abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 mei 2005 @ 23:46:39 #201
16701 scanman01
Today's a good day
pi_26714008
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 17:17 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Snap eerlijk waar niet waar al die comotie voor nodig is maar veel plezier
Heb de aflevering net gezien. Wel een leuke aflevering, maar dat het nou zo ongelooflijk geweldig was... nee.
Die paar minuten dat hij die Chiness kidnapped is wel spannend... en de laatste 5 minuten ook. Al met al toch 10 goede minuten gezien. De rest was ook wel aardig, maar ook weer niet geweldig.
Dat real-time wordt wel met de aflevering ongeloofwaardiger trouwens. Jack was in no time bij dat consulaat

Wat mij betreft blijft er iets missen dit seizoen.... geen idee wat het precies is trouwens. Toch natuurlijk wel allemaal weer zeker de moeite van het kijken waard
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_26714323
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 12:26 schreef jdiezrequejo het volgende:
Paul dood.. Dankzij jack, oeps foutje bedankt
Wie gebruikte haar mobieltje in de buurt van medische apparatuur?

De dood van Paul deed me minder dan de makers waarschijnlijk bedoeld hadden... Ben ik nu ook een psycho?!
  woensdag 4 mei 2005 @ 01:10:15 #203
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_26716287
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 23:46 schreef scanman01 het volgende:
Dat real-time wordt wel met de aflevering ongeloofwaardiger trouwens. Jack was in no time bij dat consulaat
Tja, misschien niet zo ver weg? Hij was in no-time weer terug

En dat de dood van Paul is ook niet aangrijpend bedoeld, het is voornamleijk bedoeld om de laatste nagel in de doodskist van die relatie te steken, maar ook een beetje om Jack te fucken, denk ik dan. (Natuurlijk is het lullig voor Paul, maar zoals je al zei, niet echt boeiend.) Trouwens beetje overdreven met dat wapen en blijven richten, die dokter had het zelf al moeten doen, anders moet je daar niet gaan werken.

Patient die al 2 keer die dag op de operatietafel lag en nu WEER crasht < > Patient die alleen gestabiliseerd hoeft te worden om miljoenen levens te redden

Moeilijke keus En het Tony - Michelle stukje was aardig
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
  woensdag 4 mei 2005 @ 02:04:40 #204
110099 TrumpingPimp
You are fired!
pi_26717212
Als je alle seizoenen hebt gezien kom je gewoon te weten dat Jack fucking doomed is qua vrouwen. Je komt ook te weten dat die alleen alles doet voor zijn land en de inwoners daarvan.

Nu in het begin van seizoen 4 zie je dat ze wijfie van hem houd en hij van haar. Later martel die in het bij zijn van ze wijfie haar ex. Ex vangt kogel later voor Jack en nog later zie je die scene van afgelopen maandag.

Dit is echt macaber gedaan!!!!! Jack die heel koel blijft, de echte Bauer stijl dus. Mooie onliner zegt, maar niet de scene hierdoor verziekt (you got a new patient). Damn dit is echt meesterlijk gedaan. Ik zweer het je!!!!

En de cliffhanger die ik weet in de finale zal ik maar niet zeggen, maar geloof me dat word echt crisis haha.
Make your money bigger, make your money bigger, make your money bigger!
Get the money first! After that you get the women!!!
pi_26717226
Ben blij dat paul dood is, dat gedoe met hem spoelde ik zowiezo altijd al door
Een juichtoon da-vre langs de velden
Voor ons dierbaar rood en wit &gt; ajax.nl
  woensdag 4 mei 2005 @ 02:16:00 #206
110099 TrumpingPimp
You are fired!
pi_26717376
Hier is die dan de episode guide voor 4.21

GA aub niet janken dat ik dit post hij is zelfs nog gespoilerd

Geloof me het belooft wat te worden haha
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hierna nog 2 weken !!!!!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 4 mei 2005 @ 02:27:56 #207
92771 Un4
War....
pi_26717459
Geweldige aflevering.. alweer! De laatste afleveringen zijn echt stuk voor stuk topepisodes geweest, hopelijk weten ze dit door te zetten t/m het eind van het seizoen. Laatste 5 minuten waren vrij intens, en ik zat eerlijk gezegd te hopen dat Paul ook daadwerdelijk dood zou gaan. En zo geschiede..

De mogelijkheden zijn natuurlijk eindeloos, maar ik denk dat het wel op een redelijk confictje met China uitdraait, eigenlijk door dat ene shot van die CTU agent die aan z'n wonden voelend op de passagierstoel zat. Maargoed ik laat me verrassen, het einde van de episode zag ik eigenlijk ook niet echt aankomen totdat ze bij medical aankwamen.
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
  woensdag 4 mei 2005 @ 03:16:20 #208
51157 Dirrrrk
zo niet, dan toch
pi_26717741
Sja wie zegt dat paul het overleefd had als de dokter op em was blijven operen? Echt stabiel was z'n situatie niet blijkbaar. Daarnaast, Paul was een lul, Audrey wou alleen met Paul meegaan omdat ie gewond was en ze medelijden kreeg met em.
vijfhonderd stuks
pi_26718110
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 03:16 schreef Dirrrrk het volgende:
Sja wie zegt dat paul het overleefd had als de dokter op em was blijven operen?
Dit is de CTU kliniek waar ook de dochter van Driscoll opeens dood was. Achter dat masker van die dokter zit denk ik Anderson die de martelingen doet en wat bijklust als er niemand ondervraagd hoeft te worden.
  woensdag 4 mei 2005 @ 11:38:15 #210
110099 TrumpingPimp
You are fired!
pi_26721979
hahahaha, johnson bedoel je met ze naalden ^_^
pi_26724152
Wel weer goeie spanning nu aan t eind, toch niet zo heftig als voorgaande seizoenen maar t zit weer redelijk op t oude nivo Ik merk dat ik veel minder met de personages meeleef in S4..
Where facts are few, experts are many.
  woensdag 4 mei 2005 @ 13:08:19 #212
16701 scanman01
Today's a good day
pi_26724369
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 12:59 schreef Atreidez het volgende:
Ik merk dat ik veel minder met de personages meeleef in S4..
Dat is dit jaar het grote probleem inderdaad!
  woensdag 4 mei 2005 @ 13:30:10 #213
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_26724865
overigens typisch CTU: de operatie kamer heeft afgezien van een lamp boven de patient nauwelijks belichting
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  woensdag 4 mei 2005 @ 13:55:32 #214
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_26725612
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 13:08 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Mjah, maar aan de andere kant heb ik minder last van vage zijlijntjes, zoals het hele sherry/millecam gedoe van vorig seizoen. Maar inderdaad, de karakters staan inderdaad verder weg, je geeft er niet echt om, eentje meer of minder. Alleen de oude cast blijf ik ubervet vinden En die ene is ook wel ohk...hoe heetiej nu..Curtis
  woensdag 4 mei 2005 @ 14:52:30 #215
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_26727563
Mwoah, ik vind de nieuwe cast best geslaagd, moet ik zeggen. Curtis en Edgar mogen wat mij betreft best blijven, en met Chloe, Tony, Jack en Michelle heb je weer een prima team bij elkaar. En natuurlijk David Palmer, de no-nonsense president
pi_26730941
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 13:08 schreef scanman01 het volgende:
Dat... en de dreigingen die elkaar steeds maar weer overtreffen. Dat gaat gegarandeerd een keer fout.
Mijn advies: gooi 't het vijfde seizoen over een andere boeg... back to basic.

[ Bericht 1% gewijzigd door Iwan1976 op 04-05-2005 22:28:21 (typo (tot=to)) ]
  woensdag 4 mei 2005 @ 18:16:12 #217
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_26733196
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 16:30 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

Dat... en de dreigingen die elkaar steeds maar weer overtreffen. Dat gaat gegarandeerd een keer fout.
Mijn advies: gooi 't het vijfde seizoen over een andere boeg... back tot basic.
ben bang van niet...

Ik voel een cliffhanger naar volgend seizoen aankomen: Jack die wel Marwan weet te stoppen, maar door de actie van deze afgelopen aflevering, heeft tie wel een mogelijke oorlog met China ontketend.

En dus zie ik S5 nog wel verder gaan waar S4 stopte: de dreigende oorlog met China. Wat trouwens irl nix meer met CTU te maken heeft denk ik, maar met het gewone leger.
Bij tijd en wijle aanwezig...
  woensdag 4 mei 2005 @ 18:52:48 #218
16701 scanman01
Today's a good day
pi_26733750
Lijkt me niet dat het zo gaat. Tot nu toe zat er iedere keer 3jaar tussen de seizoenen. Dus dit verhaal wordt gewoon afgerond. Lees: loopt met een sisser af en Marwan wordt natuurlijk gepakt.
Volgend seizoen begint weer 3 jaar nadat Marwan is gepakt. Dat hoop ik in ieder geval ook, zodat ze weer met een schone lei kunnen beginnen en misschien inderdaad weer back to basic, met karakters waar je om geeft!
Zelfs Tony en Michelle kunnen dit seizoen niet echt boeien....
pi_26740853
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 18:16 schreef greatgonzo het volgende:
Ik voel een cliffhanger naar volgend seizoen aankomen: Jack die wel Marwan weet te stoppen, maar door de actie van deze afgelopen aflevering, heeft tie wel een mogelijke oorlog met China ontketend.
Het lijkt me een stuk spannender als Marwan (of z'n opdrachtgever) erin slaagt die kernraket te lanceren. De vraag is waar de raket naar op weg is... Amerikaans grondgebied... of toch één van Amerika's (toekomstige) vijanden?

In de allerlaatste scène zien we dat president Logan het meesterbrein achter de hele operatie blijkt te zijn (over onverwachte plot twists gesproken), maar hij blijft buiten schot, omdat Palmer de kastanjes uit het vuur moest halen. Palmer belandt samen met Jack in de gevangenis. Volgend seizoen weten ze met hulp van oude vrienden te ontsnappen en doen ze er alles aan om hun onschuld te bewijzen en president Logan te ontmaskeren als de kwade genius.

Kortom: Jack & Palmer als fugitives in seizoen 5 !
  woensdag 4 mei 2005 @ 23:51:00 #220
80697 trith
"Powah!"
pi_26742979
Sorry weet iemand wanneer 24 season 4 in NL wordt uitgezonden?
pi_26743718
Zal wel rond september ongeveer worden ofzo ?
  donderdag 5 mei 2005 @ 00:40:33 #222
51157 Dirrrrk
zo niet, dan toch
pi_26744492
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 22:56 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

Het lijkt me een stuk spannender als Marwan (of z'n opdrachtgever) erin slaagt die kernraket te lanceren. De vraag is waar de raket naar op weg is... Amerikaans grondgebied... of toch één van Amerika's (toekomstige) vijanden?

In de allerlaatste scène zien we dat president Logan het meesterbrein achter de hele operatie blijkt te zijn (over onverwachte plot twists gesproken), maar hij blijft buiten schot, omdat Palmer de kastanjes uit het vuur moest halen. Palmer belandt samen met Jack in de gevangenis. Volgend seizoen weten ze met hulp van oude vrienden te ontsnappen en doen ze er alles aan om hun onschuld te bewijzen en president Logan te ontmaskeren als de kwade genius.

Ehm... kernraket? Voor zover ik het gezien heb hebben ze alleen de warhead (alleen de bom dus) en niks om dat ding mee weg te schieten. Ga je een flinke raket voor nodig hebben Of een vliegtuig zoals in seizoen 2 natuurlijk Wie gaat zich dit keer opofferen om dat ding naar de woestijn te vliegen
vijfhonderd stuks
  donderdag 5 mei 2005 @ 00:49:57 #223
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_26744703
Nu al speculatie over Day 5, hehe. Persoonlijk hoop ik zoals velen dat ze weer die persoonlijkheid terug kunnen brengen, meer dan nu in ieder geval.
pi_26762039
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 00:49 schreef Roa het volgende:
Nu al speculatie over Day 5, hehe. Persoonlijk hoop ik zoals velen dat ze weer die persoonlijkheid terug kunnen brengen, meer dan nu in ieder geval.
Ben daar ook wel benieuwd naar! Vind deze serie niet slecht hoor, maar hoop idd ook dat ze in season 5 wel de boel een beetje veronderen.
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 22:56 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

Al lijkt mij zo'n senario als hier boven mij ook wel wat
pi_26764071
De schrijvers moeten wat met de familie van Jack doen, het weer iets persoonlijker maken. Heeft Jack broers? Zussen? Waar zijn zijn ouders? etc. Kan je mooi seizoen mee vullen
  Moderator donderdag 5 mei 2005 @ 22:01:49 #226
42184 crew  DaMart
pi_26764115
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 21:59 schreef CloudStrife het volgende:
De schrijvers moeten wat met de familie van Jack doen, het weer iets persoonlijker maken. Heeft Jack broers? Zussen? Waar zijn zijn ouders? etc. Kan je mooi seizoen mee vullen
Of Kim terugbrengen en nogmaals laten ontvoeren, opsluiten met een tijdbom die heel LA op kan blazen en Jack heeft 24 uur om die bom te vinden, LA te redden en daarmee ook Kim te redden
  donderdag 5 mei 2005 @ 22:01:49 #227
16701 scanman01
Today's a good day
pi_26764116
"Make it personal" is inderdaad de sleutel van het succes denk ik...
  donderdag 5 mei 2005 @ 22:03:26 #228
16701 scanman01
Today's a good day
pi_26764152
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 22:01 schreef DaMart het volgende:

[..]

Of Kim terugbrengen en nogmaals laten ontvoeren, opsluiten met een tijdbom die heel LA op kan blazen en Jack heeft 24 uur om die bom te vinden, LA te redden en daarmee ook Kim te redden
Daar zitten de schrijvers ook mee in hun maag. Ze kunnen dat soort scenario's niet meer maken... gewoonweg omdat het te veel lijkt op eerdere seizoenen. En bedenk dan maar eens iets dat net zo boeiend is, maar niet lijkt op eerdere gebeurtenissen.
pi_26767399
Een seizoen waarin een van de hoofdpersonen word aangeklaagd en de doodstraf kan krijgen, en jack dan diegene zijn onschuld moet bewijzen 24 uur voor de uitspraak ?
Tis in films al 7589635789739 keren gedaan, maar misschien dat het met het "real-time" (ik weet het, echt real-time is het al een tijdje niet meer, maartoch ) idee iets anders uitgewerkt kan worden.
pi_26774167
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 23:38 schreef dapluiz het volgende:
Een seizoen waarin een van de hoofdpersonen word aangeklaagd en de doodstraf kan krijgen, en jack dan diegene zijn onschuld moet bewijzen 24 uur voor de uitspraak ?
Tis in films al 7589635789739 keren gedaan, maar misschien dat het met het "real-time" (ik weet het, echt real-time is het al een tijdje niet meer, maartoch ) idee iets anders uitgewerkt kan worden.
Zijn broer ofzo die moet terecht staan. En dan blijkt er veel meer aan de hand te zijn als Jack op onderzoek uitgaat!

Ennuh, NBC wil 24 van FOX!
quote:
NBC WANTS TO TAKE '24'

By ADAM BUCKMAN

May 6, 2005 -- THE suspense series "24" is embroiled in a nail- biter of its own over its renewal for next season.
With less than two weeks to go until Fox unveils its new fall lineup May 19, the future of "24" is the subject of intense negotiations between the network and the series' producer, Twentieth Television, a unit of the same parent company, News Corp., which also owns The Post.

And there's an added wrinkle: NBC is also interested in "24," The Post has learned.

"I can tell you that NBC has not been shy about expressing their interest in '24,' " said a source who requested anonymity.

The issue is money. Unlike previous renewals, this one is complicated by the fact that Fox's initial four-year license term for "24" expires with the end of the current season (the finale airs May 23).

When a license term expires, the price goes up.

"Essentially, the price tag for a series generally goes up dramatically after being on the air for four years," a source explained.

The tug-of-war over "24" comes as the "real-time" series — starring Kiefer Sutherland as a federal anti-terrorism agent — is enjoying its best ratings ever. With just shy of 12 million viewers per episode this season (according to Nielsen), "24" is the second-highest-rated drama series on Fox (after "House").

But instances of TV series switching networks are rare. And while NBC's intrusion in the negotiating process might drive up the price of a fifth season of "24" even more, the odds favor Fox making a deal to keep the series.

Officials of Fox and Twentieth Television declined comment.

[ Bericht 50% gewijzigd door CloudStrife op 06-05-2005 11:58:28 ]
pi_26774847
Nou mensen stemmen!

Op welke Seizoens finale zitten jullie te wachten? :
http://entertainment.msn.com/tv/sweetsweeps?GT1=6463&photoidx=16

Op 24 natuurlijk hè
The following takes place between....
Michael Scofield
pi_26775676
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 12:15 schreef jdiezrequejo het volgende:
Nou mensen stemmen!

Op 24 natuurlijk hè
Offtopic; Hey diez, rij jij geen proleague meer
Where facts are few, experts are many.
pi_26776539
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 12:15 schreef jdiezrequejo het volgende:
Nou mensen stemmen!

Op 24 natuurlijk hè
Ik kan geen keuze maken.... 24, de allerlaatste Enterprise, Lost, Desperate Housewives, Veronica Mars, de Tarantino dubbelaflevering van CSI, Carters exit in ER...
  zaterdag 7 mei 2005 @ 12:06:22 #234
16701 scanman01
Today's a good day
pi_26798092
Waar is Heller eigenlijk gebleven??? Die doet al een flink aantal afleveringen niet meer mee, waar volgens mij geen verklaring voor is gegeven. Heel vreemd eigenlijk.
  Moderator zaterdag 7 mei 2005 @ 12:08:58 #235
42184 crew  DaMart
pi_26798134
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 12:06 schreef scanman01 het volgende:
Waar is Heller eigenlijk gebleven??? Die doet al een flink aantal afleveringen niet meer mee, waar volgens mij geen verklaring voor is gegeven. Heel vreemd eigenlijk.
Die moest toch met de defensietop op een geheime locatie vergaderen van Keeler?

[ Bericht 1% gewijzigd door DaMart op 07-05-2005 12:14:29 ]
  zaterdag 7 mei 2005 @ 12:13:34 #236
16701 scanman01
Today's a good day
pi_26798240
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 12:08 schreef DaMart het volgende:
Die moest toch met de defensietop op een geheime locatie veragderen van Keeler?
Is dat zo? Als dat zo is, is hij dus op vakkundige wijze voor een flink aantal delen eruit geschreven
  zaterdag 7 mei 2005 @ 15:23:41 #237
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_26802772
Ik had toch twee dingetjes die deze aflevering naar beneden haalde.
1. Het realtime idee was bijna op een all-time low. De afstanden worden wel heel klein.
2. Ik vind het niet echt geloofwaardig dat CTU maar 1 chirurg heeft, zeker op een moment als deze.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 16:58:57 #238
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_26804644
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 15:23 schreef kingmob het volgende:
2. Ik vind het niet echt geloofwaardig dat CTU maar 1 chirurg heeft, zeker op een moment als deze.
Waarom zou CTU een hele batterij aan chirurgen nodig hebben? Het is geen ziekenhuis.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 17:57:38 #239
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_26805636
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 16:58 schreef Leshy het volgende:

[..]

Waarom zou CTU een hele batterij aan chirurgen nodig hebben? Het is geen ziekenhuis.
Omdat 1 blijkbaar te weinig is . Dit zal toch niet echt de eerste keer zijn geweest dat er twee mensen tegelijk op de tafel belanden.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 19:23:55 #240
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_26807535
Tja, als Jack in de buurt is, kan je beter een heel leger aan chirurgen hebben. Je weet nooit hoeveel hij mishandelt

"The greatest distance in the universe is that between two minds"
  zaterdag 7 mei 2005 @ 23:18:47 #241
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_26813359
Het was ook al te mooi om waar te zijn, Jack met een vaste relatie...
Ik heb net 20 gekeken, ben dus weer helemaal bij, wow wat is het spannend
Seriously!?
pi_26813771
Dit was verruit de beste aflevering van het seizoen, wat een emotie, erg mooi gedaan(die muziek is geniaal!!!). Laat ook de menselijke kant van Jack wat zien
  zondag 8 mei 2005 @ 00:41:47 #243
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_26815221
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 17:57 schreef kingmob het volgende:
Omdat 1 blijkbaar te weinig is . Dit zal toch niet echt de eerste keer zijn geweest dat er twee mensen tegelijk op de tafel belanden.
Kun je nog een andere keer noemen? Ik denk dat het al een vrij uitzonderlijke situatie is dat er één persoon is die daar op de tafel belandt, laat staan twee. Ik neem aan dat de ziekenboeg van CTU voor noodsituaties is, en dat enige patiënten die ze daar normaal gesproken hebben direct na stabilisatie naar een ziekenhuis of andere instelling vervoerd worden.

Dat dit niet met Paul Raynes gedaan is, zal waarschijnlijk komen door de aanwezigheid van Audrey ter plaatse.
  zondag 8 mei 2005 @ 02:37:44 #244
16701 scanman01
Today's a good day
pi_26817193
quote:
Op zondag 8 mei 2005 00:41 schreef Leshy het volgende:
Dat dit niet met Paul Raynes gedaan is, zal waarschijnlijk komen door de aanwezigheid van Audrey ter plaatse.
Of omdat dat beter uitkwam voor het verhaal
  Moderator zondag 8 mei 2005 @ 10:23:08 #245
42184 crew  DaMart
pi_26818935
quote:
Op zondag 8 mei 2005 00:41 schreef Leshy het volgende:

[..]

Of omdat er een vliegverbod gold en hij dus niet per vliegtuig/helicopter naar het ziekenhuis vervoerd kon worden voordat Audrey dat speciaal voor hem geregeld had
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 9 mei 2005 @ 00:29:33 #246
862 Arcee
Look closer
pi_26841519
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 12:06 schreef scanman01 het volgende:
Jawel hoor, hij ligt nog steeds in comateuze toestand, kreeg Palmer in aflevering 20 nog te horen toen hij vroeg naar Heller's toestand, dus logisch dat we nog geen interessante bijdrage meer van hem hebben gehad.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  maandag 9 mei 2005 @ 00:45:20 #247
16701 scanman01
Today's a good day
pi_26841815
quote:
Op maandag 9 mei 2005 00:29 schreef Arcee het volgende:

[..]

Jawel hoor, hij ligt nog steeds in comateuze toestand, kreeg Palmer in aflevering 20 nog te horen toen hij vroeg naar Heller's toestand, dus logisch dat we nog geen interessante bijdrage meer van hem hebben gehad.
Coma? Heller??? Of ik heb iets gemist.. of jij hebt iets niet goed begrepen

Btw, Heller is NIET de bijna verongelukte president!
  maandag 9 mei 2005 @ 01:05:10 #248
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_26842220
Het gaat voor de duidelijkheid dus om Secretary of Defense Heller, de vader van Audrey en Richard.

Overigens heb ik net per ongeluk (arghhhh) een paar spoilers doorgelezen, en
SPOILER
. Maar idd, waar hij de afgelopen afleveringen nou was
Seriously!?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 9 mei 2005 @ 01:11:22 #249
862 Arcee
Look closer
pi_26842331
quote:
Op maandag 9 mei 2005 00:45 schreef scanman01 het volgende:
Coma? Heller??? Of ik heb iets gemist.. of jij hebt iets niet goed begrepen

Btw, Heller is NIET de bijna verongelukte president!

Ik moet naar bed.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  maandag 9 mei 2005 @ 10:52:55 #250
110099 TrumpingPimp
You are fired!
pi_26846762
Ok mensen een teaser spoiler voor jullie omtrend Mandy en de familie Heller. Het is echt een hele dikke spoiler!!!!!!! Dit is van episode 4.22, dus wat we next week zien.
SPOILER
ik denk
SPOILER
Geen dank
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')