Jawel.. Net klaar!quote:Weet iemand of er al ergens ondertitels voor deel 17 te vinden zijn?
Moet je vooral in een topic van het nieuwste seizoen gaan lezen. Kunnen we net zo goed alles wat hier gezegd wordt gaan spoileren.quote:Rumors zijn ook spoilers!
Er zijn mensen die dat gewoon NIET willen lezen, is dat nou zo moeilijk?
Ik zal voortaan de geruchten spoileren ok?quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:42 schreef qu63 het volgende:
het enige wat niet tussen spoilertags hoeft is hetgene wat geweest is. Daarover gaan deze topics vooral. Om over 24 te discussieren. Aangezien er berichten komen die de volgende eps verklappen, en niet iedereen dat wil weten, gebruiken we de spoilertags
en als je dat niet doet, ga je maar pacmannen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make your money bigger, make your money bigger, make your money bigger!
Get the money first! After that you get the women!!!
quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:11 schreef TrumpingPimp het volgende:
[..]
Ik zal voortaan de geruchten spoileren ok?
quote:wat jij wilt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
quote:HOLLYWOOD (SH) - "Enterprise" will beam off the small screen May 13 with a finale about the start of the Federation. But "Star Trek" will still be around the galaxy, with plans underway for a new movie and possibly another TV series.
"Enterprise" executive producer Manny Coto, who won praise this season from fans previously disappointed with the "Trek" prequel "Enterprise," said he has a proposal for another "Star Trek" series. He said he plans to wait a while and then pitch his idea to Paramount Pictures. For now, he's preparing to join the Fox real-time drama "24" as a producer.
Dus Seizoen 5 wordt de laatste seizoen? Want ik weet eerlijk gezegd niet hoe ze alles nog "groter en erger" kunnen maken..quote:Op zondag 17 april 2005 13:24 schreef TrumpingPimp het volgende:
Tuurlijk komt er een seizoen 5. Show gaat net zolang door tot de kijkcijfers dalen.
Daarom is het tijd voor versbloed qua schrijvers etc.quote:Op zondag 17 april 2005 13:27 schreef Wuder het volgende:
[..]
Dus Seizoen 5 wordt de laatste seizoen? Want ik weet eerlijk gezegd niet hoe ze alles nog "groter en erger" kunnen maken..
best brakke kwaliteit eigenlijkquote:Op zondag 17 april 2005 13:45 schreef jdiezrequejo het volgende:
http://www.fox.com/24/video/24_418_hi.asx
Zeikerdquote:
quote:
ik wacht wel tot dinsdagquote:wees blij dat je nog wat te zien krijgt
Van mij mag de cast wel blijven hoor, uiteraard met hier en daar wat vers bloed. Zolang ze maar niet net als het begin van seizoen 4 bijna iedereen vervangen.quote:Op zondag 17 april 2005 14:36 schreef Zhenar het volgende:
Ik ben benieuwd of ze in seizoen 5 het roer echt om gaan gooien.
Voor aanvang van seizoen 4 werd er gedaan alsof alles heel anders zou zijn: "Jack werkt voor het Department of Defense, heeft allemaal nieuwe vrienden en collegae; CTU komt er ook wel even in voor", dat idee had ik in ieder geval.
Maar het is uiteindelijk gewoon meer van hetzelfde geworden, met inmiddels bijna alle oude acteurs weer terug. Niet dat ik dat erg vind, maar als je zegt vernieuwend te zijn, doe dat dan ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My soul is painted like the wings of butterflies
quote:Op zondag 17 april 2005 15:23 schreef scanman01 het volgende:
Ik vraag me wel iets af trouwens:KijkcijferkanonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
quote:Op zondag 17 april 2005 15:23 schreef scanman01 het volgende:
Ik vraag me wel iets af trouwens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Le Parkour is wel een beetje offtopic hierquote:
ik zou Jack wel gek op willen zien kijkenquote:Op zondag 17 april 2005 18:15 schreef khazad het volgende:
[..]
Le Parkour is wel een beetje offtopic hier
quote:Op zondag 17 april 2005 23:35 schreef scanman01 het volgende:
Zal het nog weer wat worden met jack en Audrey?
[afbeelding]
jah joh?quote:Op zondag 17 april 2005 21:49 schreef Roa het volgende:
Peking Express met 24 soundtrack, ze hebben wel smaak daar bij Net 5
Als het aan mij ligt wel. Laat die Jack ook maar eens fun hebben!quote:Op zondag 17 april 2005 23:35 schreef scanman01 het volgende:
Zal het nog weer wat worden met jack en Audrey?
[afbeelding]
Ik vraag me af wat ze daarvoor moeten dokken...maar ze bleven altijd wel bij Zimmer met Peking Express en Expeditie Robinson, maar nu dus niet meer, goede ontwikkeling, although a bit offtopic.quote:Op zondag 17 april 2005 23:54 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
jah joh?
hebben ze die gewoon geript?
OMFG. Tuurlijk hij kan lullen, maar toch. Stel dat die gelijk heeft. Zien we straks opeens Palmer ofzo als echte badguy lol. Dat die maybe doorgedraaid is door de terroristen en de vieze spelletjes van de overheid. Straks geeft die hun allemaal de schuld dat |Sheryy dood is???? LOL Of opeens Sherry die nooit dood was en een crimineel is, wat mij wel opvalt. Veel stellend at Beyrooz de mastermind is, maar dat lijtk me sterk.quote:Through sources/friends at Fox (I used to work in a division over there), I know how the season ends ... and who the real villain is behind everything ... and I do mean everything. I don't want to spoil it for anyone, but suffice it to say, be prepared. You'll either think it's the most brilliant twist in the show's history, or you'll think sharks couldn't be jumped bigger than this. Knowing what I do, I say brilliant, but I know many won't agree.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 april 2005 08:40 schreef CeeJee het volgende:
Opvullertje deze week.Yeah!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The following takes place between....
Michael Scofield
quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:47 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
Yeah!ik volg em niet, maar ik als ik dit zo lees kan ik echt niet wachten tot ie in nederland op de buis komt, go yorinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My soul is painted like the wings of butterflies
quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:24 schreef scanman01 het volgende:Dat is gelekt door Tony.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt heel vet.... whoooo maar wel lezen op eigen risico!!!!Birds, Happiness & Still Not Worried
Hierquote:Op woensdag 20 april 2005 11:11 schreef dapluiz het volgende:
isitonyet ligt weer eens plat
Iemand mirror ?
Ja dat zei ik ook alquote:Op woensdag 20 april 2005 21:11 schreef CloudStrife het volgende:
Weet je wat me wel opviel: heel weinig Jack. Hij zat in het midden van de aflevering de hele tijd in die heli. Jack was er alleen ff aan het begin, en aan het einde.
ook hij moet soms eten en schijtenquote:Op woensdag 20 april 2005 21:11 schreef CloudStrife het volgende:
Weet je wat me wel opviel: heel weinig Jack. Hij zat in het midden van de aflevering de hele tijd in die heli. Jack was er alleen ff aan het begin, en aan het einde.
Dat moest ie in seizoen 1 2 en 3 een stuk minderquote:
Waarschijnlijk omdat Jack vorige aflevering bijna in ELKE scene zat en ook veel telefoongesprekken in de helicopter had.quote:Op woensdag 20 april 2005 21:12 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja dat zei ik ook al
niet de eerste keer dit seizoen
Daarbij vind ik het opzich niet erg, ook wel grappig dat andere mensen ook nog eens iets doenquote:Op woensdag 20 april 2005 21:54 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat Jack vorige aflevering bijna in ELKE scene zat en ook veel telefoongesprekken in de helicopter had.
Een hard aanvalquote:Op vrijdag 22 april 2005 20:51 schreef raptorix het volgende:
Ben benieuwd hoe ze Palmer de aflevering inschrijving, ik denk zomaar dat die andere vent een hard aanval krijgt ofzo, want hij doet zo zenuwachtig.
En iemand riep hier dat de schrijvers met Marwan een soort Osama neerzetten, omdat Marwan net als Osama nooit opgepakt wordt en telkens weet te ontsnappen. Ik weet nu zeker dat de schrijvers dat proberen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love it when a plan comes together !
quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:29 schreef CloudStrife het volgende:
Er keert nog iemand terug!
Een van mijn favoriete,Cool, ik had hem dit seizoen al gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:29 schreef CloudStrife het volgende:
Er keert nog iemand terug!
Een van mijn favoriete,Wie was die gast ook alweer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toen werd alles 100 keer cooler ! (spoiler)
http://img257.echo.cx/img257/2658/president9bz.jpg
EN TOEN WERD HET NOG 10000 KEER BETER !!!!
http://img244.echo.cx/img244/6558/cloe9ct.jpg
http://img245.echo.cx/img245/8175/chloelol3du.gif![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JAck is toch een wereld vent. HahaMake your money bigger, make your money bigger, make your money bigger!
Get the money first! After that you get the women!!!
Is dat zo? Wist ik nietquote:Op dinsdag 26 april 2005 17:41 schreef Jay_Snake het volgende:
4 weekjesEpisode 23 en 24 worden achter elkaar uitgezonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik zat me echt rot te ergeren aan die twijfelkont van een Logan. Ik mag trouwens Bill Buchannan erg graag...
[ Bericht 15% gewijzigd door BadDay op 26-04-2005 20:22:20 (Sorry! Sorry! Ik had beter op moeten letten!) ]Birds, Happiness & Still Not Worried
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder komt kim nog in de allerlaatste afleveringIs een feit geen gerucht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat betreft de aflevering van volgende week.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make your money bigger, make your money bigger, make your money bigger!
Get the money first! After that you get the women!!!![]()
geen disussie trouwens over de martelpraktijken van Jack
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_![]()
Ja dat hoort er gewoon bijquote:Op woensdag 27 april 2005 08:23 schreef MikeyMo het volgende:
geen disussie trouwens over de martelpraktijken van Jack
Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!![]()
Dat vind ik ook een voordeel van die Bill, als jack rogue wil gaan gaat ie niet zitten zeiken dat het tegne protocol is maar vind ie het gewoon best omdat het "for the cause" is![]()
![]()
ja maar die moslims doen ook dingen for the causequote:Op woensdag 27 april 2005 09:13 schreef dapluiz het volgende:
Dat vind ik ook een voordeel van die Bill, als jack rogue wil gaan gaat ie niet zitten zeiken dat het tegne protocol is maar vind ie het gewoon best omdat het "for the cause" is[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Ja ok, maar als 1 van hun rogue besluit te gaan en zichzelf op te blazen krijgen ze niet een division of een secret agency achter zich aan![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:03 schreef scanman01 het volgende:Ik had precies hetzelfde. Chloe wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
BTW: Wat een presidentje van niks.![]()
![]()
Geweldige aflevering weer, en waarom moest ik die spoiler van TrumpingPimp nou lezen, dat wilde ik niet weten, grrr. (niet de episode-guide, die in z'n laatste post..)Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.![]()
Die eerste twee spoilers zijn flauwekul. De derde klopt wel en gaat over de volgende aflevering.quote:Op woensdag 27 april 2005 16:15 schreef Roa het volgende:
Geweldige aflevering weer, en waarom moest ik die spoiler van TrumpingPimp nou lezen, dat wilde ik niet weten, grrr. (niet de episode-guide, die in z'n laatste post..)My soul is painted like the wings of butterflies![]()
Inderdaad, bullshit spoilers
En lachen met Arnold:Plus season 5 nieuws:quote:"I was in Home Depot the other day and I was looking at samples of something for redoing my house and I heard somebody in another aisle say, 'I've spotted Marwan! I've spotted Marwan! Call Jack Bauer!'"
-- ARNOLD VOSLOO, who plays terrorist mastermind Habib Marwan on "24," in the New York Post.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 49% gewijzigd door CloudStrife op 27-04-2005 17:43:32 ]![]()
quote:Op woensdag 27 april 2005 17:34 schreef CloudStrife het volgende:
En lachen met Arnold:
[..]
Plus season 5 nieuws:Die gozer is nu wel vet beroemdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 april 2005 17:34 schreef CloudStrife het volgende:
En lachen met Arnold:
[..]
Plus season 5 nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Roa op 28-04-2005 16:04:38 ]Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.![]()
quote:Op woensdag 27 april 2005 17:50 schreef Roa het volgende:
[..]Eh... als je spoilernieuws herhaalt in je eigen post, is het nog steeds een spoiler, ookal is het een reactie. Spoiler tags aub?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(![]()
In Amerika hebben ze wat leuke bijnamen voor een paar characters uit "24" :
Bitchelle
Imhoterror.. vooral die laatste
"Due to some graphic violence, viewer discretion is advised. But all the violence is against terrorists and collaborators and the U.S. Marshal duped into being their stooge, so who gives a fuck? "My soul is painted like the wings of butterflies![]()
Excuses, niet bij nagedacht. Overigens valt het allemaal wel mee, kheb in ieder geval niet het plot van dit seizoen gemeld, dus de schade is beperkt. Toch niet zo slim van me, sorry.quote:Op woensdag 27 april 2005 23:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Eh... als je spoilernieuws herhaalt in je eigen post, is het nog steeds een spoiler, ookal is het een reactie. Spoiler tags aub?Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.![]()
Die namen komen van TWOP, Television Without Pity. Ik post daar ook.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:19 schreef scanman01 het volgende:
Bitchelle
"Due to some graphic violence, viewer discretion is advised. But all the violence is against terrorists and collaborators and the U.S. Marshal duped into being their stooge, so who gives a fuck? "
Curtis = BlackJack
Chloe = PotatoeFace
Tony = SoulPatch
Heller = DoDder
Paul Raines = Grayadder
Schrijvers = TPTB (The Powers That Be)
Erin Driscol = Madeline
Navi = TerrorDad
Dina = TerrorMom
Behrooz = TerrorTeen
Kim = Spawn
Edgar = Lipsey
![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door CloudStrife op 28-04-2005 19:38:44 ]![]()
Imhoterror blijft de leuktste. Voor de mensen die "The Mummy" niet kennen: Marwan speelt dus ook in "The Mummy" en heet daar Imhotep.My soul is painted like the wings of butterflies![]()
En naamloze agenten die beter hadden moeten weten dan bij CTU te gaan werken.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:19 schreef scanman01 het volgende:
Bitchelle
"Due to some graphic violence, viewer discretion is advised. But all the violence is against terrorists and collaborators and the U.S. Marshal duped into being their stooge, so who gives a fuck? "![]()
President Logan
Beetje vergezocht trouwens om Palmer weer terug te halen...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Oude presidenten worden nog steeds ingelicht door de CIA, dus ook Palmerquote:Op donderdag 28 april 2005 19:45 schreef Mr.Noodle het volgende:
President Logan
Beetje vergezocht trouwens om Palmer weer terug te halen...![]()
![]()
Ik snap nog steeds niet wat die Mike bij de president doet. Ik neem aan dat die nieuwe president een republikein is. Aangezien Palmer democraat was, is Mike dat volgens mij ook..... Vandaar dat het vreemd lijkt dat hij nu voor een republikein werkt.My soul is painted like the wings of butterflies![]()
Volgens mij is Mike gewoon dol op macht, die hij heeft als hij dicht bij de president staat. Ik denk dat het hem daarom ook weinig uitmaakt wat voor politieke kleur de president heeft.quote:Op donderdag 28 april 2005 21:41 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat die Mike bij de president doet. Ik neem aan dat die nieuwe president een republikein is. Aangezien Palmer democraat was, is Mike dat volgens mij ook..... Vandaar dat het vreemd lijkt dat hij nu voor een republikein werkt.
Overigens verbaasde het mij wel dat Palmer Mike te woord wilde staan na wat hij hem in seizoen 2 geflikt had.![]()
Tsjah daar dacht ik dus ook aan hoe zou het eigenlijk ooit met lynn kresgee zijn afgelopenquote:Op donderdag 28 april 2005 21:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij is Mike gewoon dol op macht, die hij heeft als hij dicht bij de president staat. Ik denk dat het hem daarom ook weinig uitmaakt wat voor politieke kleur de president heeft.
Overigens verbaasde het mij wel dat Palmer Mike te woord wilde staan na wat hij hem in seizoen 2 geflikt had.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
[slightly offtopic]quote:Op donderdag 28 april 2005 21:50 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Tsjah daar dacht ik dus ook aan hoe zou het eigenlijk ooit met lynn kresgee zijn afgelopen
die werd vorige week gemarteld in Alias
[slightly offtopic]I love it when a plan comes together !![]()
Cool, ze leeft dus blijkbaar nogquote:Op donderdag 28 april 2005 22:08 schreef CloudStrife het volgende:
Lynn Kresgee returns in a wheelchair in episode 24!
of ben je aan het joken ?:)"I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24![]()
DAt denk ik welquote:Op donderdag 28 april 2005 22:19 schreef khazad het volgende:
[..]
Cool, ze leeft dus blijkbaar nog
of ben je aan het joken ?:)
Er zijn zeker wel geruchten dat kim nog even terug komt. Heb gelezen over een interview met haar waar zij zich zelf in verlulde.Make your money bigger, make your money bigger, make your money bigger!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My soul is painted like the wings of butterflies![]()
Er is ooit door de makers gezegd dat zij dood is. ;-) En anders gaan we met z'n allen kei hard Cloudstrife slappenquote:Op donderdag 28 april 2005 22:19 schreef khazad het volgende:
[..]
Cool, ze leeft dus blijkbaar nog
of ben je aan het joken ?:)
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
quote:Op donderdag 28 april 2005 22:44 schreef scanman01 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make your money bigger, make your money bigger, make your money bigger!
quote:Op vrijdag 29 april 2005 01:25 schreef TrumpingPimp het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!![]()
wie was lynn kresgee ook alweer
[..]
Ze werd vakkundig een trapgat "ingeduwd" door een slaafje van Mike."I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24![]()
oh ja, waarom werd ze dat ook alweer? Ik ben een beetje blank, weet nog wel dat palmer afgezet ging worden in seizoen 2[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Ze wist idd te veel en werd in opdracht van Mike opgesloten in een kamertje. Door fik te stoken wist ze daar weg te komen, maar tijdens een worsteling op de trap viel ze naar beneden.quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:24 schreef MikeyMo het volgende:
oh ja, waarom werd ze dat ook alweer? Ik ben een beetje blank, weet nog wel dat palmer afgezet ging worden in seizoen 2
Toen ze op de brancard lag, probeerde ze Mike aan te wijzen, maar die pakte haar hand vast en zei iets in de trant van "Het komt allemaal goed". Mike is een rat
"I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24![]()
Wel apart dat we nooit meer wat vernomen hebben van dat grietje die van de trap gedonderd was.Make your money bigger, make your money bigger, make your money bigger!
Mike = cool dus
[..]
Mandy vermoorde in seizoen 1 in de eerste afleveringen een fotograaf die de president zou fotograferen. En op het eind van seizoen twee was zij de dame die Palmer een vergiftigde handdruk gaf.quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:20 schreef bierjoost het volgende:
Wie de neuk is Mandy ook alweer?
En we zijn nog niet van Mandy af.
My soul is painted like the wings of butterflies![]()
Serieus? Tering wat vet. Kan me er echt niks meer van herinneren, dat dat hetzelfde wijf was dan.quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mandy vermoorde in seizoen 1 in de eerste afleveringen een fotograaf die de president zou fotograferen. En op het eind van seizoen twee was zij de dame die Palmer een vergiftigde handdruk gaf.
En we zijn nog niet van Mandy af.![]()
Er zit in seizoen 2 nog een vreemde scene. Ergens op het einde komt er een wijf naar Kingsley en dan vraagt Kingsley of de job compleet is. (De job hield in om die gast van de cyrus tape te killen.) Later zie je ook Kingsley haar omarmen en dan een mes ofzo pakken (heel vaag), maar als ik me niet vergis was dat ook Mandy.
Ik zal straks als ik zin heb even het bewuste moment plaatsen.Make your money bigger, make your money bigger, make your money bigger!
je hebt je dus wel vergistquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:22 schreef TrumpingPimp het volgende:
Er zit in seizoen 2 nog een vreemde scene. Ergens op het einde komt er een wijf naar Kingsley en dan vraagt Kingsley of de job compleet is. (De job hield in om die gast van de cyrus tape te killen.) Later zie je ook Kingsley haar omarmen en dan een mes ofzo pakken (heel vaag), maar als ik me niet vergis was dat ook Mandy.
Ik zal straks als ik zin heb even het bewuste moment plaatsen.
Want in de laatste epside van seizoen 2 (dus NA die aflevering) Komt mandy... Lijkt me niet dat ze uit de dood is opgestaan
The following takes place between....
Michael Scofield![]()
Dat was Mandy niet hoor. Dat was een chicky die de gast van dat cassettebandje moest zoeken.quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:22 schreef TrumpingPimp het volgende:
Ik zal straks als ik zin heb even het bewuste moment plaatsen.![]()
Dat was zijn assistente ofzo geloof ik. Die werd inderdaad vermoord, maar was dus niet Mandy.quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:22 schreef TrumpingPimp het volgende:
Ik zal straks als ik zin heb even het bewuste moment plaatsen.My soul is painted like the wings of butterflies![]()
Tering heb het zojuist gechecked brutal shit. Ze lijkt best wel op die Mandy. Fuck wat een vrouwelijke terroristen joh, goeie shit.quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was zijn assistente ofzo geloof ik. Die werd inderdaad vermoord, maar was dus niet Mandy.
Leuk weetje. De allerlaatste aflevering van seizoen 2 heeft een alternatieve scene waarin je max een telefoontje ziet plegen naar Mandy, vervolgens zegt die daarna tegen Nina die naast hem zit dat het een
mooie dag was en dan kussen ze elkaar. NINA ZIT DUS SAMEN OP DIE BOOT MET MAX.
Maar ja we mogen dit niet als officieel beschouwen, omdat die niet in de officele aflvering getoond word.
Opzich klopt het wel, want ze praat op het einde van seizoen 1 Duits en die Max is een Duitse gast. (1+1=2)Make your money bigger, make your money bigger, make your money bigger!
Enterprise spoiler (#4.19):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 1 mei 2005 14:38 schreef Iwan1976 het volgende:
Enterprise spoiler (#4.19):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nog 2 dagen.. dan kan ik weer 24 kijken
Volgens mij niet, zo na de reclame nog ff checkenquote:Op zondag 1 mei 2005 21:00 schreef DaMart het volgende:
Was dat nou Mike Novic als maffiapizzabaas in CSI: New York net?
edit: denk dat het em is ja![]()
[ Bericht 18% gewijzigd door The_BoezelaaR op 01-05-2005 21:16:24 ]I don't trust books. They're all facts and no heart
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!![]()
Heb CSI niet gezien, maar bij imdb staat het er wel
"C.S.I.: NY" playing "Nick Vicenzo" in episode: "Officer Blue" (episode # 1.9) 1 December 2004![]()
woehoe bijna een nieuwe, al hoewel ik weet wat er gaat gebeuren kijk ik er bijzonder naar uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make your money bigger, make your money bigger, make your money bigger!
Waarom lees je al die spoilers dan TrumpingPimp, kun je net zo goed 24 niet kijken maar alle samenvattingen lezen :/![]()
Arme Jack.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een GEWELDIGE aflevering. Dzegen die nu nog zegt van "slechte aflevering, viel echt tegen" verklaar ik bij deze meteen gek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindstand gewoon een geweldige aflevering. Zeker de beste van het seizoen en als je het mij vraagt de beste aflevering sinds seizoen 1. De laatste 5 minuten zijn volgens mij zelf de beste 5 minuten in 24 ooit!!
Update:
Volgens mij zien een aantal mensen het zeker met mij eens. Tvtome's overzicht van de beste episodes uit 4 seizoenen 24;
Episode Average Rating
(out of 10) Number of Votes Rank
Episode: Average rating:
Day 4: 2:00 A.M.-3:00 A.M. 8.93
Day 4: 10:00 P.M.-11:00 P.M. 8.81
Day 3: 7:00 P.M.-8:00 P.M. 8.81
Day 1: 11:00 P.M.-12:00 A.M. 8.80
Day 2: 10:00 P.M.-11:00 P.M. 8.77
Day 4: 12:00 P.M.-1:00 P.M. 8.74
Day 2: 7:00 A.M.-8:00 A.M. 8.74
Day 3: 4:00 A.M.-5:00 A.M. 8.72
Day 2: 10:00 A.M.-11:00 A.M. 8.69
Day 2: 4:00 A.M.-5:00 A.M. 8.68
[ Bericht 18% gewijzigd door Jay_Snake op 03-05-2005 08:44:29 ]"Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima![]()
De serie is te damn spannend. Ik kan er niet tegen om te wachten. Ik heb seizoen 1, 2 en 3 en de eerste helft van 4 binnen twee weken gekeken!!!!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 07:58 schreef CloudStrife het volgende:
Waarom lees je al die spoilers dan TrumpingPimp, kun je net zo goed 24 niet kijken maar alle samenvattingen lezen :/
Dan opeens om de week wachten![]()
Ik ga maybe na deze aflevering 4 weken wachten en download ik de laatste dvd
Make your money bigger, make your money bigger, make your money bigger!
Paul dood.. Dankzij jack, oeps foutje bedankt
Ik zag het al aankomend at Paul doodging ze besteden er teveel aandacht aanDaardoor kon je zien dat het het Item van deze episode werd. Maar dat het zo zou eindigen kon ik niet voorspellen
Ik moet zeggen dat ze het wel spannend hebben gemaakt, ook al wist je het dat het zou gebeuren
EN wat kan die Audry gillen zeg!!The following takes place between....
Michael Scofield![]()
Op de dag dat de nieuwe aflevering net uit is, zou het nog niet zo verkeerd zijn spoilertags te gebruiken vind ik.
ik vind van niet, moet je maar niet kijken hierquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:35 schreef scanman01 het volgende:
Op de dag dat de nieuwe aflevering net uit is, zou het nog niet zo verkeerd zijn spoilertags te gebruiken vind ik.
Ik vermijd ook alle topics van 24 voordat ik de aflevering heb gezien..
Spoilers dienen alleen voor de aflveringen die nog uitgezonden dienen te wordenThe following takes place between....
Michael Scofield![]()
Laatste 10 minuten beste scene ooit, na de plane crash uit seizoen 1 :")
ZEER SUBLIEM GEDAAN!!!
IK WORD GEK!!!!!!Make your money bigger, make your money bigger, make your money bigger!
Lees het topic maar eens door. Er worden eigenlijk altijd de eerste dag dat een aflevering uit is spoilertags gebruikt. En dat vind ik een goede zaak.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:44 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
ik vind van niet, moet je maar niet kijken hier
Ik vermijd ook alle topics van 24 voordat ik de aflevering heb gezien..
Spoilers dienen alleen voor de aflveringen die nog uitgezonden dienen te wordenMy soul is painted like the wings of butterflies![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:01 schreef CeeJee het volgende:
Arme Jack.Over previeuw:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The following takes place between....
Michael Scofield![]()
OMG, Wat een ontzettend gave aflevering
I don't trust books. They're all facts and no heart
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vond der geen donder aan gebeurde verder weer niets. En mensen die zeggen dat die laatste scene de spannenste ooit was snap ik helemaal niets van. Ok smaken verschillenPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Er zijn eeen aantal mensen nogal lovend over de aflevering van vandaag. Ik ben bang dat het daarom weer gaat tegenvallen. (ik ga vanavond kijken).quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:11 schreef Dos37 het volgende:
Vond der geen donder aan gebeurde verder weer niets. En mensen die zeggen dat die laatste scene de spannenste ooit was snap ik helemaal niets van. Ok smaken verschillenMy soul is painted like the wings of butterflies![]()
Snap eerlijk waar niet waar al die comotie voor nodig is maar veel plezierquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er zijn eeen aantal mensen nogal lovend over de aflevering van vandaag. Ik ben bang dat het daarom weer gaat tegenvallen. (ik ga vanavond kijken).Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Die eindscene was best heftig![]()
Jack en Audrey's relatie is doomed.
Palmer fucked owned, die ene CTU gast had bloed verloren. Dat vinden die Chinezen en it's war!
Promo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beschrijving episode 21 (niet echt spoilers)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beschrijving episode 22SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Finally revealed!
En dan krijgen we volgens mij een gigantische 2 uur durende seizoensfinale!!
Aflevering 22 ga ik btw in LA zelf kijken
[ Bericht 46% gewijzigd door CloudStrife op 03-05-2005 17:48:37 ]![]()
Ik kan me nog herinneren dat het bij de 1na laatste van seizoen 3 ook zo wasquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:42 schreef CloudStrife het volgende:
Finally revealed!
En dan krijgen we volgens mij een gigantische 2 uur durende seizoensfinale!!
Aflevering 22 ga ik btw in LA zelf kijken
zelfde redenPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
-Jack laat zich slaan door een bitch![]()
-Jack zegt tegen iemand dat die zijn leven heeft gered![]()
Jacky wordt te soft![]()
Gewoon Audrey terug hoeken, en tegen Paul zeggen: 'het stelt niet zoveel voor, ik heb al duizenden mensen gered'.
![]()
![]()
En de vriendelijke Aaron was er weer he!
En ze noemde zijn zoon in het leger weer. Palmer en Aaron = awesome![]()
![]()
Dat hele Chinese consulaat shit vond ik egt zwaar bullshit... lijkt net of ze gewoon weer een "spannende" element erin wil zetten en natuurlijk is China half "evil", maarja, het is FOX heh.. lekker rechts (en de stereotypes vliegen in het rond)
Maar de laatste minuten maakt alles goed... damn, ik heb nog nooit zo'n haat maar weer respect voor een tv-character gehad..
Weer een week wachten
En wat ik ook grappig vond was toen Jack in het busje zijn telefoon tegen zijn oor deed en erachter kwam dat het oortje er nog in zat. Dat gezicht van hem! "Dammit!"![]()
![]()
Das een scene voor de Emmy's ergens in septemberquote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:41 schreef Wuder het volgende:
En aan het eind zag hij er zo zielig en gebroken uit..![]()
![]()
en inmiddels staat ie 63stequote:Update:
Volgens mij zien een aantal mensen het zeker met mij eens. Tvtome's overzicht van de beste episodes uit 4 seizoenen 24;
Episode Average Rating
(out of 10) Number of Votes Rank![]()
ik gooi er ff een tvtome feitje in:![]()
Dramatic Irony
Of course, Audrey is understandably pissed that Jack sacrificed Paul's life for the sake of potentially millions of victims. But it is ironic that only a few hours ago, she was biting off Edgar's head because he wanted her to send someone to save his Mother despite the fact that they too were trying to save as many people as they could.![]()
Viel mij ook op. Stond volgens mij niet zo in de scriptsquote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:38 schreef CloudStrife het volgende:
En wat ik ook grappig vond was toen Jack in het busje zijn telefoon tegen zijn oor deed en erachter kwam dat het oortje er nog in zat. Dat gezicht van hem! "Dammit!"![]()
![]()
Niet de eerste keer natuurlijk. In het laatste shot van seizoen 3 zat hij er emotioneel ook behoorlijk doorheen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:41 schreef Wuder het volgende:
En aan het eind zag hij er zo zielig en gebroken uit..![]()
Volgensmij is die rakket gericht naar China..
Ook omdat de president zegt, straks hebben we oorlog met een miljard chinezen, dat zal vast niet alleen voor die actie op het consulaat zijn..![]()
Heb de aflevering net gezien. Wel een leuke aflevering, maar dat het nou zo ongelooflijk geweldig was... nee.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:17 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Snap eerlijk waar niet waar al die comotie voor nodig is maar veel plezier
Die paar minuten dat hij die Chiness kidnapped is wel spannend... en de laatste 5 minuten ook. Al met al toch 10 goede minuten gezien. De rest was ook wel aardig, maar ook weer niet geweldig.
Dat real-time wordt wel met de aflevering ongeloofwaardiger trouwens. Jack was in no time bij dat consulaat
Wat mij betreft blijft er iets missen dit seizoen.... geen idee wat het precies is trouwens. Toch natuurlijk wel allemaal weer zeker de moeite van het kijken waard
Wie gebruikte haar mobieltje in de buurt van medische apparatuur?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:26 schreef jdiezrequejo het volgende:
Paul dood.. Dankzij jack, oeps foutje bedankt
De dood van Paul deed me minder dan de makers waarschijnlijk bedoeld hadden... Ben ik nu ook een psycho?!![]()
![]()
Tja, misschien niet zo ver weg? Hij was in no-time weer terugquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:46 schreef scanman01 het volgende:
Dat real-time wordt wel met de aflevering ongeloofwaardiger trouwens. Jack was in no time bij dat consulaat
En dat de dood van Paul is ook niet aangrijpend bedoeld, het is voornamleijk bedoeld om de laatste nagel in de doodskist van die relatie te steken, maar ook een beetje om Jack te fucken, denk ik dan. (Natuurlijk is het lullig voor Paul, maar zoals je al zei, niet echt boeiend.) Trouwens beetje overdreven met dat wapen en blijven richten, die dokter had het zelf al moeten doen, anders moet je daar niet gaan werken.
Patient die al 2 keer die dag op de operatietafel lag en nu WEER crasht < > Patient die alleen gestabiliseerd hoeft te worden om miljoenen levens te redden
Moeilijke keusEn het Tony - Michelle stukje was aardig
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.![]()
Als je alle seizoenen hebt gezien kom je gewoon te weten dat Jack fucking doomed is qua vrouwen. Je komt ook te weten dat die alleen alles doet voor zijn land en de inwoners daarvan.
Nu in het begin van seizoen 4 zie je dat ze wijfie van hem houd en hij van haar. Later martel die in het bij zijn van ze wijfie haar ex. Ex vangt kogel later voor Jack en nog later zie je die scene van afgelopen maandag.
Dit is echt macaber gedaan!!!!! Jack die heel koel blijft, de echte Bauer stijl dus. Mooie onliner zegt, maar niet de scene hierdoor verziekt (you got a new patient). Damn dit is echt meesterlijk gedaan. Ik zweer het je!!!!
En de cliffhanger die ik weet in de finale zal ik maar niet zeggen, maar geloof me dat word echt crisis haha.Make your money bigger, make your money bigger, make your money bigger!
Ben blij dat paul dood is, dat gedoe met hem spoelde ik zowiezo altijd al doorEen juichtoon da-vre langs de velden
Voor ons dierbaar rood en wit > ajax.nl![]()
Hier is die dan de episode guide voor 4.21
GA aub niet janken dat ik dit post hij is zelfs nog gespoilerd
Geloof me het belooft wat te worden hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hierna nog 2 weken !!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make your money bigger, make your money bigger, make your money bigger!
Geweldige aflevering.. alweer! De laatste afleveringen zijn echt stuk voor stuk topepisodes geweest, hopelijk weten ze dit door te zetten t/m het eind van het seizoen. Laatste 5 minuten waren vrij intens, en ik zat eerlijk gezegd te hopen dat Paul ook daadwerdelijk dood zou gaan. En zo geschiede..![]()
De mogelijkheden zijn natuurlijk eindeloos, maar ik denk dat het wel op een redelijk confictje met China uitdraait, eigenlijk door dat ene shot van die CTU agent die aan z'n wonden voelend op de passagierstoel zat. Maargoed ik laat me verrassen, het einde van de episode zag ik eigenlijk ook niet echt aankomen totdat ze bij medical aankwamen....war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL![]()
Sja wie zegt dat paul het overleefd had als de dokter op em was blijven operen? Echt stabiel was z'n situatie niet blijkbaar. Daarnaast, Paul was een lul, Audrey wou alleen met Paul meegaan omdat ie gewond was en ze medelijden kreeg met em.vijfhonderd stuks![]()
Dit is de CTU kliniek waar ook de dochter van Driscoll opeens dood was. Achter dat masker van die dokter zit denk ik Anderson die de martelingen doet en wat bijklust als er niemand ondervraagd hoeft te worden.quote:Op woensdag 4 mei 2005 03:16 schreef Dirrrrk het volgende:
Sja wie zegt dat paul het overleefd had als de dokter op em was blijven operen?![]()
hahahaha, johnson bedoel jemet ze naalden ^_^
Wel weer goeie spanning nu aan t eind, toch niet zo heftig als voorgaande seizoenen maar t zit weer redelijk op t oude nivoIk merk dat ik veel minder met de personages meeleef in S4..
Where facts are few, experts are many.![]()
Dat is dit jaar het grote probleem inderdaad!quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:59 schreef Atreidez het volgende:
Ik merk dat ik veel minder met de personages meeleef in S4..My soul is painted like the wings of butterflies![]()
overigens typisch CTU: de operatie kamer heeft afgezien van een lamp boven de patient nauwelijks belichting[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Mjah, maar aan de andere kant heb ik minder last van vage zijlijntjes, zoals het hele sherry/millecam gedoe van vorig seizoen. Maar inderdaad, de karakters staan inderdaad verder weg, je geeft er niet echt om, eentje meer of minder. Alleen de oude cast blijf ik ubervet vindenquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is dit jaar het grote probleem inderdaad!En die ene is ook wel ohk...hoe heetiej nu..Curtis
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.![]()
Mwoah, ik vind de nieuwe cast best geslaagd, moet ik zeggen. Curtis en Edgar mogen wat mij betreft best blijven, en met Chloe, Tony, Jack en Michelle heb je weer een prima team bij elkaar. En natuurlijk David Palmer, de no-nonsense president![]()
![]()
Dat... en de dreigingen die elkaar steeds maar weer overtreffen. Dat gaat gegarandeerd een keer fout.quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:08 schreef scanman01 het volgende:
Dat is dit jaar het grote probleem inderdaad!
Mijn advies: gooi 't het vijfde seizoen over een andere boeg... back to basic.
[ Bericht 1% gewijzigd door Iwan1976 op 04-05-2005 22:28:21 (typo (tot=to)) ]![]()
ben bang van niet...quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:30 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dat... en de dreigingen die elkaar steeds maar weer overtreffen. Dat gaat gegarandeerd een keer fout.
Mijn advies: gooi 't het vijfde seizoen over een andere boeg... back tot basic.
Ik voel een cliffhanger naar volgend seizoen aankomen: Jack die wel Marwan weet te stoppen, maar door de actie van deze afgelopen aflevering, heeft tie wel een mogelijke oorlog met China ontketend.
En dus zie ik S5 nog wel verder gaan waar S4 stopte: de dreigende oorlog met China. Wat trouwens irl nix meer met CTU te maken heeft denk ik, maar met het gewone leger.Bij tijd en wijle aanwezig...![]()
Lijkt me niet dat het zo gaat. Tot nu toe zat er iedere keer 3jaar tussen de seizoenen. Dus dit verhaal wordt gewoon afgerond. Lees: loopt met een sisser af en Marwan wordt natuurlijk gepakt.
Volgend seizoen begint weer 3 jaar nadat Marwan is gepakt. Dat hoop ik in ieder geval ook, zodat ze weer met een schone lei kunnen beginnen en misschien inderdaad weer back to basic, met karakters waar je om geeft!
Zelfs Tony en Michelle kunnen dit seizoen niet echt boeien....
Het lijkt me een stuk spannender als Marwan (of z'n opdrachtgever) erin slaagt die kernraket te lanceren. De vraag is waar de raket naar op weg is... Amerikaans grondgebied... of toch één van Amerika's (toekomstige) vijanden?quote:Op woensdag 4 mei 2005 18:16 schreef greatgonzo het volgende:
Ik voel een cliffhanger naar volgend seizoen aankomen: Jack die wel Marwan weet te stoppen, maar door de actie van deze afgelopen aflevering, heeft tie wel een mogelijke oorlog met China ontketend.
In de allerlaatste scène zien we dat president Logan het meesterbrein achter de hele operatie blijkt te zijn (over onverwachte plot twists gesproken), maar hij blijft buiten schot, omdat Palmer de kastanjes uit het vuur moest halen. Palmer belandt samen met Jack in de gevangenis. Volgend seizoen weten ze met hulp van oude vrienden te ontsnappen en doen ze er alles aan om hun onschuld te bewijzen en president Logan te ontmaskeren als de kwade genius.
Kortom: Jack & Palmer als fugitives in seizoen 5 !![]()
![]()
Ehm... kernraket? Voor zover ik het gezien heb hebben ze alleen de warhead (alleen de bom dus) en niks om dat ding mee weg te schieten. Ga je een flinke raket voor nodig hebbenquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:56 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het lijkt me een stuk spannender als Marwan (of z'n opdrachtgever) erin slaagt die kernraket te lanceren. De vraag is waar de raket naar op weg is... Amerikaans grondgebied... of toch één van Amerika's (toekomstige) vijanden?
In de allerlaatste scène zien we dat president Logan het meesterbrein achter de hele operatie blijkt te zijn (over onverwachte plot twists gesproken), maar hij blijft buiten schot, omdat Palmer de kastanjes uit het vuur moest halen. Palmer belandt samen met Jack in de gevangenis. Volgend seizoen weten ze met hulp van oude vrienden te ontsnappen en doen ze er alles aan om hun onschuld te bewijzen en president Logan te ontmaskeren als de kwade genius.
Of een vliegtuig zoals in seizoen 2 natuurlijk
Wie gaat zich dit keer opofferen om dat ding naar de woestijn te vliegen
vijfhonderd stuks![]()
Nu al speculatie over Day 5, hehe. Persoonlijk hoop ik zoals velen dat ze weer die persoonlijkheid terug kunnen brengen, meer dan nu in ieder geval.Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.![]()
Ben daar ook wel benieuwd naar! Vind deze serie niet slecht hoor, maar hoop idd ook dat ze in season 5 wel de boel een beetje veronderen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:49 schreef Roa het volgende:
Nu al speculatie over Day 5, hehe. Persoonlijk hoop ik zoals velen dat ze weer die persoonlijkheid terug kunnen brengen, meer dan nu in ieder geval.Al lijkt mij zo'n senario als hier boven mij ook wel watquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:56 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het lijkt me een stuk spannender als Marwan (of z'n opdrachtgever) erin slaagt die kernraket te lanceren. De vraag is waar de raket naar op weg is... Amerikaans grondgebied... of toch één van Amerika's (toekomstige) vijanden?
![]()
De schrijvers moeten wat met de familie van Jack doen, het weer iets persoonlijker maken. Heeft Jack broers? Zussen? Waar zijn zijn ouders? etc. Kan je mooi seizoen mee vullen![]()
![]()
Of Kim terugbrengen en nogmaals laten ontvoeren, opsluiten met een tijdbom die heel LA op kan blazen en Jack heeft 24 uur om die bom te vinden, LA te redden en daarmee ook Kim te reddenquote:Op donderdag 5 mei 2005 21:59 schreef CloudStrife het volgende:
De schrijvers moeten wat met de familie van Jack doen, het weer iets persoonlijker maken. Heeft Jack broers? Zussen? Waar zijn zijn ouders? etc. Kan je mooi seizoen mee vullen![]()
![]()
"Make it personal" is inderdaad de sleutel van het succes denk ik...My soul is painted like the wings of butterflies![]()
Daar zitten de schrijvers ook mee in hun maag. Ze kunnen dat soort scenario's niet meer maken... gewoonweg omdat het te veel lijkt op eerdere seizoenen. En bedenk dan maar eens iets dat net zo boeiend is, maar niet lijkt op eerdere gebeurtenissen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of Kim terugbrengen en nogmaals laten ontvoeren, opsluiten met een tijdbom die heel LA op kan blazen en Jack heeft 24 uur om die bom te vinden, LA te redden en daarmee ook Kim te reddenMy soul is painted like the wings of butterflies![]()
Een seizoen waarin een van de hoofdpersonen word aangeklaagd en de doodstraf kan krijgen, en jack dan diegene zijn onschuld moet bewijzen 24 uur voor de uitspraak ?
Tis in films al 7589635789739 keren gedaan, maar misschien dat het met het "real-time" (ik weet het, echt real-time is het al een tijdje niet meer, maartoch) idee iets anders uitgewerkt kan worden.
![]()
Zijn broer ofzo die moet terecht staan. En dan blijkt er veel meer aan de hand te zijn als Jack op onderzoek uitgaat!quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:38 schreef dapluiz het volgende:
Een seizoen waarin een van de hoofdpersonen word aangeklaagd en de doodstraf kan krijgen, en jack dan diegene zijn onschuld moet bewijzen 24 uur voor de uitspraak ?
Tis in films al 7589635789739 keren gedaan, maar misschien dat het met het "real-time" (ik weet het, echt real-time is het al een tijdje niet meer, maartoch) idee iets anders uitgewerkt kan worden.
Ennuh, NBC wil 24 van FOX!quote:NBC WANTS TO TAKE '24'
By ADAM BUCKMAN
May 6, 2005 -- THE suspense series "24" is embroiled in a nail- biter of its own over its renewal for next season.
With less than two weeks to go until Fox unveils its new fall lineup May 19, the future of "24" is the subject of intense negotiations between the network and the series' producer, Twentieth Television, a unit of the same parent company, News Corp., which also owns The Post.
And there's an added wrinkle: NBC is also interested in "24," The Post has learned.
"I can tell you that NBC has not been shy about expressing their interest in '24,' " said a source who requested anonymity.
The issue is money. Unlike previous renewals, this one is complicated by the fact that Fox's initial four-year license term for "24" expires with the end of the current season (the finale airs May 23).
When a license term expires, the price goes up.
"Essentially, the price tag for a series generally goes up dramatically after being on the air for four years," a source explained.
The tug-of-war over "24" comes as the "real-time" series — starring Kiefer Sutherland as a federal anti-terrorism agent — is enjoying its best ratings ever. With just shy of 12 million viewers per episode this season (according to Nielsen), "24" is the second-highest-rated drama series on Fox (after "House").
But instances of TV series switching networks are rare. And while NBC's intrusion in the negotiating process might drive up the price of a fifth season of "24" even more, the odds favor Fox making a deal to keep the series.
Officials of Fox and Twentieth Television declined comment.
[ Bericht 50% gewijzigd door CloudStrife op 06-05-2005 11:58:28 ]![]()
Nou mensen stemmen!
Op welke Seizoens finale zitten jullie te wachten? :
http://entertainment.msn.com/tv/sweetsweeps?GT1=6463&photoidx=16
Op 24 natuurlijk hè
Michael Scofield![]()
Offtopic; Hey diez, rij jij geen proleague meerquote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:15 schreef jdiezrequejo het volgende:
Nou mensen stemmen!
Op 24 natuurlijk hè
Ik kan geen keuze maken.... 24, de allerlaatste Enterprise, Lost, Desperate Housewives, Veronica Mars, de Tarantino dubbelaflevering van CSI, Carters exit in ER...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:15 schreef jdiezrequejo het volgende:
Nou mensen stemmen!
Op 24 natuurlijk hè![]()
![]()
Waar is Heller eigenlijk gebleven??? Die doet al een flink aantal afleveringen niet meer mee, waar volgens mij geen verklaring voor is gegeven. Heel vreemd eigenlijk.My soul is painted like the wings of butterflies![]()
Die moest toch met de defensietop op een geheime locatie vergaderen van Keeler?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:06 schreef scanman01 het volgende:
Waar is Heller eigenlijk gebleven??? Die doet al een flink aantal afleveringen niet meer mee, waar volgens mij geen verklaring voor is gegeven. Heel vreemd eigenlijk.
[ Bericht 1% gewijzigd door DaMart op 07-05-2005 12:14:29 ]![]()
Is dat zo? Als dat zo is, is hij dus op vakkundige wijze voor een flink aantal delen eruit geschrevenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:08 schreef DaMart het volgende:
Die moest toch met de defensietop op een geheime locatie veragderen van Keeler?
Ik had toch twee dingetjes die deze aflevering naar beneden haalde.
1. Het realtime idee was bijna op een all-time low. De afstanden worden wel heel klein.
2. Ik vind het niet echt geloofwaardig dat CTU maar 1 chirurg heeft, zeker op een moment als deze.Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.![]()
Waarom zou CTU een hele batterij aan chirurgen nodig hebben? Het is geen ziekenhuis.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:23 schreef kingmob het volgende:
2. Ik vind het niet echt geloofwaardig dat CTU maar 1 chirurg heeft, zeker op een moment als deze.![]()
Omdat 1 blijkbaar te weinig isquote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:58 schreef Leshy het volgende:
[..]
Waarom zou CTU een hele batterij aan chirurgen nodig hebben? Het is geen ziekenhuis.. Dit zal toch niet echt de eerste keer zijn geweest dat er twee mensen tegelijk op de tafel belanden.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.![]()
Tja, als Jack in de buurt is, kan je beter een heel leger aan chirurgen hebben. Je weet nooit hoeveel hij mishandelt
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Het was ook al te mooi om waar te zijn, Jack met een vaste relatie...
Ik heb net 20 gekeken, ben dus weer helemaal bij, wow wat is het spannend
Seriously!?![]()
Dit was verruit de beste aflevering van het seizoen, wat een emotie, erg mooi gedaan(die muziek is geniaal!!!). Laat ook de menselijke kant van Jack wat zien![]()
![]()
Kun je nog een andere keer noemen? Ik denk dat het al een vrij uitzonderlijke situatie is dat er één persoon is die daar op de tafel belandt, laat staan twee. Ik neem aan dat de ziekenboeg van CTU voor noodsituaties is, en dat enige patiënten die ze daar normaal gesproken hebben direct na stabilisatie naar een ziekenhuis of andere instelling vervoerd worden.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:57 schreef kingmob het volgende:
Omdat 1 blijkbaar te weinig is. Dit zal toch niet echt de eerste keer zijn geweest dat er twee mensen tegelijk op de tafel belanden.
Dat dit niet met Paul Raynes gedaan is, zal waarschijnlijk komen door de aanwezigheid van Audrey ter plaatse.![]()
Of omdat dat beter uitkwam voor het verhaalquote:Op zondag 8 mei 2005 00:41 schreef Leshy het volgende:
Dat dit niet met Paul Raynes gedaan is, zal waarschijnlijk komen door de aanwezigheid van Audrey ter plaatse.
Of omdat er een vliegverbod gold en hij dus niet per vliegtuig/helicopter naar het ziekenhuis vervoerd kon worden voordat Audrey dat speciaal voor hem geregeld hadquote:Op zondag 8 mei 2005 00:41 schreef Leshy het volgende:
[..]
Dat dit niet met Paul Raynes gedaan is, zal waarschijnlijk komen door de aanwezigheid van Audrey ter plaatse.![]()
![]()
Jawel hoor, hij ligt nog steeds in comateuze toestand, kreeg Palmer in aflevering 20 nog te horen toen hij vroeg naar Heller's toestand, dus logisch dat we nog geen interessante bijdrage meer van hem hebben gehad.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:06 schreef scanman01 het volgende:
Waar is Heller eigenlijk gebleven??? Die doet al een flink aantal afleveringen niet meer mee, waar volgens mij geen verklaring voor is gegeven. Heel vreemd eigenlijk.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Coma? Heller??? Of ik heb iets gemist.. of jij hebt iets niet goed begrepenquote:Op maandag 9 mei 2005 00:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Jawel hoor, hij ligt nog steeds in comateuze toestand, kreeg Palmer in aflevering 20 nog te horen toen hij vroeg naar Heller's toestand, dus logisch dat we nog geen interessante bijdrage meer van hem hebben gehad.
Btw, Heller is NIET de bijna verongelukte president!My soul is painted like the wings of butterflies![]()
Het gaat voor de duidelijkheid dus om Secretary of Defense Heller, de vader van Audrey en Richard.
Overigens heb ik net per ongeluk (arghhhh) een paar spoilers doorgelezen, enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar idd, waar hij de afgelopen afleveringen nou was
Seriously!?![]()
quote:Op maandag 9 mei 2005 00:45 schreef scanman01 het volgende:
Coma? Heller??? Of ik heb iets gemist.. of jij hebt iets niet goed begrepen
Btw, Heller is NIET de bijna verongelukte president!![]()
Ik moet naar bed.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Ok mensen een teaser spoiler voor jullie omtrend Mandy en de familie Heller. Het is echt een hele dikke spoiler!!!!!!! Dit is van episode 4.22, dus wat we next week zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik denkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen dank
quote:Op maandag 9 mei 2005 10:52 schreef TrumpingPimp het volgende:
Ok mensen een teaser spoiler voor jullie omtrend Mandy en de familie Heller. Het is echt een hele dikke spoiler!!!!!!! Dit is van episode 4.22, dus wat we next week zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik denkZo ik heb ze gelezen maar dat is idd niet misSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen dankPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Ohja en er is nog een spoiler.quote:Op maandag 9 mei 2005 10:56 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Zo ik heb ze gelezen maar dat is idd niet misSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make your money bigger, make your money bigger, make your money bigger!
1: De gebeurtenissen van vandaag,blijven een niveau van angst genereren.
1: Ik weet niet of ons land nog een aanval kan verwerken.
1: We moeten voorbereidingen treffen.
2: Voorbereidingen?
1: De onvermijdelijk onrust die zal ontstaan bij nog een terroristische aanval.
2: Bedoelt u dat we een Krijgswet moeten invoeren?
1: Ik heb Generaal Wakefield gevraagd naar L.A te komen om onze opties met jou te bespreken.
2: Wanneer?
1: - Nu. Zijn vliegtuig is geland.
1: Hij belt jou op om de beveiligde locatie te bevestigen.
1:En Jim,
1:dit blijft onder ons.
2:Natuurlijk, Mr President.
1= Keeler
2= HellerHij was maar een clown...![]()
hmmm film maar weer is kijken staat toch nog op mijn watch listquote:Op maandag 9 mei 2005 21:52 schreef Wuder het volgende:
Zag trouwens dat Edgar in The Usual Suspect een corrupte agent speelt..Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
AFbeeldingen van episode 21!
Dus van vanavond!
Geeft nog niet echt veel prijs maar toch on der de spoiler gezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door jdiezrequejo op 09-05-2005 22:16:39 (episode 21 dus en niet 22 zoals ik zei) ]The following takes place between....
Michael Scofield![]()
En de spanning blijft oplopen !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het hele China-subplot hebben ze ook goed gedaan. Het heeft niets meer met de terroristen te maken maar leidt nu zijn eigen leven, een formidabele vijand voor Jack Bauer als het daar op uitdraait voor in een finale of volgend seizoen.![]()
OMG OMG OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over de previeuw!:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The following takes place between....
Michael Scofield![]()
OMFG, ik word gek. 24 is helemaal back, was het al eerder, maar wat zijn die laatste afleveringen goed zeg. Dit is ongekend.
Hier even wat spoilers.
Aflevering 23SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok dit betekent nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aflevering 24SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen blijft de grote vraag die nou de mol in ctu is. Mensen zeggen Edgar, Buchannon, Cloe en noem maar op. Ik vraag me nou echt af wie het is. Curtis????? Kan niet wachtenMake your money bigger, make your money bigger, make your money bigger!
Vergeet de nieuwe aflevering van 24 inside niet te kijken!Ook leuk
Michael Scofield![]()
Onbetaalbaar die blik van Jack als Chloe zegt dat als ie met iemand wil praten dat zij er dan voor hem is.GEWELDIG
![]()
![]()
Waarom moet ik toch al die spoilers lezen.....
Vond e21 een beetje tegen vallen, gebeurde niet echt heel erg veel indrukwekkends, vinden jullie het overigens ook niet zo frappant dat alle echt interessante/spannende gebeurtenissen precies op het hele uur vallen?
Hoe is Heller trouwens in coma geraakt?![]()
Ik heb deze ep nog niet gezien, maar Heller ligt toch niet in een coma?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:32 schreef bierjoost het volgende:
Waarom moet ik toch al die spoilers lezen.....
Vond e21 een beetje tegen vallen, gebeurde niet echt heel erg veel indrukwekkends, vinden jullie het overigens ook niet zo frappant dat alle echt interessante/spannende gebeurtenissen precies op het hele uur vallen?
Hoe is Heller trouwens in coma geraakt?... De president wel, die neerstortte met Air Force One.
Er schreef vanmiddag al weer iemand dat het weer een geweldige episode was, dus ik raakte al wat enthousiast. Nu schrijf jij weer dat het wat tegenvalt. Ik ga er dus maarvanuit dat het inderdaad weer zal tegenvallen. Velen beoordelen een ep op wat er in de laatste paar minuten gebeurt, maar zo werkt het natuurlijk niet.My soul is painted like the wings of butterflies![]()
Die Edgar is wel lachen ja, met zijn flesje water en doekje om zijn voorhoofd af te vegenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:22 schreef jdiezrequejo het volgende:
Vergeet de nieuwe aflevering van 24 inside niet te kijken!Ook leuk
Laat maar over die Heller, iemand anders had het weer verkeerd begrepen. De President ligt in coma, of althans waarmee we de serie begonnen. En ik ben het ook met scanman eens dat je zp'n aflevering niet op de laatste minuten mag beoordelen, want in deze ep gebeuren echt alleen maar voorspelbare dingen. Helemaal als je al 4 seizoenen vol met 'plotwendingen'hebt gehad, maar ik neem aan dat ze nog wel een hele zieke wending hebben in de laatste afleveringen...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb deze ep nog niet gezien, maar Heller ligt toch niet in een coma?... De president wel, die neerstortte met Air Force One.
Er schreef vanmiddag al weer iemand dat het weer een geweldige episode was, dus ik raakte al wat enthousiast. Nu schrijf jij weer dat het wat tegenvalt. Ik ga er dus maarvanuit dat het inderdaad weer zal tegenvallen. Velen beoordelen een ep op wat er in de laatste paar minuten gebeurt, maar zo werkt het natuurlijk niet.![]()
Sinds wanneer zijn alle consulaat medewerkers Cantonezen? Normaal worden op consulaten alleen mandarijnsprekers (vaak Beijingnezen) toegelaten.. maar goed, dat is mierenneuken, maar ik erger me wel mateloos aan
Verder wel een toffe aflevering en ik ben benieuwd hoe de VS China's ass gaat kicken, want dat gaat natuurlijk gebeuren..|:(Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!![]()
Redelijke aflevering weer, waarvan de laatste minuten het spannendst waren. Ik ben benieuwd waar die raket naartoe gaat, al heb ik een voorgevoel dat Washington wel eens het eindpunt zou kunnen zijn.
Dat gedoe met China vind ik overigens meer storend dan echt spannend. Ze weten nu dat Jack de operatie runde, maar dat loopt toch wel met een sisser af denk ik. En waarom ze niet gewoon zeiden dat Marwan en zijn handlangers die chinees ontvoerd hadden, die hadden immers ook een reden daarvoor gehad: Lee wist teveel...![]()
![]()
Dvd 1 t/m 4 is in ieder geval klaarVanavond maar even ep 1 van de 5e dvd kijken en over drie weken het hele seizoen nog een keer met de kids. Misschien lijkt het seizoen wat beter als je het sneller kijkt.
Filler CTU aflevering
Veel scenes in CTU. Maar volgende week 0_0 @ promo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die echte spoilers ga ik lekker niet lezen. woei! Volgende episode ga ik in LA zelf kijken
Dat met China vind ik wel geinig. Stoppen ze straks die missile, gooit China in de laatste aflevering een bommetje op de VS.![]()
Ik kon het niet laten om elders een spoilertje te lezen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee toch![]()
![]()
het was te verwachten dat het ze zou lukken om te launchen.
Vraag me af WIE hem gaat stoppen.
Zoals ik het zie:
- adv hittesporen is de raket te volgen voor CTU, en de bestemming lijkt natuurlijk LA te zijn.
- men kiest ervoor om de raket uit de lucht te knallen, nog steeds slachtoffers, maar iig minder dan er in downtown LA vallen. Consequentie zal waarschijnlijk zijn dat de schutter dan wel dood gaat.
- Wie gaat hem stoppen? Jack wil natuurlijk wel, maar wordt het niet (er zal immers ook een S5 komen), dit keer geen stervende afdelingshoofden die de plaats in kunnen nemen, dus wie wordt het dan? Bovendien moet die persoon een straaljager brevet hebben. Tuurlijk kunnen ze een gewone piloot ervoor nemen, maar dat brengt minder spanning dan dat een "bekende" het moet doenBij tijd en wijle aanwezig...![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:44 schreef DaMart het volgende:
Ik kon het niet laten om elders een spoilertje te lezen...LEES GEEN SPOILERS. HET VERZIEKT DE SEASON FINALE!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee toch
Ik ga spoilerfree the season finale in, ik lees geen spoiler topics meer op TWOP of officiele 24 forum. Fuck it!![]()
![]()
Gaat zeker niet naar LA, want Marwan had het erover dat de oostkust wakker zou worden in een nieuwe wereld. In de volgende aflevering komt de zon op aan de oostkust.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:02 schreef greatgonzo het volgende:
het was te verwachten dat het ze zou lukken om te launchen.
Vraag me af WIE hem gaat stoppen.
Zoals ik het zie:
- adv hittesporen is de raket te volgen voor CTU, en de bestemming lijkt natuurlijk LA te zijn.
- men kiest ervoor om de raket uit de lucht te knallen, nog steeds slachtoffers, maar iig minder dan er in downtown LA vallen. Consequentie zal waarschijnlijk zijn dat de schutter dan wel dood gaat.
- Wie gaat hem stoppen? Jack wil natuurlijk wel, maar wordt het niet (er zal immers ook een S5 komen), dit keer geen stervende afdelingshoofden die de plaats in kunnen nemen, dus wie wordt het dan? Bovendien moet die persoon een straaljager brevet hebben. Tuurlijk kunnen ze een gewone piloot ervoor nemen, maar dat brengt minder spanning dan dat een "bekende" het moet doen![]()
nou goed, Washington of NY dan, maar de enige mogelijkheid om hem te stoppen zal wel uit de lucht knallen worden.
Het zou lame worden als ze de raket van koers kunnen wijzigen en in een woestijn of in Canadalaten ontploffen. Ik wil actie!
Bij tijd en wijle aanwezig...![]()
Of in China of zo... even wat accelereren, en Marwan krijgt de schuld van alle heisa in het consulaat... 2 problemen tegelijk opgelostquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:06 schreef greatgonzo het volgende:
nou goed, Washington of NY dan, maar de enige mogelijkheid om hem te stoppen zal wel uit de lucht knallen worden.
Het zou lame worden als ze de raket van koers kunnen wijzigen en in een woestijn of in Canadalaten ontploffen. Ik wil actie!
![]()
![]()
nee, nu ik er zo over denk zal het wel herprogrammeren worden
Kan Jack eerst volgens oud concept op zoek naar de codes om de raket van koers te wijzigen, waarbij hij natuurlijk op de hielen gezeten wordt door de Chinezen, omdat ze hem verantwoordelijk houden voor de dood van de ambassadeurBij tijd en wijle aanwezig...![]()
Ze spraken mandaijns... hoe kom je der bij dat ze cantonees spraken?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:22 schreef Wuder het volgende:
Sinds wanneer zijn alle consulaat medewerkers Cantonezen? Normaal worden op consulaten alleen mandarijnsprekers (vaak Beijingnezen) toegelaten.. maar goed, dat is mierenneuken, maar ik erger me wel mateloos aan
Verder wel een toffe aflevering en ik ben benieuwd hoe de VS China's ass gaat kicken, want dat gaat natuurlijk gebeuren..|:(![]()
Mandarijns met een zwaar cantonees accent. Heel duidelijk dat het gewoon cantonese acteurs warenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:36 schreef Eastman het volgende:
[..]
Ze spraken mandaijns... hoe kom je der bij dat ze cantonees spraken?
Die assistent van de security officer (Chan) kon ik nauwelijks verstaan, zo brak mandarijn sprak hij..Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!![]()
Heb net de aflevering gezien. Wel een spannende laatste 5 minuten inderdaad. De rest van de aflevering was.. ehm .. matig eigenlijk. Niet goed en niet slecht. Toch zit ik ook na die laatste scene niet op het puntje van m'n stoel. Geen idee waaraan dat ligt eigenlijk.My soul is painted like the wings of butterflies![]()
dat heb ik dus ookquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:10 schreef scanman01 het volgende:
Heb net de aflevering gezien. Wel een spannende laatste 5 minuten inderdaad. De rest van de aflevering was.. ehm .. matig eigenlijk. Niet goed en niet slecht. Toch zit ik ook na die laatste scene niet op het puntje van m'n stoel. Geen idee waaraan dat ligt eigenlijk.
alhoewel deze laatste 5 minuten ik wel zoals je zegt op het puntje van mijn stoel zat voor het eerst weer in 15 afleveringen
In navolging van de vorige 2 posts, ik heb dat dus ook. Het blijft natuurlijk een onwijs leuke serie, maar om een of andere reden wilt het mij toch niet meer op het puntje van mijn stoel laten zitten. Ik bedoel alles leuk en aaridg of zo maar begin nu wel een beetje het gevoel te krijgen van been there done that. Ik verwachtte bijvoorbeeld ook gewoon letterlijk dat die raket af zal gaan. (geen spoilers gebruikt aangezien de ep al op de 'amerikaanse tv' is geweest) Seizoen 5 lijkt me een leuke afsluiter, daarnaast ben ik ook hooked aan desperate housewives en lost....![]()
De oplossing is "make it personal again!!!", maar de vraag is hoe je dat moet doen zonder in herhaling te vallen. Dat is denk ik ook het probleem waar de schrijvers mee zitten.My soul is painted like the wings of butterflies![]()
Speculatie:
De raket zal nog wel een uurtje of 2 onderweg zijn en op het laatste moment worden afgeleid/neergehaald als het doelwit (wat nog steeds niet bekend is) wordt ontdekt. Als alles goed lijkt af te lopen komt er een dreigende oorlog met China die de CTU agent in handen hebben die ze op de foto hadden. Jack Bauer geeft zich vrijwillig (waarschijnlijk tegen een bevel in dit niet te doen) over aan de Chinezen die hem levenslang in een Chinese gevangenis gooien waarmee de crisis voorbij is. In seizoen 5 kan men zo beginnen met een ontsnapping/bevrijding waarna CTU moet proberen hem op te sporen omdat hij zou zijn overgelopen naar een terreur-organisatie. Na 20 afleveringen met Jack als schurk die CTU steeds een stap voor is blijkt hij toch undercover te zijn om de ECHTE schurken te kunnen benaderen.![]()
Vorige seizoenen zat ik vaak met zweethanden en een hartslag van 180 op de bank (echt waar!)quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:10 schreef scanman01 het volgende:
Heb net de aflevering gezien. Wel een spannende laatste 5 minuten inderdaad. De rest van de aflevering was.. ehm .. matig eigenlijk. Niet goed en niet slecht. Toch zit ik ook na die laatste scene niet op het puntje van m'n stoel. Geen idee waaraan dat ligt eigenlijk.
Dit seizoen is dat sinds de afleveringen met de kerncentrales niet meer geweest. Na aflevering 7 of 8 ofzo was t voor mij gedaan met de ergste spanning. Waar het aan ligt? Misschien wel aan mezelf, omdat ik vorige seizoenen geen previews bekeek? Ik weet t niet, blijft wel jammer iig.Fok! Groentje![]()
idd, dat kidnappen van de Hellers compleet met inval was echt geweldig. daar zat ik echt weer bij op het puntje van me stoelquote:Op woensdag 11 mei 2005 06:40 schreef scanman01 het volgende:
De oplossing is "make it personal again!!!", maar de vraag is hoe je dat moet doen zonder in herhaling te vallen. Dat is denk ik ook het probleem waar de schrijvers mee zitten.[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
bovendien is het misschien ook de aanslag op aanslag, waardoor het allemaal minder interessant wordt:
S4
- kidnap Heller
- override kerncentrale's
- omlaaghalen AF1
- lancering Warhead
Terwijl de vorige seizoenen elke keer maar de dreiging van 1 actie hadden, zo was je veel meer betrokken. Nu vliegt het soms van de hak op de tak, onder het mom van: laten we er zoveel mogelijk cliffhangers inmaken, dan blijft het spannend.
En dat hoeft dus niet, ook bij één actie/dreiging kun je er al cliffhangers genoeg inmaken, en niet zoals nu dreiging 1: opgelost, door naar dreiging 2: opgelost enz.Bij tijd en wijle aanwezig...![]()
En ik ben bang dat de schrijvers om toch nog een soort van "shock" te veroorzaken een grote naam laten vermoorden op het eind van dit seizoen. Ik heb al zoiets gehoord, maar wie weet bedoelden ze daarmee Paul Raines. Zo niet, dan heb je dus kans dat iemand als Tony, Michelle, David Palmer.. of wie dan ook nog zal worden opgeofferd om het allemaal het einde van een seizoen te maken waar iedereen over spreekt.
moeten ze vooral doen, iedereen roept om een wat persoonlijker verhaal, en dan gaan ze de mensen laten vermoorden waar je al een band mee hebt opgebouwd
Bij tijd en wijle aanwezig...![]()
Dat bedoel ik jaquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:57 schreef greatgonzo het volgende:
moeten ze vooral doen, iedereen roept om een wat persoonlijker verhaal, en dan gaan ze de mensen laten vermoorden waar je al een band mee hebt opgebouwd
een vand e krachtige dingen aan seizoen 1 vond ik juist dat Kim aan het bgin vertrok uit huis, uiteindelijk in een busje werd geladen en dat busje gewoon een hele afleveringa an het rijden was om op plaats van bestemming aan te komen. Nu wordt alles binnen 10 minuten gedaan in dit seizoen lijkt wel.[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Idd een beetje dubieus punt in deze serie. Het lijkt wel of alles zich in een straal van een paar honderd meter afspeelt. Het is best redelijk spannend, maar een stuk ongeloofwaardiger dan voorheen en wat ik al zei, de personen aanwezig nu heb ik niet echt veel mee en Jack krijgt ook steeds minder creditquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:22 schreef MikeyMo het volgende:
een vand e krachtige dingen aan seizoen 1 vond ik juist dat Kim aan het bgin vertrok uit huis, uiteindelijk in een busje werd geladen en dat busje gewoon een hele afleveringa an het rijden was om op plaats van bestemming aan te komen. Nu wordt alles binnen 10 minuten gedaan in dit seizoen lijkt wel.
Dat was juist eerst niet zo in dit seizoen. Jack zat soms hele afleveringen in de auto of helicopterquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:19 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Idd een beetje dubieus punt in deze serie. Het lijkt wel of alles zich in een straal van een paar honderd meter afspeelt. Het is best redelijk spannend, maar een stuk ongeloofwaardiger dan voorheen en wat ik al zei, de personen aanwezig nu heb ik niet echt veel mee en Jack krijgt ook steeds minder creditPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Die Chen was wel supersnel bij CTU zeg, dat viel me gewoon op. Verder wel aardige aflevering, gewoon normaal niets bijzonders...![]()
in de vorige aflevering was Jack binnen 5 minuten ook al ter plaatste bij de ambassade, ze zullen dus wel naast elkaar liggenquote:Op woensdag 11 mei 2005 21:09 schreef kreischer2000 het volgende:
Die Chen was wel supersnel bij CTU zeg, dat viel me gewoon op. Verder wel aardige aflevering, gewoon normaal niets bijzonders...![]()
zie hierboven ook ergens het punt van kritiek dat eerder een uur reizen gewoon een uur was. Nu is Jack overal binnen een kwartier ter plaatseBij tijd en wijle aanwezig...![]()
OMFG nou heb ik dus een probleemPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
je kunt van de spanning voor de seizoensfinale niet slapen?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:13 schreef Dos37 het volgende:
OMFG nou heb ik dus een probleem![]()
Nee de site waar ik de aflevering vanaf haal is down gegooidquote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
je kunt van de spanning voor de seizoensfinale niet slapen?
Nou kan ik ze niet meer krijgenPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: