er circuleert een gta_san_andreas.iso voor de XBox maar dat is een fakequote:Op donderdag 5 mei 2005 11:04 schreef Halfgedraaide het volgende:
Trouwens over de leak van GTA SA is volgens mij complete bullshit. Er is nergens iets te vinden behalve dat een paar pubertje roepen "a friend of mine got it". Gewoon bullshit dus.
Precies we hoeven ook niet meer over warez te praten want die SA versies zijn nep. Voor PC zijn er ook 2 nep versies in omloop.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:15 schreef BennieK het volgende:
[..]
er circuleert een gta_san_andreas.iso voor de XBox maar dat is een fake![]()
verkapte kijk mij blij doen want ik heb em op de ps2 gespeeld postquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:14 schreef Drakul het volgende:
Ben trouwens benieuwd of je in de pc versie ook rondom je auto/motor enz met de camera kan draaien. Vond het vooral handig in San Fierro.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En what's up met boer'njong? Leg eens uit?The night hides a world, but unveils a universe
http://www.gtasanandreas.net/news/single.php?id=1182quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:50 schreef DaFan het volgende:
Ik vraag me eerder af hoe ze het 2 player gedeelte gaan aanpakken. Op de PS2 was het controller erin rammen en gaan, maar nu via LAN of evt een controller en toetsenbord en muis?
Bij schieten pak ik ook gewoon m'n muis en ramplank erbij hoorquote:Op donderdag 5 mei 2005 01:46 schreef Steve-O5 het volgende:
tieft op met je analoge controller als er wel iets kut is aan een GTA op de ps2 is het wel dat achterlijke stickie
Hm balenquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:30 schreef Drakul het volgende:
[..]
http://www.gtasanandreas.net/news/single.php?id=1182
Helaas..![]()
Vooral de "trails" optie (=motion blur) vreet performance. Als je die bij GTA3 uitzette was het op een relatief langzame pc, 600mhz ofzo, nog goed te spelen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:00 schreef Drakul het volgende:
Zal wel meevallen hoor, de systeemeisen.. Mits je natuurlijk niet alles op "very high" zet
Bij GCShop he,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |