Heb de aflevering net gezien. Wel een leuke aflevering, maar dat het nou zo ongelooflijk geweldig was... nee.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:17 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Snap eerlijk waar niet waar al die comotie voor nodig is maar veel plezier
Wie gebruikte haar mobieltje in de buurt van medische apparatuur?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:26 schreef jdiezrequejo het volgende:
Paul dood.. Dankzij jack, oeps foutje bedankt
Tja, misschien niet zo ver weg? Hij was in no-time weer terugquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:46 schreef scanman01 het volgende:
Dat real-time wordt wel met de aflevering ongeloofwaardiger trouwens. Jack was in no time bij dat consulaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hierna nog 2 weken !!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make your money bigger, make your money bigger, make your money bigger!
Get the money first! After that you get the women!!!
Dit is de CTU kliniek waar ook de dochter van Driscoll opeens dood was. Achter dat masker van die dokter zit denk ik Anderson die de martelingen doet en wat bijklust als er niemand ondervraagd hoeft te worden.quote:Op woensdag 4 mei 2005 03:16 schreef Dirrrrk het volgende:
Sja wie zegt dat paul het overleefd had als de dokter op em was blijven operen?
Dat is dit jaar het grote probleem inderdaad!quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:59 schreef Atreidez het volgende:
Ik merk dat ik veel minder met de personages meeleef in S4..
Mjah, maar aan de andere kant heb ik minder last van vage zijlijntjes, zoals het hele sherry/millecam gedoe van vorig seizoen. Maar inderdaad, de karakters staan inderdaad verder weg, je geeft er niet echt om, eentje meer of minder. Alleen de oude cast blijf ik ubervet vindenquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is dit jaar het grote probleem inderdaad!
Dat... en de dreigingen die elkaar steeds maar weer overtreffen. Dat gaat gegarandeerd een keer fout.quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:08 schreef scanman01 het volgende:
Dat is dit jaar het grote probleem inderdaad!
ben bang van niet...quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:30 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dat... en de dreigingen die elkaar steeds maar weer overtreffen. Dat gaat gegarandeerd een keer fout.
Mijn advies: gooi 't het vijfde seizoen over een andere boeg... back tot basic.
Het lijkt me een stuk spannender als Marwan (of z'n opdrachtgever) erin slaagt die kernraket te lanceren. De vraag is waar de raket naar op weg is... Amerikaans grondgebied... of toch één van Amerika's (toekomstige) vijanden?quote:Op woensdag 4 mei 2005 18:16 schreef greatgonzo het volgende:
Ik voel een cliffhanger naar volgend seizoen aankomen: Jack die wel Marwan weet te stoppen, maar door de actie van deze afgelopen aflevering, heeft tie wel een mogelijke oorlog met China ontketend.
Ehm... kernraket? Voor zover ik het gezien heb hebben ze alleen de warhead (alleen de bom dus) en niks om dat ding mee weg te schieten. Ga je een flinke raket voor nodig hebbenquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:56 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het lijkt me een stuk spannender als Marwan (of z'n opdrachtgever) erin slaagt die kernraket te lanceren. De vraag is waar de raket naar op weg is... Amerikaans grondgebied... of toch één van Amerika's (toekomstige) vijanden?
In de allerlaatste scène zien we dat president Logan het meesterbrein achter de hele operatie blijkt te zijn (over onverwachte plot twists gesproken), maar hij blijft buiten schot, omdat Palmer de kastanjes uit het vuur moest halen. Palmer belandt samen met Jack in de gevangenis. Volgend seizoen weten ze met hulp van oude vrienden te ontsnappen en doen ze er alles aan om hun onschuld te bewijzen en president Logan te ontmaskeren als de kwade genius.
Kortom: Jack & Palmer als fugitives in seizoen 5 !![]()
Ben daar ook wel benieuwd naar! Vind deze serie niet slecht hoor, maar hoop idd ook dat ze in season 5 wel de boel een beetje veronderen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:49 schreef Roa het volgende:
Nu al speculatie over Day 5, hehe. Persoonlijk hoop ik zoals velen dat ze weer die persoonlijkheid terug kunnen brengen, meer dan nu in ieder geval.
Al lijkt mij zo'n senario als hier boven mij ook wel watquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:56 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het lijkt me een stuk spannender als Marwan (of z'n opdrachtgever) erin slaagt die kernraket te lanceren. De vraag is waar de raket naar op weg is... Amerikaans grondgebied... of toch één van Amerika's (toekomstige) vijanden?
In de allerlaatste scène zien we dat president Logan het meesterbrein achter de hele operatie blijkt te zijn (over onverwachte plot twists gesproken), maar hij blijft buiten schot, omdat Palmer de kastanjes uit het vuur moest halen. Palmer belandt samen met Jack in de gevangenis. Volgend seizoen weten ze met hulp van oude vrienden te ontsnappen en doen ze er alles aan om hun onschuld te bewijzen en president Logan te ontmaskeren als de kwade genius.
Kortom: Jack & Palmer als fugitives in seizoen 5 !![]()
Of Kim terugbrengen en nogmaals laten ontvoeren, opsluiten met een tijdbom die heel LA op kan blazen en Jack heeft 24 uur om die bom te vinden, LA te redden en daarmee ook Kim te reddenquote:Op donderdag 5 mei 2005 21:59 schreef CloudStrife het volgende:
De schrijvers moeten wat met de familie van Jack doen, het weer iets persoonlijker maken. Heeft Jack broers? Zussen? Waar zijn zijn ouders? etc. Kan je mooi seizoen mee vullen
Daar zitten de schrijvers ook mee in hun maag. Ze kunnen dat soort scenario's niet meer maken... gewoonweg omdat het te veel lijkt op eerdere seizoenen. En bedenk dan maar eens iets dat net zo boeiend is, maar niet lijkt op eerdere gebeurtenissen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of Kim terugbrengen en nogmaals laten ontvoeren, opsluiten met een tijdbom die heel LA op kan blazen en Jack heeft 24 uur om die bom te vinden, LA te redden en daarmee ook Kim te redden
Zijn broer ofzo die moet terecht staan. En dan blijkt er veel meer aan de hand te zijn als Jack op onderzoek uitgaat!quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:38 schreef dapluiz het volgende:
Een seizoen waarin een van de hoofdpersonen word aangeklaagd en de doodstraf kan krijgen, en jack dan diegene zijn onschuld moet bewijzen 24 uur voor de uitspraak ?
Tis in films al 7589635789739 keren gedaan, maar misschien dat het met het "real-time" (ik weet het, echt real-time is het al een tijdje niet meer, maartoch) idee iets anders uitgewerkt kan worden.
quote:NBC WANTS TO TAKE '24'
By ADAM BUCKMAN
May 6, 2005 -- THE suspense series "24" is embroiled in a nail- biter of its own over its renewal for next season.
With less than two weeks to go until Fox unveils its new fall lineup May 19, the future of "24" is the subject of intense negotiations between the network and the series' producer, Twentieth Television, a unit of the same parent company, News Corp., which also owns The Post.
And there's an added wrinkle: NBC is also interested in "24," The Post has learned.
"I can tell you that NBC has not been shy about expressing their interest in '24,' " said a source who requested anonymity.
The issue is money. Unlike previous renewals, this one is complicated by the fact that Fox's initial four-year license term for "24" expires with the end of the current season (the finale airs May 23).
When a license term expires, the price goes up.
"Essentially, the price tag for a series generally goes up dramatically after being on the air for four years," a source explained.
The tug-of-war over "24" comes as the "real-time" series — starring Kiefer Sutherland as a federal anti-terrorism agent — is enjoying its best ratings ever. With just shy of 12 million viewers per episode this season (according to Nielsen), "24" is the second-highest-rated drama series on Fox (after "House").
But instances of TV series switching networks are rare. And while NBC's intrusion in the negotiating process might drive up the price of a fifth season of "24" even more, the odds favor Fox making a deal to keep the series.
Officials of Fox and Twentieth Television declined comment.
Offtopic; Hey diez, rij jij geen proleague meerquote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:15 schreef jdiezrequejo het volgende:
Nou mensen stemmen!
Op welke Seizoens finale zitten jullie te wachten? :
http://entertainment.msn.com/tv/sweetsweeps?GT1=6463&photoidx=16
Op 24 natuurlijk hè
Ik kan geen keuze maken.... 24, de allerlaatste Enterprise, Lost, Desperate Housewives, Veronica Mars, de Tarantino dubbelaflevering van CSI, Carters exit in ER...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:15 schreef jdiezrequejo het volgende:
Nou mensen stemmen!
Op welke Seizoens finale zitten jullie te wachten? :
http://entertainment.msn.com/tv/sweetsweeps?GT1=6463&photoidx=16
Op 24 natuurlijk hè
Die moest toch met de defensietop op een geheime locatie vergaderen van Keeler?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:06 schreef scanman01 het volgende:
Waar is Heller eigenlijk gebleven??? Die doet al een flink aantal afleveringen niet meer mee, waar volgens mij geen verklaring voor is gegeven. Heel vreemd eigenlijk.
Is dat zo? Als dat zo is, is hij dus op vakkundige wijze voor een flink aantal delen eruit geschrevenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:08 schreef DaMart het volgende:
Die moest toch met de defensietop op een geheime locatie veragderen van Keeler?
Waarom zou CTU een hele batterij aan chirurgen nodig hebben? Het is geen ziekenhuis.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:23 schreef kingmob het volgende:
2. Ik vind het niet echt geloofwaardig dat CTU maar 1 chirurg heeft, zeker op een moment als deze.
Omdat 1 blijkbaar te weinig isquote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:58 schreef Leshy het volgende:
[..]
Waarom zou CTU een hele batterij aan chirurgen nodig hebben? Het is geen ziekenhuis.
Kun je nog een andere keer noemen? Ik denk dat het al een vrij uitzonderlijke situatie is dat er één persoon is die daar op de tafel belandt, laat staan twee. Ik neem aan dat de ziekenboeg van CTU voor noodsituaties is, en dat enige patiënten die ze daar normaal gesproken hebben direct na stabilisatie naar een ziekenhuis of andere instelling vervoerd worden.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:57 schreef kingmob het volgende:
Omdat 1 blijkbaar te weinig is. Dit zal toch niet echt de eerste keer zijn geweest dat er twee mensen tegelijk op de tafel belanden.
Of omdat dat beter uitkwam voor het verhaalquote:Op zondag 8 mei 2005 00:41 schreef Leshy het volgende:
Dat dit niet met Paul Raynes gedaan is, zal waarschijnlijk komen door de aanwezigheid van Audrey ter plaatse.
Of omdat er een vliegverbod gold en hij dus niet per vliegtuig/helicopter naar het ziekenhuis vervoerd kon worden voordat Audrey dat speciaal voor hem geregeld hadquote:Op zondag 8 mei 2005 00:41 schreef Leshy het volgende:
[..]
Dat dit niet met Paul Raynes gedaan is, zal waarschijnlijk komen door de aanwezigheid van Audrey ter plaatse.
Jawel hoor, hij ligt nog steeds in comateuze toestand, kreeg Palmer in aflevering 20 nog te horen toen hij vroeg naar Heller's toestand, dus logisch dat we nog geen interessante bijdrage meer van hem hebben gehad.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:06 schreef scanman01 het volgende:
Waar is Heller eigenlijk gebleven??? Die doet al een flink aantal afleveringen niet meer mee, waar volgens mij geen verklaring voor is gegeven. Heel vreemd eigenlijk.
Coma? Heller??? Of ik heb iets gemist.. of jij hebt iets niet goed begrepenquote:Op maandag 9 mei 2005 00:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Jawel hoor, hij ligt nog steeds in comateuze toestand, kreeg Palmer in aflevering 20 nog te horen toen hij vroeg naar Heller's toestand, dus logisch dat we nog geen interessante bijdrage meer van hem hebben gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar idd, waar hij de afgelopen afleveringen nou was
Seriously!?
quote:Op maandag 9 mei 2005 00:45 schreef scanman01 het volgende:
Coma? Heller??? Of ik heb iets gemist.. of jij hebt iets niet goed begrepen
Btw, Heller is NIET de bijna verongelukte president!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik denkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen dank
Make your money bigger, make your money bigger, make your money bigger!
Get the money first! After that you get the women!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |