spamt?
Die bedoel ik ja, dankje.quote:Op maandag 18 april 2005 19:42 schreef methodmich het volgende:
[..]
www.schilderman.nl/jaarlijst/ vermoed ik.
* Blumchen geeft cassisquote:Op maandag 18 april 2005 19:35 schreef AirRaid het volgende:
[..]
ik pass, heb wat hoofdpijn
doe mij maar een cassis
Oké, naar de buren gaan kan niet meer, dat heeft ze intussen uitgevonden, maar met regenachtig weer op het allerdunste randje van het balkon staan balanceren en vervolgens uitglijden is haar dus net wel gelukt.quote:Op maandag 18 april 2005 14:49 schreef golfer het volgende:
Zo, het balkon is zo langzamerhand veranderd in een soort vesting. Knappe kat die nu nog bij de buren op bezoek kan gaan.
Tuurlijk niet wordt morgen.quote:Op maandag 18 april 2005 19:54 schreef methodmich het volgende:
Tong tong tong, heb je het record al?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |