Die eerste twee spoilers zijn flauwekul. De derde klopt wel en gaat over de volgende aflevering.quote:Op woensdag 27 april 2005 16:15 schreef Roa het volgende:
Geweldige aflevering weer, en waarom moest ik die spoiler van TrumpingPimp nou lezen, dat wilde ik niet weten, grrr. (niet de episode-guide, die in z'n laatste post..)
Plus season 5 nieuws:quote:"I was in Home Depot the other day and I was looking at samples of something for redoing my house and I heard somebody in another aisle say, 'I've spotted Marwan! I've spotted Marwan! Call Jack Bauer!'"
-- ARNOLD VOSLOO, who plays terrorist mastermind Habib Marwan on "24," in the New York Post.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 49% gewijzigd door CloudStrife op 27-04-2005 17:43:32 ]
quote:Op woensdag 27 april 2005 17:34 schreef CloudStrife het volgende:
Inderdaad, bullshit spoilers
En lachen met Arnold:
[..]
Plus season 5 nieuws:Die gozer is nu wel vet beroemdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
quote:Op woensdag 27 april 2005 17:34 schreef CloudStrife het volgende:
Inderdaad, bullshit spoilers
En lachen met Arnold:
[..]
Plus season 5 nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Roa op 28-04-2005 16:04:38 ]Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
quote:Op woensdag 27 april 2005 17:50 schreef Roa het volgende:
[..]Eh... als je spoilernieuws herhaalt in je eigen post, is het nog steeds een spoiler, ookal is het een reactie. Spoiler tags aub?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Excuses, niet bij nagedacht. Overigens valt het allemaal wel mee, kheb in ieder geval niet het plot van dit seizoen gemeld, dus de schade is beperkt. Toch niet zo slim van me, sorry.quote:Op woensdag 27 april 2005 23:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Eh... als je spoilernieuws herhaalt in je eigen post, is het nog steeds een spoiler, ookal is het een reactie. Spoiler tags aub?
Die namen komen van TWOP, Television Without Pity. Ik post daar ook.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:19 schreef scanman01 het volgende:
In Amerika hebben ze wat leuke bijnamen voor een paar characters uit "24" :
Bitchelle
Imhoterror.. vooral die laatste
"Due to some graphic violence, viewer discretion is advised. But all the violence is against terrorists and collaborators and the U.S. Marshal duped into being their stooge, so who gives a fuck? "
En naamloze agenten die beter hadden moeten weten dan bij CTU te gaan werken.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:19 schreef scanman01 het volgende:
In Amerika hebben ze wat leuke bijnamen voor een paar characters uit "24" :
Bitchelle
Imhoterror.. vooral die laatste
"Due to some graphic violence, viewer discretion is advised. But all the violence is against terrorists and collaborators and the U.S. Marshal duped into being their stooge, so who gives a fuck? "
Oude presidenten worden nog steeds ingelicht door de CIA, dus ook Palmerquote:Op donderdag 28 april 2005 19:45 schreef Mr.Noodle het volgende:
President Logan
Beetje vergezocht trouwens om Palmer weer terug te halen...
Volgens mij is Mike gewoon dol op macht, die hij heeft als hij dicht bij de president staat. Ik denk dat het hem daarom ook weinig uitmaakt wat voor politieke kleur de president heeft.quote:Op donderdag 28 april 2005 21:41 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat die Mike bij de president doet. Ik neem aan dat die nieuwe president een republikein is. Aangezien Palmer democraat was, is Mike dat volgens mij ook..... Vandaar dat het vreemd lijkt dat hij nu voor een republikein werkt.
Tsjah daar dacht ik dus ook aan hoe zou het eigenlijk ooit met lynn kresgee zijn afgelopenquote:Op donderdag 28 april 2005 21:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij is Mike gewoon dol op macht, die hij heeft als hij dicht bij de president staat. Ik denk dat het hem daarom ook weinig uitmaakt wat voor politieke kleur de president heeft.
Overigens verbaasde het mij wel dat Palmer Mike te woord wilde staan na wat hij hem in seizoen 2 geflikt had.
[slightly offtopic]quote:Op donderdag 28 april 2005 21:50 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Tsjah daar dacht ik dus ook aan hoe zou het eigenlijk ooit met lynn kresgee zijn afgelopen
Cool, ze leeft dus blijkbaar nogquote:Op donderdag 28 april 2005 22:08 schreef CloudStrife het volgende:
Lynn Kresgee returns in a wheelchair in episode 24!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |