Ze wist idd te veel en werd in opdracht van Mike opgesloten in een kamertje. Door fik te stoken wist ze daar weg te komen, maar tijdens een worsteling op de trap viel ze naar beneden.quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:24 schreef MikeyMo het volgende:
oh ja, waarom werd ze dat ook alweer? Ik ben een beetje blank, weet nog wel dat palmer afgezet ging worden in seizoen 2
Mandy vermoorde in seizoen 1 in de eerste afleveringen een fotograaf die de president zou fotograferen. En op het eind van seizoen twee was zij de dame die Palmer een vergiftigde handdruk gaf.quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:20 schreef bierjoost het volgende:
Wie de neuk is Mandy ook alweer?
Serieus? Tering wat vet. Kan me er echt niks meer van herinneren, dat dat hetzelfde wijf was dan.quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mandy vermoorde in seizoen 1 in de eerste afleveringen een fotograaf die de president zou fotograferen. En op het eind van seizoen twee was zij de dame die Palmer een vergiftigde handdruk gaf.
En we zijn nog niet van Mandy af.
je hebt je dus wel vergistquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:22 schreef TrumpingPimp het volgende:
Er zit in seizoen 2 nog een vreemde scene. Ergens op het einde komt er een wijf naar Kingsley en dan vraagt Kingsley of de job compleet is. (De job hield in om die gast van de cyrus tape te killen.) Later zie je ook Kingsley haar omarmen en dan een mes ofzo pakken (heel vaag), maar als ik me niet vergis was dat ook Mandy.
Ik zal straks als ik zin heb even het bewuste moment plaatsen.
Dat was Mandy niet hoor. Dat was een chicky die de gast van dat cassettebandje moest zoeken.quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:22 schreef TrumpingPimp het volgende:
Er zit in seizoen 2 nog een vreemde scene. Ergens op het einde komt er een wijf naar Kingsley en dan vraagt Kingsley of de job compleet is. (De job hield in om die gast van de cyrus tape te killen.) Later zie je ook Kingsley haar omarmen en dan een mes ofzo pakken (heel vaag), maar als ik me niet vergis was dat ook Mandy.
Dat was zijn assistente ofzo geloof ik. Die werd inderdaad vermoord, maar was dus niet Mandy.quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:22 schreef TrumpingPimp het volgende:
Tering heb het zojuist gechecked brutal shit. Ze lijkt best wel op die Mandy. Fuck wat een vrouwelijke terroristen joh, goeie shit.quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was zijn assistente ofzo geloof ik. Die werd inderdaad vermoord, maar was dus niet Mandy.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 mei 2005 14:38 schreef Iwan1976 het volgende:
Enterprise spoiler (#4.19):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nog 2 dagen.. dan kan ik weer 24 kijken
Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
Volgens mij niet, zo na de reclame nog ff checkenquote:Op zondag 1 mei 2005 21:00 schreef DaMart het volgende:
Was dat nou Mike Novic als maffiapizzabaas in CSI: New York net?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make your money bigger, make your money bigger, make your money bigger!
Get the money first! After that you get the women!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindstand gewoon een geweldige aflevering. Zeker de beste van het seizoen en als je het mij vraagt de beste aflevering sinds seizoen 1. De laatste 5 minuten zijn volgens mij zelf de beste 5 minuten in 24 ooit!!
Update:
Volgens mij zien een aantal mensen het zeker met mij eens. Tvtome's overzicht van de beste episodes uit 4 seizoenen 24;
Episode Average Rating
(out of 10) Number of Votes Rank
Episode: Average rating:
Day 4: 2:00 A.M.-3:00 A.M. 8.93
Day 4: 10:00 P.M.-11:00 P.M. 8.81
Day 3: 7:00 P.M.-8:00 P.M. 8.81
Day 1: 11:00 P.M.-12:00 A.M. 8.80
Day 2: 10:00 P.M.-11:00 P.M. 8.77
Day 4: 12:00 P.M.-1:00 P.M. 8.74
Day 2: 7:00 A.M.-8:00 A.M. 8.74
Day 3: 4:00 A.M.-5:00 A.M. 8.72
Day 2: 10:00 A.M.-11:00 A.M. 8.69
Day 2: 4:00 A.M.-5:00 A.M. 8.68
[ Bericht 18% gewijzigd door Jay_Snake op 03-05-2005 08:44:29 ]"Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima
De serie is te damn spannend. Ik kan er niet tegen om te wachten. Ik heb seizoen 1, 2 en 3 en de eerste helft van 4 binnen twee weken gekeken!!!!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 07:58 schreef CloudStrife het volgende:
Waarom lees je al die spoilers dan TrumpingPimp, kun je net zo goed 24 niet kijken maar alle samenvattingen lezen :/
ik vind van niet, moet je maar niet kijken hierquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:35 schreef scanman01 het volgende:
Op de dag dat de nieuwe aflevering net uit is, zou het nog niet zo verkeerd zijn spoilertags te gebruiken vind ik.
Lees het topic maar eens door. Er worden eigenlijk altijd de eerste dag dat een aflevering uit is spoilertags gebruikt. En dat vind ik een goede zaak.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:44 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
ik vind van niet, moet je maar niet kijken hier
Ik vermijd ook alle topics van 24 voordat ik de aflevering heb gezien..
Spoilers dienen alleen voor de aflveringen die nog uitgezonden dienen te worden
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:01 schreef CeeJee het volgende:
Arme Jack.Over previeuw:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The following takes place between....
Michael Scofield
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vond der geen donder aan gebeurde verder weer niets. En mensen die zeggen dat die laatste scene de spannenste ooit was snap ik helemaal niets van. Ok smaken verschillenPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
Er zijn eeen aantal mensen nogal lovend over de aflevering van vandaag. Ik ben bang dat het daarom weer gaat tegenvallen. (ik ga vanavond kijken).quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:11 schreef Dos37 het volgende:
Vond der geen donder aan gebeurde verder weer niets. En mensen die zeggen dat die laatste scene de spannenste ooit was snap ik helemaal niets van. Ok smaken verschillen
Snap eerlijk waar niet waar al die comotie voor nodig is maar veel plezierquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er zijn eeen aantal mensen nogal lovend over de aflevering van vandaag. Ik ben bang dat het daarom weer gaat tegenvallen. (ik ga vanavond kijken).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beschrijving episode 21 (niet echt spoilers)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beschrijving episode 22SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Finally revealed!
En dan krijgen we volgens mij een gigantische 2 uur durende seizoensfinale!!
Aflevering 22 ga ik btw in LA zelf kijken
[ Bericht 46% gewijzigd door CloudStrife op 03-05-2005 17:48:37 ]![]()
Ik kan me nog herinneren dat het bij de 1na laatste van seizoen 3 ook zo wasquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:42 schreef CloudStrife het volgende:
Finally revealed!
En dan krijgen we volgens mij een gigantische 2 uur durende seizoensfinale!!
Aflevering 22 ga ik btw in LA zelf kijken
zelfde redenPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
-Jack laat zich slaan door een bitch![]()
-Jack zegt tegen iemand dat die zijn leven heeft gered![]()
Jacky wordt te soft![]()
Gewoon Audrey terug hoeken, en tegen Paul zeggen: 'het stelt niet zoveel voor, ik heb al duizenden mensen gered'.
![]()
![]()
En de vriendelijke Aaron was er weer he!
En ze noemde zijn zoon in het leger weer. Palmer en Aaron = awesome![]()
![]()
Dat hele Chinese consulaat shit vond ik egt zwaar bullshit... lijkt net of ze gewoon weer een "spannende" element erin wil zetten en natuurlijk is China half "evil", maarja, het is FOX heh.. lekker rechts (en de stereotypes vliegen in het rond)
Maar de laatste minuten maakt alles goed... damn, ik heb nog nooit zo'n haat maar weer respect voor een tv-character gehad..
Weer een week wachten
Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!![]()
En wat ik ook grappig vond was toen Jack in het busje zijn telefoon tegen zijn oor deed en erachter kwam dat het oortje er nog in zat. Dat gezicht van hem! "Dammit!"![]()
![]()
Das een scene voor de Emmy's ergens in septemberquote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:41 schreef Wuder het volgende:
En aan het eind zag hij er zo zielig en gebroken uit..![]()
![]()
en inmiddels staat ie 63stequote:Update:
Volgens mij zien een aantal mensen het zeker met mij eens. Tvtome's overzicht van de beste episodes uit 4 seizoenen 24;
Episode Average Rating
(out of 10) Number of Votes Rank![]()
ik gooi er ff een tvtome feitje in:![]()
Dramatic Irony
Of course, Audrey is understandably pissed that Jack sacrificed Paul's life for the sake of potentially millions of victims. But it is ironic that only a few hours ago, she was biting off Edgar's head because he wanted her to send someone to save his Mother despite the fact that they too were trying to save as many people as they could.![]()
Viel mij ook op. Stond volgens mij niet zo in de scriptsquote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:38 schreef CloudStrife het volgende:
En wat ik ook grappig vond was toen Jack in het busje zijn telefoon tegen zijn oor deed en erachter kwam dat het oortje er nog in zat. Dat gezicht van hem! "Dammit!"![]()
![]()
Niet de eerste keer natuurlijk. In het laatste shot van seizoen 3 zat hij er emotioneel ook behoorlijk doorheen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:41 schreef Wuder het volgende:
En aan het eind zag hij er zo zielig en gebroken uit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |