ooooooooh zomaar iemandquote:Op maandag 18 april 2005 11:37 schreef SCH het volgende:
Wie kwam er bij jou in bed JustMe?
Ga eens dood ellenquote:Beste Jawi,
Uw advertentie op Marktplaats.nl is gedeactiveerd, omdat u meerdere producten vraagt/aanbiedt. De totaalwaarde van uw gezochte/aangeboden producten is wellicht ¤ 200,- of hoger. Voor deze advertentie geldt het advertentietarief van ¤ 6,-.
TIP: Vermeld in uw advertentie een richtprijs en het aantal van de gezochte/aangeboden producten.
Klik op onderstaande link om de voorwaarden/help van Marktplaats.nl te bekijken:
http://www.marktplaats.nl/help/help.htm
Met vriendelijke groet,
Ellen
www.marktplaats.nl
mooi is dat he, iedereen met een weekend OV kan dat ookquote:Op maandag 18 april 2005 12:36 schreef DIGGER het volgende:
Straks even op de jaartrajectkaart van m'n vrouw reiskosten claimen bij de NS, die dat dan weer fijn op die neusjes mogen verhalen, ondanks dat je de deur niet uit geweest bent.
Lovely.
Maar het zijn alleen de Tokkies onder ons die dat ook echt doen.quote:Op maandag 18 april 2005 12:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mooi is dat he, iedereen met een weekend OV kan dat ook
Bloedserieus, ik hou wel van het "draai eens een jood een poot uit"quote:Op maandag 18 april 2005 12:37 schreef SCH het volgende:
Grapje neem ik aan DIGGER?
Een [gez] advertentie voor voetbalkaarten. 2 kaarten, mogelijk meer dan ¤ 200 euro?quote:
quote:Op maandag 18 april 2005 12:40 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Bloedserieus, ik hou wel van het "draai eens een jood een poot uit"
Ja, het kost de supporters ook echt geldquote:Op maandag 18 april 2005 12:40 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Bloedserieus, ik hou wel van het "draai eens een jood een poot uit"
Het zijn dezelfde types die naar de verzekeringen bellen terwijl er niks aan de hand isquote:Op maandag 18 april 2005 12:41 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ja, het kost de supporters ook echt geld.
Triestquote:Op maandag 18 april 2005 12:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Het zijn dezelfde types die naar de verzekeringen bellen terwijl er niks aan de hand is![]()
Flikker toch op met je domme praat man - en maar zeiken en zeuren over andere zaken. Smerig ventje.quote:Op maandag 18 april 2005 12:46 schreef DIGGER het volgende:
Elke Feyenoord fan met treinkaartje/abonnement langs R'dam zou hetzelfde moeten doen, krijgen ze een leuke claim in IJdorp
De gemiddele feyenoordsupporter kan niet eens zijn eigen naam fatsoenlijk schrijven, dus laten we daar maar niet aan beginnenquote:Op maandag 18 april 2005 12:46 schreef DIGGER het volgende:
Elke Feyenoord fan met treinkaartje/abonnement langs R'dam zou hetzelfde moeten doen, krijgen ze een leuke claim in IJdorp
Ja, oplichting is erg grappigquote:
daarom wil ik ook naar Australiëquote:Op maandag 18 april 2005 12:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, oplichting is erg grappig
En maar zeiken als je zelf een keer iets tekort komt.
Dit is nou echt die Fortuynistische Nederlander waar ik van walg.
Nou justme, als DIGGER hier een beetje stoer komt doen met zijn oplichtersverhalen dan ga ik dat niet laten passeren. Het spijt me.quote:Op maandag 18 april 2005 12:57 schreef just me het volgende:
zullen we proberen het een beetje gezellig te houden hier![]()
Daar wil ik ook graag eens heen, maar dan voor vakantie ofzo. Mijn schoonouders zijn er nu twee keer geweest, en die willen graag nog een derde keer om 'de rest' te bekijken.quote:Op maandag 18 april 2005 12:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
daarom wil ik ook naar Australië
Iemand daar wel eens geweest?
Dat hoort bij mijn geaardheid. Maar ik vind dat soort dingen gewoon niet grappig en ik zie je er wel voor aan.quote:Op maandag 18 april 2005 12:59 schreef DIGGER het volgende:
SCH is ook zo makkelijk uit de kast te lokken
het grappige was... ik spraak mijn achter achter nichtje (de dochter van de nicht van mijn moeder) op msn en die wilde na de zomer weg uit nederland... en laat ik met dezelfde gedachte rondlopen....quote:Op maandag 18 april 2005 13:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
Daar wil ik ook graag eens heen, maar dan voor vakantie ofzo. Mijn schoonouders zijn er nu twee keer geweest, en die willen graag nog een derde keer om 'de rest' te bekijken.
Nee, rellenquote:Op maandag 18 april 2005 12:57 schreef just me het volgende:
zullen we proberen het een beetje gezellig te houden hier![]()
quote:
ik ben er geweestquote:Op maandag 18 april 2005 12:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Kietel jij DIGGER in zijn zij, dan hou ik een foto van Van der Vaart voor zijn neus. Dan zal hij het leren, de rakkerquote:Op maandag 18 april 2005 13:14 schreef JaWi het volgende:
[..]
En SCHtenen gooien naar Rotterdammers.
Vetquote:Op maandag 18 april 2005 13:13 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik ben er geweest
geweldig land mijn oom die woont er zodoende toen voor 3,5 week
ik ga er zeker nog een keer langer heen
12 uur naar singapore en nog 10 naar Sydneyquote:Op maandag 18 april 2005 13:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Vet
volgens mij is het best lang vliegen daar naar toe.. maar ach dan heb je ook wat
moet alleen ff sparen voordat ik kan gaan..
Ik ga er heen emigreren.quote:Op maandag 18 april 2005 12:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hey das grappig wanneer ga je dan ??quote:
ikquote:Op maandag 18 april 2005 13:23 schreef JaWi het volgende:
Iemand ervaring met werken in het buitenland?
quote:
fantastisch!! waar ga je precies naar toe!quote:Op maandag 18 april 2005 13:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
MiddagVanochtend een definitieve vlucht geboekt, ik zit van eind juli tot begin september in Zuid-Afrika
Bij de familie op bezoek die daar woont, en dat mooie land ontdekken, heb er nu al zin in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |