Als er zelfs op tweakers over gepraat mag worden (warez versie) zonder gebanned te worden moet je je kop houden dat dat hier wel gebeurt.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:47 schreef Tain het volgende:
[..]
1) warez versie, over spreken is gebanned worden
Gelukkig, ik dacht al dat ik de enige was die dit slap gelul vondquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:22 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Als er zelfs op tweakers over gepraat mag worden (warez versie) zonder gebanned te worden moet je je kop houden dat dat hier wel gebeurt.
wow jij bent echt een kneusquote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:47 schreef Tain het volgende:
1) warez versie, over spreken is gebanned worden
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:22 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Als er zelfs op tweakers over gepraat mag worden (warez versie) zonder gebanned te worden moet je je kop houden dat dat hier wel gebeurt.
Dan ga je toch leuk naar tweakersquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:25 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Gelukkig, ik dacht al dat ik de enige was die dit slap gelul vond
quote:
quote:Op zondag 17 april 2005 21:55 schreef BennieK het volgende:
Nergens voor nodig om downloaden goed te praten...als je de warez download, zeg er dan gewoon niets over.
Yeah..eindelijk GTA op de PC, kan niet wachten
Nee, als jij gaat lopen opscheppen van kijk hoe stoer ik ben want ik heb hem al, dan krijg je een banquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:47 schreef Merovingian het volgende:
[..]
dus als iemand vertelt hoe het spel is, ban jij hem totdat ie bewezen heeft dat ie een reviewer is?
Als de originele het niet doet dan doet de warez versie het ook niet, dus dan is dit best een onzin argument, immers je hebt geen pc waar je het op kan draaien.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:24 schreef speedfreakssj het volgende:
En als de mensen nu vinden niks te bewizen te hebben tegenover een kneusje dat vind dat je alles eerlijk moet kopen?
wie weet DOET DE originele het wel niet.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:07 schreef Drakul het volgende:
By the way.. Waarom zijn er nu 2 topics open van San Andreas? Close er eentje zou ik zeggen?
Dat vond ik wel een redelijk goed argumentquote:Op zondag 17 april 2005 03:13 schreef pieter_pontiac het volgende:
Aangezien de PS2-versie van het topic al vol spoilers staat hier de PC versie.
Je deed ons vermoeden dat je er helemaal niet over mag discusseren.. Geef mij eens een goede reden waarom dat niet mag.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:03 schreef Tain het volgende:
[..]
Nee, als jij gaat lopen opscheppen van kijk hoe stoer ik ben want ik heb hem al, dan krijg je een ban
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:33 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Je deed ons vermoeden dat je er helemaal niet over mag discusseren.. Geef mij eens een goede reden waarom dat niet mag.
Het gaat erom dat je als je het over het spel hebt dat je niet gaat zeggen "ik heb de gedownloade versie" of de minder legale versie. Dat schijnt er altijd bij te moeten staan op 1 of andere manier of mensen dan trots zijn dat ze de warez-versie hebben. Dat bedoel ik met "warez-versie, praat erover en krijg een ban".quote:Op zondag 17 april 2005 21:55 schreef BennieK het volgende:
Nergens voor nodig om downloaden goed te praten...als je de warez download, zeg er dan gewoon niets over.
Oke, mijn excusesquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:54 schreef Tain het volgende:
[..]
[..]
Het gaat erom dat je als je het over het spel hebt dat je niet gaat zeggen "ik heb de gedownloade versie" of de minder legale versie. Dat schijnt er altijd bij te moeten staan op 1 of andere manier of mensen dan trots zijn dat ze de warez-versie hebben. Dat bedoel ik met "warez-versie, praat erover en krijg een ban".
nee, pauper...je gaat hem kopen!quote:Op zondag 17 april 2005 13:37 schreef cyber_rebel het volgende:
Ben benieuwd. Tegen die tijd zal ik waarschijnlijk wel een nieuwe computer hebben. Dus ga hem meteen downloaden en spelen dan.
Euhhh.. een console produceert beeldlijnen, resolutie praat je over als je een pc aan je tv knoopt.quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:06 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Denk ik ook als de resolutie van een tv 720*576 is, en van een computermonitor 1280*1024 voor de gemiddelde tft is, en een crt 1600*1200 ook wel haalt...
het ging me erom dat je gelijk met bans gaat dreigen, dat is toch nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:01 schreef Tain het volgende:en je eerste post was nog wel zo goed in dit topic
[..]
de gekraakte versie van Half Life werkte anders naadloos op mijn pC en alle andere Pc's die ik kon vinden en de gekochte versie van HL stikte in zijn eigen beveiliging op iets vn 3 PC's. allemaal verschillend ruim binnen de eisen van het spel.....quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:29 schreef Tain het volgende:
[..]
Als de originele het niet doet dan doet de warez versie het ook niet, dus dan is dit best een onzin argument, immers je hebt geen pc waar je het op kan draaien.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:04 schreef Halfgedraaide het volgende:
Dat gezeik over kopen en downloaden ook altijd.![]()
Gewoon downloaden en je bek hierover houden net als ik doe, of gewoon kopen. Klaar geen verdere discussie over te voeren op die manier.
Duh, denk je ik die lui tof vind die lopen te patsen daarmee? Het gaat mij er alleen om dat ze me kunnen vertellen hoe het spel is op de pc.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:54 schreef Tain het volgende:
[..]
[..]
Het gaat erom dat je als je het over het spel hebt dat je niet gaat zeggen "ik heb de gedownloade versie" of de minder legale versie. Dat schijnt er altijd bij te moeten staan op 1 of andere manier of mensen dan trots zijn dat ze de warez-versie hebben. Dat bedoel ik met "warez-versie, praat erover en krijg een ban".
En wat is dan het verschil tussen tussen een rij pixels en een beeldlijn?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:04 schreef Pecker het volgende:
[..]
Euhhh.. een console produceert beeldlijnen, resolutie praat je over als je een pc aan je tv knoopt.
eikel
er circuleert een gta_san_andreas.iso voor de XBox maar dat is een fakequote:Op donderdag 5 mei 2005 11:04 schreef Halfgedraaide het volgende:
Trouwens over de leak van GTA SA is volgens mij complete bullshit. Er is nergens iets te vinden behalve dat een paar pubertje roepen "a friend of mine got it". Gewoon bullshit dus.
Precies we hoeven ook niet meer over warez te praten want die SA versies zijn nep. Voor PC zijn er ook 2 nep versies in omloop.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:15 schreef BennieK het volgende:
[..]
er circuleert een gta_san_andreas.iso voor de XBox maar dat is een fake![]()
verkapte kijk mij blij doen want ik heb em op de ps2 gespeeld postquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:14 schreef Drakul het volgende:
Ben trouwens benieuwd of je in de pc versie ook rondom je auto/motor enz met de camera kan draaien. Vond het vooral handig in San Fierro.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En what's up met boer'njong? Leg eens uit?The night hides a world, but unveils a universe
http://www.gtasanandreas.net/news/single.php?id=1182quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:50 schreef DaFan het volgende:
Ik vraag me eerder af hoe ze het 2 player gedeelte gaan aanpakken. Op de PS2 was het controller erin rammen en gaan, maar nu via LAN of evt een controller en toetsenbord en muis?
Bij schieten pak ik ook gewoon m'n muis en ramplank erbij hoorquote:Op donderdag 5 mei 2005 01:46 schreef Steve-O5 het volgende:
tieft op met je analoge controller als er wel iets kut is aan een GTA op de ps2 is het wel dat achterlijke stickie
Hm balenquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:30 schreef Drakul het volgende:
[..]
http://www.gtasanandreas.net/news/single.php?id=1182
Helaas..![]()
Vooral de "trails" optie (=motion blur) vreet performance. Als je die bij GTA3 uitzette was het op een relatief langzame pc, 600mhz ofzo, nog goed te spelen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:00 schreef Drakul het volgende:
Zal wel meevallen hoor, de systeemeisen.. Mits je natuurlijk niet alles op "very high" zet
Bij GCShop he,quote:
Misschien omdat het een half jaar later is.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:30 schreef Heintje het volgende:
[..]
Bij GCShop he,
Wel vreemd dat de Xbox versie goedkoper is dan de PS2 versie. Maar ja, niet mijn probleem, ik heb ook de PC versie besteld.
Dat wil dus zeggen dat de PS2 versie al een half jaar op de markt is. En voor zover ik weet worden games alleen maar goedkoper op den duur.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:52 schreef peristilius het volgende:
[..]
Misschien omdat het een half jaar later is.
Ja maar de xbox versie moet nog een hele hoop gaan verkopen, terwijl de meeste ps2 exemplaren nu wel verkocht zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:15 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat wil dus zeggen dat de PS2 versie al een half jaar op de markt is. En voor zover ik weet worden games alleen maar goedkoper op den duur.
De Xbox versie is nog hardstikke nieuw en waarschijnlijk ook beter.
Ik vond de missies ook tegen vallen. In de eerste stad vond ik het wel cool allemaal, maar later in las venturesquote:Op vrijdag 22 april 2005 03:37 schreef xaqz het volgende:
Vind hem tegen vallen op de ps2..
kijk maar gewoon paar paginas terugquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:15 schreef Fliepke het volgende:
hoi ik ben lui wat worden de systeemeisen voor de pc?
Oh shit, daar heb ik compleet overh een gelezenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:55 schreef menesis het volgende:
[..]
kijk maar gewoon paar paginas terug![]()
kuchpagina2kuch
Op de PC dan.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Laatst een preview gelezen in de PC Zone. Damn wat vet allemaal. Dit wordt echt één van de beste games ooit!!
Die is allang uitquote:Op woensdag 18 mei 2005 00:45 schreef BB-King het volgende:
Cool, wanneer komt de PS2 versie uit?
PS. Beter stoppen ze Bigfoot in de PC versie... de aap dan hé!
ben bang dat de GFX niet meer van deze tijd zijnquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Laatst een preview gelezen in de PC Zone. Damn wat vet allemaal. Dit wordt echt één van de beste games ooit!!
De videochip in een console voor TV produceert PAL (720 x 486) en/of NTSC (648 x 486)quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:04 schreef Pecker het volgende:
[..]
Euhhh.. een console produceert beeldlijnen, resolutie praat je over als je een pc aan je tv knoopt.
eikel
Cool, waar haal je zoiets en wa' kost da'quote:Op zondag 8 mei 2005 15:28 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb zelf gewoon een ps2 naar usb convertor voor mijn gamepad, dé ultieme GTA ervaring
Iets watr ik me al sinds het kopen van GTA:SA afvraag: hebben ze die resolutie nou naar beneden gegooid? Het ziet er zoveel brakker uit dan alle andere PS2 games...quote:Op woensdag 25 mei 2005 03:34 schreef Keromane het volgende:
[..]
De videochip in een console voor TV produceert PAL (720 x 486) en/of NTSC (648 x 486)
en behalve dat, pal loopt op 50 mhz en ntsc op 60, en dat verschil merk je welquote:Op woensdag 25 mei 2005 03:34 schreef Keromane het volgende:
[..]
De videochip in een console voor TV produceert PAL (720 x 486) en/of NTSC (648 x 486)
www.psxshop.nl of www.futuremax.nl , weet het even niet uit mijn hoofdquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:53 schreef menesis het volgende:
[..]
Cool, waar haal je zoiets en wa' kost da'?
Offtopic:quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:55 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en behalve dat, pal loopt op 50 mhz en ntsc op 60, en dat verschil merk je wel
Fout, sommige spellen draaien sneller in 60hzquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:38 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Offtopic:
Ten eerste is het niet mhz maar gewoon Hz, ten tweede is dat de verversingsfrequentie van het beeld, dat merk je alleen doordat het tv beeld wat meer "flikkert" bij 50 Hz, dit is op te lossen door een 100 Hz tv te kopen. Overigens komt dit alleen doordat de netspanning in de VS met 60 Hz fluctueert, en in de EU met 50 Hz. Dit staat helemaal los van beeldresoluties of framerates ofzo.
Niemand, behalve als je op iets betere graphics geilt of een bepaalde voorkeur hebt voor de xbox controllerquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:12 schreef H.Flick het volgende:
Wie kan er mij overtuigen om de Xbox versie te kopen? Ik heb de PS2 versie al.
Jammer, ik wilde ook wel weer eens een spel om naar uit te kijkenquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:13 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Niemand, behalve als je op iets betere graphics geilt of een bepaalde voorkeur hebt voor de xbox controller
Maar die nostromo, heeft die ook analoge throtles?quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:38 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Offtopic:
Ten eerste is het niet mhz maar gewoon Hz, ten tweede is dat de verversingsfrequentie van het beeld, dat merk je alleen doordat het tv beeld wat meer "flikkert" bij 50 Hz, dit is op te lossen door een 100 Hz tv te kopen. Overigens komt dit alleen doordat de netspanning in de VS met 60 Hz fluctueert, en in de EU met 50 Hz. Dit staat helemaal los van beeldresoluties of framerates ofzo.
Ontopic: Ik heb zelf een Belkin Nostromo n52, dit is echt ideaal voor fps spellen, en ook voor spellen zoals gta. Alle toetsen zijn in te stellen, ook toets-combo's. Veel relaxter dan een controller
Nee, das dan weer net het enige wat ie niet heeft, wat er wel opzit is een vierpuntsdruktoets, die de meeste controllers ook wel hebben. Hier een plaatje:quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:26 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Maar die nostromo, heeft die ook analoge throtles?
quote:Helicopters
Motoren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en vele andere functies![]()
Gelukkig heb ik rond die tijd vakantie...quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:43 schreef Steve-O het volgende:
damn nog maar 2 weken ofzo .
quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:41 schreef Geqxon het volgende:
Das minder, want met name in SA MOET je echt analoge throtles hebben om het fatsoenlijk te kunnen spelen. In VC was het hoogstens irritant met de heli's, maar in SA kun je echt niet zonder
Denk aan:
[..]Hmmm als het niet meer zonder kan zou het spel voor 90% van de pc-spelers niet geschikt zijn... zullen ze wel wat voor verzonnen hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en vele andere functies
hoop ikI have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Gelukkig heb ik morgen mijn laatste echte toetsquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:57 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik rond die tijd vakantie...
-orgineel kopenquote:Op donderdag 26 mei 2005 18:54 schreef Cerbie het volgende:
Als deze versie ook streamed van de DVD mag ik wel een nieuwe speler kopen, of hopen dat ie het een beetje fatsoenlijk moet doen. Dat ding is nog erger dan een PS2 drive
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |